Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Red: Wat goed dat je mannetje weer kan gaan werken! Ook al is het mss maar voor even, alles is welkom hé :)

@Debby: Pfff wat een rotsituatie seg. Ik zou ook vertrekken. Beter rustig thuis dan je zo druk maken in zo iemand. tIs wel heel gemakkelijk hé, het op je hormonen steken. Zielig hoor.

@Kim: Bah vervelend seg dat het niet gewoon een bo was. Wat als je nierstenen hebt? Moet je dan geopereerd worden?

kVoel me al een paar dagen triest. We hebben een huis mislopen. Een heel mooi huis voor een heel lage prijs. Wij hebben ons een tijdje geleden ingeschreven voor een huisje. Dit zijn geen marginale huizen ofzo, maar echt een mooi huis, 3 slaapkamer, tuin, ... We hebben ons voor drie gemeenten ingeschreven, de gemeente waar we nu in wonen, zeiden ze van dat we ons daar best niet konden inschrijven. Omdat er daar binnen dit en 10 jaar zeker niets gebouwd zou worden. Nu hoorden we een paar dagen geleden dat ze een huis hier in de buurt gaan verkopen. De mensen die dat huis een paar jaar geleden hebben gekocht, gaan verhuizen. Het huis wordt door de maatschappij verkocht omdat zij nog geen 10 jaar in het huis wonen. Dat is een voorwaarde om het echt te kunnen houden. Maar wij maken dus geen kans, omdat wij ons toen niet hebben ingeschreven. Een collega van mijn schoonmoeder heeft zich daar na ons ingeschreven, maar wel voor onze gemeente omdat ze niets anders wist. Nu hebben zij wss het huis. Ze staan eerst op de lijst :( Bah. Als ze ons toen alle correcte informatie hadden meegegeven, dan stonden wij op de eerste plaats :cry: kVind het echt wel erg, maarja niets aan te doen. Ik ben ons vandaag gaan inschrijven voor onze gemeente. Wie weet gebeurt er wel een wonder en komt er nog een huisje vrij op deze manier. En anders wordt het nog tussen 3 en 5 jaar wachten.

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Debby
    *dikke knuff van ons!!!* Niet leuk dat het zooo op je werk gaat! He heb het echt met je te doen!

3. juffie2008

@ Matta

DUim duim duim, hier heb je wat zwangerschapshormonen van me ;) Hopelijk doen ze het werk!!!!

@ Hilli
    Gatsie, wat een rotnieuws! Jammer dat dingen dan zo lopen!!! Ik hoop niet dat jullie echt zo lang moeten wachten dat zou toch vervelend zijn voor jullie!

@ KIM
    beterschap, hopelijk is het niets ernstigs!!!

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Wil even komen melden dat de duivels net behoorlijk zijn doorgebroken.. :sad:..

5. juffie2008

@ SAMMIE

Nou das niet leuk, maar aan de andere kant nieuwe ronde nieuwe kans? Gebruik je etos zwanger worden pillen al?

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Juffie,

Ja al 2 maand en ze bevallen me goed, deze maand start ik weer met een nieuw doosje (even vanmiddag ophalen).

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Sam: doe wat het beste voelt voor jezelf meis.
    Hoop dat je je snel weer beter voelt!

@Debsel: ik zou mooi zeggen krijg allemaal de *piep* en huppetee de ziektewet in.
    Laat ze maar voelen dat het probleem niet aan jou ligt maar aan die takket.....
    Gooi t op je zwangerschap en je baas krijgt netjes alles terugbetaald.
    En ondertussen lekker zoeken naar een baan waar ze je wel waarderen!

@Dees: lekker wezen genieten dus :D
    Hoop dat de misselijkheid wegblijft verder!

@Juffie: balen dat je zo ziek bent zeg!
    En wat erg dat je man dacht dat je je aanstelde!
    Als tipje voor de echo: doe een langer truitje aan.
    Dan voel je je niet zo naakt als je naar de tafel loopt en erop ligt ;)
    Veel plezier met de 1e echo :D
    En ik hoop dat je niet naar het ziekenhuis hoeft!

@Hilli: ik kom er niet helemaal wijs uit, maar de strekking van je verhaal snap ik wel.
    Zo is het hier toendertijd ook gegaan (door foute voorlichtingen een huis misgelopen)
    Heel gemeen.
    Hoop dat jullie toch nog snel een mooi huisje krijgen :D

@Kim: ow jee nierstenen!
    Hoop toch echt voor je dat dat het niet is.
    Sterkte iig!

@Ryanne: hoeveel dagen moet je nog werken?
    Zou je anders niet wat minder gaan werken als het te zwaar wordt?
    Er zijn er maar weinig die volledig werken tot hun verlof hoor meis.
    Niet teveel hooi op je vork nemen!
    Opladen lukt nu niet meer zo makkelijk, hou daar rekening mee.
    Veel plezier met de echo :D

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ben er nog eventjes voordat ik op bed ga liggen...

@Kim: jee, wat erg dat je weer zo'n last hebt ervan :( Ik kan me ook niet voorstellen dat dit 'gewoon' een blaasontsteking is, er moet gewoon meer aan de hand zijn.
    Gelukkig word je meteen vandaag gecontroleerd! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en er gauw vanaf bent. Heel veel beterschap iig!

@Sam: Ah nee wat klote :( Bah, het moet gewoon echt een keer raak zijn! Hopelijk gaat t bij jullie net als bij ons, dat je net zwanger bent op t moment dat je geholpen zou gaan worden. Dat zou betekenen dat je dus deze ronde zwanger moet worden ;)

@All: Pff, ik heb al 2 weken ontzettend jeuk aan mn voeten en waar t precies vandaan kwam wist ik niet.. maar nu blijkt dus dat t komt omdat ik vocht aan t vasthouden ben. Mn hele voeten en enkels zijn opgezet..
    Had t zelf niet zo in de gaten omdat ik vaak van die Uggs draag (en die zitten ruim) en slippers maar daarnet had ik ballerina's aan en de afdrukken staan nog in mn voeten, zo strak zaten ze ineens. Nu begrijp ik ook meteen waarom ik zo'n dikke kop aan t krijgen ben :)

9. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @hilli he wat balen meid, dat is echt niet leuk als je er net zo naast loopt
    ik zou het neit weten wat betreft nierstenen ben nu wat aan het googlenen.. en dnek dat ze eerst een eco moeten maken hoe groot het is of dat het gaat om wat kleine grintjes.. dus zal het wel horen straks en wat ze eraan doen weet ik ook niet hopelijk gewoon medicijnen vind het niks om nu geopereerd te moeten worden emt die kleine in mijn buik dan maar een ;paar weken pijn hoor.

ik heb foto's geplaats in het fotoalbum bij babykamer kunnen jullie zien wat we tot nu toe hebben maar is nog niks verder aan gedaan he
    en bij spulletjes heb ik een foto met het badje en het wippertje staan

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @ Dreamer : Ja tis nogal een lang verhaal, probeerde het zo kort mogelijk te zeggen. Het is mss wat onduidelijk geworden, maarja je weet toch waar het over gaat hé :D

@Sammi: Boo :( Had zo mooi geweest. Volgende ronde dan! De moet niet opgeven hé. Kristel zei het ook al. Er komt gewoon een dag dat jij een posi test mag showen.

@Kristel: kHoop voor je dat je niet meer vocht gaan vasthouden.

Ik ben weg. Ik moet van 13 tot 15 uur gaan vergaderen over de activiteiten voor de zomervakantie.

11. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @sammie
    gatver zeg wat zwaar klote!

@Hili
    jemig.. dat is idd ook klote zeg.. hopen dat jullie snel een andere huisje krijgen!! suces met vergaderen!

@Debby
    ik zeg je meot doen wat dreamer zegt dat je moet doen!!haha.. Wat eeen moooi behang (L).. gaaf hoor.. echt al een mooi kamertje.

@mik
    hahaha je kan me voorstellen dat je broertje is uitgekeken op de woestijn :p..GEHEHE..
    Is dat het kamertje van de praxis of was het nou de gamma??

@Juffie
    tnxx voor de hormonen..haha..

heb net aan mijn vriendinnetje verteld dat ik al een tijdje niet meer aan de pil zit.. ze vind het heel erg luek en kan niet wachten totdat ze 'tante' wordt. hihi.. ze vindt me nog wel jong. .. maar vind het wel heel erg leuk!! ze hoopt nu al eenmeisje..hahah..

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey lieve meiden,

@ Kim: Meisie toch.. beterschap hoor. Fijn dat je oma even met je mee kan.
    @ Dreamer: Ik heb m'n bus gemist (ik kan wel op een andere manier maar heb daar even geen zin in) om 16.00uur ga ik dus naar huis. Mijn (lieve) collega heeft een afspraak gemaakt met de maatschappelijk werkster binnen de provincie. We worden beide in een hoekje geduwd en vinden dat we het ook op een andere plek moeten uitzetten. Wanneer we die afspraak hebben is nog niet bekend. Ik durf nooit zo goed thuis te blijven... :(
    @ Matta: Heej meid, wat leuk dat je het gedeeld hebt met een vriendin. Ik hoop ook dat je snel zwanger bent.
    @ Sammie: Wat enorm balen zeg. :( Weet niet wat ik anders kan zeggen.
    @ Kristel: Balen dat je vocht vasthoudt... maar tis niet het ergste toch?

@ de rest... Moet nog iets verder terug lezen geloof ik. :)

13. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ik heb net in het potje geplast wat ik mee moet nemen en is gewoon helemaal donkerrood en ka er niet doorheen kijken en onderin ligt allerlei rotzooi dus denk toch dat het iets erger is als blaasontsteking.

@kristel vervelend zeg opgezwollen voeten dan voel je je geloof ik echt een opgeblazen zwangere of niet

@sammie misschien komt het wel door die vitamines en dat extra wat er in die pillen zit dat je nu goede eitjes hebt :D dus dnek positief meid als je goede eitjes hebt en edwin heeft goed zaad meot er een keer raak geschoten worden.

@matta kamertje was van de leen bakker

ik heb maar even een foto gemaakt van het potje want ga het inleveren op het laberetorium en dan ziet de gyn niet hoe het eruit zag..

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kim
    bahh dat ziet er niet goed uit, zoals je het typt..krijg je meteen uitslag??
    mooi kamertje hoor!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jeetje Kim dat klinkt niet best! :(

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @sammie: neeee :( we zouden tegelijk zwanger zijn :( echt niet leuk.. had het zooo voor je gehoopt..

@kristel: vervelend van je vocht wat je vast houdt.. hopenlijk word het minder.. maar gaat vanzelf over anders toch :p

@kim: Beterschap meisje

@de rest: verder kan ik niet veel onthouden :p ben ook druk bezig om alles op te ruimen..
    Gister alles aan mijn ouders, schoonouders tantes en ooms verteld.. dat was leuk en bijna iedereen was blij voor ons.. alleen mijn schoonzusje reageerde helemaal niet enthoustiast :(
    Denk dat ze jaloers is.. vond niet leuk dat ze bijna niet reageerde.. maar zal wel komen omdat haar leven gewoon nu niet lekker loopt..
    Mijn ouders hadden het al in de gaten.. schoonouders ook.. maar toen we binnen kwamen zat mijn vader met een vette smile op zijn gezicht..
    Vanavond weer een intake bij mvm :)

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik ga sex & the city afkijken!!! gaat het niet verder dan seizoen 6, ja wel toch?? ze hebben toch ook nog seizoen 7 en 8 of heb ik dat gewoon fout?

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @Suus
    waaauuuwwww ik zie dat je zwanger bent!!!!! dat wist ik nog niet!!!
    WAT SUPERRRRRRR... GEFELICITEEEERDD MEID..!!!

19. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    oke nu ga k echt.. ik heb een date met the city..:p..hahaha..

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Suus: Wat leuk joh! Jammer van je schoonzusje maar ach je hebt er altijd wel iemand tussen zitten die het niet direct leuk vind of wat dan ook. Daan zijn vader vind t nog steeds niet echt leuk geloof ik. Maar daar ben ik alleen maar blij mee want het is een eikel eerste klas wat die man z'n kinderen allemaal heeft aangedaan bedenk je gewoon niet. :(

Share This Page