Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hier is het heel depressief weer :( Het is nu net even droog, maar het is zo donker... ben bang dat het zo weer gaat gieten.. En ik moet boodschappen doen! Blegh

Ik ben kleding voor in Second Life aan het maken...
    Dat moet ik dus allemaal tekenen, inclusief schaduweffecten en kreukels ed om t echter te maken.. Maar dat is heel frustrerend :p

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    En het frustererende eraan is dus dat je alles in 2D moet tekenen, maar uiteindelijk komt het eindresultaat op een 3D figuur...Dus je moet alles precies goed doen

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Klinkt erg ingewikkeld allemaal Kris, gelukkig dat jij het moet doen en niet ik hihi

Hier is het ook erg donker, blijf lekker binnen!
    Moet nog wel ff kattenvoer en melk halen, maar dat doe ik wel lekker vanavond als vriendlief weer thuis is!
    Heb nu echt geen zin

Nergens in eigenlijk, lekker een beetje achter de pc hangen dus maar, en met de katjes spelen, vandaag gaat de eerste weg en morgen de tweede dus zal erg leeg worden hier!

4. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Ik moet zo ook nog hondevoer halen. Ze krijgt dietbrokken van iets van 60,- per zak ofzo, maar helaas dankzij de postbank red ik dat niet. Dus nu krijgt ze tijdelijk rodi diepvries tot mn rekening is geopend, hopelijk maandag. Nadeel is dat ze bijna nergens rodi verkopen en ik dus een pokke-end moet fietsen..

Kreeg net ook een sms van mn bijrijdster dat ze voer heeft gehaald voor mn paard (schoot ze voor) heeft ze doodleuk 4 zakken gehaald terwijl ik er 1 per maand nodig heb. Kan ik haar ook weer 50,- gaan betalen.. Leuk.
    Pfff als die postbank nou maar opschiet..

Ik ben héél lui overigens, nergens zin in. Maar goed k draai 55-urige werkweken, eist zijn tol nu..

5. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ohhh praat niet zo over allemaal lekkere dingen! Ik ben zolang we nog nie tgaan beginnen aan het proberen wat kilo's te verliezen (en dat is niet echt overbodig) en dan loopt door jullie het water me in de mond!

En dat terwijl ik een heel zware ongi heb :( met echt alles erop en eraan en als kers op het toetje flinke hoofdpijn. En dan niet naar de Ben & jerry's mogen grijpen!

Maarja...ik mag ook wel een dagje "rusten"...heb deze week bijna 60 uur gewerkt (jeugdhulpverlening...) met onze heftige pubermeiden. Ik werk met meiden met problemen, vaak als gevolg van misbruik, mishandeling en verwaarlozing, waaronder o.a. borderline...ben zelf psychologe.

En dan komende week vakantie!Gaan jullie ook nog op vakantie? Wij 6 daagjes zwitserland...

6. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    @ meisje 87: irritant he, als mensen denken dat je dat geld wel even uit je zak plukt. Mijn zusje ook: of ik van de week even een pot scrub wil meebrengen van 40 euro...

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Pff... I give up! Klote photoshop :)

Ik ga nu maar op de bank hangen met iets lekkers, weet nog niet wat precies, maar ik zie het wel ;)

Daarna boodschappen doen en daarna zie ik ook wel weer..
    Vriendlief is er de hele dag niet, dus ik moet mezelf maar zien te vermaken :( En ik verveel me nu al!

Maar iig, tot later :)

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo dames,

Ik ben weer terug van weg geweest....
    We zijn net een paar dagen terug uit egypte...en ben hier even niet geweest omdat er wat meiden problemen hadden met mij...bij deze ik geef mijn mening over niemand meer....ik kom hier alleen om gezellig te beppen over zwanger worden...dus neem mij aub niet kwalijk als jullie je mening vragen en ik hem niet geef....

verder over mijn eigen...
    7 aug..mag ik weer naar de gyn...hopelijk ben ik dan al zwanger...maar helaas heb je dat niet voor het zeggen....
    De buikpijnen heb ik niet meer....gelukkig maar....
    De vakantie was lekker en we gaan daar zeker nog wel eens terug...

Dames die nieuw zijn hallo....sorry maar ik ga niet alles terug lezen want toen ik hier weg ging waren we op pagina 150...en nu al op 268.....

nou spreekse....

9. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Hoi lynn welkom terug, ik ken je niet maar bij deze ;)

Ik ga niet op vakantie, we nemen rond augustus wel vrij om de woning op te knappen (of te verhuizen :) Als ik zwanger blijk wil mn vriend groter wonen, geen probleem :D)

10. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ja, wij gaan ook zo'n beetje op zoek naar een grotere woning!
    Alleen liever nog niet kopen ivm de instabiele huizenmarkt...

11. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    nee wij ook niet hoor. We staan ingeschreven bij de woningbouw, hij al 8 jaar, ik 2,5. Maar me zijn 8 jaar kunnen we elke woning krijgen die we willen (gem. wachttijd is 3,5 jaar)
    Ik maak me nu al zorgen want de helft bvan mijn spullen staan nog in de opslag, en dan moeten we straks ook nog babyspullen halen.. Hoop dat we een woning kunnen vinden met minstens 3 slaapkamers. En dat terwijl de flat zeker niet klein is!

12. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ja wij hebben heel mooie huurhuizen gezien via een makelaar...alleen die hanteren een of andere rare inkomsteis! Wij zouden eigenlijk dat huis nie tkunnen huren, maar wel een huis kunnen kópen met dezelfde kale maandlast. Raar toch? Dus daar ga ik van de week eens achteraan bellen...

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag allemaal!

Hoe gaat het hier?

@ Pandabeer,

Waarom ga je niet testen heb je meer zekerheid...

Hier alles goed.
    Nog geen ongi, geen buikpijn, temp 37.2

Ben vandaag even over braderie geweest maar niet veel gekocht alleen cadeaus voor mijn stieszusjes en stiefbroertje.

14. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    heeft dat niet te maken met de belasting die je kunt terugf vragen? Dan heb je nl. minder maandlasten.
    Nouja wij zien t wel, we redden t wel met zn 2 in onze flat. We willen eigenlijk een nieuwbouw woning kopen in almere, die worden over 2 jaar pas gebouwd.

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hier ook aan het vervelen, heb gewoon nergens zin in vandaag...

ZO meteen maar eens lekker in bad denk ik, ff lekker relaxen, daarna misschien even lekker op de bank een filmpje kijken ofzo!

Hee lynn, welkom terug!
    Fijn dat je een fijne vakantie gehad hebt!
    Nog 4 daagjes, spanennd meis, wel lekker een korte cyclus deze maand dan, fijn hoor!
    Nou ik ga heel hard voor je duimen dat je 7 aug na de gyn mag gaan met het mooie nieuws dat je zwanger bent!

Pandabeer, ik vind ook dat je maar gewoon een testje moet doen hoor, dan ben je van alle onzekerheden af en kun je weer wat rust krijgen
    Volgens mij blijf je er nu anders toch alleen maar mee bezig!

Sammie88 voor jou ook spannend, nog maar een paar dagen!
    Wanneer wil je gaan test als je neit ongi bent=
    Je temp is zeker heel mooi hoog zeg! Keep it that way!

Nou ik ga er nu dan dus echt vandoor, misschien nog tot later!

Fijne dag verder iig allemaal!

16. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Nee die was al berekend met de teruggave er al af....

Naja ik zie het wel. Als je goed zoekt is er genoeg te vinden, zeker als je toch met zn 2en iets meer kunt betalen...

Trouwens....hebben sommigen van jullie ook een maansteen? Ik ben niet extreem (bij)gelovig maar zulke dingetjes vind ik dan wel weer leuk....

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Lily,

Ik heb een maansteen hangertje en een maansteen armband.

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik weer eventjes, ik wil boodschappen gaan doen, maar weet niet wat ik moet halen voor het eten morgen!

:whistle: Lynn is weer terug! Welkom terug :)

@All: even een hele offtopic vraag!

Ik wil morgen eens uitgebreid gaan koken voor mn vriend, maar ik heb op dit moment dus echt geen inspiratie! Ik heb in een restaurant gewerkt en weet dus vrij veel recepten ed, maar ik ben echt inspiratieloos op dit moment :(
    Iemand een idee voor iets lekkers wat ik kan maken? :)

Pasta is geen optie, dat eten we al vrij veel ;) Ik denk ik zeg het maar even :-D

En wat ik al zei, uitgebreid, dus geen hollandse pot ofzo :)

Dus, schreeuw het uit als je een idee hebt! Dan kan ik daarna boodschappen gaan doen :)

19. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Wat ik heerlijk vind is grieks, kofta ofzo, of mexicaanse encilades. Kijk anders even in het topic 'wat eten we vandaag' ofzoiets
    Of rotti? Houd je van vis? Vispakketjes die maakte mijn vader wel eens, een lekkere vis in folie met in t zelfde pakketje aardappelschijfjes, courgette en pesto, inpakken en in de oven stomen.

Of gevulde kip van jamie oliver, heerlijk!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou het klinkt allemaal heel lekker, maar ik heb dan weer een vriend die dat allemaal niet lekker vind... :(

Bah bah... Ik zat eerst te denken aan gebraden kip, maar ik kom erachter dat we geen braadslee hebben... grrr...en ik ga nu niet de stad in om die speciaal te kopen :)

Pfff...

Deel Deze Pagina