inderdaad.. ik hoor wel wanneer ik uitgerekent ben en hoelang ik zwanger ben op 12 mei dan vertellen ze me wel .. als alles dan goed is. ben aan het aftellen na 12 mei.. zo spannend vind ik het.. ben even eten koken ondertussen en daarna naar mvm.. en daarna weer sporten
Hoi lieve meiden, Even snel weer een berichtje van mij! Heb het heel druk met alles en ben daarom ff niet veel hier, hopelijk komt daar snel verandering in! Ben afgelopen week tante geworden van een heel lief prinsesje, ze is klein, maar alles gaat goed met haar! Mijn zus had wat complecaties tijdens de ks dus moest daarna nog geopereerd worden en naar de ic Was heel heftig allemaal, erg veel tijd in het ziekenhuis doorgebracht dus Gelukkig gaat het nu allemaal beter en is het niet levensbedreigend meer! Met ons alles goed, de kleine is lekker bezig, voel hem of haar nu steeds vaker, een paar keer per dag wel Erg goed gevoel Sorry dat ik verder niet reageer of iets, maar wilde alleen even de afloop laten weten en dat alles goed gaat! Hopelijk kom ik snel weer wat meer mee kletsen! Dikke knuffel voor allemaal! @suus wat zie ik nu, wat geweldig, je bent weer zwanger! Echt zo super meis! Ben heel heel heel erg blij voor jullie, wat een wonder he!!!!!
@sterretje: echt een wonder ja ben zo gelukkig en pascal ook.. komt hij net thuis.. zegt die: he schatje.. wij worden papa en mama de gekkerd Vervelend dat het zo moeilijk ging allemaal bij je zus.. maar gelukkig is het nu allemaal goed :d kan iedereen eindelijk beginnen met genieten @nen: als ik op mijn borsten druk doet het pijn.. en is ben soms misselijk.. heb weinig eetlust..
hoi meiden @ matta satc loopt tot 6 en dan komt de film ook erg leuk Ik kom net van het zh heb 2 echo's gehad bij de Gyn en bij de uroloog Heb weer antibiotica en heb een opgezette rechter nier een ontstoken blaas en urinebuis dus gaat lekker allemaal en hij kon ook niet uitsluiten dat het een niersteen was maar een rontgen foto kan nu niet omdat ik zwanger ben maar als ik koorts krijg moet ik meteen contact opnemen met de dokter Heb ook hybrofen 400 die mag ik tegen de pijn slikken Je mag na de 30 weken geen hybrofen meer Ik ga nu eten afhalen met mijn oma we gaan thais halen kom vanavond nog wel ff langs
@kim: hopenlijk gaat het snel wat beter.. Ik ben echt weg nu.. gaan naar mvm en dan meteen sporten!! fijne avond allemaal!!
wat zijn jullie allemaal vroeg wakker juffie: jeetje, hopelijk is t niks erg allemaal sammie: doe maar lekker rustig aan.. debby: wat stom van je werk zeg.. echt een (piep) mensen.. hilli: wat balen van dat huis zeg! kim: hopelijk ben je snel weer beter suus: niet leuk van je schoonzusje.. maar zo een reactie had ik wel van der verwacht! nen: ik ben benieuwd.. k ga voor je duimen sterretje: wat leuk.. een meisje.. alleen jammer dat alles niet helemaal vlekkeloos verlopen is. zo hehe.... hopelijk ben ik niemand vergeten... k ga zo meteen maar eens beginnen met koken, en daarna lekker sporten hé suus..
Ik kom net bij trekpleister vandaan, heb weer van zulke leuke babydingetjes gekocht - boxkleed (turqoise met limegroen) - 2 rompertjes (1 gestreept met allerlei kleurtjes en 1 met in kleurtjes geschreven "you are my sunshine" - 6 paar sokjes (wit, blauw, groen en gestreept) Zoo leuk!!!!
@ ster, gefeliciteerd met je nichtje! FIjn dat het goed gaat Wel balen dat je zus gelijk geopereerd moest worden.
He allemaal, Hier een berichtje van mij.. Wilde even vertellen dat er eindelijk een stijgende lijn is zit. Ben toen van woendag tot vrijdag opgenomen geweest en moest toen met pasen elke dag in het ziekenhuis zijn om weer te testen. Het was elke dag niet goed en uiteindelijk ben ik maandag tweede paasdag weer opgenomen. Heb toen tot die vrijdag in het ziekenhuis gelegen dus al met al 1,5 week en dat was geen pretje al die infuusen! Gelukkig gaat het nu beter en ga ik morgen weer een halve dag proberen te werken. Hopen dat het goed gaat. Met de kleine gaat alles sowieso goed (heb twee extra echo's gehad en vorige week nog naar het hartje geluisterd). Zoals jullie misschien nog weten zouden we vorige week naar Spanje gaan maar dat hebben we dus helaas moeten annuleren. Gelukkig was het hier prachtig weer. Ik hoop dat ik jullie nu iets vaker kan vergezellen maar 'savonds wordt het niks meer dus dan alleen af en toe overdag en in het weekend. Mijn excuses voor mijn ego bericht maar wilde het even kwijt aan jullie. @ Suus.. Gefeliciteerd! Ik zie dat je ook zwanger bent! Top!
lovelyjolyn: wat goed om weer wat van je te horen.. tjee zeg.. tijd in t ziekenhuis.. wel fijn dat het nu een stuk beter met je gaat!
@ jolyn, wat leuk weer van je te horen! Fijn dat alles goed gaat met de kleine. Wel jammer dat jij daarvoor in het ziekenhuis opgenomen moest worden. Hopelijk blijft het nu beter gaan en kun je gaan genieten! @ all, ik ga lekker bankhangen. Eten staat in de oven en ben zoo moe, dus we gaan lekker eten en tv kijken Tot morgen! liefs
Haai meiden, ik heb vanmiddag op mijn werk een beetje bijgelezen en heb niet alles onthouden... @ sterretje: bah even enge momenten dan met je zus... gelukkig is alles goed nu en ook met de kleine @ Kim: pff valt bij jouw ook allemaal niet mee zeg... dit hoort een tijd te zijn van weinig kwaaltjes en lekker genieten maar ik voel me ook belabberd... @ Debby: wat een gezeik op je werk zeg... ik zou ook lekker de ziektewet ingaan als ik jou was... @ Nen: lekker ff geshopt dan ik zag die dingetjes ook in de folder staan @ Jolyn: Fijn dat het weer wat beter gaat, wel rustig aan doen hoor met werken... wat niet gaat gaat niet, eerst aan jezelf en de kleine denken hoor... @ All: Ging vandaag gelukkig redelijk met me... heb heel erg veel last van mijn buikspieren van het overgeven gisteren... nu is die spierpijn een beetje omgeslagen in groeipijn geloof ik... ik heb het idee dat er een luchtbel in mijn buik zit die maar niet wil knappen blegh echt heel vervelend... ook heb ik een pijnlijk gekneusd gevoel bij mijn maag... gelukkig heb ik het vandaag lekker rustig aan kunnen doen op t werk (zat lekker achter de balie) en ga ik dat morgen weer doen (als mijn klachten niet nog erger worden, dan blijf ik toch echt thuis) zal in ieder geval blij zijn als het morgenavond 18.00 uur is, dan begint mijn weekend gelukkig...
Ik zie net op hyves dat Suhe bevallen is Dus bij deze: Suhe en Suhe-man: Van harte gefeliciteerd met jullie kleine man Sem! Doe rustig aan en geniet ervan! Ben benieuwd naar het bevallingsverhaal!
@ Suhe: heb niet echt met je gekletst hierzo maar wil je bij deze toch even van harte feliciteren met de geboorte van jullie zoon... Sem, leuke naam hoor Geniet van jullie kleine man...