Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    :confused: ik krijg altijd kleren van mn zus .. vind het echt gek dat ze dan zelf wel wat gratis wil :rolleyes:

2. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Nou gaby, ik zou zelfs dan nu de neiging hebben om ze op mijn werk te verkopen ;) Krijg je er 15 euro extra voor..

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    met nen eens!

pff mn blaas word even als trampoline gebruikt geloof ik :)

4. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @nen haha is goed, als het er een is plas ik hem liever uit dan al dat ziekenhuis gedoe

@gaby dan zou ik gewoon doen wat je wou en dat is 10 euro of niet, ik gaf mijn oude kleding gratis aan mijn buurmeisjes omdat het anders naar de stort ging dus het is geven en nemen maar als ze alleen wil nemen werkt dat niet he.. en idd je werkt er gewoon voor dus is logisch dat je er iets voor wil hebben

5. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ohw emma, dat is niet zo lekker zeg!!

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja ik ga het ook zo doen.. graag of niet.. en anders zijn er genoeg mensen die de kaartjes wel willen over kopen..
    maar ik ga even tanden poetsen en mijn was binnenhalen.. (als het droog is) en dan rij ik aan naar mijn werk..

fijne dag nog allemaal en tot vanavond..

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden :)

Ik heb echt weer een slechte nacht gehad.. :(
    Om de een of andere reden moet Yentle altijd alle kanten op stuiteren als ik wil slapen.
    Lig ik overdag op de bank ofzo dan is ze ook rustig, maar ga ik eenmaal 's avonds in bed liggen dan begint ze hoor, ze doet t gewoon expres! :p

@Debby: wat lief dat Daan de afwas al had weggewerkt! Dat is wel fijn thuiskomen als je er zo tegenop gekeken hebt :)

@Sam: He bah, wat naar, dat klinkt echt als een miskraam idd :( *knuffel*
    Ik zou hier idd echt met de FA over praten, ook over hetgene wat je moeder je verteld heeft.

@Suus: Wanneer was je eisprong eigenlijk? Want veel mensen gaan gewoon uit van de laatste menstruatie, maar dat kan je alleen doen bij een cyclus van 28 dagen met een eisprong op dag 14.
    In principe ben je op je NOD (als je dus precies weet wanneer die is) gewoon 4 weken.
    Iemand die een cyclus van 37 dagen heeft is op haar NOD net zo goed 4 weken zwanger als iemand met een cyclus van 25 dagen. Terwijl als je dan uit zou gaan van de laatste menstruatie zou die van 37 dagen veel langer zwanger zijn en dat klopt niet.

@All: Sorry, ben de rest vergeten...

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    werkse gaby! jij ook fijne dag

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @kristel, ze heeft echt haar eigen ritme dus al! Die van mij word altijd rustig als ik een warme douche neem voor ik ga slapen. Misschien helpt dat? Of een muziekje op je buik ofzo.
    Moet je straks maar even bijslapen..

10. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @kristel, lastig dat Yentle 's nachts zo druk is. Maar dat las ik pas sowieso, dat dat gebeurt. Want overdag worden ze in slaap gewiegd door jouw bewegingen dus 's nachts worden ze wakker

11. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    Wgaby werkse meid

@emma had i kgister ook ik zeg tegen frank voel is hoe die aan het bewegen is.. en hij trpat me toch naar buiten en tegelijk naar binnen op mijn blaas.. was geen prettig gevoel denk dat tie zich afzette hihi

@kristel lekker druktemakertje dus, ik had het vanacht ook een uurtje gelukkig maar en toen werd tie weer rustig meestal doe ik ff mee "spelen" en reageer i kop hem en dan word tie al snel weer moe :D en gaat tie lekker tegen mijn hand aan liggen

12. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Kan niet wachten tot ik jullie ervaringen kan delen :) Ook al is het lastig als ze op je blaas gaan staan en 's nachts druk zijn, het is wel superbijzonder om dat mee te maken!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Emma: Ik zal het eens proberen met een muziekje.. We doen af en toe wel even een muziekdoosje afspelen voor t slapen gaan, maar ik zal t eens een paar dagen achter elkaar proberen, kijken of het werkt :)
    Ik vind het alleen zo stom he, 's ochtends word ik ook wakker van haar geduw, gebeuk, gedraai en gestuiter (ze is écht heel druk ja :p) en dat blijft ze gewoon doen totdat ik uit bed stap. Zodra ik dus mn bed uit kom en echt ga opstaan dan is ze weer rustig.
    Ik mag gewoon echt niet slapen van haar :p

14. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ debby, hoe lang had jij gewacht op je bestelling van de prenatal mamma mazzeldagen? Kan niet wachten tot ik het binnen krijg haha

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Kristel, het is me der eén :) Ze wil lekker in slaap gewiegd worden dus. Misschien een idee om zon babyschommel aan te schaffen voor straks hahah

@Kim, nee voelt niet prettig he, maar het is ook wel weer grappig. Ze zijn nu nog niet zo heel sterk,denk dat we het over een paar weken iets minder leuk vinden :p

@Nen, snap het meis.. maar komt snel hoor! Misschien wel heel snel :) , wanneer ga je testen eigenlijk?

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ emma, ik denk zondag. Want ben vrijdag en zaterdag bij mijn ouders. Zie nu dat mijn banner verkeerd staat, want zaterdag is mijn nod pas.. Zal em ff wijzigen. Maar ik heb ergens het gevoel dat het niet raak is. Gisteren wat van die steekjes, maar vandaag nog niks gevoeld. Nouja, alleen wat meer afscheiding

17. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Zo, hij klopt weer. Bah ik moet vanavond werken van 17 tot 21. Echt geen zin in!!

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Nen: Ik kan ook niet wachten totdat jij het ook mag ervaren hoor! Ik gun het je echt heel erg :) (de anderen natuurlijk ook!)
    En ookal is het lastig soms, ik ben er toch hartstikke gelukkig mee dat ik haar zo voel, ookal is het 's nachts ;)

@Blaastrappen: Ohh dat is zo'n rotgevoel! Helemaal als je al een beetje het gevoel hebt dat je moet plassen. Als je dan een harde trap ertegenaan krijgt voelt het echt alsof je ineens leegloopt :) Het gebeurt niet, maar zo voelt het wel even een seconde, echt vreselijk.

@Emma: Wat bedoel je precies met een babyschommelstoel? We hebben wel een schommelstoel voor op haar kamertje, zodat ze 's avonds in mijn of Kimo's armen in slaap gewiegd kan worden.

@All: Ik ben weer weg, even lekker rustig eten op de bank met een dvdtje erbij en daarna proberen wat aan t huishouden te doen.

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik had t de volgende dag al in huis! :D

20. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @nen kan ik me voorstellen ik heb niet ens zin om de deur uit te gaan voor de dierenarts hihi hoezo lui

@emma ja dnek dat over 10 weken het anders is als ze trappen :D dan voel je echt beurs van binnen

maar mij hoor je neit klagen hoor liever dit als dat ik hem nooit voel want dan word ik ongerust hihi

Share This Page