Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Een echte nachtbraker dus... maar het is indd alleen maar fijn dat je haar zo goed voelt. Ik voel de kleine 's nachts niet, of ik slaap gewoon zo vast... dat kan natuurlijk ook. :)
    Overdag wel gelukkig! Anders zou ik me nog zorgen gaan maken. hihihi

@ Nen: Ik gun het je ook van harte meid! Ik hoop dat je zondag posi test. :)

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nog even snel voordat ik weg ga;
    Hebben jullie ook zo'n last al van maagzuur? Ik kan echt niet veel meer eten ten eerste, en ten tweede heb ik de hele tijd last van omhoogkomend maagzuur.. ik heb ook even gevoeld hoe hoog mn baarmoeder nu zit en die blijkt al bijna tegen mn maag aan te zitten.
    Ik voel Yentle soms ook al heel hoog trappen/duwen.
    Misschien toch even aan de vk vragen vrijdag wat ik ermee moet, want t is echt niet leuk. Ook als ik plat ga liggen in bed dan krijg ik ineens supererge maagkrampen :(

@Kim: Ik moet dat niet proberen bij Yentle, spelen om haar moe te krijgen. Als ik eenmaal terug dingen ga doen dan ben ik helemaal de lul :)

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kris en debby, thanks meiden :) En zo niet, laat de duivels dan maar komen en dan de 19 op naar de FA.

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi meiden .. hoe is het hier??

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, zoiets
    http://www.babyplezier.nl/babyschommels ... ce8669c5a2
    ze zijn alleen wel errug duur

@Nen, hoop op posi zondag!

@Kim, vervelend is dat he, als je van alles wil doen maar geen zin hebt :(

@Debby, zo das snel! Ik vind die webshop niet zo, ze hebben geen grote fotos dus je kan niet zo goed kijken vind ik.

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey nhene!

Hier goed :) Suus is zwanger! Hoe gaat het met jou?

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, inderdaad snel gekregen zeg! Ik heb het zondag besteld. Zou leuk zijn als het vandaag al binnen kwam! Maar er stond ook wel bij dat het langer kon duren, dus ik wacht af...

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

wauw gefeliciteerd suus !! :D
    ja bij mij gaat wel .. ik ben aan het aftellen tot ik me eisprong heb :D

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey Nhene:D

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoe gaat het met huizenjacht en de man? :)

11. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Goedemiddag dames!!

hoe gaat alles??
    hier gaat alles goed.. gister belde lief dat hij vanavond lekker thuis komt :d..jeejj..ik blij, net het huis schoongemaakt, de kat op zijn donder gegeven.. wat hem waarschijnlijk toch niets doen, omdat hij het straks net zo hard weer doet..grr.. zal zo even de wwas ophangen, bed verschonen.
    Gister samen met mijn vriendinnetje naar de bios geweest, naar Wolverine.. verklaart een hele hoop van de overige x men dvd's.. zeker de moeite waard..

@suhe en suhe man
    van harte gefeliciteerdd... geniet er lekker van met zijn drieetjes!!

@juffie
    leuk zeg je eerst pinda foto :p..hahaha..

zal even verder lezen, ben gestopt bij pagina 2686 en ben de helft alweer vergeten..
    hoe zo *blub, geheugen*

@jolyn
    fijn dat je weer thuis bent, rustig aan doen hoor!

@mikje
    doe je rustig aan meid.. ja seizoen 6 de laatste aflevering, had een andere einde als op tv.. ik vond hem geweldig.. Ik dacht dat er veel meer waren!! niet dus!!
    De flm vond ik super.. heb er super van genoten.. de stomme aleksandr Petrovsky..haha..die dochter van hem..vreselijk!!

@sammie
    mijn meoder haar eerst miskraam zag er preceis zo uit zoals jij het beschrijft. heb je er een foto van gemaakt?? of meteen doorgespoelt?ik bedoel dat niet raaar, maar dan kan je die aan de arts laten zien.

@nen
    ik vind je banner vet mooi .. wat heb jij aangekruist bij het maken van je banner.. tot ovulatie of tot .... nog iets?!! had ook al een mooie gemaakt... met een schattige my little pony ..

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Nhene!

@ Emma: Ik ben wel tevreden maar dat kan ook niet anders als je het al de dag erna geleverd wordt.

@ Nen: Dat stond er bij mij ook dus ik dacht t komt pas over een week ofzo, was helemaal verbaasd toen er een briefje in de bus lag dat er een pakketje was afgeleverd bij de buurman. hihihihi :D

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ matta, ik heb gekozen voor "general event" en dan kun je invullen hoeveel dagen je nog moet tot dat event en je kunt je event zelf een naam geven. Anders telt hij alleen tot je ovulatie en slaat hij je nod daarin over zeg maar..

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: je temp was gisteren gezakt toch?
    Ik vind het heel fout dat de arts je valse hoop heeft gegeven.
    Een hoge progesteron waarde zegt namelijk niet of je wel of geen innesteling hebt gehad.
    Je hebt gewoon een goede eisprong gehad en maakt duidelijk veel progesteron aan.
    Misschien wel teveel progesteron?
    Ik weet niet of je lichaam bepaalde reacties in werking zet bij een bepaalde progesteron waarde.
    Zou dat eens navragen als ik jou was.

Ik hoop dat de arts je wat duidelijkheid kan geven.
    Wordt er nog iets gedaan met de negatieve samenlevingstest dan?
    Want hoeveel dagen voor je ei zat die?

@Juffie: fijn dat je een goed hartje hebt gezien :D
    Was de apparatuur oud dan dat ze het niet kon opmeten?
    Wel fijn dat verder alles in orde was!

@Suus: je mag ook absoluut niet op een trilplaat.
    En buikspieren mag nog wel hoor.
    Zou alleen vanaf een week op 16-20 de rechte buikspieren niet meer doen, want dan maak je de ruimte te klein.
    Schuine buikspieren mag je de hele zwangerschap door doen zolang het goed voelt voor je.

@Nen: spannenddddd, ik blijf toch duimen voor je hoor :D

15. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ik heb wel eens af en toe opkomend maagzuur maar dan vole ik het in mijn keel en is niet heel erg gelukig bij mij

@matta ik ben ook helemaal satc verslaafd zit eraan te denken om vanmiddag weer te starten met seizoen 1 maar mis 3 dvd''s liggen bij iemand die i kla maanden neit meer zie en heb haar vanoachtend gebeld op haar werk omdat ze niet meer reageerde, nu belt ze me trg, ik wil namelijk wel mijn box weer helemaal compleet hebben en wil ook de film nog hebben
    die alexander is idd een akelige man

hoi nhene

ik ga nu toch maar ff naar de dierenarts moet toch maar ff gebeuren he, morgen en vrijdag komt het er weer neit van want dan is frank vrij :D

16. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @nen
    maar hoe weet je dan wanneer je eisprong is?? of voel je die??

ja hoor in Belgie is er een school die doet aan fisieke lijfstraffen.. echt belachelijke.

@kristel
    hahaha..wel rot zeg dat je niet lekker kan slapen.. Je hebt een pittig dametje in je buik. kan je een baby in de buik als dingetjes aan leren??

@Deb
    hoe is het op je werk??

potverdikke ik wil graag een hobbelstoel alvast bestellen.. mocht ik binnekort zwanger geven dat ik die kan geven aan me leif.. maar diegene Homer (mijn avatar) is in nederland uitverkocht...grrrr en ze weten niet wanneer hij weer komt.. kan hem alleen nog maar bestellen in het buitenland.. drama!!
    google ROCKABYe en je hebt zulke tofffe hobbelstoelen!!! zit ook een giraffeje tussen moest meteen aan ryanne denken.. die heeft een giraffe op haar babykamertje toch!?

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dank je dreamer :)

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ matta, kun je em niet via ebay bestellen? Misschien is dat nog wel voordeliger als je em bijv uit de VS laat komen?
    Ik gebruik ovutests en voel mijn ei. Daarnaast hou ik ook in mijn agenda mijn cyclus bij zodat ik altijd wat kan rekenen wanneer ik mijn ei kan verwachten. Maar vanwege de pco kan ik toch niet van de banner uitgaan.. Je kunt em voor je ei anders op de "trying to concieve" banner zetten en als je ei is geweest op de "general event" zodat ie aftelt tot je nod... MAar tis wat je zelf handig vindt!

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    succes bij de dierenarts Kim

matta, gezellig dat ie toch thuis komt! Die stoel van je avater is echt leuk!

Dreamer, hoe ist met jou?

Debby, das idd erg snel

Mark is ook al thuis :D die gaat even kozijntjes verven op de babykamer. Ik moet mn theorie leren.. geen zin in . Ik kan het nog niet aanvragen omdat mn id verlopen is :(

20. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kim
    ik vind het heeeerrlijkkk ik heb nu seizoen 2, 4, 5 en 6.
    heb je de film al gezien?? hij was geloof ik ergens in de aanbieding weet niet meer waar.. ik ehb hem op e pc staan maar wil hem ook op dvd hebben want die we op de pc hebben staan, heeft scenes die de dvd niet heeft en andersom..

succes bij de dierenarts.. zal even de was ophangen!

Deel Deze Pagina