waar houdt hij van dan? Je kan ook anders pasta maken Ik ben gek op pasta maar eens in de zoveel tijd maak ik tunesische pasta ipv italiaanse, voor mn vriend. Met lamsvlees en lekker veel pit
Hij is echt een hollander wat betreft eten... Aardappels groente en vlees En pasta dan en rijst... maar niet te pittig allemaal, dat mag ik dan weer niet vanwege mn darmen... Vis houdt ie ook niet zo van.... Wat is het toch moeilijk :-D achja, ik bedenk wel wat.... *DENK* *DENK* *DENK*
hey, Is het bij jullie ook zo noodweer? Hier in Emmen wel pfff. Regen , regen en regen! Onweer en harde wind..!
Ik ben er eindelijk uit (Na lang nadenken haha) Voorgerecht: Uiensoep (zelfgemaakt) Hoofdgerecht: Varkenshaas met zelfgemaakt champignonsaus, gebakken aardappels in de schil en salade. Nagerecht: Warme kersen met vanille ijs en slagroom. En natuurlijk een fles wijn! Ik ga boodschappen doen (hopelijk blijft het droog)
hoi allen heb ffies tijd nu op mn werk, ff rustig en mn collegae is er toch nog niet. @christel mmmm lekker menu zeg, kunnen we aanschuiven? volgens mij woon je in de buurt of niet? haha. hier schijnt de zon nog, dus geen noodweer! xxx
gisteravond weer geklust, bevalt me eigenlijk best wel goed om de dag klussen hihi. niet alleen voor de toekomst. hihi.. misschien stomme vraag, maar blijven jullie altijd ff liggen na jullie klaargekomen zijn? xxx
ik kom nooit Lekker menu kristel. Mijn vent is er ook zo een, liefst gebakken aardappels met een hanmburger en spinazie, andere dingen niet. Maar ik kook dus moet ie maar eten wat er op tafel komt gelukkig wordt ie steeds makkelijker
Join the club @Mac Kga nu altijd vrijwel gelijk plassen, anders heb ik gegarandeert een blaasontsteking te pakken.. vraag me af hoe ik dat over 1.5 maand ga doen..
Eerst liggen we altijd samen nog ff gewoon zeg maar, daarna ga ik altijd ff op me kop hangen hihi Met de benen de lucht in zeg maar Denk niet dat het echt helpt, maar meer voor me eigen gevoel Na een minuutje ofzo ga ik altijd gelijk naar de wc daarna, krijg anders echt last van blaasontsteking als ik niet ga plassen
Ja ik dacht dat ik de enige was maar er schijnen meer mensen last van te hebben he. Mijn ouders zitten in Amerika en als t mee zit nemen ze deze lens voor me mee: http://www.the-digital-picture.com/Revi ... eview.aspx Klik op samplepictures
Ben ik weer, gelukkig is het droog gebleven @Mac: je mag een andere keer aanschuiven Morgen wordt een diner bij kaarslicht voor twee :-D Ik vind het echt leuk om zo af en toe eens uitgebreid te koken en dan de tafel mooi te dekken, kaarsjes aan, muziekje aan... is toch weer wat byzondere quality time Btw, ik blijf altijd wel ff liggen ja, 10 minuutjes ofzo, maar dat is meer om uit te puffen @Meisje: Oh mijn vriend was in het begin ook heel erg hoor, die lustte bijna niks. Maarja, vind je het gek als je thuis altijd hetzelfde eet, die aten maar 3 verschillende soorten vlees, een paar verschillende soorten groenten en 6 van de 7 dagen per week gekookte aardappels... BLEGH. Maar gelukkig eet ie nu al een stuk meer :-D @Lala, ik had eerst ook altijd blaasontstekingen, maar je hoeft niet meteen naar de wc te rennen als jullie klaar zijn hoor Zolang je maar niet meteen gaat slapen erna is het goed (zodat het dus de hele nacht blijft zitten). Als je even 10 minuten blijft liggen en dan naar de wc gaat is het ook goed hoor Zo, nu ga ik een pot thee maken, koekjes erbij en op de bank liggen met een dvdtje :-D
Hihi ik ren vaak pas na 5 minuten , nou ja de eerste keer was ik dus erg slim, gewoon te lang in mn nestje blijven liggen geloof ik, en ja toen had ik dus een blaasontsteking, ook de eerste in mn leven, nou ik wist 1 ding, dat wilde ik niet meer..
ja en het mooiste is ze komt echt niet bij een fokker vandaan. Zijn mensen die het soms voor hobby doen zal maar zeggen. Hondjes zijn binnen in huis geboren met een grote felle lamp erboven. En echt een super mooi nestje. DE moeder hond heeft een super karakter niet normaal. En echt die mensen was het huis niet van maar van de hondjes die gaven echt veel om die diertjes duper gaaf gewoon
ow, ik dacht dat ik de enige was (naja nooit is een groot woord, laten we het op 'niet vaak' houden) Snap er trouwens niets meer van. Laatste twee dagen buikpijn gehad (baarmoeder), als of mn ei dr aan zat te komen. Maar nog niet echt pijn links of rechts gehad. Slijm was gister helder en draderig. Vandaag nog wel draderig maar minder in hoeveelheid en wit (sorry voor de details). Zou ik nou toch een korte cyclus hebben? Voor de zekerheid klussen we nu maar elke dag pff, benieuwd hoe lang ik dat vol houd
Dat zou kunnen maar bij mij was het een voorbode op de eisprong. Ik dacht ook dat hij op dag 10 was door lijmverlies, uiteindelijk is ie toch op dag 14 gesprongen
hmm... dus dat ie pas over vijf dagen springt (zoals in mn banner staat) zou ook nog goed kunnen. Dan heb ik weer een lange cyclus van 20 dagen.