@ Debby: haha ik krij mijn eigen woorden terug van je je hebt gelijk gelukkig is het lang weekend @ Sammie: Ow dat is wel schrikken zeg, knuf meis... @ Nen: ik duim voor je meis... @ Ryanne: Pfff eigenwijs meisje hebben jullie zeg... Maarrrr Zaterdag weer spieken @ Kim: Fijn dat je een beetje begeleiding krijgt voor je hond maakt het allemaal net ff makkelijker... Tjee dat is balen met een lekke band op de busbaan... @ Desiree: vandaag gaat het gelukkig weer een stuk beter Thanx... Hoop dat het zo blijft en we lekker van het lange weekend kunnen genieten @ Jolyn: Hier gaat het gelukkig beter, balen dat het met jou nog niet wil vlotten... Ik ga me maar weer eens omkleden, moet zo de paardjes gaan doen... ga ff een lekker stapritje maken over de weg, de trillingen bevorderen de genezing van de peesblessure, ben benieuwd of ik zaterdag op concours kan.... YOEHOE!!!!! LANG WEEKEND!!!!
hee meiden ff snel berichtje van mij. vandaag weer lange dag gehad maar was gezellig en de baby drinkt helemaal aan de borst! Zal zo ff collega bellen, die gaat er morgen en zaterdag heen dus ik hoef alleen vrijdag nog. Leuke collega dus dat voelt gelijk een stuk beter, vindt 't maar niks om afgelost te worden. zo auto naar m'n zwager brengen en wat boodschappen en op tijd op bed. ben best wel moe. morgen uitslapen en naar de markt en verder zien we wel. @Sammie, klinkt wel als een miskraam... bah wat rot zeg! @jolyn, hopelijk voel je je snel weer wat beter! @Juffie, fijn dat ze helpen! @Rest.... ander x
kristel: een kleine druktemakertje dus in belgie lijfstraffen op school: dat slaat echt nergens op! debby: meld je maaar gewoon ziek hoor.. moeten ze maaar normaal tegen je doen! ryanne: niet fijn dat je zo slecht geslapen hebt.. en idd je beebje is lekker eigenwijs haha.. wel leuk! dreamer: wij hebben een verjaardag en lopen even over de braderie.. nen: wat raar van die brief kim: wel fijn dat ze jullie hond kunnen helpen.. ben benieuwd of het gaat werken.. en niet handig nee.. een lekke band.. en een lekke reserve band als ik iemand vergeet sorry? hier ook een lang weekend.. morgen vrijdag en maandag vrij.. heerlijk.. jansen uit wijchen is vandaag naar onze tuin komen kijken.. en hun willen alles doen voor 500 euro dus helemaal blij.. moeten dan alleen nog de stenen betalen..
zo ben weer veilig thuis ga vrijdag een nieuwe band halen ik heb een nieuwe buikfoto geplaatst in het album voor de nieuwschierige
zo mooi buikje Kim! Echt goed verschil te zien . balen van je lekke band.. Stephanie, veel plzier bij je paardjes Gaan jullie morgenvroeg ook naar de vrijmarkt?
Ik wilde even laten weten dat onze man is geboren! We noemen hem Sem. Ik zag al hier en daar wat felicitaties, bedankt!!!! Zondagmiddag om 17.30 uur braken de vliezen. We moesten meteen naar het ziekehuis. Daar aangekomen kreeg ik flinke weeen waar net een minuutje tussen zat. Het was niet op te vangen en ik heb een infuus met pijnstilling gekregen om de ergste pijn te verzachten. Ik heb niet echt het idee gehad dat het heeft geholpen, maar het kon dus blijkbaar nog erger. Na 2 uur had ik al 4 cm onstluiting. Om 22.30 begonnen de persweeen. Sem is om 23.16 geboren. Voor de zekerheid hebben ze een knip gezet. Als ik er nu op terug kijk, dan vond ik het zwaar, maar te doen. Het ergste vond ik het hechten na die tijd. Sem was 4353 gram en 54 cm lang. Hij deed het meteen erg goed. We moesten even een nachtje blijven en mochten de volgende dag al in de loop van de ochtend naar huis. De borstvoeding is goed op gang. Het aanhappen doet behoorlijk pijn, maar als hij eenmaal drinkt gaat het goed. Het is een ontzettend mooi mannetje! Ik zal zo snel mogelijk wat foto's plaatsen in mijn album. Ik heb even geen tijd om alles hier bij te lezen en de komende tijd zal wel druk worden. Ik wens daarom iedereen heel veel succes! Af en toe kom ik nog even langs om te kletsen.
suhe: zware bevalling zo te lezen.. maar erg fijn dat die er dan eindelijk is ik kan niet wachten op de foto's ff vraagje vind je het niet raar. dat die nu niet meer in je buik zit.. mis je het schoppen enzo dan niet?
thnx ben er ook heel trots op @suhe is toch nog best snel gegaan allemaal maar zo snel weeen achter elkaar klinkt niet prettig en de kleine is toch behoorlijk flink he kwa gewicht en lengte ben heel benieuwd naar de foto's geniet maar lekker
@ Kim: Buikje is goed gegroeid zeg gaat hard nu hé... @ Emma: Thanx, ben weer terug en heb net mijn wedstrijd voor zaterdag afgezegd paard is nog niet 100% recht (zoals je dat noemt) en kan daardoor de ring uitgestuurd worden, maar mocht ze vrijdag wel goed zijn, kan ik me waarschijnlijk wel weer opnieuw aanmelden... @ Suhe: Klinkt idd vrij zwaar omdat het allemaal best snel is gegaan... ik ben ook heel benieuwd naar de foto;s van jullie ventje, maar geniet eerst maar lekker hoor... Ik moet nu heel eerlijk gaan bekennen dat het paardrijden me wat zwaar gaat vallen... stap en galop (doe ik nu even niet ivm de blessure) gaat redelijk, maar merk dat ik het draven niet meer lang kan volhouden... ga morgen weer rijden maar doe dan mijn ondersteunende buikband aan, misschien dat dat nog wat helpt, mocht dat niet het geval zijn, ga ik het helaas en met heel veel pijn in mijn hart afbouwen... *Snik* al zal ik er toch nog wel opkruipen hoor maar niet meer echt trainen...
*INBRAAK* SUHE van harte gefeliciteerd met jullie knul Sem. wat een super mooie naam zeg en ook een groot kindje zeg net zo groot bijna als mijn eerste kind die was net zo lang maar 4410 gram Benieuwd naar de fotos hou ook je hyves in de gaten Geniet lekekr van elkaar en rust goed uit *uitbraak*
heel even kijken of mijn nieuwe banner het doet.. ben te moe om te reageren.. en ga nu ook meteen naar bed.. ogen vallen bijna dicht.. sorry
@Suhe: Zo, die Sem van jullie is een flinkerd zeg! kan me voorstellen dat je het zwaar vond, de bevalling, maar gelukkig is het toch nog vrij snel gegaan Geniet maar lekker van je kereltje en doe rustig aan he, we zien je wel weer een keer verschijnen @Kim: je buik is flink aan t groeien nu he?! Je ziet goed verschil met 2 weken geleden, mooi! @All: Pff, ik kan zelfs al niet eens meer normaal douchen.. Als ik langer dan 5 minuten stil sta (bijv in de rij bij de kassa ergens ofzo) word ik hartstikke duizelig en benauwd.. Nu heb ik het ook al met douchen, dus ik ga voortaan op een krukje zitten met douchen! Ik ben echt bang dat er anders wat gebeurt ofzo en daar moet ik niet aan denken als ik alleen thuis zou zijn.. edit: Sorry als ik misschien zeikerig overkom de laatste tijd, maar ik krijg gewoon steeds meer kwaaltjes Ik wil iig niet zeikerig overkomen want ik ben hartstikke gelukkig met de zwangerschap, alleen soms is het gewoon even zwaar...
@ Kristel: Je bent niet de enige meis... ik heb het sinds het begin van de zwangerschap al dat ik het benauwd krijg onder de douche... ik heb nu ook moeite met staan en moet idd ook een krukje aan gaan schaffen... moet er niet aan denken dat ik onderuit ga in de douche.... lijkt me heerlijk om lekker te kunnen gaan zitten, dan kan ik ook weer van een douche genieten... nu is het doen wat je moet doen en er vlug weer onderuit... Zo ben even crea bea bezig geweest met paint voor het geboortekaartje, ik kon namelijk al niet tegen mijn vriend verwoorden wat ik wilde dus ben ik het maar "uit gaan beelden" vriendlief vind het heel mooi en vrijdag gaan we naar de drukker om een proefdruk aan te vragen
k geloof dat er niemand meer is, dus dan ben ik er ook weg van... kan hier wel in mijn eentje blijven kletsen maar ja is een beetje doelloos he Slaap lekker allemaal Doei doei Toedels
hoi allemaal sorrry dat ik ineens zo weg was maar ik heb gevochten met de buurvrouw en me hele gezicht ligt in de kreukels dus ik zat op de eerste hulp van het ziekenhuis :S beejtje jammer maar uhm huizen jacht gaat goed alleen me studentenkrediet moet worden afgelost voorda tik een hypotheek kan krijgen dus ik moet ineens heel veel duizend euro versieren :S beetje jammer maar ik ga me best doen dikke knuff