goedemorgen allemaal nhene: gevochten :O ......das niet fijn.! stephanie: erg jammer dat je t paardrijden niet goed meer volhoud gelukkig gewoon af en toe een beetje rijden voor plezier. wij gaan straks even naar de braderie.. en vanmiddag gaat joey de tuin in.. alvast ter voorbereiding..
Goeiemorgen! Het is geen nieuws meer als ik zeg dat ik weer slecht geslapen heb, alleen was t nu niet door Yentle maar door mn maag Ik heb echt continu last van omhoogkomend maagzuur.. Niks helpt Maar ik heb nu maar wat kussens zo neergelegd dat ik wat rechterop lig en toen kon ik gelukkig weer normaal verder slapen en heb ik er geen last meer van gehad. Hopelijk blijft het zo goed werken @Nhene: Gevochten? Wat is er gebeurt dan? Wel rustig aan doen he... @Stephanie: Ik ben benieuwd naar je kaartje Leuk is dat he, om zelf iets te ontwerpen @Gaby: Veel plezier op de braderie! @All: Jullie nog wilde plannen voor vandaag? Wij gaan zo ook even naar de braderie en verder doen we lekker rustig aan.
kristel: kun je niks halen voor het maagzuur.. gaviscon of zo iets.. dat mag je toch hebben tijdens de zwangerschap?
@Gaby: Ik heb Gaviscon in huis en heb t ook gebruikt, maar het helpt bijna niet.. Het maagzuur komt namelijk omhoog doordat mn baarmoeder al tegen mn maag aan zit en als ik dan plat lig komt alles heel makkelijk omhoog...
Ach, ik overleef het wel Ik hoop gewoon dat het niet erger gaat worden.. En gebeurt dat wel dan hoop ik dat ik het niet tot 40/42 weken hoef vol te houden (37 weken klinkt heel goed ) Ik ben er vandoor nu, fijne dag allemaal!
Ik ben ook weer wakker Lekker even een dagje vrij. Gaan zo richting de markt. @Suhe, klinkt pittig maar fijn dat alles verder goed is gegaan! Flink kereltje zeg! @Kristel, balen zeg al die kwaaltjes. Maakt 't er niet echt leuker op. Hoop voor je dat je er ondanks nog wel van kan genieten. @Nhene, waarom met de buurvrouw op de vuist? @Stephanie, balen dat 't niet meer goed lukt!
@Suhe: jeetje dat is snel gegaan zeg! Zo'n weëenstorm is niet te houden nee. Wat een groot mannetje is jullie Sem zeg Die past zeker niet in maatje 50? Geniet maar lekker van hem meis, gefeliciteerd @Kristel: niet alle zwangerschappen gaan over rozen. Denk niet dat iemand het erg vind dat je klaagt hoor meis! En voor je maag idd proberen wat rechterop te blijven zitten. Kleine hoeveelheden eten zodat je maag niet teveel meer opzwelt. Dat duizelig en benauwd als je maar 5 minuten staat klinkt niet goed hoor meis, zou toch even je ijzer laten prikken en je bloeddruk opmeten! @Emma: je kleine geniet van autorijden @Kim: oei, voortaan niet meer uitstellen dus! Wij gaan zo ook naar de vrijmarkt. En de winkels zijn open, dus meteen even shoppen als het lukt in die mensenmassa.
@nhene: ik heb ook studenten lening.. maar die word niet mee geteld bij een hypotheek.. teminste bij ons niet.. :S dus raar dat bij jou wel is.. @kristel: je mag best klagen hoor.. is ook niet fijn al die kwaaltjes.. weten echt wel dat je heel blij bent dat je zwanger bent @gaby.. tot zo he gezellig @redd: jij ook veel plezier op de markt..!! heerlijk he zo'n extra dagje vrij
@ Kristel: We hebben wel een standaard kaartje uitgezocht uit een boek maar das alleen de voorkant de gedichtjes en binnenkant heb ik nu dus zelf ingericht en ik moet zeggen dat ik nu ineens ga twijfelen of ik dan niet gewoon ook de voorkant zelf moet ontwerpen hahahahaha, leuk joh die hormonen ik ga me maar eens douchen en aankleden... wil zo ook nog even lekker weg... t is ook heerlijk weer hierzo
Fijne koninginnedag allemaal! Wij blijven gewoon thuis.. ik houd er allemaal niet zo van.. al die drukte, nee niks voor ons. We gaan zo wel lekker in het zonnetje zitten @ Kristel balen van dat maagzuur.. en klagen mag toch gewoon, zwanger zijn is niet altijd 1 pretje sommige klachten zijn heel vervelend. @ Stephanie leuk dat jullie zelf de binnenkant hebben gedaan @ Nhene een studentenlening wordt nooit meegeteld (mag niet) en waarom heb je gevochten?? @ Suus hoe gaat het met jou, heb je bepaalde klachten? Wanneer heb je een 1e echo (die zal toch wel vroeg zijn ivm vorige x) @ Dreamer shopse en gelukkig is mijn envelop nu binnen, ik kwam er zelf ook achter dat het er 1 meer was, maar ik dacht ach beter 1 meer dan 1 minder toch @ Red lekker jij ook een dag vrij! Nog gefeliciteerd met je man zijn nieuwe baan. Ik ga nu ontbijten, was zo moe vanmorgen heb lekker tot 11 uur in bed gelegen..
hoi meiden wij gaan zo met de fiets naar het stadspark daar is rommelmarkt en nog van alles te doen over slapen.. ik ehb dat voedingskussen bij me in bed gelegd zodat ik opmijn linkerzij blijf liggen ik mag niet op mijn rechterzij liggen vanwege die opgezette rechter nier maar het is niet echt vol te houden want heb nog die zenuw bekneld zitten in mijn linkerbeen/bil dus hoe ik ook lig het is neit echt comfortabel maar dat kussen acher me en tussen mijn benen helpt wel een beejte fijne dag allemaal
Ben weer even thuis. Zijn 2 markten afgeweest en even bij de Mac gegeten. Straks misschien nog met de buren weg. Baal beetje dat ik niet langer kon slapen vanmorgen. Was rond half 8 al wakker en ben nog steeds moe. Doe niks anders dan gapen... Naja vanavond er lekker op tijd in en we maken er nog maar even een gezellig dagje van.
@Kim: Whoewhie! Mooie buik! @Stephanie: Lijkt me idd heel moeilijk om afscheid te nemen van de paardjes. Je kan gelukkig nog wel rustig rijden en ze verzorgen. @Kristel: 'Zeik' er maar op los! Maar dat doe je niet hoor. tIs toch normaal dat als je je niet lekker voelt, of je zit met iets, dat je dat er even uit wil. En waar kan dat nu beter als hier, op het forum Doe maar verder Goed idee van je om een krukje te gebruiken onder de douche. Is ook heel wat minder vermoeiend hé. @Nhene: Gevochten met de buurvrouw? Ik had vandaag een vorming voor het werk. 'Levensreddend handelen', reanimeren enzo. Ik hoop uit de grond van mijn hart, dat ik dat nooooooooit moet doen. Niet omdat ik het niet wil doen, maar om een kind zo te zien liggen, of een volwassen mens, maakt al niet uit. Ze zeggen wel dat je zo'n adrenalineshot krijgt dat je veel meer doet dan je eigenlijk kan, maar toch. Wat erna? Wat als het reanimeren niet lukt? Brrr ... mag er niet aan denken.
@ Emma: ik hoorde het net idd toen we thuis kwamen... Vreselijk... je zal er staan met je kindje... bah ik krijg er ook een brok van in mijn keel... Waarom.... is het enige wat in me opkomt... waarschijnlijk was dit ook meteen de laatste koniginnedag... Wij zijn even naar de vrijmarkt geweest en terwijl we op een terrasje zitten te eten heb ik het er met vriendlief over dat ik van die k-swiss schoentjes voor onze kleine wil kopen morgen in de stad lopen we daarna nog een stuk over de vrijmarkt... en wat zie ik daar staan.... Juist K-swiss schoentjes nog HE-LE-MAAL gaaf voor 1,50 euro ik dacht dat mijn dag niet meer stuk kon, maar na het horen van het nieuws komt er toch wel een zwart randje om deze dag...
hey meiden, even snel een berichtje. Was vandaag bij mijn vriend op zijn stage. Heb daar zelf ook 5 maanden stage gelopen. Alle dames (verpleegafdeling met dementerenden) waren van slag door het vreselijke nieuws. Ze zaten natuurlijk allemaal de koningin te kijken.. Gelukkig zijn de meeste het na een kort slaapje alweer vergeten. Ik kreeg ook kippevel op mn armen. Je denkt een leuk dagje uit te gaan en vervolgens ben je betrokken bij een vreselijk ongeluk.. Ik ga vanavond naar mijn ouders tot en met zaterdag. Heb daar geen internet dus ben er even een paar dagen niet. Zondagochtend ga ik testen als ik nog niet ongi ben geworden. MAar ik denk dat ik dat wel ga worden, want had net een test gedaan en die is negatief (na lang niet gedronken te hebben, dus urine was geconcentreerd genoeg). Maargoed, zit nog 2 dagen voor nod dus het kan evt nog natuurlijk. Sorry, verder ff niet gereageerd want ik moet nog vanalles inpakken etc. Fijn weekend alvast!! xx
Zo, iedereen een leuke dag (gehad) ? Hier in Arnhem zelf is het geen reet aan, alleen maar muziek overal en dronke mensen (joepie ). In Velp was het wel leuk op zich, zijn even de braderie op geweest. Heb 2 rokken gekocht voor van de zomer en ik kan er nog prima in groeien, is namelijk met een elastieken band. Dus ik ben weer blij! Verder niks meer gedaan eigenlijk; ja, een dutje net, die had ik echt nodig. @Stephanie: Ohh, ik dacht dat je het hele kaartje had ontworpen Ach, ookal is dat niet zo, dan nog ben ik benieuwd wat voor kaartje jullie doen hoor @Desiree: Oh gelukkig, ik ben niet de enige die chagrijnig wordt van al die drukte (of word je er niet chaggie van?) Heb je een beetje uit kunnen rusten? @Kim: Met voedingskussen slapen vind ik echt vreselijk.. Ik slaap nu dan met 2 hele grote kussen extra onder mn hoofdkussen zodat ik wat rechterop lig (liggen naast elkaar zodat t een beetje een effect geeft van een matras dat wat hoger ligt) en een kussen tussen mn knieën. lijkt me heel erg bagger als je maar op 1 kant kan liggen zeg! Ik hoop voor je dat dat emt je nier snel over is en je weer een beetje kan draaien in bed @Red: Jij was dus ook wel toe aan een middagdutje zie ik? Geen tijd voor gehad of kan je 's middags niet slapen? @Hilli: Ik kan me voorstellen dat je het een vreselijk idee vindt als je iemand zou moeten reanimeren, maar mocht er een keer wat gebeuren dan ben je blij dat je weet hoe het moet. Ik moest t ook een keer doen, maar ik was in eerste instantie in zo'n shock dat ik erbij zat van 'euhh, wat doe ik hier? wat moet ik doen?' Echt erg.. (was een oude man onwel geworden en zo ineens kaarsrecht omgevallen met zn achterhoofd op straat, direct in coma.. Hij is later in t ziekenhuis overleden) @Koninginnedagebeuren: ik schrok er echt wel van toen ik t zag! Ik zie dan meteen voor me hoe en wat precies en krijg dan allemaal beelden van dat ik daar zelf sta ofzo of dat er iets met Kimo zou gebeuren dan edit: Trouwens, we liepen over de braderie, staat daar een zwangere meid (ik denk ongeveer net zo ver als ik) lekker uitgebreid te roken Ik snap dat niet hoor dat iemand gewoon door kan blijven roken alsof het niks is... Goed ik heb de eerste 2 weken ook doorgerookt, maar daar voel ik me nu achteraf nog steeds schuldig over. Ik zou het echt niet kunnen om de hele zwangerschap door te roken. En mocht je dan per se écht zin hebben in een sigaret dan snap ik niet dat je het zo in t openbaar kan doen, ik zou me doodschamen! Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een paar maanden te stoppen voor je kindje? Als je t echt niet kan missen dan begin je maar weer meteen zodra je kindje eruit is Of niet dan?!
@Nen: fijn weekend! @Nieuws: op de heenweg hoorde we dat er een auto tegen een monument was gereden. Bij thuiskomst waren er ineens al 4 doden en was het een aanslag. Ziek dat iemand zoiets doet zeg, echt erg voor de mensen. @Steph: das een koopje! @Hilli: brr lijkt me niks! Ik heb geloof ik 10 km stapje voor stapje gelopen, jeetje wat was het druk! Gingen we ergens wat eten, komt er een jongetje naar me toe: is die auto stuk? (mn man had een speelgoed auto gekocht voor buiten voor onze kindjes later) Nee die is niet stuk. Heb je kinderen dan? Nee die heb ik niet. Waarom heb je dat dan? Kinderen zijn altijd zo pijnlijk eerlijk he Vond het wel schattig, zo heerlijk die kinderlogica. Ik hoop dat ik volgend jaar met koninginnedag naar mn dikke buik mag wijzen en zeggen: ja hier zit ons kindje in!