Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    gatverdamme. ik baal als een stekker, het komt niet vaak voor dat lief vrij is.. en nu is hij vrij.. laat hij mij gewoon wachten! auto van zijn vader, en van zijn neef maken.. Nu moeten ze ook nog de steunen van het bed van zijn zus onder het bed weg halen en terug naar icare brengen.. ze moeten wachten tot dat jordi wakker.. mann ze is toch geen debiel.. als je meoder bent betekent dat toch neit dat je neits kan.. maar goed wel lekker makkelijk natuurlijk dat je iedereen kan bellen.. en toch geen nee zeggen..*^&$%&^
    we zouden de voortuin gaan doen, boodschappen doen.. overal kijken.. nu is hij verdomme de hele tijd weg en laat hij mij wachten.. ben zooo booos.. eigenlijk!! altijd het zelfde liedjes, als of het hem geen reet kan schelen..

*boze modus uit*

sorry.. hoop frustratie.. we hadden het er woensdag nog overgehad.. en dat flikt hij me dit.

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Matta: Ik ken het... Ik durf al bijna niets meer te plannen omdat ik van tevoren weet dat het uitloopt op een teleurstelling.

Ik heb het idee dat ik na de bevalling zo snel mogelijk alles weer zelf wil doen. Misschien wel te snel... Jammer dat sommige zo'n gebruik maken van de goedheid van de mens.

Hopelijk is hij er morgen gewoon en kunnen jullie al die dingetjes morgen samen doen.

Probeer iets anders te verzinnen, iets wat je zelf kunt doen... Ik heb net lekker een uurtje in de zon gelegen. Dat komt er anders niet van. Geef er voor jezelf een positieve swing aan.

@ Juffie: Wat vervelend dat je mannetje daar zo onzeker over is. Ik ben sinds ik zwanger ben ook heel erg op mezelf... we hadden nog maar heel weinig sex, gewoon omdat er geen behoefte naar was etc etc... Ik hoop dat je tot hem door kunt dringen dat het wel goed zit, maar dat je nu even je handen vol hebt aan jezelf, je eigen lichaam, alle veranderingen etc etc. Succes meis!

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ gaby: Wat een gaos... hihihi
    Wat naar dat je er zo van schrok dat jullie langs de begraafplaats reden. Er komt vast wel een moment wanneer jij klaar bent om naar het graf te gaan. Misschien binnenkort om te vertellen dat je zwanger bent. Sterkte meis!

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden,

@Matta, wat irritant zeg die zus.. baalt ze niet gewoon een beetje dat ze nu meer gebonden is en mist ze stiekem haar oude leventje zoals jullie nu hebben? Dat ze daarom jullie onvolwassen noemt etc? wat jammer dat je vriend je laat wachten :(
    Mooi trouwens die mozaikbuikies

@Debby, super de boer is idd erg duurder, tis de duurste volgens mij. Wij gaan altijd naar de lidl en de ah. Wat je gaat koken klinkt lekker :D
    Je moet na de bevalling gewoon lekker je rust nemen om te wennen hoor, dat je alles zelf moet doen komt wel weer, heeft geen haast! :D

@Juffie, idd normaal dat je wat meer op jezelf bent hoor. Heb het zelf ook gehad, nu niet meer, maar ik erger me echt veeeeel meer aan kleine dingetjes van Mark haha, soms best sneu :oops: .

@Sammie, leuke droom :D Hoogeveen heb ik bijna 2 jaar gewoond met mn vriend, vond koninginnedag daar ook niks aan.

Wat is het rustig hier!
    Mijn ouders zijn nog tot uur of 2 gebleven. We zijn het centrum nog even in geweest, heb een babyfoon gekocht bij de blokker. Stond in het krantje van 90 nu 45 euro. :p
    Wat gaan jullie eten? Ik ga chili con carne maken.

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Debby, buikje is mooi gegroeid! Groeit mooi geleidelijk bij jou

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Vandaag naar Hardenberg geweest, en zagen we 2 meiden spelen (6 en 9 jaar ongeveer).
    Dus die kleine meid laat haar buik zien aan haar zus en die slaat op haar buik.
    Toen werd die kleine meid dus boos!
    Riep ze heel hard "Nu heb je mijn baby dood geslagen!" en ze begon er toch op los te slaan...

Edwin en ik keken elkaar aan, hoe komen die kinderen er toch aan hea?!

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden..

Even héél erg zeiken hoor (als het mag, en anders lees je t maar even niet ;))
    Wij hebben dus 3 juni een bruiloft en we moeten er netjes uitzien.. Nu ben ik al fucking 5 maanden aan het zoeken naar kleding en NIKS staat me gewoon :(
    Elke keer dan koop ik weer iets en dat probeer ik dan te matchen met iets wat ik eerder gekocht heb of nog ga kopen en dan trek ik t eenmaal aan en dan zie ik eruit als een oud wijf! Ik word er echt helemaal GESTOORD van..
    Qua positiekleding is er bijna niks leuks/nets en als t er wel is is het teringduur.. En qua normale kleding ben ik ZWAAR beperkt in mn keuze en zitten de meeste dingen als een vuilniszak..
    Echt vanalles heb ik al geprobeerd; jurkjes met een legging, maar dat staat me voor geen meter... Lange rok met een leuk iets erboven, maar dan zie ik eruit als een oud wijf..
    Dus ik zit te denken aan een nette broek met een nette top of blouse oid, maar natuurlijk kan ik weer nergens een goede nette positiebroek vinden (dus iets met krijtstrepen oid) en kan ik het wel vinden dan kost zo'n broek me meteen 150 euro :(
    Bah, ik word er echt stapelgek van na zoveel maanden.. Zo gek dat ik al aan t schreeuwen ben dat ik maar thuis blijf 3 juni :( KUTKLEREN!! KUTFIGUUR!! :oops: :oops:
    Sorry, moest er écht even uit :oops:

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Sorry voor het gezeik nog een keer :oops:

Ik ga nu iig wéér weg (vanmiddag ook al de halve stad door geweest.. voor de 50e keer :()
    en ik zal straks als we thuiskomen en ik wat rustiger ben teruglezen en reageren op iedereen (en dus niet zo ego doen als dat ik nu doe)

Wish me luck..

9. hallo all,

ben me aan t haasten ga zo bowlen en steengrillen met vriendinnen.
    Maar wilde jullie er ff laten weten dat ik er ben ;)

@ kristel en een leuke witte broek en tuniek erop met ketting en open schoenen?
    Volgens mij waren de witte/beige broeken bij miss etam iets van 30 euro.
    Kun je tenminste erna ok nog aan.
    Staan ook best leuke dingen bij wehkamp.

10. @ matta dikke knuffel meid

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: klinkt als een gezellige dag!

@ Kristel: Wat balen zeg meis... :( Je hebt gelukkig nog even. Ik denk dat nu alles anders staat dan voorheen. En in jou ogen lijkt het dan net of het niet staat, maar het is gewoon anders denk ik.
    Ik had t ook op de begrafenis, jurkje, legging, ballerina's... Voelde me eerst echt zo'n tutje, maar ik kreeg allemaal complimentjes dus het zal wel goed zijn geweest. :)
    Succes meis!

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Veel plezier Ryanne!

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden, waar ligt 't aan, m'n man was ook al chagrijnig vandaag.
    Sterkte allemaal met alles!

'k Heb ff snel gelezen maar moet zo weer weg. Lekker gewerkt en leuk afgesloten. Naja kraamvrouw en zoontje van 6 waren beiden in tranen... ze waren zo blij met mij!
    Voel me weer vereerd ;)
    Nu lekker 3 daagjes vrij dus kan dan ook weer wat meer reageren denk ik. Wel druk zo nu ik meer werk, merk 't wel. En mn man werkt nu ook weer dus dan blijft 't huishouden ook liggen.
    'k Ga morgen 't huis wel door is dat ook weer klaar.

Laterzz... fijne avond!

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey meiden,

Hoe is het hier?

@kristel, wat een vervelende situatie, ik ga heel hard duimen dat je nu wel iets vind hoor!
    En anders zou ik niet te moeilijk denken hoor, dan maar iets minder netjes!
    150 euro voor een zwangerschapsbroek die je misschien nog alleen maar die dag aan hebt is ook wel wat te veel van het goede hoor!

@ryanne, wat leuk zeg! Veel plezier zometeen he!

@red, wat leuk dat de familie je zo lief vond, altijd goed om te horen toch!
    Fijn da tje lekker wat dagen vrij bent zeg, lekker van genieten!
    Als je man nu weer werk heeft, kun jij straks weer wat minder gaan werken toch?
    Dan heb je het hopelijk allemaal wat minder druk!

@matta, ik ga heel hard duimen, dat jullie klussen op de goede dagen deze maand zijn vruchten afwerpt, zou geweldig zijn!

@sammie, grappige dromen heb jij zeg!
    Nou een tweeling zou meer dan welkom zijn toch!
    Ik ga maar vast duimen dat je dromen geen bedrog zijn en ergens uit gaan komen, 2 wondertjes, das een extra groot wonder!!!!

@debbie, eet smakelijk nog, dat word heerlijk eten!

Zo hier het eten al achter onze kiezen hoor, was rustig daagje op mijn werk, dus gelukkig niet zo moe vandaag
    Zo nog even de stad in voor wat inkopen
    En dan is de dag alweer voorbij, gaat snel zo zeg!

Gister hebben we niet veel bijzonders gedaan helaas, was denk allemaal een beetje te veel de laatste 2 weken steeds naar het ziekenhuis, veel werken en lange dagen op me neefje passen, was helemaal kapot en heel de dag liggen kotsen
    Gelukkig veel kunnen slapen en vandaag niets meer aan de hand!
    Was al bang dat die misselijkheid en overgeven weer terug zouden komen, gelukkig niet zeg!

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou wat ongezellig hier haha
    Ga er ook maar eens vandoor, manlief is klaar dus we kunnen gaan shoppen haha!
    Fijne avond allemaal meiden!

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal..

ik deel even knuffels uit :) *knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf**knuf*

morgen komt tussen 7 en 8.30 een container voor de deur.. joey mag mooi opstaan haha.. ik wil nog wel even blijven liggen..

zo de dag is alweer bijna om.. hebben het mega druk gehad vandaag... en morgen nog een keertje.. gelukkig heb ik de boodschappen al binnen.. op een aantal vergeten dingetjes na.. orgen met suus even mee boodschappen doen he suus.

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, Wat ryanne zegt, een tuniekje met een witte broek is leuk!Of een zwarte broek kan natuurlijk ook. Lastig als je niks kan vinden!

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kristel: op wehkamp staan echt hele leuke broeken voor een hele leuke prijs...misschien daar even kijken..

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

nee het is een studentenkrediet bij de postbank vandaar dat het wel word meegerekend
    en omdat het huis wat ik wil best duur is zit het geld niet in de hypotheek maar kom ik dus dat bedrag te kort :S
    vandaar

en waarom gevochten met de buurvrouw pff nou dat is een iets dat al maanden speelt en van slecht steeds erger werd.. zij is een borderliner en ze houd ervan dingen te verzinnen op te blazen enzo
    en nu sprak ik haar aan voor de 3e keer en toen vond ze het nodig me arm tot bloedens kapot te knijpen
    ben ik weggelopen en toen begon ze te krijzen tegen me en dacht ik nou dan bekijk je het maar ben ik naar der toe gelopen en toen lag ikv oordat ik het wist met me gezicht op straat.. hele voorhoofd kapot en dus bloed in me ogen zag helemaal niks.. nja haar een paar goede klappen gegeven toen ging ze krijzen en rende ze weg

maar goed het is gewoon echt tijd dat ik verhuis!!

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    klinkt heftig Nhene :(

Deel Deze Pagina