Pfffffffff........ Ik ben weer blut voor de rest van de maand. hahahaha Tis rustig hier zeg! Ik ga weer ff naar buiten met de hond en daarna de plantjes een plekje geven. xxxxxies
En tis nog steeds rustig... m'n balkonnetje is weer een beetje opgeleukt. Ik heb nu wel de smaak te pakken, zou graag een klein tuinsetje willen hebben. We hebben nu alleen een ligstoel. Eerst maar eens een maandje wachten... Ik ga nog even stofzuigen, dwijlen, vissenkom schoonmaken en de was opvouwen. xxxxxies
Ha meiden... ik meld me ook maar weer eens @ Dreamer: Sorry, bedoelde het niet zo dat het overkwam dat iedereen die doorrookt tijdens de zwangerschap een klein kindje krijgt, mijn ma heeft ook doorgerookt tijdens de zwangerschap en ik ben ook ruim 1.80 @ Debby: Van mij had die vent ook nog wel even mogen lijden... volgens mij was hij er al vanuit gegaan dat hij dit niet zo overleven, dus hij heeft gewoon zijn zin... @ Matta: Concours is helaas niet doorgegaan door de blessure van mijn paard... volgende keer beter... Pfff t lijkt wel of ze helemaal niet kan genieten van haar kindje, en zich overal druk over maakt... @ Sammie: wat een leuke droom hahaha was het een soepele bevalling?? @ Matta: balen dat hij zijn vrije dag besteed aan andere mensen... @ Juffie: vervelend dat je vriend (of man??) dat denkt, hoop dat het met het etentje al een stuk beter is @ Kristel: idd wehkamp.nl en bij de h&m zag ik gisteren krijtstreep broeken voor 9 euro (die waren afgeprijsd) alleen hadden ze geen kleine maatjes waar ik geweest ben... en een spijkerrokje met een legging en een leuk shirtje?? @ Red: Fijn dat je zo gewaardeerd bent in je gezin... @ Sterretje: Bijna op de helft meid gaat hard zeg... jullie wilde ook niet weten wat het is hé?? @ Debby: Niet teveel drop vanwege de bloeddruk... @ Emma: balen dat je niet ze lekker hebt geslapen... ik moet een ruzie ook altijd helemaal uitgepraat hebben voor ik uberhaupt een poging ga doen om te slapen... kan daar niet tegen... @ Debby: Je bent wel errug actief zeg... ik wil ook altijd zoveel... wil de tuin aanpakken, het kleinste kamertje boven willen we nog doen, een nieuwe kledingkast een nieuw bed... pfff als ik toch eens geld had... hahaha ik zit hier op de bank en naast me liggen er 2 in diepe rust (mijn vriend, de hond en de kat) Straks even lekker eten (brood met aarbeien en nog wat denk ik haha) en daarna naar de verjaardag van een vriendin (ze is 4,5 week langer zwanger als ik ) gezellig ik was net lekker op de babykamer aan het rommelen toen ik erachter kwam dat ik maar 1 pakje in maat 50 heb... heb heel veel in maat 56 maar denk dat ik er toch wat bij moet halen in maat 50... naja weer een excuus om te shoppen... wij hebben trouwens de laatste dagen veel buiten de deur gegeten en ik pak dan vaak een bruin pistoletje gezond en iets van salade oid... is beter als elke keer friet en snacks of pizza oid... aankomende week maar weer afwisselend eten en aardappels met groente en vlees...
een algemeen kenmerk van borderliners is dat ze mensen tegen elkaar uitspelen en dat heeft zij gedaan, het afgelopen half jaar. haar vriend mijn vriend en vriendinnen tegen elkaar uitspelen.. dus niet letterlijk liegen .. in haar geval dan wel maar mensen manipuleren en uitspelen is een van de kenmerken bij borderline.. heb ik me door me psychologie leraar op school laten wijs maken met een reader en boeken .... dus dont get me wrong want me beste vriendin heeft ook borderline maar die zit anders in elkaar maar het is wel een zware versterking van haar gedrag en maakt het ook zo dat ze er ziekelijk in verder is gegaan .. het overdreven aspect van borderline zeg maar ( "alles in extremen") ik hoop dat je me begrijpt en ik je niet voor je kop heb gestoten .. want dat is niet me bedoeling
Nhene, please shut up! Je praat echt poep meis. Bah, kan daar zo kwaad over worden als mensen zoiets zeggen terwijl ze er niks van weten. @Debby: toch nog druk bezig geweest! En in drop zit zoethout en dat is niet goed. Voor je bloeddruk moet je wel heel veel eten wil dat omhoog gaan hoor @Hilli: ik hoef niet te wachten, we zijn al een jaar bezig @Steph: lekker shoppen weer dus Niet teveel in maatje 50 halen hoor. Veel kindjes passen er al niet eens in bij de geboorte. En heb je toch meer nodig is het zo bijgehaald toch Wel balen dat je paard nog geblesseerd is. @Sterretje: lekker druk en toch ontspannen dus Ik heb een paar matcare testen en een boel sensitest. En als we beginnen doe ik de digitale van clear blue erbij als extra zeg maar, voor nu is me dat wat te duur @Emma: jeetje wat balen dat je zo slecht hebt geslapen! Leuk he hormonsters Ik temp al een jaar en nu nog altijd elke dag, anders weet ik niet wanneer mn ongi komt, die voel ik niet aankomen ofso. Dus blijf gewoon tempen, weet ik extra zeker of de ovu testen goed aanslaan! Het is echt rustig op t forum zeg Iedereen aan het zonnen ofso?
@ Dreamer: Nou t druk zijn is indd gelukt! Ben best een beetje trots op mezelf. Maar nu ben ik best een beetje moe hihihi Eerst maar eens wat eten en dan gezellig samen met de wasmand op de bank hangen. hahaha @ Steph: Voor mij worden het ook aardbeien op brood! Jammie! Ik eet alleen... Heb dus geen zin om uitgebreid te koken. Vanavond samen met m'n mannetje nog maar wat slechte frituur eten denk ik.
Ik moet het bed nog opmaken en de was opvouwen... maar ik ga eerst ff eten en een beetje bijkomen. hihihi
@ Debby: wij hebben nooit zin om in het weekend te koken hahaha... maar probeer dan toch zo gezond mogelijk te eten... aardbeien heb ik op dit moment toch niet zoveel zin in, dus die worden verplaatst naar het ontbijt morgenochtend zit nu aan een hele donkerbruine boterham (ja ja die vezels ) met grillwost met kaas erin ook lekker.... vanavond weer aan de ozo slechte toastjes enzo...
Hey meiden, Spijkerbroek/spijkerrok oid is geen optie, dat mag namelijk niet, anders had ik namelijk spijkerrokje met legging aangedaan.. En broeken, tja, ik weet niet wat het probleem is, maar 9 van de 10 broeken zitten mij voor geen meter, daarom draag ik nu eigenlijk alleen nog maar van die joggingbroekachtige dingen Toevallig gister een goedkope spijkerbroek gekocht die dan wel zit, maar de vraag is dan weer voor hoe lang nog, alle andere positiespijkerbroeken die ik had gekocht passen me al niet meer (duwen heel erg in mn buik) Maargoed, we zijn gister naar Zutphen geweest, naar een speciale winkel met alleen maar positiekleding en na 2 uur passen, schelden en chagrijnig doen heb ik eindelijk iets gevonden! Ik zou het normaal echt nooit gekocht hebben en het is absoluut niet wat ik gedacht had, maar het kan ermee door en ik vind het wel best allemaal, ben het gewoon zat om verder te zoeken Het is een nette zwarte broek geworden met een babyroze shirt/blouse-achtig ding erboven. Moet alleen nog even kijken voor leuke schoenen en een leuke ketting, maar dat zal niet zo moeilijk zijn hoop ik Vandaag is trouwens de vloer in de babykamer gelegd! Ben er echt superblij mee Van de week nog even de plinten doen en de kozijnen schilderen en dan kunnen volgende week eindelijk de meubeltjes erin! Dit was weer een egoverhaal, maar moest t eerst even kwijt allemaal voordat ik de helft weer vergeet ofzo Ik ga nu mn best doen om terug te lezen en te reageren op iedereen
Ja das waar ,kbedoelde ook niet echt van 'beginnen'. Maar maakt niet uit, je weet wat ik bedoel hé @Kristel: Jeuj!! Wat goed dat je kleren hebt gevonden. Ja idd een ketting en een paar leuke schoenen, dat moet wel lukken Wat leuk dat de meubeltjes er al bijna inkunnen. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
@ Kristel: Fijn dat je toch geslaagd bent valt een hele last van je schouders af denk ik zo... ook fijn dat de vloer erin ligt... ben benieuwd hoor naar het kamertje voor jullie kleine meid
@ kris mooi dat je tenminste iets hebt gevonden na je pagina lange zoektocht.. ik zat nog te denken ja van een blousje ofzo met een riempje dat net onder je buik doorloopt... of een catsuite met een blousje of sheletje ofzo .. weet niet hoe ik dat moet schrijven hihi woeps... ik vind rokjes nooit zo leuk staan bij zwangere vrouwen als broeken.. ook die legerbroeken met een strak truitje en een mooie lange ketting vind ik altijd erg leuk maar tegelijkertijd sportief staan bij zwangeren...?? weet niet of dat iets voor jou is
Hey Kristel, heb jij trouwens nog geen buikfoto van 27 weken gepost? Je bent al bijna 28 weken hé. Ben niet nieuwsgierig hoor, kzie gewoon graag zwangere buikjes