Zo en nu ben ik er weg van want heb nog een klein uurtje voor we weg moeten... whaaaa stress.... haha nee hoor heb er wel last van dat ik altijd te laat ben tijdens de zwangerschap... daarvoor was ik altijd veel te vroeg overal... nou fijne avond allemaal... doei doei
@Nhene: je hoeft me geen berichten te sturen met wat borderline is... Ik heb niks tegen jou, maar ik kan er niet tegen als je zo generaliserend over borderline praat en dan ook nog eens dingen zegt die niet kloppen. @Kristel: jeej, eindelijk kleertjes gevonden Waarom mag je geen spijkerrok aan dan? Zijn er kledingeisen gesteld? Succes met je zoektocht naar leuke schoenen en accesoires! En wat super dat de vloer erin ligt @Deb: je hebt pb @Hilli: voel je al allemaal dingen in je lichaam? Spannend he zo'n 1e ronde
Euh ja ik voel echt veel Veel te veel! haha Net een half uurtje geleden, had ik plots weer van die steken aan de rechterkant van mijn onderbuik. Ik dacht, ooh nee. Zou ik mijn ei toch niet hebben gehad? ... Ik was aan het twijfelen of ik dit zou posten hier maar ik wil niet over de kleinste dingen beginnen. Want ik weet toch niet wat het is, of wat ik precies voel Ik temp niet en gebuik geen ovulatietesten Mss toch maar mee beginnen, dan heb je tenminste meer zekerheid. Voorlopig kan ik nog niet veel doen hé, wachten En daar ben ik heel goed in Not! Maar tkomt wel goed. kHeb nog geen testen in huis gehaald, en ik wil er ook nog zo lang mogelijk mee wachten. Ik ben in staat om morgen al te testen, maar dat gaat er een beetje over
@ Dreamer: Hey wat goed! De 2 weken is al veranderd in 1! Zal er snel zijn. Voor jou is het ook spannend hé
ik neem me woorden terug ik zie heel veel leuke jurkjes en rokjes hihi ben ff aan eht rondspieken ik dacht laat ik gelijk ff wat plakken en knippen http://www.futuremaman.nl/Fotosweb/Coll ... ious%20(31).jpg http://www.future-maman.nl/Fotosweb/Win ... aman%20(09).jpg http://www.vidavita.nl/index.php?option ... &Itemid=13 http://www.vidavita.nl/index.php?option ... &Itemid=13 \ http://www.vidavita.nl/index.php?option ... &Itemid=15 is zomaar wat hoor ik weet niet wat je smaak is
nou dan heb je me bericht niet gelezen want er staat onderaan dat me beste vriendin ook borderline heeft en dat zij heel anders is dus waar zie jij me generaliseren???
* Ziet dat jullie niet zonder me kunnen en springt tussen Dreamer en Nhene in en kalmeert beide * Meiden, Verpest het niet voor andere, en praat hierover via PB.
Meiden, Hoe gaat het met de rest? Hier lekker rustig dagje, beetje knutselen, boodschappen gedaan en nu computeren. Moet deze maand beginnen met ovulatietesten van de FA, moest vorige maand al maar ik zou ze krijgen, maar dat is niet meer zo, dus moet ze zelf kopen.
Ik kom ook weer 's ff langs... Had vanmorgen flinke hoofdpijn dus de hele dag maar rustig aan gedaan. @Dreamer, de meeste kindjes passen wel in maatje 50 hoor. @Debby, lekker bezig geweest ja! @Hilli, een keertje extra klussen kan vast geen kwaad Ik heb ook continu steekjes waardoor ik ook steeds twijfel of ik m'n ei wel heb gehad. Voel m'n ei steeds minder goed ofzo. naja wie weet krijg ik m wel s nachts. @Kristel, fijn dat je toch bent geslaagd!
@Matta: He bah, kan me hee lgoed voorstellen dat je je zwaar irriteert aan je schoonzus, zou ik ook hebben hoor! Maar je hoort t vaak, dat als mensen eenmaal kinderen hebben ze ineens denken dat ze ee nvrijbreif hebben om andere mensen af te zeiken omdat ze het zelf oh zo zwaar hebben.. Klaag maar lekker hoor! Wat leuk trouwens, die mozaiekbuiken! Lijkt mij ook wel hartstikke leuk om te doen Ik zal er eens over nadenken @Debby: Fijn dat jullie een grotere vriezer krijgen! is echt zo handig, zo kan je tenminste als iets in de aanbeiding is van vlees wat meer kopen Doen wij ook altijd. Ook diepvriesgroenten ed, zo hoef je niet zo vaak boodschappen te doen en zo kan je ook eens wat op voorraad hebben voor als je eens geen zin hebt om boodschappen te doen. @Juffie: Balen dat je man niet begrijpt dat je nu iets minder behoefte hebt aan lichamelijk contact.. kan het me wel heel goed voorstellen hoor, je voelt je vaak niet lekker, dus dan wil je niet zoveel gehang aan je lijf, toch? Maargoed, voor hem is het natuurlijk ook wel vreemd allemaal he nu met de zwangerschap. Er verandert zoveel in je lichaam maar nog niemand die het echt ziet. Het komt wel goed hoor! @Gaby: schiet het al op met de tuin? @Sterretje: Voel je je alweer iets beter? Je moet niet te veel hooi op je vork nemen en gewoon je rust pakken als je het nodig hebt hoor! @Dreamer: Lekker aan het feesten zie ik? Gezellig Heb ik ook wel weer zin in eigenlijk, maarja, het gaat even niet en zo erg vind ik t ook niet. Het komt wel weer een keertje! Leuke kleertjes nu? Nou, dat valt eigenlijk wel mee hoor, ik draag heel veel simpele basisdingen nu. Zwarte joggingbroek, gekleurde buikband, zwart shirtje en dan een leuke ketting ofzo, dat soort dingen. Echt byzonderen kleren heb ik nu niet, maar dat maakt ook niet uit. Voor dagelijks gebruik hoef ik er niet superspeciaal uit te zien, nu moet vooral alles lekker zitten (voel me net een oud wijf als ik dat zo zeg ) Er zijn trouwens idd kledingvoorschriften, net zoals wij het hadden, wij wilden het liefst ook geen spijkerbroeken oid. Anders had ik waarschijnlijk een mooie donkere spijkerbroek gekocht, zodat ik die buiten de bruiloft om ook nog aan kon, maar helaas.. @Emma: jammer dat je ruzie gehad hebt Ik weet niet waarom, maar ik heb het nu veel moeilijker met het van me af te zetten als Kimo en ik 'ruzie' gehad hebben. Hopelijk slaap je vanavond beter! @Stephanie: Jij ook steeds zo'n zin in vette hap? je doet best wel gezond hoor, met je bruine broodjes @Nhene: Dat schrijf je als giletje Catsuit is op zich wel leuk ja, maar ik heb best een dikke reet gekregen nu dus ik zou me er echt niet op mn gemak in voelen.. Dan zie je volgens mij alles heen en weer flubberen ofzo @Hilli: deze week heb ik geen buikfoto gemaakt eigenlijk, had er helemaal geen zin in maar van 28 weken maak ik er wel weer een hoor, die zal je maandag dan te zien krijgen @All: Gister trouwens bij de VK geweest weer. Ben in totaal nu 11,5 kilo aangekomen. Ik heb nog gevraagd of dat niet heel erg vee lwas (en dus erg) maar er was helemaal niks mis mee Vk zei ook; de een komt maar 5 kilo aan en de ander 20, het ligt er maar net aan wat je lichaam nodig denkt te hebben en bij mij is dat blijkbaar wat meer dan gemiddeld Bloeddruk was ietsje aan de lage kant (112/60) maar dat is niet zo heel erg, gewoon iets meer zoute dingen eten; tussendoor wat bouillon ofzo bijv. als ik me wat minder voel. Ik heb altijd al een lage bloeddruk gehad dus het hoort gewoon bij me. Baarmoeder was goed gegroeid, zit al op de helft van mn borstbeen en navel (als jullie begrijpen hoe ik het bedoel?) en Yentle was weer lekker aan het schoppen naar de VK toen ze aan me buik zat Zo, het is weer een lange reactie-actie geworden. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!
@Kristel, fijn dat alles goed is! 'k Werd hier net niet erg vrolijk... nog steeds niet als ik eraan denk. Kregen 2 bekeuringen binnen, eentje van 183 euro en eentje van 90 euro. Baal als een stekker! Heb gekeken en ik heb die dag gewerkt tot half 3 en 't was rond half 2 dus is 't m'n man waarschijnlijk geweest. Snap alleen niet dat het op dezelfde weg is en er zit 2 min. verschil tussen beide bekeuringen. 't Is hier in 't dorp en daar baal ik ook helemaal van. Bah! Daar gaat ons belastinggeld.
@ dreamer: PB @ Kristel: Gelukkig heb je iets gevonden om aan te doen. Ik ben blij om te horen dat je gewicht goed was... wantehhhh ik zit ook al op de 11 denk ik. Eng hea?!? Maar ja, t hoort er bij hea. Om nu te gaan dieeten is ook niet goed en ook ontzettend moeilijk. Ik kan al dat lekkers zo moeilijk weerstaan nu.
@Red: Jee, dat is wel heel veel zeg, 273 euro aan bekeuringen En dat nog wel op dezelfde dag, op dezelfde weg.. Hoe krijgt ie het voor elkaar? Ik zou je man flink op zn donder geven @All: Ik ben er vandoor; even snel eten maken! Aardappelpuree, sla en iets met vis
Balen Red! 2 min achter elkaar? dat is toch helemaal niet mogelijk of wel? Als het niet klopt even een bezwaar schrijven hea?!?
'k Denk dat ik idd een bezwaarschrift indien. En ja hij heeft al flink op z'n donder gehad. We hebben bijna nooit een bekeuring en ik al helemaal niet, maar baal hier zo van!
Ik heb even tijdens het koken wat foto's van t kamertje gemaakt en op de beebiesite gezet! Dus voor de nieuwsgierigen, check de site Het is overigens niet de parelmoerverf geworden die we wilden hebben in eerste instantie, het was té veel gedoe en het zag er gewoon niet uit zoals de bedoeling was.. Er moeten nog plinten komen en de kozijnen worden nog crémekleurig geschilderd. Nu ga ik eten!
@ Kristel mooie buik heb je al gekregen! Klopt het dat jouw buik vrij laag zit? Kamertje wordt vast mooi! Leuk zo'n inloopkast. En jij was altijd toch mooi slank, dan is het niet zo erg dat je wat meer dan gemiddeld aankomt. Sja je wordt nu eenmaal wat ronder overal! (ook in je gezicht wat je al zei, haha). Denk dat je keuze voor die bruiloft heel goed is hoor. Het is vrij moeilijk om wat betaalbaars te vinden wat je dan ook nog eens goed staat en wat je aan mag hebben op een bruiloft. @ Hilli haha grappig dat je al die dingen voelt en afvraagt wat was dat nou? Ik heb nooit echt mijn ei gevoeld.. Met ovutesten kan je altijd nog beginnen, misschien is 't wel lekker om eerst gewoon rustig af te wachten en lekker te klussen wanneer jullie zin hebben, dan merk je vanzelf wel hoe je cyclus is. @ Nhene het stoot me hier ook een beetje tegen het hoofd.. ik heb ook last van borderline, danwel in beperkte mate inmiddels, maar het kan wel pijnlijk zijn als iemand iets zegt over borderline wat vaak niet zo is. Dan kan je je snel veroordeeld voelen. Denkt dat Dreamer dat ook even voelde. Mensen tegen elkaar uitspelen is geen kenmerk van borderline, het in uitersten denken wel ja. Denk dat die ruzie tussen jou en je buurvrouw meer komt door haar karakter en niet door de borderline, we kunnen wel snel boos worden, maar gaan niet gelijk vechten etc. Ik wou het even kwijt zodat het nu niet meer in mijn hoofd blijft malen.. dus geen persoonlijke aanval ofzo maar misschien heeft die persoon het je verkeerd uitgelegd. @ Red zo hee dat is echt balen van die bekeuringen.. wij kregen er laatst ook 1 van 183 euro, en we konden het ons in eerste instantie niet eens herinneren dat we daar hadden gereden.. er waren wegwerkzaamheden daardoor mocht je ipv 100 maar 80, maar iedereen reed zo'n 110 dus wij ook.. Dag geld, dus helemaal geen belastingteruggave.. ik heb het idee dat die klojo's geldtekort hebben dus nu overal dag en nacht gaan staan flitsen. We rijden nu weer stipt de snelheid! @ Debby zo jij hebt een hoop gedaan! Ik moet ook maar eens aan de slag.. Tuinsetje is altijd leuk op een balkon! Ziet er gezellig uit. Enne leuke foto's allemaal op je babysite! @ Dreamer jij bent een feestbeest zeg! Veel plezier daar. En dat mutsje is zoo geweldig.. die hele serie ben ik verliefd op.. ligt hier ook al klaar in de kast hihi. In crèmekleur ook, dan maakt het uit wat ik krijg. @ Emma balen dat je zo slecht hebt geslapen. Rust je overdag ook een beetje uit? Ook ivm de harde buiken. Hormonen kunnen ruzies veroorzaken.. ach daar moeten mannen ook maar rekening mee houden hoor. Jij hebt ook een mooi buikje. Best wel bescheiden, maar zeker al goed te zien. @ Sterretje gelukkig is de misselijkheid en het overgeven nu echt weg.. fijn dat alles goed gaat.. leuk dat je een neefje hebt! Oppassen is alvast oefenen @ Gaby ik hoef het geld niet terug hoor, was toch maar weinig, dus ik hoop dat het wel lekker drinken was @ Juffie ik hoop voor jou ook dat de misselijkheid snel minder wordt. Hier is het nu een paar dagen weg! Nog wel supermoe. Maar goed mijn man snapte ook niet dat ik niet wilde knuffelen, ik zei maar als je me gaat knuffelen kots ik over je heen.. schrok ie van Zo dat was een flinke reactie.. maar goed. Heb vanavond een hele pizza opgegeten van de italiaan! Ik had daar zo'n trek in. Heb ook nog een nieuwe buikfoto gemaakt. Zal 'm zo eens van de camera afhalen. Ik moet maandag weer gaan werken. 2 uur per dag. Ben ook nog bij de kno arts geweest dinsdag, ze zei dat het vocht bijna weg was maar ik hoor juist helemaal niet goed.. ik voel telkens me trommelvlies heen en weer gaan ofzo Ik moet zo maar eens gaan strijken.. al dagen niet meer gedaan omdat ik zo moe ben..
Nah, stil hier zeg. dan ga ik maar tegen mezelf lullen O nee ik moest strijken, zucht.. ik ga maar. Doei!!