nee ik bedoel het inderdaat niet over alle borderliners maar degene waar ik het over had is wel zo eentje en daar staat ze om bekend... ik bedoelde niemand voor zijn hoofd te stoten .. ik hoopte door erbij te zetten dat me beste vriendin een borderliner is dat ik dat daarmee ook verkwam blijkbaar niet dus bij deze nogmaals ik bedoel dat me buurvrouw zo een manipulerend uitspelend borderline type is .. en niet dat alle borderliners zo zijn ik zal het voortaan met naam en toenaam vermelden want beledigen van mensen is het laatste dat ik wil ik was gefrustreerd tegen over die buurvrouw en niet tegen de dames hier
goedemorgen allemaal, emma: vervelend dt je slecht geslapen hebt, en dat ook nog door een ruzie dreamer: leuk zo'n mutsje debby: gister erg actief geweest zie ik stephanie: maatje 50 is ook wel handig om in huis te hebben idd.. kristel: fijn dat je eindelijk iets gevonden hebt. en ook de vloer klaar, nu nog de meubels... en dan is t wachten op de inhoud van de kamer ofniej kristel: wat fijn dat alles goed is.. red: 2 bekeuringen.. en best veel geld desireen: zeker weten drinken smaakte wel goed haha all: tuin is helemal leeg nu er is echt super veel zand uit geschept gister.. k heb er ook echt spierpijn van haha. en ik heb maar een ochtendje mee geholpen haha.. vandaag nog even beetje het overige zand verspreiden.. en dan is t wachten tot we worden gebeld voor een afspraak heb er echt zin in.
wij gaan trouwens lekker winkelen vandaag in nijmegen, oet ook wat hempjes bij h&m halen.. heb er echt zin in
@Kristel: je bent het meeste toch meteen weer kwijt na de bevalling, dat scheelt Niet teveel overna denken. Balen dat de verf niet was wat je hoopte! @Red: zo, dat is dan aardig veel te hard geweest of niet. Zou de foto's aanvragen als ik jou was. En bezwaar indienen als het niet klopt! @Hilli: al die steekjes enzo, heerlijk Hebben we allemaal gehad hoor, dus iedereen herkent je gedachtes. Ben heel benieuwd of je cyclus meteen weer op de rit is. Hoop natuurlijk dat je meteen een cyclus van 9 maanden krijgt! En het is dat je het zegt, ik had nog niet eens gezien dat ie nu op 1 stond @Dees: jammieeee pizzaaa. Alles erin gebleven? Ga je morgen op je werk vertellen dat je zwanger bent? @Gaby: fijn dat de tuin nu leeg is! Nog maar 2 weekjes en dan mag je weer naar het ziekenhuis. Gaat het afvallen nog goed? @Sam: ik lees vaak dat ze in ziekenhuizen hele dure meegeven die je zelf moet betalen (net als de zw test bij de dokter toen) Iets van 6 voor 25 euro ofso. Moeten jullie opnieuw een samenlevingstest doen dan?
Dreamer, Van de samenlevingstest weet ik niet. Vorige maand is die 1 week voor mijn ei uitgevoerd en is er toen niks gevonden, daarna geen samenlevingstest meer gehad.
Goeiemorgen allemaal Ik werd weer eens wakker van een hele drukke Yentle Heb de camera erbij gepakt en gefilmd hoe mn buik heen en weer klotst, even kijken of t me lukt om t op de beebiesite te zetten
Nou, t filmpje staat erop hoor! En zo gaat het dus bijna de hele dag door in mijn buik.. (al valt dit nog wel mee, het kan nog véél erger )
@Dreamer, 78 met correctie waar je 50 mag. En die andere is 67, op hetzelfde stuk. 'k Ga idd de foto's opvragen en een brief erheen sturen. Zal ik morgen mee bezig. @Gaby, goed bezig zeg! Als je klaar bent, heb ik hier ook nog wel een tuin Shopse!! @Kristel, grappig zeg dat filmpje!
Haha Kristel, wat geweldig kMoest er echt om lachen Dan vraag je je toch af, wat ze allemaal aan het doen is in je buik. Soms is ze eventjes rustig, maar dan ... dan zie je echt heel je buik lang alle kanten bewegen Geweldig!
hoi meiden ik heb nog niet terug gelezen en ben ook niet van plan om 4 dagen terug te lezen dus is er nog iets belangrijks gebeurd?? wij zijn al een paar dagen druk op zoek naar ringen maar kunnen maar niks vinden dus gaan we vandaag nog een laatste poging wagen en anders word het wat later de ringen maar ja.. verder gaat het wel oke, slechte nachten erop zitten en veel last van de ontsteking maar verder alles prima in orde ga toch maar een klein beetje terug lezen kan het wee neit laten @ryanne hoe is je echo gegaan? liet ze zich nu wel zien??
@kristel leuk zeg die buik zie wel dat het bij jouw duidelijker is, niet de bewegingen maar dat ze dichter tegen je buikwand aanligt bij mij ligt er nog een placenta tussen dus zie vaak alleen een beweging maar niet echt iets ertegen an. je snapt me wel hihi @gaby shopse ik ga even wat eten maken want ben me toch een pratij duizelig
@Gaby: Veel plezier vandaag! @Hilli: Haha, ja ik vraag me ook altijd af wat ze in godsnaam aan t doen is steeds. Tijdens de laatste pretecho was ze op een gegeven moment ook zo druk, maar je kon niet zien wat ze aan t doen was omdat ze té druk was, je zag alleen nog maar armen en benen door t beeld vliegen ga je je trouwens aan je banner houden wat betreft testen? Of heb je een bepaalde datum in je hoofd wanneer je wilt gaan testen? Of wil je voorlopig helemaal nog niet testen? (hoezo veel vragen ) @Red: In sommige gemeentes kan je de foto's via internet bekijken, misschien kan dat bij jullie ook al? Scheelt tijd en moeite namelijk @Kim: Ja, bij mij ligt de placenta aan de achterkant, maar ik denk dat t bij jou ook wel zo erg gaat worden straks hoor Op een gegeven moment zijn die kleintjes zo sterk dat ze gewoon door de placenta heen alles doen hoor!
@Kristel: Ik ga proberen om langer te wachten met testen, wanneer weet ik niet. Eerst kijken of het me lukt Wss niet hoor Het vervelende aan de eerste ronde(s) is natuurlijk dat je helemaal niet weet hoe je cyclus in elkaar zit. Ik denk dat ik mij ei gevoeld heb, maar zeker ben je daar nooit van hé. We zullen wel zien Wie weet test ik ervoor al haha
@Nen: Boe, spijtig ség. Maar ik blijf duimen hoor! Wie weet test je gewoon later positief! *duim duim*