Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Matta: Jep tis puur om door te verkopen. Ik denk wel dat ik het soms moeilijk zal vinden. Zo'n mooi huis, groter dan ons eigen paleisje, zoveel werk en dan weer doorverkopen. Maar ja! Met het geld wat we daarmee verdienen kunnen we over een tijdje zelf een leuk optrekje kopen hoop ik. :)

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

matta: denk toch echt dat dat de hond was hahahahahahahaha

hond van suus heeft anticiotica.

hilli: vervelend dat je steeds moet overgeven.

debby: wat gaan jullie dan doen met dat huisje?

verder weet k het niet meer :)

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ja dat lijk mij ook leuk. En idd, daar kan je best wel wat geld mee verdienen. Ze zeggen toch dat de huizenmarkt stilletjes aan weer aan het openbloeien is. Dus wie weet kan je nu wel een koopje doen en tegen dat het huis klaar is, is de markt wss wat gezonder en kan je best wat winst maken.

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Gaby: Ik moet niet overgeven hoor, dat is juffie :D

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik heb echt waar, nog nooit in mijn leven, iets besteld via het internet. Niet dat ik dat niet wil ofzo, maar dat is hier eigenlijk niet echt de gewoonte. Ik bedoel dan in mijn en mijn vriend zijn familie. En ook, ik heb zo de indruk dat het in Nederland veel gemakkelijker is en veel vaker gedaan wordt. Een aantal grote winkels, bv. H&M, daar kunnen wij zelfs niets online bij kopen. In Nederland dan weer wel.

Worden de meeste dingen dan met Visa of MasterCard betaald? Of is dat met een overschrijving? Of moet je betalen bij ontvangst? :D

Mijn vriend vindt shoppen via het internet ook maar niets, hij heeft schrik dat ze hem afzetten. Ik weet wel dat dit niet zo is, maar toch ... tis die eerste stap hé :D

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Hilli: hihihi :)
    Je betaald met acceptgiro en/of direct door het geld over te maken.
    Ik heb zelfs het behang wat we op de kinderkamer hebben via t internet gekocht. hahaha :) Das misschien wel erg extreem, maar ja als je het op t internet hebt gezien waarom zou je dan in winkels gaan zoeken terwijl je het direct kan bestellen. hahaha :D

Over de huizen... ik hoop het! T huis met flinke winst verkopen! Joehoe! Money here we come. Ik ben wel benieuwd hoeveel t gaat opleveren want volgens mij krijgt Daan 40% van de winst. Omdat zijn stiefvader ook heeft geinvesteerd en dus de belangrijkste speler is.

7. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Idd, het is wel heel gemakkelijk :D Kan je bv bij de Ikea ook niet online shoppen? :D Dat zou pas leuk zijn. Hihi. Denk dat ze nog meer geld zouden verdienen. Of kan dit al en heb ik weer wat gemist :D

Acceptgiro, dat is toch zoals een overschrijving niet? kHeb het even gegoogled en het lijken toch overschrijvingsformulieren.

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

jep! klopt... Ik weet even niet meer hoe je dat andere noemt maar dat is via internetbankieren. Paypall volgens mij.

Ik weet niet of je bij de Ikea online kunt shoppen, zou best wel kunnen eigenlijk. Straks ff kijken. :D

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

pfff Het is echt een ramp met de kinderdagverblijven hier in de buurt... wachttijden van uhhh anderhalf jaar!!! AIKS.. dat is dus echt veel te lang.. Waar drop je dan je kind als je weer gaat werken?!
    Echt vreemd hoor dat het niet beter door de overheid wordt aangepakt.. In de hele regio is het gewoon een probleem.

Hoe hebben jullie dat?

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Juffie: je woont toch in de omg van Utrecht? Of ben ik in de war?
    Ik woon zelf in Amersfoort en kom oorspronkelijk uit IJsselstein, maar volgens mij valt het bij ons nog wel mee. Het scheelt natuurlijk dat de kleine voorlopig alleen op vrijdag naar de opvang moet, dat is de rustigste dag. De andere 2 dagen gaat hij naar oma. :)

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Juffie,

Vind het wel apart hoe je het zegt, je kiest zelf voor het krijgen van een kind, en dan wil je het meteen droppen?
    Ik bedoel hier niks verkeerds mee maar om het te "droppen"vind ik wel raar geformuleerd.

Buiten dit zijn er genoeg andere steden die wel de plekken hebben.

12. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hilli : sorry :)

13. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Haha Gaby, maakt niet uit hoor :D

Ik heb er slecht aan gedaan om die testen nu al te kopen, ik merk het al. Je wil niet weten hoevaak ik al gedacht heb, mmm er liggen testen in de kast, zou ik niet al eens proberen? Ik kan er toch gewoon andere gaan kopen. :oops: Maar dat is gewoon zinloos! Bah, moeilijk ség.

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @sammie
    het klinkt inderdaad een beetje raar.
    wat gaan ze bij de FA doen??

@juffie
    geen idee hoelang hier de wachtrijen zijn. mijn moeder en schoonmoeder hebben beide al aangegeven dat ze wel een dag willen opassen. dan maaar even kijken hoe het dan zit met mijn werk.

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Het woord droppen klinkt misschien raar maar de rest begrijp ik maar al te goed.

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Matta,

Heb vrijdag weer een follikelmeeting, ze kunnen verder niet veel doen volgens mij... maar dat ga ik vrijdag na vragen.

17. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik denk dat droppen gewoon een normaal woord is hoor, maar jammer dat jij het als negatief opvat..

Ik wist dat de wachttijden regio Utrecht lang waren, maar zolang!!!! Ik vraag me echt af hoe andere dit doen.. Want je mag pas inschrijven als je zwanger bent ;) Ach mn man en ik gaan vanavond toch kijken of de opvang wel de moeite is.. Je bent dan eigenlijk alleen maar aan het werken voor de opvang. Want ja als je salaris te hoog is dan krijg je ook zeer weinig vergoeding. Kortom waarom zou ik dan weer gaan werken ;)
    Mn man werkt in regio flevoland, maar om dan daar kinderopvang te zoeken, is ook wel een beetje ver gezocht.

Misschien ga ik toch wel voor een gastouderbureau, eens kijken wat dat voor voordelen heeft.

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Debby,

Ik ga als ik kinderen mag krijgen ze ook minimaal 2 dagen per week naar een creche brengen voor sociale contacten, en om eventueel 2/3 dagen in de week te gaan werken.
    Maar het staat zo raar geformuleerd, je brengt je kind toch, en je dropt het toch niet?

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

ik heb even geen puf om te reageren op iedereen.. sorry!
    En heb ook even niks te melden zelf.. :p

Saai berichtje dus van mij ;)

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi Ik had over dat woord heen gelezen omdat Daan en ik dat woord het ook als spreektaal zouden gebruiken, Utrechters hea?!?! Ik heb m'n commentaar al weg gehaald toen ik begreep dat je dat bedoelde... :)

Deel Deze Pagina