@ Kris: Nou jah.... geen puf om te reageren op je forumvriendinnetjes. hihihi Is je kleine meid weer zo druk geweest vanacht?
@Debby: Ik heb wel alles gelezen hoor maarrehm, nee, voor de verandering is ze eens een keer rustig geweest vannacht! Gisteren overdag was ze wel heel erg druk dus ik denk dat ze 's avonds te moe was om me te plagen Wat las ik nu trouwens, Daan mag een huis gaan opkopen, verbouwen en weer verkopen? Echt wel stoer dat hij die kans krijgt! Ben echt benieuwd hoe het zal lopen. Als alles goed gaat kan je goed geld verdienen ermee
Ik ben ook erg benieuwd hoor... best spannend! Hij stopt iedergeval niet met de vloeren zodat hij wel een gewoon inkomen heeft. Mooi dat Yentle rustig was vanacht. Onze kleine boef heeft het naar boven trappen ontdekt. Jeetje mineetje zeg! hahahaa T wordt nog wat als hij sterker wordt.
Ik werd net terug gebeld door nog een bedrijf... wachttijden 2 jaar.. Dat schiet dus ook niet op. Misschien moet ik zelf maar een KDV beginnen Ik heb SPW 3 en SPW4 en de PABO afgerond. Aangezien er zo'n wachtlijst is, moeten er gewoon meer mensen beginnen met een KDV Nou ik ga ff douchen en wat doen, de misselijkheid is i.i.g weggetrokken~ Tot laters!
@Debby: raar voelt dat he, dat naar boven schoppen?! Ik wil denk ik niet weten hoe het is als ze mn maag ontdekt heeft.. @Juffie: balen dat er overal zulke lange wachtttijden zijn, daar heb je ook weinig aan nu Heb je geen familie in de buurt die eventueel zou kunnen oppassen? En anders misschien overwegen om thuismoeder te worden als het kan met jullie inkomen
@ Kristel: Nou inderdaad! Soms heb ik al het idee dat hij lekker aan het duwen is op m'n blaas en een andere keer tegen m'n maag. Af en toe heb ik namelijk last van mijn middenrif. Ik zou dan wel eens in mijn eigen lichaam kunnen kijken. Even spieken wat er allemaal gaande is.
@ Juffie: Mag ik dan bij je komen werken? Ik heb alleen nog geen papieren maar ben wel bereid om ze te halen.
Weet er iemand leuke activiteiten die horen bij het thema 'David de kabouter'? Eén week in de zomervakantie staat in het thema van de kabouters en trollen. Ik wil best wel iets met snot ofzo doen Die week wordt ook een beetje een vettige week 8) zal wel heel leuk worden
@Hilli: Een speurtocht in het bos ofzo misschien? (niet echt origineel maargoed) Kaboutermutsen en baarden knutselen? Dierensporen zoeken oid? (David de kabouter is toch altijd zo met dieren bezig?? of niet?) Ik weet t verder ook niet hoor Ik ga even eten, broodjes met gekookt ei en een sinaasappel-banaan-smoothie. jammie!
zo ben even weg en jullie kletsen anderhalve pagina erbij! haha ze zijn hier nu flink aan het boren steeds.. echt herrie maar ja.. k probeer al een aantal keer mijn moeder te bellen of ze mee gaat winkelen.. maar ze neemt niet op...
Ja kabouterbaarden enzo gaan we maken, is altijd leuk hé. Een bosspel ook, alleen ... wij zitten in een echt boerengat! Niets anders dan velden, dus wordt nogal moeilijk. Ze kunnen mss wel op zoek gaan naar wormen, lieveheersbeestjes, kevertjes enzo, aahja, duiven. Die vind je ook overal, maar echt dieren wordt wat moeilijk Smakelijk eten!
@ Kristel: Ik ben m'n fruit vergeten mee te nemen. Heb zo'n zin in een sinaasappel, banaan of appeltje. hihihi Strakjes maar extra ervan genieten. @ Gaby: Leuk shoppen met je mams, maar dan moet ze wel even opnemen natuurlijk. @ Hilli: Leuk hoor! Ach die kinder hoeven toch niet echt t bos in, ze hebben fantasie genoeg. In tegenstelling tot mij. hahaha
hihi.. eigenlijk zouden ze van die echomachines voor thuis moeten maken!! dan kan je elke dag naar je kindje kijken!! net zoiets als de angelsound, alleen dan voor je buik dat je je kindje kan zien!! gat in de markt! haha..!!
@ Matta Snel ff bij de Kamer van KOOPhandel inschrijven en ontwerp je product Ik wil het dan wel van je kopen hahah! Morgen mogen wij weer kijken naar ons kleintje--- de pinda We lieten de echo zien aan vrienden, ze vonden het echt wel heel schattig! Ze hadden nog nooit een zo'n echo gezien Ik moet zeggen inwendig genomen zien ze er wel heel mooi en zuiver uit (en het deed geen pijn )
\@ Hilli Een hol van de kabouters ontwerpen en bouwen? Hutten bouwen bij bomen? Kabouter gerechten koken met de kinderen, idd snotkoekjes ofzo Van groene gelei..
Zo mijn belrondje zit erop.. De kraamzorg geregeld.. Nu nog even een certificaat voor het laminaat ophalen en even langs Ikea als ik me weer wat beter voel. Heb ineens weer last van misselijkheid...misschien was het broodje niet een goed idee
mmmm vosje prik..hahaha.. hun eigen paddenstoelhuis maken! (soort van huttenbouwen, alleen dan paddestoelen).. zelf kabouternamen verzinnen.. eigen kabouterdansje maken. als je in een boerengat woont, kan je ook altijd nog koeiengaan melken, kippenvoeren.hahaha.. al eens gegoogled.. je zulf vast veel leuke dingtjes vinden! van die potjes verven en een waxine lichtje in doen en dan s avonds een avondwandeling maken met opdrachtjes. @gaby lekker shoppen!!!!!