Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ga proberen thuis te bevallen en ga voor flesvoeding

@ debs het gaat goed hier, beetje druk en stressy maar na morgen is het weer voorbij en kan ik echt gaan aftellen.
    Hoe is het met jou?

2. ff spammen met onze pretecho foto...

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jammer zeg Sammie dat je niet zelf die keuze kunt maken... :(
    Hopelijk hebben ze bij jullie mooie kraamkamers dan.

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dreamer: ik moest 2 bmi punten afvallen en zijn nu 2.7 eraf.. ze zeiden wel .. hoe meer hoe beter.. en is nu ong 6.3 kilo eraf..

kwa bevalling: ik wil in t ziekenhuis bevallen en moet er niet aan denken om dat thuis te doen. en ik ga ook (denk ik) geen bortvoeding geven maar gewoon de fles.
    maar ja eerst maar eens zwanger worden.

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ryanne: Wat een mooie meid! :D Ze kijkt echt gelukkig, glimlacht echt superlief :D

@Sammie: Idd wat Debby zegt.. Echt balen dat je die keuze zelf niet hebt :(

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh wat mooi Ryanne!!! *zwijmel......*

Wat dan ben je na morgen vrij? of... heb ik iets gemist? :oops:

Met mij gaat t goed hoor, voel me uitstekend op af en toe wat stress van m'n werk na dan. Maar ach... dat probeer ik naast me neer te leggen. Met mij, Daan en de kleine gaat t goed daar gaat t om. :)

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh meiden wat ben ik blij met jullie, m'n werkdag is alweer bijna voorbij en doordat ik lekker met jullie kon kletsen is ie voorbij gevlogen! :D
    Eergister bedacht ik me ook dat ik jullie allemaal ontzettend dankbaar ben... doordat ik m'n ei af en toe hier kwijt kan sta ik veel rustiger en zekerder in de zwangerschap. Ook als Daan niet thuis is en ik dus alleen ben heb ik altijd nog jullie om mee te babbelen ook al is het maar om te vertellen wat ik aan het doen ben enz. :D
    Thanx lieverds!!! Dikke kus voor jullie allemaal.

8. @ debby, nee we hebben morgen een groot evenement en als dat achter de rug is kan ik langzaam gaan aftellen naar mn verlof...

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Er zijn er toch nog aardig wat die verplicht in het ziekenhuis moeten bevallen.
    En sommige die geen bv mogen geven.
    En aardig veel die (snel) flesvoeding gaan geven.

Ik heb geen idee hoe de kraamkamers er hier uitzien.
    Heb zelfs nog geen idee in welk ziekenhuis ik zou willen bevallen (keuze zat hier)
    Maar dat zie ik tegen die tijd allemaal wel.

@Ryanne: ahh wat schattig :D
    Ze is aan het lachen :D

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: ohhh ok! Leuk toch? of niet? Maar ik kan me wel voorstellen dat t nu wat zwaarder is en dat je er meer tegenop ziet. (Weet trouwens niet of dit bij jou het geval is)
    Op naar t verlof! :D Ik tel met je mee.... :D

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @all: Bedankt voor de ideetjes :) Snotkoekjes, ook wel een goed idee.

@Red: Goed dat jullie een schema opmaken voor het huishouden, zo krijg je er mss terug een beetje regelmaat in. Jullie moeten gewoon een beetje inwerken op elkaar hé. Komt wel goed.

@Kim: Wat goed dat jullie de ringen hebben gevonden :) Wel leuk voor je broer dat je elke week een pakje stuurt. Moet zo goed doen voor hem om post te krijgen van het thuisfront.

@Kristel: Ooh wel goed! Ik ben blij voor jullie dat Tarzan en Dj zo snel een nieuwe thuis hebben gevonden! Hoe minder lang ze in het asiel zitten, hoe beter hé. En nu zijn zij weer lekker vrij om te gaan en te staan waar ze willen.

@Dreamer: Ik doe bijna alles via internetbankieren. kGa enkel naar de bank als ik geld moet afhalen en dat niet in de winkel kan doen. Dus ja, het zal inderdaad wel veilig zijn. Maarja tis zoals ik al zei, dat drempeltje hé :D kHeb het er vandaag ook nog over gehad met mijn collega's en die bestellen ook echt veel via internet. Kleertjes voor de kleine, voor zichzelf, cadeautje, ... noem maar op.

@lijstjes: Voor mij is bevalling ook nog een ver van mijn bed show :) maar ik weet ook al dat ik veel te veel lijstjes zal maken. Dat heb ik nu al :D

@BV: Ik heb jarenlang geroepen dat ik nooit van mijn leven borstvoeding zou geven, maar ik moet toegeven dat ik daar de laatste maanden stilletjesaan anders over ben beginnen na te denken. Ik zit nu op het punt dat ik ook denk van, ik ga het proberen, lukt het niet of voel ik me er toch niet goed bij, dan stap ik over.

@Ryanne: Het lijkt wel of ze naar de camera lacht! :D

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ga naar huis toe meiden!Bye bye!

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik moet weer 's aan de slag dus wie geeft mij een schop onder m'n kont... eerst maar 's richting brievenbus, kan ik gelijk de hond uitlaten.

'k Had m'n man beloofd 't huis schoon te hebben zodat we 't komende week bij kunnen houden als we beiden weer aan't werk zijn.

'k Was bezig een plan te maken voor 't opknappen van ons huis maar heb geen idee wat dingen kosten dus dat schuif ik nog maar even opzij.

Ik wil heel graag thuis bevallen en borstvoeding geven. Na als die bevallingen die ik heb gezien ben ik inmiddels zelfs zover dat ik zoiets heb van, als zij 't kunnen kan ik 't ook en dat 't me ook geweldig lijkt ondanks de pijn. Haha na de eerste zei ik tegen m'n man: ik voorlopig niet! Maar 'k heb zelfs pas gedroomd dat ik moest bevallen en ik vond het nog leuk ook... haha.

Bij de bevalling van m'n laatste gezin had ik zelfs even tranen in m'n ogen, zo bijzonder vond ik 't.

Maarre ik ga nu eerst aan de slag. Letten jullie even op dat ik me hier niet binnen 't uur weer laat zien ;)

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Ryanna,

Nu al een tevreden kindje :D Wat een onzettend lief klein hummeltje * zwijmel!*

@ Gaby

Wat goed dat je al zoveel kwijt bent! Ga zo door meis en wie weet zie je straks ook wel zo'n dotje op een pretecho

Ik eet nu wat gekookte rijst met kaneel, kijken of dat binnen blijft..

15. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Red,

Ken er nog eentje die eigenlijk deze week hard zou moeten schrobben :S

16. gaby1986

juffie: k hoop dat t nu binnen blijf...

17. gaby1986

zo joey gaat over ong. een half uur werken en dan is die om half 2 vannacht thuis.. hij gaat zo 3 avonden werken.. :( ben k niet gewend.. maar ja..is maar voor 3x..

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ gaby, fijn dat het afvallen helpt voor een regelmatigere cyclus! Vind het knap dat jij zo goed af kunt vallen. Ik heb die discipline echt niet...

@ suus, zielig dat je hondje ziek is.. Hoe gaat het nu met jou? Wanneer heb je een 1e echo?

@ juffie, gaan jullie echt gelijk het appartement weer verkopen? (jullie krijgen toch pas net de sleutels?) Vervelend dat je nog zo moet spugen. Heb je nog die zetpillen of gebruik je die niet meer door de bijwerkingen?

@ hilli, spannend hoor. Straks je eerste test voor het eggie ;) Ik duim voor je dat je direct lekker positief test :) Scheelt een hoop gedoe in volgende rondes haha

@ debby, klinkt leuk voor Daan dat projectontwikkelaar!

@ kim, leuk dat jullie geslaagd zijn voor de ringen!

@ kristel, fijn dat Dj en Tarzan een nieuw huisje hebben gevonden. Lijkt me een prettig gevoel dat ze nu niet meer in het asiel zitten. Ik ben niet zwanger, maar wil toch even zeggen dat ik het goed van je vind dat je een bevallingsplan schrijft! Op dat moment denk je daar echt niet meer aan en ben je door de weeënpijn denk ik niet meer assertief genoeg om nog voor jezelf op te komen; je hebt dan wel iets anders aan je hoofd!

@ dreamer, lief van je dat je blijft duimen voor me :)

@ kim, wat bedoel jij met dat de navelstreng helemaal uitgeklopt moet zijn voordat deze wordt doorgeknipt?

@ ryanne, wat een mooie echofoto! Ze kijkt heel tevreden met haast een glimlachje! Prachtig

*zwijmelt even weg...*

@ all, heb vandaag gewerkt van 8 tot half 4. Was zo moe daarna! Sowieso de laatste dagen erg moe. Collega van mij haar schoonzusje (22jaar) is via ivf zwanger geraakt van een 2 ling. Ze heeft nu al 4 weken bedrust omdat ze vroegtijdig weeën kreeg en ontsluiting. Afgelopen weekend weer weeën gehad. Ze schijnt morfine gehad te hebben en een ruggenprik tegen te pijn. Toen stopten de weeën weer. Nu was het weer begonnen dus ze heeft weer een ruggenprik gehad. Ze blijkt al 5 cm ontsluiting te hebben. Nu dus de vraag of de bevalling gaat doorzetten of niet. Ze is nu 30w5d en de kindjes zijn ongeveer 1600 gram. Ze heeft ook al een prik gehad om de longrijping te bespoedigen. Lijkt me heftig om dat mee te moeten maken allemaal...

Hier nog geen ongi. Word nu wel spannend hoor. Meestal als ik hoofdpijn heb, komt het de dag daarna. Gisterenavond kreeg ik opeens een migraineaanval. Heb gelijk maar 2 paracetamol ingenomen. Hopelijk komt niet mijn ongi opeens vanavond door, omdat de hoofdpijn ook s avonds begon...

Vriendlief heeft trouwens zomaar nieuwe tests voor mij gekocht! Echt lief :) Was hij speciaal voor naar de winkel gegaan. Wat een schatje he.

19. gaby1986

nen: normaal heb ik die decipline ook niet.. maar moet nu wel anders helpt het ziekenhuis me niet.

en wat erg van de schoonzus van je collega, hopelijk kunnen ze t nog tegenhouden, en anders maar hopen dat alles goed gaat.

wat lief van je vent dat die dat voor je doet, is ook wel een soort van actie dat die laat merken dat hij t erg graag wilt :)

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ gaby, ja ik hoop ook voor die schoonzus dat het nog even duurt. Ze streven ernaar dat ze tot minstens de 32 weken blijven zitten, maar het lijkt erop dat haar lichaam er anders over denkt.. Ik zal morgenochtend wel horen hoe het is verlopen..

Ja vind het ook heel lief van mijn vriend. Soms kan hij zo afstandelijk doen en niet geïnteresseerd en soms opeens heel erg juist. Zo had hij pas een Winnie de Poeh flesje gekocht :)

Deel Deze Pagina