hey meiden, Ik ga vandaag afscheid van julli nemen voor een tijdje. Mijn man word nu al een week in coma gehouden ziet er allemaal slecht uit. Veel van jullie wisten dat hij in het ziekenhuis lag vanwege gescheurde enkelbanden nu heeft hij een bacterie opgelopen waar ze te laat zijn achter gekomen hij is nu in tweedagen tijd 3x geopereerd. en morge word hij weer geopereerd de bacterie wil op dit moment zijn bloed nog niet uit omdat hij een zwak af weer systeem heeft. Antibiotica slaat ook niet goed aan. We hopen dat hij snel opknapt en weer op eigen kracht aan zijn lichaam kan werken. Vandaar dat ik al een tijd hier niet meer te vinden ben omdat mijn hoofd met andere dingen overloopt. ik zal proberen om jullie nog een beetje op de hoogte houden. Ik wens iedereen heel veel succes met zwanger worden. En voor degenen die zwanger zijn geniet van die tijd en ook jullie veel succes. Veel Liefs Chantal
jullie hebben namelijk 53 pagina's volgeluld in een week tijd...denk dat ik een dag bezig ben als ik dat moet bijlezen . ik ga nu slapen en dan hoop ik dat er morgen iemand is die me bij kan praten (of vanavond al dan lees ik het morgen) daaaaaaaaaaaaaaag
jemig chantal geloof dat ik wat gemist heb maar ik wens je heeeel veel sterkte voor jouw, je man en jullie familie en vrienden natuurlijk.... ik hoop dat hij snel op krachten mag komen..... sterkte ermee...
@chantal: jeetje.. wat vreselijk.. ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je man weer gauw beter is.. @bos: er is veel gelult inderdaad maar zou eigelijk niet meer weten wat allemaal @gaby: mooie foto inderdaad van lindsey.. was dat een talk to the hand foto?? @dreamer: is snap wel dat je je zorgen maakt.. maar je moet gewoon heel erg hopen dat alles bij jullie goed gaat.. ik denk namelijk dat er meer mensen zijn bij wie het wel goed gaat dan bij wie niet.. probeer niet te veel aan de negatieve dingen te luisteren @all: ik ben kotsmisselijk deze ochtend.. :sick: toch maar even wat proberen te eten want moet over 10 minuten al vertrekken naar mijn werk.. werkze allemaal!! Tot vanmiddag ben als het goed is rond half 2 thuis
chantal: ik wil jou heel erg veel sterkte wensen, en hopelijk komt hij er snel weer bovenop! dreamer: ik snap het heel erg goed hoor. ik moet zo werken van 8.15 tot 17.30 en daarna lekker sporten.. na het sporten ben ik er wel weer even.. werkse allemaal
@ Chantal: Jeetje meis... wat erg zeg! Heel erg veel succes met je mannetje. *dikke knuffel* @ All: Goedemorgen! K ben lekker vrij vandaag... ambtenaar hea! hihihi Daan is even naar de groothandel en daarna moeten we een rondje dokter en tandarts doen... En vanmiddag samen met mijn ma naar een winkeltje waar ze allemaal leuke accecoires hebben, voor een leuke prijs. Ik ga nu maar even douchen en daarna wat was wegstrijken. xxxxxxxxx
Altijd weer baas boven baas he 'k Ben gelukkig niet gebeld vannacht. Sliep ook pas om half 2 en was erg moe. @Chantal, wat erg zeg! Heel veel sterkte en hopelijk is je man er snel weer bovenop! @Bos, welcome back! Leuk gehad? @Suus, sterkte met de misselijkheid! Werkse! Ben benieuwd wanneer ik weer aan de slag mag. 'k Zal zo 's een knoop gaan aannaaien aan m'n man z'n broek.. haha.
Goedemorgen! Heb mezelf weer uit bed geschopt om straks te gaan werken.. was gisteravond weer zo ontzettend misselijk, heb alleen maar op de bank gelegen. Het eten wilde echt niet zakken, bah. Nu weer misselijk, helaas. @ Red fijn dat je kon doorslapen, vooral als je zo laat sliep! @ Dunchan meid veel sterkte zeg en hopelijk gaat het snel beter met hem! @ Bos hey! Hoe was de vakantie? @ Suus *hand schudt* jammer van de misselijkheid.. lichte dingen eten is het best! @ Dreamer hebben die vrouwen misschien niet gekozen voor een turks uitziende donor?? Zou je er niet te druk om maken hoor, ze zullen er heus wel professioneel mee omgaan daar. Rustig aan Nou ik ga mezelf maar oplappen nu.. wat ben ik gaar zeg!!
Goeiemorgen allemaal, Jeetje Chantal wat verschrikkelijk! Sterkte met alles!!!! @ desiree en suus: erg he die misselijkheden, pff ik voel me inmiddels een wrak. Ik weet niet hoelang ik dit nog trek. Ik ben benieuwd of de verloskundige vanavond nog een ander medicijn weet en anders ik ga vrijwillig naar het ziekenhuis!!! Heb het gevoel dat er niets meer van me overblijft :S En nu lees ik ook nog eens dat het bij sommige tot het einde van de zwangerschap zo blijft... nee toch?! Vanavond weer een echo, ben erg benieuwd hoe het met het kleintje is.. Ik zal kijken of ik de echo hier kan showen Ik ga proberen nog een beetje te slapen... groetjes!
goedemorgen dames mennn werd ik daar vannochtend niet even gewekt door een vreselijk zere ongesteldheid..grrr..wat een pijn he.. nu 2 overgeef beurten verder gaat het al wel iets beter.. maar nog niet dat je zegt.. joehoe ik voel me super.. moet vandaag heel hard aan de studie. zal zo ook nog even terug lezen! hoe gaat het verder met iedereen??
@Juffie, hoeveel ben je al afgevallen? was je urine nog gecontroleerd? hopelijk kan ze wat voor je doen! @Matta, bah zeg! heb je er altijd zo'n last van? Ik meestal wel erge buikpijn maar nooit overgeven ofzo.
@Desiree, succes met je werk! Hopelijk lukt 't! Veel zwangeren zijn misselijk he... brrr... hoop niet dat ik dat krijg maar als ik iedereen hier zo hoor kan ik er bijna wel vanuit gaan geloof ik. Wat je er al niet voor over moet hebben...
Goedemorgen, Duncan, Meis heel veel sterkte en hopelijk komt je vriend er snel weer boven op! Dreamer, Snap je onzekerheid wel maar de kans dat het gebeurd is wel klein, je leest net de verkeerde verhalen, kijk ook eens naar de succes verhalen, het zal je stukken minder onzeker maken. Gaby, Leuke foto van Lindsey! Matta, Bah! Niet leuk wakker worden.. dikke knuffel! Step, Beetje laat, maar mooie buik! Hier gaat het wel goed, alleen nog steeds licht ongi krampen terwijl ik al 3 dagen niks meer verlies ...
Hey meiden! Zie dat er meer zijn die zich niet geweldig voelen.. Hier nog een, maar dan van t slapen Ik werd eerst natuurlijk weer de hele tijd wakker van Yentle, maargoed, normaal wil ik dan langer in bed blijven liggen om nog even wat slaap in te halen, maar ineens beginnen de buren hier om 8.30 uitgebreid te boren en te hameren.. leuk! @Dunchan: Jee, wat erg meid Ik hoop echt dat hij er gauw weer bovenop is! Heel veel sterkte en een dikke knuffel. @Dreamer: Kan me voorstellen dat je daar heel erg van schrikt. Maar je zal toch het vertrouwen moeten hebben dat ze het goed doen, want als je ermee gaat beginnen zoals je je er nu bij voelt is dat echt niet goed voor je! En ja, er gaan heel vaak dingen fout als het om medische dingen gaat, in het ziekenhuis hetzelfde. Maar als je geopereerd moet worden oid ga je er ook in t volste vertrouwen heen, toch? Het gaat véél vaker goed dan fout. En ik weet zeker dat het bij jullie gewoon goed gaat hoor @Matta: Ah nee, ongi geworden En 6 dagen te vroeg ook nog?! Balen zeg! Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt, want zo'n pijn en dan ook nog overgeven is echt kut. Doe lekker rustig aan vandaag he @Zwangerschapsmisselijkheid: Ik had er ook heel erg last van, maar ik heb acupunctuur gedaan en toen was het over Al die medicijnen hielpen voor geen meter iig. @All: Heey!
@ryanne wauw wat een prachtige mooie meid!!! Zooo lief, hoe ze lacht. @debby hihi, dikke kus terug!!! Hahaha.. ben blij dat je je ei bij ons kwijt kan! @kristel wat super dat je kattenbeestje een mooi plekje hebben gevonden!! Het blijven toch altijd jullie katten, alleen logeren ze nu ergens anders. Zal proberen rustig aan te doen. Moet nog wel veel schoolwerk doen, maar zit nu lekker op de bank. doet accupunteer niet pijn?? @mik je broertje boft zeker met jou!!! Hihi.. maar gaan jjij en Frank trouwen??? Dat jullie daarom ringen hebben gekocht.. heb iets gemist denk ik.. @dunchan ik moest gister nog aan je denk!!! Had al gevraagd of iemand wat van je gehoord had! Wat vreselijk dat je mannetje in coma wordt gehouden. Ik hoop dat hij er snel uit komt en dat het bacterie zijn lichaam verlaat!! Dat jullie samen verder kunnen met jullie kinder wens!! Sterkte en een dikke knuf meid! @sammie ja blegh vind er echt niets aan.. Wat raar zeg dat je nog steeds ongi krampen hebt.. @red ze hebben sinds vorig jaar oktober PMS bij mij geconstateerd, ja ik heb er erg veel last van.. ben meestal de hele dag helemaal lam.. van de pijn!! @gaby kan je daar ook nog een mooi verhaal over vertellen.. aleen was ik niet alleen was mijn vriendinnetje er ook.. we hadden de kamer geverfd en we gingen s avonds naar boven en we kwamen daar zater er gewoon echt mega dikke spinnen!!! ik denk wel 4 cm groot (en ik overdrijf dan niet) we hebben een halfuur lopen gillen, toen heb ik de vriend van mijn nichtje gebeld en die durfde ook geen spinnen aan te raken dat deed zij altijd..hahaha.. toen heeft mijn vriendinnetje maar heel dapper de cosmo gepakt en hem gillend neer gemept..hahaha... ik ben oook geen held, als ik alleen ben..onze katten breken zelfs in de keukeen de boel af, schrik me elke keer weer rot. Blegh moet mijn wenkbrouwen ook nog epileren..
goeiemorgen! @Dunchan, wat erg voor jullie , hoop dat hij snel weer aansterkt. Beterschap voor je man! @Matta, jeetje wat vroeg al.. Nou lekker rustig aan doen. Succes met leren! Ku je gewoon thuis leren of moet je naar school? @Gaby, leuke foto @sammie, gelukkig is de ongie over, nu de pijn nog! ben benieuwd wat je fa gaat zeggen @Bos, heey Hoe was je vakantie?? Bruin geworden? is het kamertje mooi geworden? @kristel, irritant is dat he. Buren die lawaai maken.. misschien vanmiddag nog even slapen? Wat goed dat je katten samen een huisje hebben gevonden. @Red, hoop dat je nog even vrij bent @Ryanne, mooie echo foto!! @Debby, lekker hoor vrij dagje heb hier ook zon ambtenaar thuis zitten(defensie) haha, Hij is nu op de babykamer aan het schilderen. Succes bij de tandarts. Moet je gewoon controle? @Kim, leuk he die pakketjes maken Ik maakte er ook altijd elke week eentje. Ook leuk om pakketjes met een thema te verzinnen haha @nen, en getest??? Hoop dat ik alles onthouden heb, heb geen kladblok erbij haha. Ik heb vanmorgen al de badkamer schoongemaakt, was gedaan gestreken enzo, keuken schoon, gedweild overal, en geen harde buiken das voor het eerst haha Misschien gaan we vanmiddag even naar leeuwarden, is geloof ik wel wat te doen op bevrijdingsdag.
@Juffie en desiree, hoop dat het snel overgaat de misselijkheid.. heb het ook zo erg gehad . Echt niks aan ;? Wel goed in de gaten houden hoor
@ all Vandaag heb ik gelig spul uitgebraakt, heel vreemd nog niet eerder gehAD. IK MOet van mn man de vk bellen..
dat is gal denk ik juffie. dat heb je als je echt niks binnen kan houden. Goed dat je even gaat bellen!