Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Oeh ze nemen de telefoon niet op..

ik blijf vandaag maar de hele dag in bedje liggen tot mn man thuis komt. Ik zat al te denken misschien moet ik maar naar mn schoonmoeder toegaan die kan me een beetje vertroetelen.. maar das ook een beetje gek misschien

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ja wel fijn als er iemand is he..Wel goed blijven drinken hoor

3. juffie2008

Ik heb een beetje yoghurt gegeten maar verder nog niks..

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    blegh wat rot dat ej je zo rot voelt juffie!!

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    kippensoepje? dat kon ik nog wel eten toen ik zo misselijk was, en waterijsjes haha
    Hopleijk blijft je eten zitten

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: Dat is idd gal. Wat je moet proberen te drinken is bouillon, ivm het zout wat erin zit. Alleen niet te sterk maken natuurlijk ;)
    Kan je schoonmoeder niet naar jou toekomen trouwens? Wel fijn als er iemand bij je is toch :)

@All: Nieuwe buikfoto in mn album ;)

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kristel
    hoe bewerk jij je foto's, met wat voor programma doe je dat.. vind het zoo mooi, hoe jij dat doet!!!

8. juffie2008

Nee mn schoonmoeder past vandaag op mn nichtjes, mn moeder woont aan de andere kant van NL :s

Ik mag gelukkig om 3 uur al bij de VK komen ipv half 8 savonds. En die tijd heb ik nu ook echt nodig om nog rustig te gaan douchen, proberen iets te drinken enz. Mijn moeder zei net al dat het misschien beter is dat ik bij haar voorlopig kom slapen.
    En ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Dan heb ik tenminste iemand die een beetje voor mij kan zorgen.
    Sorry voor mn ego verhaal..

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kristel
    gaaff hoor.. zij wordt echt al gigantisch!! (je buik he..haha)
    wat een gaaf geboorte kaartje.. zag hem nu pas voor het eerst!!

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Matta: Dankje ;) Ik doe dat met Photoshop CS3, best een ingewikkeld progamma, ik weet ook de helft nog lang niet, maar beetje bij beetje komt t wel ;)

@Juffie: Doe dan maar lekker rustig aan iig de komende uurtjes ja. Hopelijk kan de VK je verder helpen! En t zou denk ik wel fijn zijn als je bij je moeder terecht zou kunnen voorlopig.. Dan zit je niet zo alleen de hele tijd en dan kan zij voor je zorgen :)

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Super mooie buik!

Uhmz, heeft iemand toevallig nog ovutesten over die ik kan overkopen?

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sam: Dankje :D
    Volgens mij heb ik nog wel ovutesten liggen.. weet t niet zeker hoor! Zal eens even kijken voor je :)

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Alvast bedankt voor het kijken, en als je ze hebt gevonden hoor ik het wel via PB.

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hmmz, heb er nog maar 3 liggen.. Heb je ook niet echt veel aan ;)
    sorry!

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Ik zie dat jij aan andere achtergrond gebruikt bij je buik, gum jij de lijntje rondom je lichaam, of?

Zelf gebruik ik PSP X2 maar ik moet bijna altijd gummen heb wel CS en APS 6 op de pc maar werk daar niet zoveel mee.

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik maak de foto gewoon met een neutrale achtergrond (dus een muur ofzo) en dan gebruik ik de magic wand om de achtergrond te selecteren en dan te deleten. Ik moet dan nog steeds soms wel bepaalde lijntjes even met de hand weggummen, maar dat is bijna niks.
    Verder pas ik t dan nog aan dat t wat soepeler overloopt met de refine edges tool. (ik heb engelse versie dus weet niet hoe t in t nederlands heet)

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Oke.
    Ik gebruik haast nooit foto's met een neutrale achtergrond.

Dus voor mij word het dus inteligente randzoeker met gummen ;).

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Bos: Welkom terug! Hebben jullie een leuke tijd gehad? Hoe was het weer?

@Dunchan: Meid, wat erg! Ik hoop echt waar dat je mannetje snel herstelt en dat zijn lichaam alles terug kan overnemen.

@Red: Gelukkig voor jou dat je niet bent opgebeld deze nacht, nu heb je toch nog deftig kunnen slapen.

@Desiree: Valt het een beetje mee om terug te werken?

@Juffie: Wat leuk, vanavond weer naar jullie pindaatje kijken :D Zal ondertussen mss al een druifje zijn.
    Wel goed dat je wat vroeger langs mag komen hé.

@Kristel: Wat een mooie foto! Erg goed gedaan. Je hebt zo'n mooie grote buik!

Ik kan al een paar dagen niet naar het toilet gaan :oops: , grote boodschap bedoel ik. kHeb er veel buikpijn door en mijn buik voelt zo hard aan. Mijn moeder had medicijnen daarvoor meegegeven, deze zijn vrij verkrijgbaar in de apotheker. Maar ik zag net op het internet, dat je ze niet mag innemen als je zwanger bent. Ik weet niet of ik al dan niet zwanger ben, maar kvind het toch maar riskant om ze in te nemen. Maar als het morgen nog zo is, dan moet ik toch wel even langs de dokter denk ik. Het is echt vervelend. kHeb speciaal veel fruit meegebracht van de winkel, mss helpt dat ook wel.

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    anders moet je even lactulose halen. Dat mag als goed is ook in de zwangerschap.

Ik kruip hier even een uurtje m'n bed in. ben erg moe. hoop niet dat m'n werk ondertussen belt.

tot later!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Hilli: Ugh, dat is echt pijnlijk als je niet naar de wc kan.. Ik weet er helaas alles van :(
    Ik heb het nu tijdens de zwangerschap ook nog wel, alleen véél minder dan voor de zwangerschap (heb darmproblemen). Ik mag nu dus ook geen medicijnen oid innemen, maar als ik nu last heb drink ik een glas Roosvicee laxo. En dat werkt best goed hoor!
    Misschien kan je dat dus eens proberen? Of verkopen ze dat in Belgie niet..?

Deel Deze Pagina