Pff, ik heb weer een nieuwe verslaving hoor! Ik moet nu echt elke dag minimaal 1 glas sinaasappel/banaansmoothie hebben.. nu heb ik net alweer een liter gemaakt Achja, doe ik ook nog eens gezond
kristel, das wel een goeie verslaving Ik ben verslaafd aan de smoothies van de hema haha Sinasappels eet ik ook meestal 2 per dag hahah. Wel gezond ja
Ben ervandoor, even sims spelen en dan om 2 uur naar het gemeentehuis en pasfotos maken, moet een nieuwe id hebben . Doeidoei
@Emma: Ik ken ze niet van de Hema, maar meestal als je ze koopt zijn ze hartstikke duur.. Ik vind het wel leuk om zelf te maken Heb zo'n leuke blender.. Daar ga ik straks ook allemaal fruithapjes ed mee maken voor Yentle En een sapcentrifuge om verse sapjes te maken (alleen is deze die we nu hebben echt gammel, als je m aanzet maakt ie geluid alsof ie elk moment kan opstijgen en dat ding lekt aan alle kanten dus we moeten een nieuwe kopen).. Ik hou daar echt wel van, Yentle hopelijk ook straks Ohja, mijn blaasontsteking is helemaal over, ben echt blij! Daar vroeg jij toch naar?
ja vroeg ik naar ja, gelukkig maar . Ik vind het ook leuk om zelf te maken, wij hebben nu niet zon handige blender. Het is idd duur, bij de hema heb je een klein flesje voor 1,75. Dit ding lijkt me trouwens leuk voor straks http://www.babyandmore.eu/17-eten-en-dr ... rtion.html Hij is alleen wel duur
Hmm, nee ik vind dat ding eerlijk gezegd alleen maar zonde van je geld... Je kan net zo goed gewoon een staafmixer oid kopen Wij willen Yentle ook gewoon met de pot mee laten eten wanneer het kan, en dan doen we het gewoon met de staafmixer of keukenmachine fijn maken. Zout ed gebruik ik toch nooit met koken, en andere kruiden daar went ze maar aan, pittige kruiden gebruiken we iig niet, en ookal zouden we dat wel doen, kindjes in india enzo hebben ook nergens last van wat kruiden betreft
ja het is ook meer voor de leuk hha Kan ook best hoor denk ik. Het schijnt dat als je bv geeft dat ze dan ook al meer aan verschillende smaken wennen. En het is dd maar net wat ze gewend zijn.. Nou nu ben ik echt weg hoor , fijne dag nog! *zwaai*
@sammie: je hebt een pb.. @kristel: dat is wel een gezonde verslaving dus alleen maar goed @kim: werkze nog even @juffie: vervelend dat je je zo slecht voelt
Ik ben er weer ff lekker op bed gelegen. Kon niet echt slapen maar ben wel weer een beetje uitgerust. M'n darmen zitten hier een partij herrie te maken! Vindt 't wel weer spannend hoor... nog een paar daagjes wachten! Manlief is weer aan't werk.... zucht.... nog 4 avonden alleen. 'k Heb hier ook een staafmixer, echt ideaal. Bah... nu krijg ik ook zin in sinaasappels, sinds gister al, maar ik heb ze niet in huis. k Heb ook zo'n sapcentrifuge maar 'k gebruik 'm eigenlijk nooit. Nog steeds niet gebeld, wachten maar rustig af. @Kim, werkse nog even! @Suus, 6,4 wk alweer, wat gaat dat snel zeg! Wanneer krijg je echo? 'k Zal even proberen vriendin te bellen, zou ik vanmorgen al doen.
Hey meiden, ff kijken wat mijn geheugen nog weet haha (in willekeurige volgorde ) @ kristel, mooie buik meid. En een superleuk geboortekaartje! Zeker dat stukje over spaargeld als cadeautje Erg leuk! @ Juffie, wat naar dat je zo misselijk bent! Hopelijk is verder alles in orde en kun je even tot rust komen als je moeder voor je zorgt. @ matta, wij kunnen elkaar de hand schudden wat betreft pms... Ik lig de 1e dag ook voor pampus. Heeel misselijk en soms ook overgeven, flauwvallen, niet op mijn benen kunnen staan. Die eerste dag is altijd een drama... MAAR gelukkig de laatste tijd niet elke ronde. Zal vast iets met pco te maken hebben.. @ emma, hoe vond je het in Leeuwarden? Wij zijn net nog even de stad in geweest (niet bij de Oldehove) maar ik vond de feeststemming nog niet erg aanwezig. Nu hoor ik in de woonkamer de muziek zelfs! (woon aan de rand van het centrum), maar ik ga niet meer de stad in want moet huiswerk maken (pff ik val in herhaling de laatste tijd...) @ chantal, wat vreselijk dat je vriend zo ziek is geworden zeg! Ik hoop dat hij snel weer opknapt. Het moet heel moeilijk voor je zijn om hem zo te zien liggen. Hou je taai meissie *knuff* @ gaby, dat was schrikken als je zo'n hard geluid hoort en je bent alleen!!! Ik hou er ook niet van om alleen thuis te zijn. Zeker nu in ons huis, vond het in de flat minder erg. Ik ben altijd bang dat er inbrekers komen, al weet ik dat alle deuren op slot zitten.. @ all, sorry als ik nog iemand ben vergeten!! Heb vanmiddag (op verzoek van vriend) een testje gedaan. Helaas niet positief. Alleen een vaag onbetekenend streepje (niet op foto te krijgen, alleen in licht te zien), maar ik ben er inmiddels aan gewend om op die testen (kv 2 voor 5) lichte streepjes te krijgen dus daarvan word ik niet meer warm. Nu maar ff een week wachten denk ik. Heb wel vet last van mijn darmen.. Vooral veel lucht erg vervelend..
Dank je red. Ik had wat de test betreft ook niet veel anders verwacht. Nu ff afwachten op mijn ongi. Durf eigenlijk geen duphaston meer te nemen, omdat het waarschijnlijk toch schadelijk kan zijn wanneer er wel sprake is van een zwangerschap.
@nen: balen dat de test negatief is @red: ja.. schiet weer op he.. weet niet of het ook klopt.. hoop dat met de echo ook alles goed is.. ik heb 12 mei.. dat is volgende week dinsdag een echo.. kan niet wachten tot het 12 mei is.. @all: morgen gaan we gewoon al in ondertrouw!!!!! heb er zoveel zin in
Super zeg! Toch weer een bijzonder moment! En echt geweldig dat je gewoon weer zwanger bent! @Nen, lastig is dat. Hoop voor je dat je gewoon zwanger bent. Ik ga hier even lasagne klaarmaken dan kan dat de oven in.
Hai meiden, Nou de baby groeit lekker, het heeft zelfs al beentjes Voor de misselijkheid weer nieuwe med. gekregen en het advies, blijf in je bedje liggen.. Volgende week moet ik weer voor controle komen. Ga nu ff med. nemen en slaapje doen! Tot later
juffie, wat fijn dat de baby goed groeit! Lijkt me leuk om em zo goed in de gaten te kunnen houden Waarom krijg je eigenlijk zoveel echo's? Hopelijk werken deze medicijnen goed. Doe maar lekker rustig aan!