Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Debby: Goed van je om thuis te blijven! Jij en jullie kindje zijn het allerbelangrijkste op dit moment!

@Juffie: Jeetje meid, je blijft echt misselijk hé :( Ik hoop voor je dat het snel afneemt met de nieuwe medicatie. Hey, ik lees net dat het veel beter gaat, wat goed!

@Emma: Veel plezier vandaag bij de echo

Als ik iemand vergeten ben, sorry daarvoor :)

Ik kan nog steeds niet naar het toilet :( wordt het een beetje moe. Ik heb ook echt 'geen zin om mijn zetel uit te komen en naar de winkel te gaan. Ook al omdat we vanavond iets gaan eten met familie. Stel dat de medicijnen dan beginnen te werken, dan heb ik niet veel aan mijn avond denk ik :D Morgen dan maar. Wie weet is het dan al wel over.

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: sorry, ja die had ik gelezen ook gereageerd maar toen was m'n bericht ineens weg. Ik zal wel iets verkeerds hebben gedaan. Ik had altijd wel last van een lage bloeddruk maar langszaam was ie omhoog aan t kruipen. (de laatste meting bij de vk was 120/65, die keer daarvoor 105/60)

Alvast veel plezier met t spieken naar je kleintje... :) Ik kan niet wachten tot ik weer mag.

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Juffie: Wat goed zeg dat de medicijnen aanslaan. :D

@ Hilli: balen zeg dat je niet naar t toilet kunt. :( Tis misschien niet handig om vandaag te beginnen indd. Toen ik niet naar t toilet kon ging ik groene pepers eten. Lekker en binnen no time... hihihi :oops:

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Groene pepers, moet ik mss ook maar een proberen dan :D Ik heb gisteren echt zoveel fruit gegeten, maar thielp niets. Mijn voorraad fruit voor vandaag is al op :).

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    2 kiwi's en een glas lauw water op je nuchtere maag wil ook wel eens helpen. Tenminste dat adviseren we kraamvrouwen altijd als ze moeilijk heen kunnen.

@Debby, goed van je om thuis te blijven!

@Juffie, fijn dat ze lijken te helpen!

Ik ben nog steeds niet gebeld en vanmiddag werkbespreking dus benieuwd of ik daar nog heen kan, hoop van wel.

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Hilli

De thee van Zonnetura, natuurlijke stoelgang?

7. juffie2008

En veel volkoren producten eten..

8. juffie2008

nou ik ga opruimen en dan stap ik in de auto naar mijn mama... We gaan rokjes maken voor mn buikje ;) Pas nu al een deel van mn kleertjes niet meer :S

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Juffie: gezellig!!!

@ Red: je hebt dus wel lekker kunnen slapen... :) Hopelijk houdt het kindje zich nog even rustig tot na de bespreking. hihiihi

@ Hilli: Genoeg mogelijkheden dus om je probleempje aan te pakken... ;)

Ik ga een tosti maken... wil nog iemand?

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Jep, bedankt voor al de tips. Dat van die kiwi's ga ik morgenvroeg zeker proberen. Liever geen medicijnen, als ik het kan vermijden.

Pfff trage site ... Hebben jullie er nog last van? Of alleen gisteren?

@Debby: Ja, ik wil er wel ééntje :D Hier is een tosti, een croque monsier :D

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Alsjeblieft Hilli een overheerlijke tosti.... :)

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Jeuj, bedankt!

13. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik vind het zo raar, het lijkt echt maar van vorige week geleden dat ik mij hier aanmeldde en zei dat ik ging stoppen met de pil. En nu kan ik gewoon binnen zes dagen al testen!!
    De tijd gaat echt zooooo snel vooruit.

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

De tijd gaat inderdaad enorm snel... Ik kan ook bijna niet geloven dat ik alweer
    27 1/2 week zwanger ben. Echt de tijd vliegt...! Over 3 weken lekker op vakantie! En dan een maand later met verlof! Als ik nog terug ga... hahahah :) Jawel hoor... ik zou niet eens durven om zo lang weg te blijven.

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Ziet dat Debby tosti's uitdeelt lekker ,doe mij er maar 2 :smile:.
    En Kristel wil vast wel een lekkere smootie voor me maken :smile:

En ik heb weer ontbeten :smile:

Hilli,

Ja de tijd gaat heel snel, ik kan nog goed herinneren dat ik de pil stopte, dat is zaterdag precies 1 jaar geleden.

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Zo, vannacht eens een keertje goed geslapen! Alleen onrustig gedroomd, maar daar kan ik wel mee leven ;)

@Debby: Goed dat je lekker thuis blijft nu hoor! Jij en je kleine man zijn het belangrijkst. Rust lekker uit en ga niet te snel weer aan het werk hoor! Als t moet blijf je gewoon de rest van de week thuis.

@Juffie: Wat goed dat de nieuwe medicijnen wel werken! Hopelijk voel je je gauw weer fit genoeg om beetje bij beetje weer wat te gaan ondernemen.

@Zonnatura thee: Die werkt heel goed ja! maar je mag m niet gebruiken als je zwanger bent of zwanger wilt worden ;) Er zitten kruiden in die baarmoederstimulerend zijn. Wat inhoudt dat je baarmoeder dus gaat samentrekken, net als bij een ongi..
    Niet gebruiken dus :)

@Sammie: Ik ga zometeen weer een smoothie maken, maak ik er voor jou ook meteen een ;)

@De rest: Hoe gaat t met jullie? :)

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Debby, ja 'k heb lekker kunnen slapen, kom alleen 's avonds slecht in slaap als m'n man er nog niet is, dus slaap pas rond half 2. De hond slaapt nu gezellig 's avonds bij mij en gaat 's nachts meestal weer naar beneden als ie vervelend wordt.

Ik lust ook wel een tosti! Hoef 'k m tenminste niet zelf klaar te maken.

@Kristel, lekker n smoothie, mag ik ook 1? Fijn dat je lekker hebt geslapen!

@Hilli, gaat snel he. Wij zijn nu een half jaar bezig en 'k weet nog wel dat ik in oktober zei dat het ook nog wel een half jaar mocht duren, wie weet komt 't nu snel ;)

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen Sammie en Kris!

@ Sammie: Je tosi komt er aan!

@ Kristel: Ik ben inderdaad wel van plan om de hele week thuis te blijven... Ik ben nu aan t strijken maar werd weer helemaal duizelig. Dus mijn lichaam remt me behoorlijk af... :)
    Goed dat je lekker hebt geslapen! of iedergeval rustig... Vanacht was mijn kleine man herrie aan t schoppen. hahaha :D Maar dat houdt me niet wakker gelukkig, nog niet tenminste.

Ik schiet al aardig op met de dingetjes die ik wilde doen en dan kan ik vanmiddag na het boodschappen doen lekker rustig mijn jas gaan opleuken. Ik heb namelijk allemaal petrol kleurige knopen gekocht voor mijn jas. Die is heel saai grijs... Dus ik denk dat t wel wat gaat worden. :) Chips... nu ben ik grijs garen vergeten bij mij mams.... :( Nou gelijk maar even kijken met boodschappen doen.

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jahoor ook jou tosti komt er aan!

Sammie: jou tostie is inmiddels klaar.... alsjeblieft! hahahaha :)

Ik ga weer even verder strijken

20. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ben ik weer

de uroloog zei dat de infectie over is en dat mijn rechter nier weer helemaal normaal is wel moet ik niet al te veel op mijn rechter zij slapen omdat de baarmoeder meer naar rechts zit..
    hij ging ook nog naar de kleine kijken haha vond het wel grappig want toen ik op die behandelbank lag was die aan het trappen en nu zag je hem ook echt heel druk bezig met zijn armpjes en beentjes :D echt leuk en vond het wel lief dat die man het even liet zien

boodschapjes heb ik ook al gedaan, ga nu ff atwt en gtst trg kijken :D

@emma oh oke heb je daar veel last van? en is dat erfelijk?
    ik was echt bang dat de kleine ook een ahtafwijking zou hebben , ot nu toe is het hartje wat onregelmatig maar niks om ons zorgen over te maken kon nog weg trekken. als de kleine 6 weken is meoten we langs de kinderpoli om toch alles even na te chekken

@hilli heb je al iets geprobeerd, je kan ook zemelen halen dat zijn de restjes wat van graan over blijft, dat met yoghurt mengen en je kan weer als het goed is naar de wc

Deel Deze Pagina