Goede morgen meiden, @hilli, hoop dat je snel naar de wc kan, is echt geen pretje! Gezellig dat je vanavond met je fam gaat eten! @kristel, fijn dat je beter geslapen hebt meis, dat scheelt alweer een hoop! Lekker zo'n smoothie, goed idee haha! @debby, goed dat ej thuis ben gebleven meis, jullie zijn nu het belangrijkste hoor en niet je werk! Neem goed dat tijd voor jezelf! @sammie, wow een jaar is zo omgevlogen dan he! Wat een makkelijk ontbijt had jij vanmorgen zeg haha! @red hopen dat je vanmiddag nog nmaar het overleg kunt Ik kan ook nooit slapen als mijn man er niet is hoor, dan duurt het zo lang voor dat je in slaap valt! @emma, veel plezier, heerlik datje hem weer kunt zien! @kim, wat fijn dat alles weer goed is! En echt lief dat tie de kleine ook nog liet zien ja, das mooi mee genomen! Nu maar hopen dat je lekker op je linkerzij slaapt! @juffie, veel plezier met je rokjes! @ryanne, heb vannacht over je gedroomd, was heel grappig, we gingen samen met een man, misschien jou vriend geen idee, uit eten en het was heel gezellig Helaas was ik mijn portomonnee bij jou vergeten en aangezien je niet zo in de buurt woonde was dit behoorlijk lastig haha Zo hier vrijdag de echo, ben zo benieuwd!
Ben nog steeds niet gebeld dus gaat nog goed. @Sterretje, wow wat gaat dat snel! Je bent gewoon alweer 20 weken zwanger! @Debby, bedankt voor de tosti! Was lekker! 'k Zal hier zo nog een beetje opruimen en de was ophangen.
@ Kim: Wat goed dat alles weer in orde is En wat lief dat hij ook even de kleine liet zien! en dat hij zo lekker druk was. hihihi *zwijmel* @ Sterretje: Leuk leuk leuk... t schiet al op hea! Hoe gaat t met jou?
@sammie, ja vrijdag eindelijk weten wat het is, zo spannend een prinsje of een prinsesje! @debby, hier gaat het goed hoor, ben heerlijk aan het geniten van een vrije dag, lekker lang uitgeslapen hihi @red, nog even volhouden met niet bellen dus hihi Ja gaat hard he, gewoon alweer op de helft, de eerste weken gingen niet zo snel voor mijn gevoel, maar nu gaat het toch allemaal vlug hoor! Ben best een beetje zenuwachtig voor vrijdag hoor, ben gewoon zo benieuwd! En ik hoop zoooo dat alles gewoon goed zal zijn!
Ik ga hier denk ik ook maar een smoothie klaar maken. Even bedenken wat voor fruit ik nog heb. Geloof appels, bananen en kiwi's. Misschien dat ik er ook wel wat yoghurt door doe. 'k Zal eerst maar weer 's wat gaan doen
@Dunchan: jeetje meis wat erg! Ik hoop dat hij snel beter is en dat er niks blijvend kapot is door dit alles. Sterkte en veel beterschap voor je man! @Bos: fijn dat je vakantie goed bevallen is En ik ga het zeker wel aangeven bij mn volgende afspraak idd. Ben er nu wel weer gerust op gelukkig, was gewoon even die 2 dingen samen op 1 dag wat me de bibbers gaf. @Kim: fijn dat de infectie over is! En leuk dat je jullie mannetje nog even mocht zien @Ryanne: is het al wat rustiger nu de drukke dagen voorbij zijn? @Sterretje: spannendddd! Ik duim dat alles goed is meis @Debby: goed zo! Laat ze maar lekker de blubber krijgen. Hoop dat je je snel beter voelt meis! @Kristel: voor op de lijst: Dees een prinsje, Suus een prinsesje, Juffie een prinsje. En ben wel benieuwd wat ik voor Sterretje heb opgegeven, dus als je de lijst even omhoog kan halen Wat ben je gezond bezig met je smoothies! Klinkt beter dan al dat taartgedoe Hier gaat het vandaag gelukkig wat beter. Was gisteren denk ziek ofso Smorgens ineens aan de race en daarna niks. Toen ineens kots en kots misselijk en dat is de rest van de dag gebleven. Nu nog niet helemaal lekker, maar kan weer bewegen zonder te kokken. Maar heb geen verhoging of wat dan ook, dus snap er niks van.
NOD lijst Mei 01: Nen87, 6e ronde 07: Dreamer83, 12e ronde 10: Red88, 7e ronde 11: Hilli, 1e ronde Juni 01: Sammie88, 10e ronde 03: Matta1986, 5e ronde 05: Gaby1986, 12 ronde Zwangeren 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 prinsje! 08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 van een prinsje! 12 dec: Kim3, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje! 18 dec: Emma21, 3e ronde Clomid, uitgerekend 27 augustus 2009 van een prinsje! 21 dec: Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 aug 2009 van een verrassing 12 jan: Agneta, 4e ronde Clomid, uitgerekend 20 september 2009 van een prinsesje! 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 25 jan: Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009 02 feb: Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 25 feb: Knarboor, 2e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 31 maart: Desiree1986, 19e ronde ZWANGER, uitgerekend 10 december 2009 02 april: Juffie2008, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 december 2009 06 april: Joma87, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend 10 december 2009 22 april Suus1987, 12e ronde ZWANGER, uitgerekend 28 december 2009 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!
***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 Denkt zelf: Prinsesje Goed! Kim3 denkt: Prinsesje Goed! Lynnmvjulian denkt: Prinsje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsesje Goed! Evamariah denkt: Prinsesje Goed! Ryanne denkt: Prinsje Fout! Matta1986 denkt: Prinsje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Goed! Debby86 denkt: Prinsesje Goed! Red88 denkt: Prinsesje Goed! Sammie88 denkt: Prinsje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsesje Goed! Debby86 Daan denkt: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Kim3 denkt: Prinsje Goed! Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsje Goed! Evamariah denkt: Prinsje Goed! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsje Goed! Red88 denkt: Prinsje Goed! Sammie88 denkt: Prinsesje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Bos Denkt zelf: Prinsje Goed! Kristel86 denkt: Prinsesje Fout! Kim3 denkt: Prinsje Goed! Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsje Goed! Evamariah denkt: Prinsje Goed! Ryanne denkt: Prinsje Goed! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsje Goed! Debby86 denkt: Prinsje Goed! Red88 denkt: Prinsesje Fout! Sammie88 denkt: Prinsesje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Agneta denkt: Prinsje Goed! Nen87 denkt: Prinsje Goed! Kim3 Denkt zelf: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Fout! Stephanie87 denkt: Prinsesje Fout! Evamariah denkt: Prinsesje Fout! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Fout! Debby86 denkt: Prinsesje Fout! Red88 denkt: Prinsesje Fout! Sammie88 denkt: Prinsje Goed! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim3 denkt: Prinsesje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsesje Sterretje08 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Kim3 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsje Evamariah Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim3 denkt: Prinsje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsesje Agneta Denkt zelf: Prinsesje Goed! Kristel86 denkt: Prinsesje Goed! Suus1987 denkt: Prinsje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Goed! Dreamer83 denkt: Prinsesje Goed! Sammie88 denkt: Prinsesje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsje Fout! Nen87 denkt: Prinsesje Goed! Lovelyjolyn1987 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim3 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsesje Agneta denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsje Desiree1986 Denkt zelf: Prinsje Kristel86 denkt: Prinsesje Kim3 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Juffie2008 Denkt zelf: Kristel86 denkt: Prinsje Kim3 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Suus1987 Denkt zelf: Kristel86 denkt: Prinsesje Kim3 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 3 prinsjes en 2 prinsesjes
Heb het aangepast Sam Smoothie is trouwens klaar! *geeft Sam en Red een lekkere sinaasappel-banaan-smoothie*
Dreamer, Balen dat je je niet lekker voelt, misschien toch...? De wonderen zijn de wereld nog niet uit .
zal ook even weer zeggen wat ik denk evamariah: prinsje jolyn: prinsesje desiree: prinsje juffie: prinsesje suus: prinsesje
Nou dat zei ik gisteren ook nog tegen mn man. Je zou er toch bijna van gaan denken... Mn boobs doen ook zo enorm zeer (maar dat doen ze al sinds mn ei) Ik zei al tegen hem, ik denk dat je toch even gaat twijfelen als ik nu zwanger blijk te zijn