mijn kramp is verplaatst van mn onderbuik naar net boven mn navel (rugpijn was ook al van onderrug naar onder mn schouderblad) Zou mijn baarmoeder op de kop zitten ofzo nee even serieus wat kan dit zijn
Dan moet je toch tot woensdag wachten meis! Of gewoon die dipsticks bestellen. Hebben ze daar geen gewone dan? Die dipsticks werken ook gewoon hoor! Slaapse Mac.
new page! mouserunner.com/sitebuilder/images/gcal_93_4-140x167.jpg NOD lijst Juni 27: Knarboor, 2e ronde Juli 1: MamaAsh 13: Alexia R, 1e ronde 20: Romytamara ZWANGER 20: Sammie88 23: Desiree1986, 10e ronde 25: Meisje87 25: Butterfly26 26: Lexy4 26: Sterretje08 Augustus 2: Kristel86, 7e ronde 4: Dreamer83, 3e ronde 5: Natassie 10: Mac, 1e ronde dreamer ik help je gewoon ff
Ik ben er nog even heel snel voordat mn vriend thuis komt Ik weet niet wat ik heb, maar ik wil mn vriend helemaal verwennen met hapjes en lekker eten haha, Morgen dus uitgebreid koken en nu heb ik een paar kleine hapjes gemaakt, fles wijn open getrokken, kaarsjes aan gedaan... Ik vind dit wel leuk altijd, maar het is nu wel heel erg Zo 2 dagen achter elkaar. Ik las iets over klaarkomen van penetratie... Hmmz, blijkbaar ben ik dan een geval apart dat ik daar dus geen moeite mee heb? Nooit gehad ook eigenlijk? @Mac, ik woon in de Laar West @Pandabeertje: Als je bij matcare besteld dan kan je voor 3,50 euro extra een acceptgiro mee laten sturen. Die 3,50 is dan vanwege administratiekosten ofzo, zeggen ze... maar als je je bestelling plaatst kan je op het einde aangeven hoe je wilt betalen succes! Zo, en nu ga ik er weer vandoor, vriend kan elk moment thuis komen :-D
Boven je navel? Gok toch je darmen dan. Je bm zit onder je schaambot namelijk. Even in de gaten houden en als het te er wordt even langs ome doc.
Ik heb zo ook eens besteld daar hoor, er was gedoe met de postbank dus kon niet overboeken en heb toen een acceptgiro mee laten sturen, was geen probleem.... Ik kon dat gewoon aanvinken..
zitten mn darmen zo hoog? Het rommelt al een paar dagen achter mn schaambot, dacht dat dat mn darmen waren
Je darmen beginnen al vlak onder je maag... en die lopen dan door tot aan je kont Ik heb al darmklachten vanaf mn 14e ofzo en op de meest gekke plaatsen heb ik pijn ervan soms...
Maar .. wat zit er dan binnenin waardoor je klaarkomt? Je vriend komt niet tegen je g-spot aan lijkt me (of hij moet een u-bocht hebben ) Of ga ik nu wel erg intieme vragen stellen?
hallo allemaal ben ik weer even kleine meid slaapt nikky vermaat haarzelf super al.. ze heeft net buiten al helemaal gedolt en gerend in het gras super alleen wie heeft er hier verstand van spieren? ik heb namelijk vorige week heel leuk staan wi fitten en dus een uur lang bezig geweest waaronder 10 minuten achter elkaar joggen. Alleen nu heb ik niet plat op me voeten gerend maar beetje op me tenen zal maar zeggen. En me ene voet doet zo ownijs zeer al.. vanaf die tijd al ook beetje dikjes en een onwijs zere plek erop. Heb al spierzalf gebporbeerd enz enz.. wie heeft er nog meer tips of dingen of iets
Natassie, ik heb dat ook gehad. Een ontsteking in de gewrichten tussen de middenvoetsbeentjes. Dames ga er vandoor. Spreek jullie nog ok.. Truste
trusten pandabeertje maar wat kan ik er het beste mee doen dan? as je er weer bent lees ik het wel weer
Ok, mn laatste berichtje, vriend is nu al thuis @Dreamer: Ik weet niet wat het is, volgens mij G-spot gewoon hoor... Maar het ligt er denk ik ook maar net aan hoe je met je bekken ligt, een scheve of kromme of wat dan ook heeft mn vriend alvast niet @Pandabeertje: Hmm jammer dat ze dat niet meer doen bij matcare.... Dan weet ik ook even niet waar je wel online kan bestellen op die manier... @De rest: Nu ben ik er echt vandoor! Ik ga een glaasje wijn inschenken en de hapjes op tafel zetten Wat ben ik toch weer lief en romantisch he