Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dat weet ik wel zeker dat hij dan gaat twijfelen ;).

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    zie ineens dat mijn banner niet klopt humzz...
    Als je 34 dagen hebt, zit nu op dag 9 en over 12 dagen pas eisprong en LF 14 dan kom ik toch echt op 35 uit...

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Ik hoop toch echt dat er een een heel groot wonder is gebeurt in je buik en dat je daarom niet lekker bent! Als je morgen niet ongi wordt, ga je dan meteen een testje doen? Of wil je daar nog even mee wachten dan?
    En hoe is je temp?

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mn temp was vanmorgen 37,01 normaal de dag voor mn ongi 36,90 of lager.
    Maar dat zou kunnen komen omdat ik niet lekker ben.
    Geen idee of ik morgen zou gaan testen.
    Als ik heel donderdag niet ongi word zou ik vrijdagochtend zeker gaan testen.
    Maar denk niet dat ik zwanger ben hoor.
    Heb al een paar dagen ongi krampjes (al is dat wat vreemd, want voel mn ongi nooit aankomen .. haha nou ga ik echt spoken zien :) ) dus denk dat het wel gewoon doorzet morgen.

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Stuurt een [​IMG] richting Dreamer.

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh Dreamer dat zou echt geweldig zijn! Maar laten we niet teveel hopen want zo maken we je alleen maar gek.

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @dreamer, wat naar dat je niet zo lekker bent allemaal!
    Ik dacht gelijk wat de rest ook zei haha, maar daar meoten we maar niet gelijk van uitgaan, maken we je allemaal blij met een dooie mus straks
    Maar toch ergens, wonderen bestaan!!!!
    Ga toch stiekem voor ej duimen!

@debby, echt goed van je meis, je moet echt aan jezelf en je kleintje denken, dat is het allerbelangrijkste nu hoor!

@kristel, heb je nog een beetje over, daar heb ik ook wel trek in haha!

Heb ook even mijn lijstje voor je, kun je die ook nog even aan passen haha

Suus - prinsesje
    juffie - prinsje
    desiree - prinsesje
    lovelyjolijn - meisje

Ben wel benieuwd wie er een goede gok gemaakt heeft bij ons kleintje hoor!

8. Hey allemaal ik kom ook ff spieken.. net een paar pagina's bijgelezen.
    Vanmorgen ben ik voor de 1e keer naar de verloskundige geweest kreeg veel vragen en vooral heel veel informatieboekjes enzo mee. Twijfel nog heel erg over de combinatietest (volgens mij heeft niemand die hier laten uitvoeren..?) Wel grappig was ik had me verslapen, de afspraak was om 11.20 en ik werd om 11.26 wakker (op de bank, een klein dutje) maar gelukkig kon ik nog langskomen. Ik voelde me echt een sukkel :D .

@ Dreamer denk erom de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar goed de kans is minimaal natuurlijk..

Oe de prinsjes en prinsesjes lijst, ik moet zeggen irl denkt iedereen dat ik een jongen krijg, maar ik heb zelf nog geen idee! Wel leuk om dat zo te zien zeg :)

@ Kristel hoe was jouw nacht?

@ Sterretje gefeliciteerd met je 20 weken!

@ Kim fijn dat het beter gaat met je nier, wel moeilijk om niet op een bepaalde zij te slapen ('s nachts denk je daar toch niet aan, als je ver weg bent :) )

@ menstruatiepijn ik nam altijd femerital, kan je bij de apotheek halen, dat was de enige die hielp. 2 Tabletten, en dan kon ik er een paar uur tegen aan. Ik mocht/mag niks met ibuprofen ivm verhoogde kans op maagbloedingen.

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @desiree, fijn dat je toch nog terecht kon meis!
    Ik geloof dat er een iemand was die de combinatie test wel heeft laten doen, maar weet nu even niet meer wie het was
    Diegene zal het je vast vertellen als ze je vraag leest hihi!
    Ik denk trouwens dat je een prinsesje krijgt hoor haha!

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zo nu ben ik weer even vandoor, zal eens wat in huis gaan doen hihi
    Moet ook weer eens gebeuren he!
    Ben er aan het einde van de middag denk ik wel weer!
    Fijne middag allemaal!

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Bye Sterretje... :)

12. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @desiree combinatietest bedoel je daar de nekplooimeting mee of wat? ik heb die wel namelijk gehad

ik heb zo'n voedingskussen en die ligt in bed waardoor ik niet kan omrollen en heb een stuk tussen mijn knieen slaap top de een of andere manier lekkerder :D

13. Nekplooimeting, bloedprikken en echo om te kijken voor down syndroom.. heb je dat allemaal gehad of alleen nekplooimeting??

Handig dat kussen, scheelt in ieder geval.. maar je plast dus ook geen bloed en zooi meer?

@ Ster succes met het huishouden!

14. Nah rustig hier, wat zijn jullie allemaal aan het doen?
    Site is traag zeg :(

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Beetje tv aan t kijken, op aan t warmen, thee drinken, appel eten en de Wij aan t lezen.... :) hihihi

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ben druk aan het internetten en opruimen tegelijkertijd :smile:!

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey,

Heb nog niet bijgelezen hoor, ben nog niet thuis..
    Ik moest vanmorgen dus naar de gyn. Ik heb hem verteld van de harde buiken. Hij heeft toen een inwendige echo gedaan omdat ze met regelmaat komen en omdat ze als menstruatiepijn voelen. Gelukkig had ik geen ontsluiting.
    Nu moet ik dus nog rustiger aan doen anders kan ik weeen krijgen. Maar ik doe al niet veel dus moet ik een beetje zitten de hele dag ofzo :(
    Met de kleine was alles goed, hij bewoog goed en goed gegroeid :D

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Emma,

Rustig aan meis, gewoon lekker bank hangen, filmpje kijken.

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Gelukkig maar dat je geen ontsluiting had! Maarrehm, je doet toch nog best wel veel qua huishouding enzo he ;) Met rustig aan doen wordt dus ook bedoeld dat je niet elke dag aan het schoonmaken en stofzuigen ed bent.
    Kimo heeft ook al dingen van mij overgenomen omdat ik het gewoon niet meer aankan om alles te doen. Zo stofzuigt hij elke dag en doet 's avonds voor het slapen gaan de was. Alle schone was haalt ie dan naar beneden voor mij en dan kan ik het op mn gemak gewoon opvouwen. Gaat prima zo, misschien kunnen jullie het ook zo doen?? En anders toch proberen dingen te laten liggen :)
    Gelukkig was alles met de kleine man gewoon goed :D

@All: Jeuj, volgende week komt de kraamzorg langs hier. Ben benieuwd wat ze gaan doen! In de brief staat dat ze gaan kijken of ons huis wel voldoet aan bepaalde eisen enzo.. Vraag me af wat ze daarmee dan bedoelen :(

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: Jeetje dat was dus wel even schrikken, maar ja... nu maar rustig aan doen. Misschien is het indd handig wat Kristel zegt. Laat je mannetje maar helpen.

@ Kristel: Wat spannend zeg, nog zo'n voorbeeld dat de tijd vliegt. :) Volgens mij bedoelen ze daarmee de ruimte om je bed. De hoogte van t bed... etc etc... je krijgt ook te horen wat je in huis moet halen voor de kraamzorg. Schoonmaakmiddel zoals Dettol enz.

Deel Deze Pagina