@Debby: Hmm, dat wordt dan gauw de slaapkamer even op orde brengen Het is best wel een zooitje nu daar omdat we veel spullen van Yentle daaropgeslagen hebben liggen Ach, als het goed gaat allemaal kunnen haar meubeltjes na het weekend in het kamertje gezet worden en dan kunnen we gaan inruimen, dus dan zal onze kamer een stuk netter zijn als ze van de kraamzorg komen!
@Kristel: voor de poll Stephanie: Prinsje Sterretje: Prinsesje Evamariah: Prinsje Jolyn: Prinsesje Desiree: Prinsje Jullie: Prinsje Suus: Prinsje @Dreamer: Ik hoop zo dat er bij jullie ook zo iets wonderbaarlijks gebeurt! En ja, kan me wel voorstellen dat je man dan even gaat twijfelen! Hihi kHoop wel dat we je niet te gek maken. Doet dan weer zo'n pijn, moest het niet zo zijn hé. @Desiree: Gelukkig kon je nog langskomen @Kim: Goed ség, dat alles nu terug in orde is, en dat je nog even naar jullie kleintje mocht kijken. @Emma: Wow meid, heftig. Doe toch nog maar rustiger hé. Langs de ene kant wel gemakkelijk dat je niet meer werkt. Heb je ook geen verplichtingen. Het etentje vanavond gaat niet door. Mijn schoonmoeder, die alles zou regelen, heeft een maagontsteking. Ze wil het graag verplaatsen en dat begrijp ik wel. Volgende keer dan maar. kVind het niet zo erg ook, had al niet meer zoveel zin
@ Kris: Ze zijn denk ik wel wat gewend hoor... Maar ik wil dan denk ik ook alles aan kant hebben. Alles spik en span... Daan gaat vanavond de garage verder opruimen waardoor er spullen uit de schuur daarheen verplaatst kunnen worden en we weer verder kunnen met de kamer voor de kleine. die staat nu namelijk helemaal vol zooi... Vanaf wanneer moet je bed op klossen komen te staan?
@kristel, ja idd . Ik moet dat maar niet mer doen nee.. Mark helpt nu ook wel mee, ik geef het alleen niet zo snel uit handen. Voel me dan snel zo lui ofzo. Wat leuk dat ze al langskomen. Lijkt het alweer een stuk dichterbij of niet? @Debby, ja was idd schrikken..kan nu echt nog niet geboren worden natuurlijk. kreeg ik ook nog zon verhaal van mn rijinstructeur. Die is zijn dochtertje verloren met 21 weken toen is de bevalling begonnen, echt heel sneu. Jij beetje uitgerust vandaag? @Hilli, ja idd wel beter dat ik niet meer werk wat dat betreft, mis het wel hoor. Heb wel sollicitatieplicht, maar misschien ga ik wel in de ziektewet want werken gaat niet meer.. Komt ook goed uit dat het etentje niet meer doorgaat he. Ik zit nu alleen in mn zus haar huis te wachten, ze is er zelf niet. Mark haalt me hier straks vandaan. Als het goed is is mn moeder hier ook zo wel gezellig.
@Debby: vanaf het moment dat je thuis mag bevallen @Emma: ik had al een vermoeden dat daarnaar gekeken zou worden. Toch idd niet meer een hele dag shoppen of schoonmaken. Ook al gaat het tegen je gevoel in, gewoon de hele dag op je kont zitten en niks doen. Beter zo dan een veel te vroege bevalling! @Kristel: ik lees de laatste tijd veel dat ze alleen aan tafel zitten en papieren invullen. Maar zelf zou ik toch idd zorgen dat alles aan kant is. Dan zit je toch wat relaxter mocht ze alsnog de slaapkamer willen zien @Dees: is volgende week je 12 weken echo? Ik laat me niet gek maken hoor Ik weet dat het niet kan. Maar dromen mag he
@Dreamer, Ja idd. vriend van mn zus heeft spelletjes voor me gedownload dus kan ik me weer even vermaken haha. Ach ja hopelijk word het mooi weer, kan ik lekker buiten zitten lezen ofzo. Vind het wel een eng idee hoor, ik dacht dat het niet zo kwaad kon. Dromen mag zeker hoor. Anders is er ook niks aan he @Desiree, wat ben je al ver eigenlijk, gaat snel zeg! @Kraamzorg, ik zou ook alles aan kant willen hebben hoor haha
Vanaf 37 weken is dat idd dat je bed op klossen moet staan Gelukkig hoeft dat bij ons niet. Wij hebben een boxspring en dat bed is al best hoog. Pfft, mag ik me even afreageren?! Herinneren jullie je nog dat ik zo'n problemen had met een Acer laptop die net 3 maanden oud was? Nou dat ding is al voor de zoveelste keer opgestuurd geweest en nog is die niet gemaakt! Elke keer krijg ik m terug en dan is er ineens iets anders naar de klote wat dus eerst niet zo was. Ik was het dus zo zat dat ik bij de dealer (Alternate) ben gaan klagen dat ze me me geld maar teruggeven of een vervangende laptop van een ander merk want dit is niks zo. Daar zijn ze nu dus bezig.. Ik ben mijn laptop nu dus al 3 maanden kwijt alles bij elkaar. Ik had wel nog een oude, maar die was ook al niet meer al te geweldig (vandaar dat ik dus een nieuwe had gekocht) maar die is nu ook ineens aan t flippen, kan er echt helemaal niks meer mee, het beeld valt steeds weg of gaat helemaal storen... Dan moet ik de klep dichtdoen en daarna doet ie t weer, soms een minuut, soms een half uur.. Ik word echt helemaal schijtziek van al die laptops! Ze waren allebei hartstikke duur en speciaal gemaakt voor zware games, dus dan mag je er wel wat van verwachten toch?! Ik doe er helemaal niks verkeerds mee ofzo.. KUTDINGEN! Ik ga echt nooit van mn leven meer een laptop kopen! (zit nu overigens op mn oude pc die boven staat.. maar echt geweldig is het niet )
@ Kristel ik ben ook geen fan van laptops! Wij hebben er ook 1 van Acer, maar nooit problemen mee gehad. Maar je hoort het zo vaak. Mijn computer is ook van Alternate, maar zo gek, ik had 1x een kapotte koeler en toen hadden ze me heel snel geholpen. Ik zat nog net in de garantie.. (nog net 1 week ofzo ) en heb daar wel een paar uur gezeten maar daarna deed me compie het weer goed. Games doen het over het algemeen toch beter op een gewone pc trouwens.. die kan je veel beter uitbreiden met geheugen en processor overklokken. Maar dat je chagrijnig daar van wordt snap ik zeker het is ook zo moeilijk bij een laptop die kan Alternate zelf niet nakijken dacht ik. Acer zelf doet dat toch? Hopelijk geeft Alternate je gewoon een andere laptop die wel goed is. @ Emma ik ben helemaal niet ver, jullie zijn ver!! Ben pas een paar weken zwanger nu. Maar moet wel zeggen de tijd vliegt. En nu wel luisteren naar ons, rustig aan doen! Af en toe wat in het huishouden, maar geen zware dingen. Dat is gewoon het beste nu voor jou en voor je kindje.. want als het te vroeg geboren zou worden is dat natuurlijk heel gevaarlijk. Dus lekker bankhangen en achter de pc! @ Dreamer lekker dromen erover is fijn, al is het dan wel moeilijk dat het niet zo is.. in het echt is het toch heel anders als je er achter komt.. Ik had van alles in mijn hoofd, om het origineel aan manlief te vertellen, maar toen ik die eerste positieve test had zei ik huh is die test nou stuk? en hij geloofde er ook niks van. Niks romantisch aan maar toch duim ik voor jullie hoor! Volgende week is termijnecho (moest ik van de vk met ongeveer 10 weken zwangerschap laten maken).
Jeetje wat balen zeg Kris, vooral omdat je er voor je werk ook afhankelijk van bent. Hopelijk heb je snel een nieuwe goed werkende laptop. Handid zeg dat t bed al hoog genoeg is. Bij ons niet hoor... dit bed is juist lager dan de meeste bedden. Misschien is het handig om klossen te reserveren of is dat niet nodig?
@Dees: Nou, wij hebben nu bij Alternate aangeklopt omdat de service bij Acer gewoon 10x niks is en we het zat zijn... En aangezien de aankoop via Alternate is gegaan zijn zij degene die mij het geld terug moeten geven als ze dat al doen. En anders zorgen zij maar voor een vergelijkbare laptop van een ander merk. Ze zijn er iig mee bezig nu, dus ik hoop dat er gauw wat uit komt. Ik heb nu 1900 euro neergelegd voor een laptop waar ik misschien 2 maanden intensief gebruik van heb kunnen maken, want daarna is ie telkens opgestuurd geweest Het zal me iig worst wezen hoe ze het doen, als ze er maar wat aan doen Ik vind een normale pc ook fijner om mee te werken, alleen hebben wij geen ruimte in de woonkamer om een pc neer te zetten en om steeds boven te zitten vind ik ook zo ongezellig, vandaar dat ik toen een laptop gekocht heb. Daarmee zit ik gewoon aan de eettafel Maargoed, wij gaan ooit nog eens de houtkachel+schoorsteen eruit halen en dan hebben we meer ruimte, dan kunnen we ook een pc beneden neerzetten. Het is dus eigenlijk een beetje een luxeprobleem @Debby: Ik weet niet hoe dat werkt met klossen.. Misschien even vragen aan de VK de volgende keer dat je er bent? Ik hoor ook nog wel eens dat mensen hun bed op bierkratten ofzo zetten omdat klossen waardeloos zouden zijn ofzo?
Wij hadden idd het bed van mn zusje op kratten gezet. Kon ook niet op klossen (mijn bed ook niet) Dus zou eerst even naar je bedpoten kijken of je uberhaupt wel klossen kan gebruiken. @Kristel: irritant he als je laptop verrot doet! Hoop dat je een goede oplossing krijgt. @Dees: ik vind het niet moeilijk als ik morgen ongi word hoor, ik weet dat het zo is. Dromen doe ik toch altijd wel En idd, in je hoofd is het toch altijd anders dan in de werkelijkheid. Wel fijn dat je dan al de termijnecho hebt! Ga je de combi test laten doen?
Hahahaa dat is inderdaad ook zo. En bierkratten kunnen we wel regelen... hahaha Er staan er hier al 2 en als ik t aan m'n ma vraag houdt ze er nog wel 2 apart.
@debby, vertel vertel, wat zit er allemaal in @emma, rustig aan doen hoor meis, dit is echt niet niets! Gewoon lekker op je (luie ) kont gaan zitten en zeker niet meer aan het werk straks hoor, ook al moet je solliciteren! @dreamer, heerlijk toch om te kunnen dromen! Gewoon door dromen hoor! @kristel, he wat vervelend meis, dat werkt echt niet zo! @klossen, wij nemen ook maar gewoon bierkratten hoor, hihi, mijn man wil ze met alle genoegen er voor leeg drinken Heb steeds een soort kramp aan de linkerkant van mijn buik, word er helemaal gek van, dacht dat het eenmalig was, maar blijft echt komen de laatste paar dagen steeds Volgende week maar eens bij de vk vragen hoe dat kan komen en of ik er iets aan kan doen
1 matrasbeschermer 2 kraammatrassen 1 steriele navelklem 1 pak inlegverband 1 doosje latex handschoenen 10 onderleggers 2 pakken kraamverband 2 strechbroekjes 10 steriele gaascompressen 10 x10 32 steriele gaascompressen 1 pak zig-zagwatten 1 flesje alcohol 70% 1 flacon vloeibare desinfecterende zeep 1 flacon desinfecterende handgel 1 rol luiertape 1 luiertas 1 groeimeter 1 tutteldoekje
Wat vervelend zeg die kramp... Even aangeven is wel handig. En als je iets van zwangerschapsgym doet kun je het daar ook even aangeven. Mijn yogajuffie weet namelijk ook best veel...
Zo een hele lijst zeg wat er allemaal in zit! Echt veel! Dat scheelt weer een hoop zelf te kopen, ik krijg hem ook dus waarschijnlijk zo'n beetje hetzelfde! Ik ga yoga doen straks, maar de cursus begint pas half juni, dus dat is nog even wachten! Is de yoga bij jou trouwens al wat leuker? In het begin vond je het niet veel bijzonders toch?
Ja, t is nu leuker... Het is iedergeval leuk om met meiden en vrouwen te kunnen kletsen en ervaringen te delen. De ontspanning vind ik heerlijk... Ik zit bij de Agis, als jij daar ook zit krijg je hetzelfde pakket... ander szo'n soortgelijk want dit is alles wat je in huis moet hebben. Ik begin nu toch een beetje te twijfelen of ik niet thuis wil bevallen.... hihihi Alles is nu in huis.