Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Wij hebben een goedkope garage ;) vandaar dat ik dat zo durf te zeggen :p

@ Jolyn: Buikje groeit idd errug goed hoor :D mooi...

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Red: ik zou sowieso alleen moeder en kind doen idd, want ik kan er niet tegen als iemand anders mn huishouden doet (erg, ik weet het ;) zelfs manlief doet het niet goed haha)
    Maar ik heb gewoon geen goed beeld denk van wat een kraamhulp/kraamverzorgende (hetzelfde bij mij) doet.
    Dat heb ik ook niet meegemaakt bij mn zusje, want mn nichtje lag een maand in het ziekenhuis.
    Voor nu voelt het als iemand met heel veel eisen die inbreuk pleegt op mn privacy ;)
    En gok toch dat het zo niet zit :)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben er weer vandoor...

ga lekker op bed de WIJ lezen...

tot morgen meiden...

Doei doei

Slaap lekker alvast

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga ook slapen. ben helemaal moe.. tot morgen

slaap lekker allemaal!

x

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Bij mij doet m'n man 't ook niet goed genoeg, maar in m'n kraamweek zou dat echt het laatste zijn waar ik me druk om zou maken. (terwijl dat normaal echt een hoge prioriteit heeft) Zolang ik me maar niet hoef te schamen voor m'n bezoek ;)

Kraamhulp vind ik denergerend klinken. Ik heb niet voor niets m'n opleiding gevolgd en ik word elk jaar bijgeschoold. Ik ben deskundig en ik kan kwaliteitszorg bieden.
    Dat alles maakt mij tot een kraamverzorgende en niet tot een of ander hulpje.
    (begrijp wel dat je dit niet zo bedoeld maar zo komt het wel over als mensen het woord hulp gebruiken)

Over 't algemeen heb ik weinig eisen, meestal zijn het de gezinnen die bepaalde eisen hebben. (lees: soms veel) Dat maakt ons werk niet altijd leuk omdat je niet altijd aan alle eisen kunt voldoen hoe graag je dat ook wilt.

't Belangrijkste is dat 't gezin tevreden is en je hen de hulp biedt waar dat nodig is.
    En geloof me, die hulp heb je vaak echt nodig. Je kindje en jij worden in de gaten houden of alles wel goed gaat. Zie het gewoon als een soort coach voor de eerste week.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ga trouwens ook, kruip er lekker. straks word ik vannacht wel gebeld, wil ik wel even geslapen hebben.

Tot morgen!

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ben er even snel om weltruste te zeggen :)
    Tot morgen! doei

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er heel even snel om iets te vragen wat ik nu net lees hier, dus sorry alvast dat ik niet uitgebreid reageer!

Ik zie dat het bed minimaal 80 cm hoog moet zijn... Weet je wel hoe hoog dit is?! Ons bed is al vrij hoog, maar het haalt echt de 80 cm niet. Heb net even gekeken hoe hoog 80 cm is, nou, sorry hoor, maar als mijn bed zo hoog is dan kom ik er niet meer in of uit als ik hoogzwanger ben hoor! Vind het dus een beetje vreemd :(
    Ons bed kan ook niet op klossen, vraag me dus nu echt af of ik wel thuis mag bevallen :( :(

En sowieso vind ik het een beetje raar.. Natuurlijk snap ik dat het voor de werkhoogte is, maar iemand die 1.50m is heeft niks aan een bedhoogte van 80cm, terwijl iemand van 1.80 daar dus wel wat aan heeft.

Misschien moet ik dus maar gewoon vragen of we de kleinste kraamhulp kunnen krijgen :)

Nouja, ben er weer vandoor nu!
    Slaap lekker alvast allemaal!

9. gaby1986

goedemorgen allemaal.

vandaag een lange dag werken dag 8.30 tot 18.30 en daarna gauw eten en dan weer sporten.. dus k weet niet of ik er nog ben vanavond.. want ben nog steeds moe... dus denk dat ik vroeg ga slapen vandaag..

werk ze allemaal.

x

10. gaby1986

na ja zeg. k sta extra een kwartiertje eerder op omdat ik nog even de was op wou hangen.. die had ik gister avond nog aan gezet.. hebben die lui van de verwarming het water daar uit gezet/.. dus hij staat nu pas aan.. dus k dacht dan maak ik wel sla voor joey voor vanavond om te eten.. pak ik de komkomer uit de koelkast.. ga ik er zzowat met mijn vinger doorheen.. zo rot is da ding.. he bah.. mijn dag begint erg goed geloof ik..

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Suus: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! :)

@ Dreamsel ;) : Luiertas is afschuwelijk, tutdoek is donker- en lichtblauw en echt heel zacht! Die vind ik wel leuk... Die groeimeter gaat vanaf 80 cm dus dat duurt nog even.
    Ik ga nu eerst eens naar m'n bed kijken... :(
    De voor- en achterkant zijn bijna helemaal dicht maar de poten (2 latten tegen elkaar aan die een driehoek vormen) steken wel 4 cm uit ongeveer.
    Je moet je bed toch zoiezo verhogen ook al beval je niet thuis.
    wat een leuke sokjes!

@ Kim: Wat een feeks zeg!!! :( je zou der wat!

@ Jolyn: Heej meid, hoe gaat nu met je?
    Zin in eten klinkt al erg positief meis. Ben blij dat te horen en je hier te zien.

@ Gaby: Je bent behoorlijk druk geweest meid! Heb je lekker geslapen?
    Balen dat je nog zo moe bent... :( Hopelijk verloopt derst van je dag beter.

@ Steph: Ik heb dat gedeellte niet kunnen lezen, wat die man je heeft gestuurd. maar adhv de reactie van Dreamer zou ik zeggen, bespreek het met je vriend en beslis samen.
    De vriend van m'n tante fotografeert ook, zelfs daar voel ik me niet prettig bij... :( Dus ik begrijp het gevoel wel... Ach als je vriend meegaat en jullie niet uit de kleren gaan behalve de buiken dan kan er niets gebeuren zou je zeggen.

12. gaby1986

goedemorgen debby: k heb opzich de hele nacht doorgeslapen.. maar k km geloof nog wat te kort van de afgelopen 3 dagen.. maar morgen kan ik uitslapen dus dat scheelt..

ga je vandaag werken?

13. gaby1986

dreamer: mijn NOD is 2 juni. in plaats van 5 juni.

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Gaby: Ik blijf lekker thuis... Gister nog een paar keer flink duizelig geweest... dus laat ik nu maar eens luisteren naar m'n lichaam.
    Morgen lekker uitslapen das een goed vooruitzicht. Hopelijk ben je dan niet weer zo vroeg wakker... ;)

15. gaby1986

debby: je doet er goed aan hoor om thuis te blijven!

nou ik ga naar m'n werk..

x

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Werkze Gaby! thanx... :)

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ben de batt oplader kwijt... :( Ik moet een buikfoto maken maar de batt zijn leeg. :(
    Straks maar even goed zoeken...

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Hoe gaat het hier?

Hier alles goed, om 07.00 wakker gebeld door mijn moeder en 1 uur aan de lijn gezeten dus had ook geen zin meer om te slapen :). (we hebben een avond/ochtend bundel 250 min voor 5 euro per maand.)
    Dus we bellen elkaar wat af :smile:
    Verder nog steeds ongi krampen :(, nog maar 1 dag en heb meer duidelijkheid... heb ook onwijze last van mijn rechter eierstok dus hopelijk morgen al een mooi eitje te zien :smile:

Step,

Ik zal ook niet naar zulke vieze mannetjes gaan ;).
    Er zijn ook genoeg vrouwen die fotograferen, zou ik me persoonlijk ook wat beter bij voelen.
    Leuke buikbanden trouwens :smile:.

Debby,

Groei meter kan ook niet kleiner, want dan kunnen ze nog niet staan :smile:.

Dreamer,

Mannen en huishouden :)

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sammie: Dat begrijp ik wel... maar vond t een beetje loos in eenkraampakket... Snappie?
    Ik heb m'n hele huuis overhoop gehaald maar nog steeds geen oplader gevonden. :( Zow vervelend!

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Debby,

Zeker zinloos in een kraampakket...
    Heb je je lader al gevonden?

Kom ik net onder de douche weg zie ik de kat ergens mee spelen, ik goed kijken en ja hoor was hij de wc in gegaan (stond nog open..) had hij het doosje tampons op de grond gegooid en dus met 1 gaan spelen.:)

Deel Deze Pagina