Hahahaha Is t wel een kat en geen poes... Ik heb hem gevonden! We hebben een kast verplaatst van de gang naar de berging en de inhoud is er gewoon in gebleven... Ik had laatst al een keer gekeken maar blijkbaar met m'n neus ofzo. Naja heb hem iedergeval. Ga even douchen en daarna een buikfoto maken. Een beetje een late van 27 weken... Ssssshhhhttt Niet verklappen hoor.
goeiemorgen meiden, hier een berichtje vanuit bed.. het gaat steeds beter, heb nog wel last van de bijwerkingen. Van zetpillen krijg ik diarree. Misselijkheid is goed onder de duim. Mn moeder heeft een rokje voor me gemaakt die ik nu aan kan en aan het einde v.d zwangerschap ook nog... Echt leuk! Buikje is savonds al bol, maar dat zijn de darmpjes, maar wel schattig.. Ik ga even wat eten en dan opfrissen! Tot snel.
Hey juffie, Balen zeg die bijwerkingen... hopelijk heb je nog wat aan je dag. Leuk zo'n rokje... Ik vind t bij mij nog steeds gek staan... weet ook niet waarom.
Buikfoto is geplaatst.... op de beebiesite. Ik heb ook een foto vanuit mijn ogen naar m'n voeten gemaakt. Die staat onder papa en mama. hihihi
goeiemorgen! @Bed, 80 cm?? das wel heel hoog ja.. @gaby, werkse vandaag! Klinkt als een pechdag,hopelijk de rest van de dag niet. @Kim, nou lekker is dat Niet haar zin geven hoor. Zou gewoon onaangekondigd langskomen. Ja alles was gelukkig goed , en geen ontsluiting ofzo. Maar was wel schrikken. Nu moet ik dus heeel rustig aan doen. Niks voor mij haha @Stephanie, als je gevoel niet goed zit niet doen hoor. Zijn wel meer die dat gratis doen toch? @Suus, gefeliciteerd met de ondertrouw! @Sammie,haha grappige kat heb jij Morgen is je afspraak al he, hopelijk krijg je wat duidelijkheid. @Juffie, wat creatief, zelf positiekleding maken Gelukkig helpen de medicijnen goed. @Debby, blijf je de hele week thuis? wel goed denk ik, even uitrusten. ben benieuwd naar je buikfoto. heb hem al gezien inmiddels. mooi! Je hebt een bescheiden buikje zeg! @all, Ik moet vandaag op mn nichtje passen. Mn zus brengt haar begin van de middag en mn moeder komt ook mee, die blijft. Wel handig want ze word best zwaar dus dan hoef ik haar niet zo vaak te tillen. Mn zus vroeg of het wel verstandig was, zou het wel jammer vinden als dat niet zou kunnen Ik ga zo even boodschapjes halen, en verder eh zitten .. O heb ook een nieuwe foto gemaakt vanmorgen, zet hem er nu ook op, buik groeit mega snel ineens
Hey meiden! Ik kom alleen even snel gedag zeggen, moet meteen weer weg Moet even naar de huisarts, mn linkervoet jeukt echt ontzettend erg sinds 2/3 weken ofzo en het wordt steeds erger. Maar er valt verder helemaal niks te zien op wat kleine blaartjes na (van het lopen) maar die heb ik pas net, de jeuk was er al veel eerder.. Ik word er iig helemaal gek van want echt niks helpt. Nog even en ik krab mn hele voet open Ik hoop dus dat de dokter iets kan doen eraan!
@ debby, wat naar dat je zo beroerd werd bij yoga!! Vind het goed van je dat je voor jou en de kleine hebt gekozen. Laat het werk maar lekker voor wat het is! Jullie zijn belangrijker @ juffie, echt vervelend voor je dat je zo ongelofelijk misselijk bent! Fijn dat de nieuwe medicijnen lijken te werken. Als je de hele dag alleen maar op bed kan liggen, lijkt me ook niks.. Heeft je man wel meer begrip inmiddels? @ hilli, vervelend dat je last hebt van je darmen. Hopelijk gaat het snel beter! Sinaasappelsap drinken 's morgens op je nuchtere maag schijnt goed te helpen! @ kim, fijn dat je infectie weg is! Leuk dat hij ook ff de kleine liet zien @ sterretje, zo jij bent ook alweer over de helft! Poe de weken vliegen voorbij... @ prinsen en prinsessenpoll: Juffie een prinsesje en Suus een prinsje! @ dreamer, jee spannend hoor dat je wel een beetje symptomen hebt! Ik zag net op de lijst dat vandaag je nod is... Ik ga voor je duimen meid @ desiree, fijn dat je ondanks het verslapen toch naar de vk mocht! @ emma, gelukkig had je nog geen ontsluiting door die harde buiken. Wel vervelend dat je het nog rustiger aan moet doen. MAarja, het is voor het goede doel! @ kristel, leuk dat jullie al bijna het babykamertje kunnen gaan inruimen. Ik zou geloof ik elke dag dan wel even in die kamer gaan kijken.. Wat k*t dat je zo'n gezeik hebt over die laptop... Misschien is www.consuwijzer.nl ff interessant om op te kijken. Daar staan je rechten op die je als consument hebt.. @ kim, fijn dat het haar verven goed gelukt is @ suus, gefeliciteerd met jullie ondertrouw @ stephanie, zo dat is schrikken van je koppelingspedaal! Gelukkig heeft het niet tot een onveilige situatie geleid voor jou! Die buikbanden staan je supergoed! Gaaf van die fotoshoot. Die foto's kun je dan zelf nog laten afdrukken. En 100 is echt veel! @ bedklossen, hoe moet ik dat voor me zien? Wij hebben geen poten onder ons bed, zijn ook soort van planken (bed Hopen van Ikea) @ kim, wat genaaid dat die meid niet open deed. Kan me voorstellen dat je die dvd's terug wilt. Zijn ook nog eens niet de goedkoopste series om te kopen! @ jolyn, Wat een mooi buikie zeg! Hoe gaat het nu met je? @ gaby, jeee wat stom dat ze een dop waren vergeten op je verwarming!!! Anders had je die schade wel op hun kunnen verhalen. Daar moet dat bedrijf wel voor verzekerd zijn. Hmm jouw dag is vandaag niet echt lekker begonnen he @ debby, mooi buikje hoor! @ emma, je buik begint inderdaad te groeien! @ kristel, over die 'zwangerschapsjeuk' dat schijnt te komen doordat je lichaam bepaalde afvalstoffen niet meer goed kan afvoeren ofzo. De tip die ik las op internet is bodylotion met iets van menthol erin. Of after sun waar menthol in zit. Hopelijk heb je er gauw minder last van. @ all, poe zeg, jullie hebben veel gekletst in een ruime dag! Ben zowat een uur bezig geweest met bijlezen.. Hier nog geen tekenen van ongi. Wel echt last van mijn bm de laatste 4/5 dagen. Echt ongikramp achtig, maar het zet niet door. En mijn darmen zijn ook van slag. Onderbuik voelt dus niet zo prettig :S Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik zondag nog test. Als die weer nega is, ga ik niet meer testen. Er zal de 19e toch een inwendige echo gemaakt worden bij de FA dus als er wat zit, dan zien we het dan wel. Vind het wel frustrerend zo, maar ik durf geen duphaston meer te nemen, omdat dat waarschijnlijk toch wel schadelijk is als ik wel zwanger blijk.. Om 12 uur moet ik weer naar school. Eerst een aantal overleggen en dan nog ff een interview voorbereiden. Dan boodschappen doen, eten, hardlopen en dan zal ik wel moe zijn denk ik..
@ emma, vind jij het ook zo mooi als Mark zijn DT aan heeft? Mijn vriend wacht nu iemand op in Hilversum die zijn AMV diploma krijgt (wordt waarschijnlijk ook zijn buddy) en hij moest in DT. WAUW!!!! Vind dat zo mooooiii
haha ja idd een heel stuk! haha ben je wel even mee bezig geweest ja ik vind dat ook zo mooi Staat super mooi. Heb je ook even een foto van hem gemaakt? wat vervelend trouwens dat dat je weer zon last hebt.. Hoop voor je dat je snel aan de clomid mag en gewoon follikelmetingen krijgt. Is echt een verademing om te weten waar je aan toe bent. succes op school!
Ik ben al de hele ochtend op youtube bevallingsfilmpjes aan t kijken... k krijg echt enorm veel hits van waterbevallingen... Ik moet echt wat gaan doen, weet alleen niet zo goed wat... Eerst maar wat eten misschien heb ik daarna weer wat meer energie.
Debby Kijk je ook op tegen de bevalling? Ik wel, dus ik denk er nog niet aan hahah Waarom moet je wat gaan doen dan? je hoeft niks toch Ik ga ervandoor,even wat boodschapjes halen.(mark is er paar dagen niet dus moet het wel zelf doen) Mn moeder en mn kleine nichtje komen hier zo Doeidoei tot straks denk ik
Anders ga ik me zo nutteloos en elendig voelen... Ben heel erg slecht in niets doen... denk dat ik zo maar op m'n gemakje het speelgoed-opbergbankje ga schilderen. Ik heb m'n elektrische openhaardje even aangezet. Ik barst van de kou... @ Emma: Jij hebt ook nog een bescheiden buikje... Maar wel erg mooi! Sommige momenten zie ik er tegen op, op andere momenten denk ik als al die andere vrouwen het kunnen kan ik het ook! Redelijk hoge pijngrens en heb veel kracht in mijn lijf. Dus t moet lukken... Twijfel alleen soms of ik wel in het ziekenhuis wil bevallen. Maar volgens mij heb ik niet genoeg ruimte in de slaapkamer voor een thuisbevalling. Alleen aan de rechterkant van het bed 50cm loopruimte en aan het voeteneind zo'n 90 cm. @ Nen: Succes op school! Ik duim voor je meis... dat je ongi niet doorbreekt en je zwanger bent. Ik wil eigenlijk ook nog even naar de Intratuin een tuinsetje halen, soort bankje is het eigenlijk... 2 stoeltjes met een tafeltje ertussen. Erg leuk voor op t balkon!
@Deb: dat is een tete-a-tete @Sam: je praat drenths Ik probeer al 6 jaar dat stomme ik ben iets nodig eruit te krijgen hier, maar hij blijft het zeggen Heb m al verteld dat zodra de kleine er is, dat hier gewoon nederlands gesproken wordt. Dan moet pappa het maar goed leren! Wat gaat er morgen allemaal gebeuren? Weet je dat al? @Nen: balen dat je nog geen duidelijkheid hebt meis. Hoop dat de gyn iets ziet op de echo @Emma: wel echt rustig aan doen he meis! @Red: ik vind kraamhulp niks negatiefs ofso trouwens. Juist iemand die je helpt, niet als slaafje ofso. Maar goed, kan me voorstellen dat je liever verzorgende genoemd wordt. Heb je nog een telefoontje gehad vanacht? Hier is vandaag ronde 13 alweer begonnen. Had wel weer een normale cyclus, dus daar ben ik heel blij om. Alles beter dan die cyclus van 41 dagen Deze ronde weer is proberen of de ovu testen mn ei kunnen vinden. Ben benieuwd
NOD lijst Mei 01: Nen87, 6e ronde 10: Red88, 7e ronde 11: Hilli, 1e ronde Juni 01: Sammie88, 10e ronde 02: Gaby1986, 12 ronde 03: Matta1986, 5e ronde 05: Dreamer83, 13e ronde Zwangeren 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 prinsje! 08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 van een prinsje! 12 dec: Kim3, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje! 18 dec: Emma21, 3e ronde Clomid, uitgerekend 27 augustus 2009 van een prinsje! 21 dec: Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 aug 2009 van een verrassing 12 jan: Agneta, 4e ronde Clomid, uitgerekend 20 september 2009 van een prinsesje! 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 25 jan: Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009 02 feb: Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 25 feb: Knarboor, 2e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 31 maart: Desiree1986, 19e ronde ZWANGER, uitgerekend 10 december 2009 02 april: Juffie2008, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 december 2009 06 april: Joma87, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend 10 december 2009 22 april Suus1987, 12e ronde ZWANGER, uitgerekend 28 december 2009 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!