Hey meiden, Ik ga niet op iedereen reageren, want mijn pc is echt hartstikke sloom (ga m zo echt helemaal leeggooien en alles opnieuw installeren, ook windows enzo) maar ik wil toch even reageren op 2 belangrijke dingen die ik nu net gelezen heb. @Hilli: Meid, jij bent hartstikke zwanger! Laat die dokter maar lullen, die heeft er blijkbaar de ballen verstand van, je wéét je NOD namelijk helemaal niet! Precies wat Oma ook al zegt; je hebt gewoon een vroeg ei gehad en waarschijnlijk had je dus vandaag al je NOD of ben je er zelfs al overheen! Ik ga ook niet voorzichtig doen zoals vele anderen, (Sorry meiden, maar dit komt gewoon lullig over als je iemand 'voorzichtig' feliciteert; alsof je er geen vertrouwen in hebt dat t goed zal gaan namelijk ) maar ik ga je gewoon dik feliciteren! Dus bij deze: GEFELICITEERD en geniet ervan! Laat je niet van je stuk brengen door zo'n stomme achterlijke dokter! Jij hebt een heel mooi kindje in de maak in je buik zitten @Sam: Jezus.. Ik vind dit echt zo afschuwelijk Ik heb echt met tranen in mn ogen je verhaal gelezen.. Gatverdamme, oneerlijke zooi! Het is jullie zó gegund meis, echt waar.. Ik hoop echt dat die tabletten aan zullen slaan en je heel gauw dit gedoe achter je kan laten omdat je een mooi kindje in je buik hebt zitten. Wel heel fijn dat mocht er nu niks uitkomen dat ze meteen met IVF willen beginnen, toch? Natuurlijk komt het keihard aan en doe je het t liefst op de natuurlijke manier, maar ik ben echt blij dat ze dit tegenwoordig allemaal kunnen hoor! Jullie verdienen het echt! Ik ga echt keihard voor jullie duimen dat de MMM weer zsm voorbij zal zijn en je mag gaan genieten van een mooi prinsje/prinsesje in je buik Hele dikke knuffel! Het komt echt goed meis. Ik vind het echt heel dubbel dit bericht.. Aan de ene kant zo blij voor Hilli, maar aan andere kant zo verdrietig voor Sammie Bah!
@Agneta: IK wil het wel weten ja! Vertel maar Jezus, weer zo'n klotebericht... Damn ik moet daar ook echt niet aan denken, echt verschrikkelijk Bah, de gedachte dat ik Yentle kwijt zou raken maakt me al aan t huilen... Ik weet ook echt niet goed wat ik er verder op kan zeggen...
Gets zeg.. ik kan me niet eens voorstellen hoe zij zich nu moet voelen... Hoe kan te weinig vruchtwater daar voor zorgen?
Wat een leuke naam agneta!! Ik ken ook een klein meisje die zo heet (zusje van mijn oude oppaskinderen). Tis ook echt een poppetje dus als ik aan die naam denk zie ik zo'n schattig meisje voor me spreek je het uit zoals de maand juli of op zijn engels/amerikaans? (djoelie)
Via je gebruikerspaneel (redelijk bovenaan de pagina) en daar kun je ergens kiezen voor je fotoalbum en foto's uploaden..
agneta: wat een verschrikkelijk nieuws.. van dat baby'tje maaaaaaaar wel een leuke naam ik heb mijn kledinghangers.. dus ik ga de kast herinrichten!
@ Sammie Vreselijk meis!!! We hopen dat het natuurlijk toch goed komt, en dat ze er achter komen hoe en wat..
@ Hilli 2 streepjes zijn 2 streepjes... HARTELIJK GEFELICITEERD, MAMA!!! Doe over een paar dagen nog een testje, maar uhh volgens mij was deze al duidelijk genoeg Hier gaat het ietsje beter. De cola en de medicijnen slaan aan.. Ik krijg er alleen weer diarree van en ben erg slaperig.. Maar hey nog maar een paar weken toch? Woensdag heb ik een termijnecho om te kijken hoe ver ik ben.. Ik vind het wel vervelend dat ik elke keer alleen heen moet...
ik heb de was buiten hangen.. mar het ziet er best dreigend uit.. hopen dat het nog ff droog blijft voor m'n was!
@gaby: klote dat het 4 maanden wachten is.. echt kut.. had ook niet verwacht dat het zo lang zou zijn.. je moet gewoon zeggen dat ze je de 18de op de wachtlijst zet.. @sammie: wat vreselijk ik hoop dat het gewoon wel goed gaat en dan ze anders moet ivf het meteen kunnen.. @agneta: leuke naam hoor ik vind het ook een schattige naam Wie gaan er allemaal nog meer de naam verklappen ik echt niet hoor dat is het enige wat geheim blijft bij ons @juffie: gelukkig gaat het wat beter doe maar lekker rustig aan.. en dan hoop ik dat je je binnenkort perfect voelt.. @de rest: had even pauze op het werk.. maar die is weer voorbij.. dus ik ga weer aan de slag.. ik ben zooooo moe.. zou wel kunnen slapen.. gaaaap.. haha.. dag dames.. fijne dag nog!!