kim: wat fijn dat de ringen oprijd klaar zijn! red: spannend hoor stephanie: veel plezier met de fotoshoot! hilli: leuk hoor dat ze allemaal zo erg positief reageren nu jou ouders nog! sammie: snap het hoor! doe maar lekker rustig aan neem de tijd.. en laat alles even goed op je inwerken! we zien je vanzelf wel weer verschijnen! dikke knuf voor jou meid.. en sterkte! debby: haha leuk toch weer helemaal verliefd. is toch een fijn gevoel emma: niet fijn dat je slecht geslapen hebt! maar veel plezier in hoogeveen party: was super gezellig.. er werd vanalles uitgelegd en rond laten gaan.. en daarna mochten we gaan shoppen.. haha.. ik heb een paar leuke broekjes.. en voor joey een boxer.. en ik heb omdat ik gastvrouw was een paarse tarzan gekregen haha.. ook heb ik een massageolie die warm word.. en als je er op blaast word die nog warmer .. daarna is die eetbaar.. haha. ook hadden we een loterij.. daarbij had ik een lipstick in de vorm van een piemel haha maar die heb ik geruild met iemand die hem graag wou.. dus nu heb ik wierook die je in een paarse piemel moet steken haha.. al met al.. wat het echt geslaagd
Goedemorgen meiden, Sorry dat ik er gister niet meer was, maar ons internet deed het heel de tijd niet Vanmorgen nog steeds niet, maar gelukkig heeft manlief het toch weer aan de praat gekregen haha Gister de echo gehad, we moeten volgende week terug komen, de kleine lag heel erg ver naar onderen met het hoofdje, en er was met geen mogelijk dus om de dingen bij het hoofdje te checken Ze was maar aan het duwen en aan het doen met dat ding, maar het ging echt niet Nou ja niet erg, nu mogen we gewoon nog een keer hahah, alleen maar leuk! De rest was allemaal helemaal prima We hebben ook gehoord wat het gaat worden en het is toch echt een jongen! Stond er echt van te kijken, had toch echt gedacht dat het een meisje zou worden, heel raar Maar we zijn er natuurlik super trots mee!
@ Sterretje: een jongen wat geweldig gefeliciteerd hoor meid... enne volgende week lekker nog een keertje gluren naar jullie prinsje
ik ben er weg van, we moeten een klein half uurtje rijden en nu nog even hier wat dingetjes opruimen en dan gaan we... ik hoop tot straks (dat ik jullie de foto's ff kan laten zien) doei doei
@stephanie, veel plezier meid! @hilli, bijna vergeten, van harte gefeliciteerd zeg, echt super leuk! Jullie hebben echt super zaad haha, echt geweldig joh!
Hey meiden, Ben nog steeds met mn pc aan t kloten om alles opnieuw te installeren enzo, maar kwam even gauw langs om te kijken hoe de echo van Sterretje was! Zo te zien ging het goed, alleen lag de kleine een beetje verkeerd, lekker eigenwijs dus En jullie krijgen een prinsje! Gefeliciteerd! Heb de poll alvast aangepast dus die komt er ook meteen aan
***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 Denkt zelf: Prinsesje Goed! Kim3 denkt: Prinsesje Goed! Lynnmvjulian denkt: Prinsje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsesje Goed! Evamariah denkt: Prinsesje Goed! Ryanne denkt: Prinsje Fout! Matta1986 denkt: Prinsje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Goed! Debby86 denkt: Prinsesje Goed! Red88 denkt: Prinsesje Goed! Sammie88 denkt: Prinsje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsesje Goed! Debby86 Daan denkt: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Kim3 denkt: Prinsje Goed! Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsje Goed! Evamariah denkt: Prinsje Goed! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsje Goed! Red88 denkt: Prinsje Goed! Sammie88 denkt: Prinsesje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Bos Denkt zelf: Prinsje Goed! Kristel86 denkt: Prinsesje Fout! Kim3 denkt: Prinsje Goed! Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsje Goed! Evamariah denkt: Prinsje Goed! Ryanne denkt: Prinsje Goed! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsje Goed! Debby86 denkt: Prinsje Goed! Red88 denkt: Prinsesje Fout! Sammie88 denkt: Prinsesje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Agneta denkt: Prinsje Goed! Nen87 denkt: Prinsje Goed! Kim3 Denkt zelf: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Fout! Stephanie87 denkt: Prinsesje Fout! Evamariah denkt: Prinsesje Fout! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Fout! Debby86 denkt: Prinsesje Fout! Red88 denkt: Prinsesje Fout! Sammie88 denkt: Prinsje Goed! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim3 denkt: Prinsesje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Sterretje08 Denkt zelf: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsesje Fout! Kim3 denkt: Prinsje Goed! Suus1987 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsje Goed! Evamariah denkt: Prinsje Goed! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Fout! Debby86 denkt: Prinsje Goed! Red88 denkt: Prinsje Goed! Sammie88 denkt: Prinsje Goed! Nen87 denkt: Prinsesje Fout! Desiree1986 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsesje Fout! Evamariah Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim3 denkt: Prinsje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Agneta Denkt zelf: Prinsesje Goed! Kristel86 denkt: Prinsesje Goed! Suus1987 denkt: Prinsje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Goed! Dreamer83 denkt: Prinsesje Goed! Sammie88 denkt: Prinsesje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsje Fout! Nen87 denkt: Prinsesje Goed! Lovelyjolyn1987 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim3 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsesje Agneta denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsesje Desiree1986 Denkt zelf: Prinsje Kristel86 denkt: Prinsesje Kim3 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 Denkt zelf: Kristel86 denkt: Prinsje Kim3 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Suus1987 Denkt zelf: Kristel86 denkt: Prinsesje Kim3 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Hilli Denkt zelf: Kristel86 denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 4 prinsjes en 2 prinsesjes
hoi hoi sammie ik snap dat je een beetje afstand wilt houden nu en dat het erg moeilijk is om al die mooie banners voorbij te zien komen. heel veel sterkte! sterretje gefeliciteerd! een prinsje! helemaal leuk. en ook nog leuker dat je volgende week terug mag komen omdat ie zo eigenwijs is haha. kan je weer even naar hem kijken. ik ga nu het hele huis doen. heb er totaal geen zin in maar moet gebeuren. en maandag weer werken na 2 weken vakantie heb er ook totaal geen zin in.
@Debby: Wel leuk ség, dat je je weer zo goed voelt bij Daan Zo'n momenten moet je koesteren hé @Sammie: kHoop echt dat je FA jullie goed nieuws kan brengen, en dan jullie binnenkort ook een positieve test in handen hebben. Kan het me wel voorstellen dat je je absoluut niet goed in je vel voelt, telkens als er weer eentje zwanger is. Mss is het idd voor jezelf het beste als je eventjes rustig aan doet. @Bos: CMV - virus is het cytomegalie - virus, krijg je van het speeksel en urine van jonge kinderen. In België moeten kinderbegeleidsters die niet immuun zijn voor dat virus meteen stoppen met werken. Er is een kans dat als je het virus oploopt tijdens je zwangerschap, dat je kind er een handicap aan overhoudt. Mijn dokter zei zelf dat ze het wat overroepen vindt, dat er een te groot drama van wordt gemaakt, maarja daar ben ik niet veel mee. Ik moet dan zowiezo stoppen, maar dat is nog niet zeker. Maandag vanaf 10.00 uur kan ik bellen voor de uitslag. Ben benieuwd. Mijn loon zou dab trouwens wel gewoon doorlopen, dus tis niet dat ik dan zonder inkomen zit. @Gaby: Het leek me wel een leuk feestje hé Zeker als je er een tarzan bij krijgt Kost zo'n ding niet veel? @Sterretje: Gefeliciteerd met jullie zoon! Hij is idd iets om trots op te zijn! We zijn net terug van mijn ouders. We hadden een kaartje geschreven met daarin een gedichtje. Mijn moeder heeft al slabbetjes en kleertjes genoeg liggen dus daarom dit. De laatste regel van het gedichtje was : Nemen jullie de opa en oma taak aan? Ze had al meteen door wat het was en sloeg gewoon alles over. Ze had enkel de laatste regel gelezen? Ja ... jij bent zwanger! riep ze haha. Vroeg ze: wanneer ben je uitgerekend? kZeg: Ja mam, dat staat in het gedichtje hé. Aah hehe , daar was ik nog niet zegt ze ... Hihi. Ze waren ook heel blij, mijn moeder, net als mijn schoonmoeder iedereen opbellen Bijna heel de familie weet het al. Tja, ze zijn gewoon trots hé. kVind het wel leuk voor hen Nu ga ik nog een leuk gedichtje uitzoeken voor de grootouders van mijn vriend, daar moeten we straks naartoe.
sterretje: leuk joh een jongen hilli: haha toch erg fijn dat iedereen zo blij is enne die tarzans heb je van 10 euro tot hoe duur je het wilt maken.. eentje met alles erop en eraan.. was op de party ong. 40 euro.. die ene die ik gekregen heb.. mm zou t niet weten eigenlijk.. haha zo ik heb de boodschappen binnen.. straks ff naar suus de tenten op zetten.. voor vogend weekend.. kijken of alles nog compleet is..
heej heej.. Voor mij zit hier wel een bekende he gaby.. dus bij mij blijft de naam zeker geheim hihi.. verder wel grappig dat zoveel het geheim houden.. wel leuk!! @kristel: ik denk zelf dat ik een jongen krijgt maar wat denken er veel een meisje zeg Ik denk desiree een jongen. Juffie en meisje. en hillie een jongen
Ik denk zelf dat ik een meisje ga krijgen. kHeb altijd al gedacht dat mijn eerst geborene, een meid zou zijn maar ik zou het absoluut niet erg vinden moest het een prinsje zijn hoor
kom ik net thuis heet mijn kat 2 babyvogels gepakt van die lelijke kale met uitpuilende ogen en die liggen nu opengescheurd en bebloed in de keuken. maar ik durf ze echt niet op te ruimen. als ik ze zie liggen ga ik al over me nek. wat nu...
He bah Agneta... Ik begrijp dat je bijna over je nek gaat daarvan... Maar ze langer laten liggen is ook geen optie denk ik... Plasticzakje om je hand en t vogeltje pakje, zakje omkeren en t vogeltje zit in t zakje... Heel veel succes! Pfff... bij mij loopt nog net niet t zweet over m'n gezicht... Ik ben in Utrecht geweest, cadeautje gehaald voor m'n schoonmoeder. Dat winkeltje is vlak bij m'n opa en zijn vreindin dus dar maar gelijk even langs gegaan. Ook alvast voor morgen. daarna boodschappen gedaan, alles opgeruimd. Planten in andere potten gedaan en even frisse aarde gegeven. Ondertussen de mannen voorzien van broodjes shoarma. Nu even uitpuffen en dan maar stofzuigen etc.... Leuk hoor, rust nemen! Dat werkt dus echt niet bij mij. Maar ik ben wel veel rustiger in mijn hoofd dan begin van de week. daar ben ik erg blij mee.
hmmm zit denk ik niets anders op. zie ik net dat me vis ook dood is. lekker. is hier wel een dooie boel.
@Agneta: Ik zou het er ook verschrikkelijk moeilijk mee hebben om die weg te doen. kDenk met mijn ogen dicht, of tot spleetjes genepen en dan van ver proberen op te tillen met een schop opzo ... Bah, mag er niet aan denken. Khoop dat het je lukt hoor, de vogeltjes laten liggen is ook niks natuurlijk. @Bos: Jij hebt al veel gedaan vandaag. Goed bezig Wij vieren moederdag pas 15 augustus. Dus ik heb nog wel effe tijd om cadeautjes te kopen
hihihi Nou dan heb je indd nog wel even. Ik geloof dat m'n huisje weer bijna opgeruimd en schoon is... Nog even met een doekje het huis door en dwijlen. Pfff heb t echt gehad... maar met nog ff doorzetten.
ik moet nog even dweilen en boven stofzuigen. de vogeltjes zijn weg de buurman heeft het voor me gedaan. gelukkig. nu nog de dooie vis maar dat doe ik straks wel. ik heb net ook even een moederdag cadeautje gekocht, ben bij de intratuin een cadeaubon wezen halen.
Meiden bedankt voor de felicitaties! @agneta, sommige krijgen met 30 weken nog een groei echo, maar dat is alleen op indicatie van je vk dan, als alles goed is dan krijg je die niet normaal gesproken Fijn dat de buurman de vogeltjes gedaan heeft, zo vies altijd, ik probeer ook altijd dode vogeltjes of muisjes door iemand anders uit huis te laten oprapen hoor, dat is echt het enige nadeel aan poezen, die dode beestjes, blegh! @kristel, ik denk dat hilli een meisje krijgt voor de poll hihi @debby, goed van je zeg dat je zo bezig bent in huis, ik kon me er niet toe zetten vandaag, oeps! Nou ik ben er vandoor, gaan vanavond bij vrienden eten, dus ff actie hier, en me haar doen enzo Manlief komt al bijna thuis dus moet opschieten... Fijne avond!