Ja ik blijf wel werken, maar hoeveel hangt er een beetje van af. Ik werk theoretisch gezien 32 uur per week, soms is het wat meer (door slaap- of weekenddienst) en soms wat minder... over het algemeen is het zo dat ik per week een dag of 3-4 vrij ben. Ik heb altijd wel één dagdienst of 2(gewoon overdag) en een slaapdienst van 17.00-12.00 de volgende dag. Moet wel zeggen dat zolang je borstvoeding geeft je geen nachtdiensten hoeft te draaien. Waarschijnlijk ga ik wel minder werken, maar tegen de tijd dat er een kleine komt ga ik ook waarschijnlijk op korte termijn "groeien" binnen de instelling en zal ik gewoon 9-5 gaan werken...Ik vind voor mezelf dat een kindje MAX 3 dagen per week oppas nodig heeft, als je situatie dat toestaat natuurlijk maar dat komt wel goed. De onregelmatigheid levert me wel ongeveer 250 euro toeslag per maand op, maar ik merk dat ik er lichamelijk niet goed tegen kan. Wordt ik als ik vrij ben ineens om 7.00 klaarwakker, val ik overdag in slaap, en kan ik juist niet slapen als ik de volgende dag lekker vrij ben :S Alleen het voordeel is dus dat een kleintje maar heel weinig oppas nodig zal hebben zolang ik dit werk nog doe. Mijn vriend is namelijk leraar en die is bijna altijd voor 16.00 thuis Maarja. Ik ben nog niet zwanger We hebben eigenlijk afgesproken na deze cyclus te beginnen maar ik hoop stiekem dat we deze ronde ook al een beetje gaan beginnen....
Goede morgen meiden, Niet alles terug gelezen.. veel te veel. Mag zo weer gaan werken van 11.30/18.00.. laptopje mee, middagdiensten zijn bij ons altijd erg rustig. Vriendin van me is zwanger geworden dmv ivf, dus gister cadeautjes geshopt.. (voor als dr echo goed is..) zo lief al die kleine dingetjes.. *zwijmel* Fijne zondag allemaal!
@Sammie: zoals het er nu naar uitziet zal je nod pas over 2 weken zijn ... Je ei lijkt op dag 29 of 30 (ligt aan je volgende temps) te zijn geweest. @Lala: werkse! @Lily: ik zou er dus ook niet tegenkunnen. Het is idd nu ook nog niet aan de orde of je dan wel of niet en hoeveel blijft werken. Maar wel goed dat jullie er al overna gedacht hebben Pfff omdat ik niet de gebruikelijke dingen voel ben ik bang dat ik geen ie krijg deze ronde Ben gewoon heel onzeker nu. Rond 12 uur ga ik mn ovu test doen en ben benieuwd wat die aangeeft. Hoop echt dat mn ei morgen of dinsdag komt en dat ik alsnog vandaag of morgen ei-pijntjes krijg.
Goede morgen allemaal. @Natassie: ik ben met mijn voet naar de ha geweest. Zou ontstekingsremmers krijgen, maar heb een zwakke maag en kan daar niet tegen.. Bij mij moest het zelf genezen heeft weken, denk 2 maanden, geduurt @Sammie: volgens mij heb je net pas je ei gehad.. op dag 29.. Hier alles goed, temp 37.0 (heb ik wel eens voor mijn ei en na mijn ei) de gulle middenweg dus. Gisteren helemaal niks meer te zien.. vanacht en vanmorgen met afvegen wat bruin.. Nu weet ik het helemaal niet meer.. gewoon ongi denk ik.. maar ik wil zekerheid!
okee thnx padabeertje dan kijk ik het nog even aanw ant was gisteren gewoon misselijk van de pijn en voel er echt een hele bonk inzitten pffff ik ben wel weer genezen van het sporten nou onze pup krijgt de naam LADY we zijn er nu uit zo gaat ze echt echt 100% zeker heten haha alles goed hier verder? ik krijg zo visitie en even wasjes draaien en jullie?
goedemorgen dames... Wat praten jullie veel zeg! @ natas...ah wat een leuke naam....en wat leuk dat jullie nu een hondje hebben..maak het gezin nog grooter...en natruulijk gezelliger... @dremer...mjin nod klopt niet met mijn banner....ik heb mijn ei vorige week maandag gehad...ik moet 30 juli ongi worden...en ik zou het niet weten...ik ben erop vakantie niet echt mee bezig geweest....en ik ga me deze maand niet gek lopen maken...ik mag ook 7 aug naar de gyn...daar richt ik me nu maar op.... @ iedereen...ik moet alles nog snel bij lezen.....
Goede morgen allemaal! Ff niet bijgelezen, sorry! @panadabeertje, test dan gewoon ff , dan weet je het gewoon zeker, beter dan dit toch! @natassie, leuk een hond zeg, en een betere naam kun je bijna neit verzinnen, vind deze echt leuk! Wanneer kun je het beestje op gaan halen? @dreamer, zou wel gek zijn hoor, als je nu opeens geen ei zult krijgen! Daar moet je niet van uit gaan! Het kan best dat je ei deze maand één of twee daagjes later is bijvoorbeeld, niemand is altijd stipt op tijd elke maand! Ik duim voor een posi ovu test en je ei pijntjes, komt echt goed hoor meis! Hier niets bijzonders eigenlijk, vind wel dat mijn temp wat lager blijft dan vorige maand, maar goed weet niet of dat wat wil zeggen... Verder vandaag lekker samen vrij, dus lekker een daagje relaxen en genieten. Iedereen fijn weekend verder!
Hallo allemaal, Ik ga woensdag of donerdag test kopen. Als ik mijn geld heb haha. De dag erna ga ik testen.. Tot die tijd leef ik gewoon alsof ik mijn ei gehad heb, gezond dus.. Trouwens, het gezond eten wat ik nu doe.. Heeft ervoor gezorgt dat ik al 4 KILO kwijt ben! \/
netjes pandabeerjte jaloers op je dat je al 4 kilo kwijt ben sterretje we hebben lady al heel vrolijk lief beestje super en lynn spannend meis ik ga duimen voor je.. Hopelijk ziet de gynw at moois dan op de echo
Natas waar blijven de foto's nou van lady Pfff ik zit in dubio welke lens ik nou wil hebben.. Of een lichtsterke lens van een minder merk of een canon L-lens maar daar is niet mee te fotograferen in slechte weersomstandigheden of tijdens concerten. Nou heb ik een heel goed objectief om tijdens concerten te schieten maar die heeft weer een vast brandpunt.. Ik denk dat ik voor de laatste lens ga, die levert toch ragscherpe platen op.
@ Natassie: ben ook best wel trots hoor Maar ik had het zelf niet verwacht, mijn buik blijft namelijk dik en opgezet zolang die obstipatie nog niet weg is
ik ben op dit moment ook aan het afvallen...maar dat komt omdat ik al 4 dagen HELE erge race heb....alles wat ik eet komt er ook meteen weer uit...daarom doen we vandaag nog rustig aan en gaan we vande week leuke dingen doen... jah natas wil ook wel fotoke zien...
Sammie je hebt idd nog geen eisprong gehad! Lynn, leuk dat je er weer bent Panda jij maakt het weer flink spannend! En het is niet onmogelijk Natas ik wil foto's zien van je pup.. Ben ook gek op labradors.. lieff! En dan hier, denk dat ik beter bent, temp is op normale hoogte. Heb vannacht gedroomd dat ik overtijd was.. En later dat ik een buikje kreeg.. nog ff afwachten.. hoe dan ook ik durf echt nog helemaal niet te testen dat is mooi voor nu ook!
Pff mijn computer doet weer retestom.. monitor valt telkens uit.. zal wel weer die videokaart zijn, grrr... :x
Hallo allemaal! Pfff, ik ben echt heel moe, heb zo slecht geslapen vannacht Ik heb net alles terug gelezen maar ben het nu al weer kwijt, dus kan niet echt reageren.... Mijn ovutest is vandaag weer lichter, dus dat betekent dat ik me ei gehad heb. Ik had gisteravond namelijk ook wat steekjes en krampjes in mn onderbuik, dus ik durf bijna te zeggen dat ik mn ei gevoeld heb gisteravond Natuurlijk nog geklust, dus hopelijk zit het goed. En bij deze zit ik nu dus op de wachtbank... Pfff, 12/13 dagen wachten voordat ik mag testen... Maar ik wil het deze ronde proberen vol te houden tot mn NOD met testen :-D Of het gaat lukken is een tweede, maar ik ga heel erg mn best doen! Verder moet ik nu dinsdag weer naar de gyn, ik hoop dat er wat uit de bloedonderzoeken is gekomen en dat de gyn er dus wat aan kan doen! Je hoort ook zoveel verhalen van vrouwen waarbij er niks gevonden wordt en die maar af moeten wachten weer, daar zou ik t eigenlijk best moeiljk mee hebben als dat bij ons ook zo zou zijn. Dan zitten we nog steeds in onzekerheid namelijk... Maargoed, afwachten dus
@Desiree: Het is inderdaad spannend.. af en toe bruin met afvegen.. af en toe niks.. Heel raar.. Maar ja we zullen zien he.. Denk dat ik vandaag sensitest ga bestellen. @Kristel: Je moet maar zo denken, als ze niks vinden, dan vinden ze dus ook niks ernstigs.. dat maakt de onzekerheid niet minder groot, maar misschien wel een geruststelling als het niks ernstigs is.
Pfft Kristel, spannend hoor! Hopelijk krijg je straks goed nieuws, want volgens mij heb je dat wel verdiend! Over afvallen gesproken, zijn er meer meiden die proberen wat af te vallen? Ik ben iig al een paar weken heel goed bezig en ook al wat centimetertjes verloren...(was ook hard nodig...) Ik vraag me alleen af, als je zwanger bent mag je natuurlijk niet echt meer "lijnen", maar je mag wel "vet verliezen" door gewoon gezond te eten en niet te snoepen toch? Ik wil namelijk toch wel proberen de kilo's te beperken die dan niks te maken hebben met het kleintje en toch proberen " af te vallen", oftewel vet kwijt te raken...als ik erbij gewoon rustig blijf sporten? Ik weet eigenlijk niet zoveel van wat je wel en niet mag, hangt heel erg af van hoe je je voelt tijdens je zwangerschap denk ik? Zit trouwens inmiddels op mn werk. Met 1 jongere (van de 10, rest is weekend thuis) in huis die nog in bed ligt...gaaap...(de ander is boos weggelopen..letterlijk) gelukkig heb ik een boek bij me...en internet