@kim: klein slokje dan he...fijn dat de ringen mooi geworden zijn.. ik ken maar weinig meisjes namen zeg met een F...kom meiden denk ff mee...
@Knarboor: buikje is al zichtbaar he. leuk hoor.. (zijn er veel met een buikband zeg..ben ik de enige die zo'n ding (nog) niet in huis heeft?)
ja ben met alles laat geloof ik he haha..tegen de tijd dat ik alle ga kopen heeft iedereen alles al volgens mij...weet niet misschien koop ik er nog wel 1 ....
Fabienne (staat ook in ons lijstje) 2 puntjes op de e werkt hier niet volgens mij ga ik ongi worden grrr... baal hiervan!
ja beetje zeurderig gevoel in mn onderbuik en licht bruin streepje op mn inlegkruisje. tsja.... 't hoeft niet maar ben bang van wel.
het kan ook positief zijn he krampjes en oud bloed....hoop dat het gewoon oud innestelingsbloed is en de krampjes van het oprekken van je baarmoeder...
Hey meiden We zijn heel druk hier! Plinten zijn vandaag gedaan in t kamertje en we zijn begonnen met t kozijn schilderen. Net hebben we ook al het bedje er neer gezet en opgemaakt (om te kijken hoe t eruit ziet), echt superleuk! Ben helemaal gelukkig nu Zal wel even foto's maken en morgen ofzo laten zien Sorry voor egoberichtje, maar moet t ff kwijt Fijne avond nog en slaap lekker alvast!