Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: mijn moeder doet niet aan moederdag zegt ze altijd en ze is nu ook niet thuis :p en mijn schoonmoeder zijn we gisteren geweest omdat die vandaag naar haar eigen moeder ging en naar een verjaardag moest... dus lekker rustig dagje voor ons :D
    vanavond nog ff t paardje doen (paard met blessure is nu ook nog eens een hoefijzer kwijt en de smid komt pas morgen :()

hier nog geen harde buiken gehad, in ieder geval niet dat ik ze als zodanig herken...

@ Bos ik heb idd die borstencreme van de mamalijn van zwitsal en daar ben ik nu flink mee aan het smeren, hoop dat het helpt...
    als het van het oprekken zou komen vind ik het wel vreemd want ze zijn in het begin hard gegroeit maar nu niet meer naar mijn idee...

2. @ Emma H&M heeft toch pas kleding vanaf maat 36? Valt dat dan een beetje als een 34? Het merk zerotonine heb ik ook gezien, in die winkel waar ik was hadden ze mijn maat niet meer.. van de week misschien nog maar ff in Haarlem kijken bij Future Maman..
    Goed zo doe jij maar rustig aan.. doe ik ook.. maar ben lui vandaag :p

@ stephanie de kleding zit niet helemaal aansluitend.. maar een maat groter slobbert onwijs om mijn benen en kont heen, ik heb gewoon dunne benen van mezelf. Als ik veel dikkere benen krijg koop ik wel wat nieuws, doe ik toch graag :p

Bleh ik moet zo maar eens gaan strijken.. geen zin in..

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Desiree: nee blegh strijken met dit weer zou ik ook geen zin in hebben... doe het dan ook maar niet hahaha

@ Bos: Leuke spulletjes en kleertjes heb je zeg :D

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: ja die ik heb ik inderdaad ook van zwitsal..misschien word je huid nu dunner ofzo (ik merk het bijmezelf ook dat de blauwe aders duidelijker zichtbaar worden) hopenlijk helpt de creme

@desiree: bah strijken...blij dat vriendlief dat doet hier in huis....

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Stephanie, o das lastig , hoefijzer kwijt. Dat word rustig aan doen dus. Je ging binnenkort afbouwen toch?
    das wel lekker spul zeker van switsal? Ik heb de olie van weleda, is voor buik, borsten en benen, echt heerlijk spul.

@Desiree, klopt ja. ik heb daar ook alleen basispositiekleding gekocht. Wat spaghettihempjes, shirtjes met lange mouwen en positieleggings. Met dat en gewone kleding waar een buik inpast kom je al een heel eind :D Oja en ik heb een overslag jurkje gekocht, die blijft ook passen tot nu toe haha
    Strijken bah, vervelend klusje, maar ja moet gebeuren he

@Bos, leuke site . Ik ga denk ik een mutsje met zijn naam bestellen vast :D

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    weten jullie het eerste setje al van de kleine?

ik denk namelijk dat ik het grijze broekje doe (die van de foto met dat groene ding erboven) en dan een groen shirt laat bedrukken met zijn naam met korte mouwen en dan kan ik er altijd een witte of grijze romper onder aan doen....

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ja idd aders worden hier ook NOG zichtbaarder (is dat goed nederlands? volgens mij niet haha)

@ Eerste setje: ik denk dat ik een aantal setjes meeneem naar het kraamhotel want heb een aantal dingen die ik wel heel leuk vind voor eerste pakje maar die zijn misschien nog wat groot, dus neem van maat 50 iets mee en van maat 56...

@ Emma: ik heb hier geloof ik ook nog iets van weleda... is dat lekker spul ja? ik vind het zo stinken :p
    ik krijg van vriendlief vanavond nog een massage dus die wil me vast wel insmeren :p

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Bos, ja wel eentje van maat 56, maar daar ben er nog niet zeker van hoor haha . En maat 50 moet ik nog kopen..Lijkt me ook leuk om iets met zn naam te hebben, mutsje doe ik denk ik.

@Stephanie, vind het juist lekker ruiken haha, ik heb die zwangerschapsolie. lekker een massage, zal mijn vriend ook es lief aankijken :p haha
    Hoe vaak smeer jij je buik in? Ik soms wel drie keer per dag , anders gaat het jeuken.

Mn telefoon is overleden zonet :rolleyes: gelukkig lag hier nog een oude ergens.. heel irritant.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Balen van je telefoon zeg...
    ik smeer als ik eraan denk, en dat is heel eerlijk gezegd niet zo heel vaak (lees: paar keer per week) maar ik gebruik onder de douche ook van die vochtinbrengende douchecreme van zwitsal...

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Dat scheelt ook wel, droogt je huid niet zo uit. Ik ging net even boven kijken , had mark de schommelstoel in elkaar gezet :D, badkamer schoongemaakt, stofgezogen en geverfd op de babykamer haha. Actief is ie, en nu is ie gras aan het maaien hahah

Ik ga er even vandoor, veel plezier nog vandaag, bij de paardjes

de rest ook fijne dag nog! Ik ben er straks wel weer voor we weg gaan denk ik. *zwaai* :D

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ wie het vroeg, ik twijfel idd nu over het 'ei' maar dat is ook zo lastig! Als je ovu-testen positief zijn en je hebt ei-pijn dat zou je toch denken dat je een eisprong hebt.... Ik moet misschien toch maar gaan tempen, dat schijnt het meest betrouwbaar te zijn als je het goed doet. En mn temp kan niet in de war raken van pco lijkt me..

@ emma, ja ik word ook echt knettergek van die pco. Het maakt me soms zo verdrietig dat ik gewoon niet van mijn eigen lijf uit kan gaan en van wat ik voel.. Bah :( 19 mei heb ik in ieder geval de intake bij de FA. Ik heb begrepen dat er dan weer een echo gemaakt wordt en bloedonderzoek wordt gedaan. Ook zou daar een zaadtest bij horen, maar de vorige is van okt 08 en was supergoed dus kan me niet voorstellen dat ze die opnieuw willen doen.. Ik zou het liefst nu toch weer met duphaston beginnen, maar vorige maand zei iemand (was jij dat niet??) dat het waarschijnlijk toch wel schadelijk is als je zwanger bent, dus nu durf ik het niet te nemen. Wat nu als ik iemand ben die gewoon nooit een superposi test krijgt op een urinetest? Tja er zijn zoveel uitzonderingen tegenwoordig dat er altijd wel weer een zijweggetje te nemen is.... Pffff

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: fijne dag nog meid...

@ Nen: ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt... als je al niet meer op je eigen lichaam kan vertrouwen...

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @nen, eerst een dikke knuffel!
    Het kan heel goed dat je eipijn hebt. Door pco krijg je heel veel cyctes in je eierstokken en dat kan goed zeer doen maar een daadwerkelijke eisprong is er dus (bijna) nooit. Soms is het zo erg dat je dus steken enzo krijgt. Ja en ovutesten kunnen vals posi zijn omdat de hormonen verstoort zijn..zelfs zwangerschapstesten.
    Ik werd er ook gek van..
    Ik zei het niet van duphaston.. ik kreeg primolut, en een keer provera.
    Jij krijgt heus wel een superposi test als je zwanger bent hoor ;) testen zijn zó gevoelig tegenwoordig.. Ik hoop dat je gewoon snel een recept meekrijgt , dan ben je van dat onzekere af, gaat helemaal goed komen hoor!! :D

nu ben ik echt weg hoor :)

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    eh cystes, ik bedoel follikels haha

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Tnx emma :)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
  17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

Allereerst voor iedereen natuurlijk:
    Een hele fijne moederdag!
    (of je nu al een kindje hebt, zwanger bent of een kinderwens hebt, in je hart ben je al moeder :))

En verder kom ik even snel reageren over waarom er een spuugdoekje in het bedje ligt ipv een hydrofiele luier, verder reageer ik nog even niet want ik moet zo even weg, maar ik ga straks heel uitgebreid reageren op iedereen hoor!

Ik had het bedje al helemaal mooi opgemaakt en wilde toen dus die hydrofiele luier erin leggen, maar dat lukte niet echt meer tenzij ik het dekentje weer half eraf zou halen en dat vond ik zo zonde dat ik voor het oog maar even snel zo'n spuugdoekje neergelegd heb :)
    Ik ben iig niet van plan om spuugdoekjes erin te leggen bij Yentle straks hoor! ;)

Tot straks!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Zo heb me net even omgekleed boven en de striemen lijken weg te trekken, heb het meteen weer ingesmeerd en weer een oude bh aangedaan... hoop dat het weer helemaal wegtrekt...

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ stephanie, ik kan het niet bekijken omdat ik op me op een of andere manier moet identificeren ofzo.. Heb je je eerst aangemeld?

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ow dat is jammer...
    ik heb mezelf idd aangemeld, is zeker de moeite waard als je zelf ook graag foto;s bewerkt...
    je kan er zoveel mee :D

Deel Deze Pagina