ja das waar, maar 'k vind 't toch altijd wel weer handig om op zo'n dag er even wat extra bij stil te staan, haha door je dagelijkse dingen wordt het ook wel eens vergeten.
ik reageer even niet.. heb alleen een vraag.. Ik heb al 4 dagen heel veel pijn aan mijn tong :S echt net alsof het heel erg verbrand is.. nou heb ik net huisartsenpost gebeld.. zegt die assistente dat de dokter er toch niks aan kan doen en dat ik maar op ijsklontjes moet zabbelen.. die heb ik niet eens in huis.. ze zei ook dat je moet vermijden op paracetamols te slikken als je zwanger bent.. wat moet ik nu.. het doet zooooooo veel pijn.. het voelt verbrand opgezwollen en ik kan steeds moeilijker eten en praten liefst ga ik slapen en niet meer eten of drinken.. want dat doet zoveel pijn.. iemand dit ook mee gemaakt en een oplossing om de pijn weg te krijgen :S
@ Suus: Tjee dat is vervelend meid... ik ken het helemaal niet, maar als je tong ook dikker wordt zou ik gewoon nog een keer naar de huisartsenpost bellen hoor, want dat is gevaarlijk...
@suus:heeft iemand anders geen ijsklontjes in huis...misschien de buren of iemand in de buurt....ik kan me wel voorstellen dat het vervelend is en zou gewoon morgen toch even langs de huisarts gaan.....en als het echt niet gaat misschien toch maar een paracetamolletje maar misschien vind zij het niet verstandig omdat je kind nu heel gevoelig is voor dingen van buitenaf (medicijnen enzo...) volgens mij is week 7 en 8 heel kwetsbaar en misschien wil zei geen enkel risico nemen.....(heb je geen waterijsjes in huis ofzo?)
@ suus, ik heb dat eens gehad als een soort van allergische reactie op een kiwi! Bij mij hielp waterijs eten heel goed. Heb je iets aparts gegeten?
suus en anders gewoon water in de vriezer zetten en ijswater drinken is ook koud en kan ook helpen...
heb nog 3 ijsklontjes gevoonde.. van vorig jaar achter in de vriezer.. nu hopen dat het helpt :S en dan maar hopen dat morgen die andere bevroren zijn.. misschien heeft me schoonmoeder ijsklontjes.. dat vraag ik zo wel.. heb ook zo vieze smaak in mijn mond.. assistente dacht dat het een infectie was en die moet vanzelf overgaan :S
Wel ff in de gaten houden dat je tong niet blijft opzwellen hoor. Want als hij wel dikker wordt, zou ik er toch op staan dat je ff mag langskomen! (en veel ijs(water) blijven eten/drinken) want het is best gevaarlijk als je tong steeds dikker wordt.
moet je ff kijken of natonial geographic zie je de groei in je buik en gaat over wel of niet erfelijkheid van homosexualiteit bij een tweeling ofzo weet niet precies maar ziet wel cool uit..
Daar ben ik weer even @Dees: Jammer dat je man het vergeten is Maar misschien gaat ie het nog goedmaken van de week met iets? Zou wel leuk zijn @Bos: Ik ben ook Kimo zn moeder niet nee Maar wel de moeder van zn kind en daarom vindt hij dat hij er wat mee moet doen @Red: Jij kan tenminste nog een hipster dragen bij je bikini om bepaalde dingen te verbergen Als ik alles wil verbergen wat ik heb dan moet ik een duikpak gaan aanschaffen Niet schamen dus Van hoe ik je op foto's gezien heb zeg ik dat je er gewoon goed uit ziet in zwemkleding hoor! @Suus: Het klinkt als een allergische reactie.. Echt kut Je mag gewoon paracetamol hebben hoor! Paracetamol gaat namelijk NIET door de placenta dus je kindje krijgt er helemaal niks van binnen. Dus gewoon innemen als je pijn hebt. En je mag er gewoon 2 per keer innemen (1000 mg dus). Als je last blijft houden gewoon weer bellen hoor!
oh het gaat gewoon over verschillen van tweelingen over hun genen etc... @kristel: snap ik ook wel....zijn wij misschien te nuchter voor of niet romantische genoeg
@Bos: Ik heb meestal ook niks met die speciale dagen hoor, zoals Valentijn ofzo. Maar ik vind moederdag nu toch wel byzonder, omdat we het nooit eerder hebben mogen vieren zeg maar Volgende maand gaan we ook vaderdag al vieren, krijgt Kimo ook lekker een ontbijt op bed met een kadootje, vind ik leuk om te doen! Ik ga nu trouwens maar eens een eerste outfit uitzoeken voor Yentle in 2 maten.
@ kristel, wel heel lief zeg wat Kimo voor je heeft gedaan & geregeld! @ all, ik heb mijn banner maar weggehaald.. Ik kan er toch niet van op aan want dit is zeer waarschijnlijk zo'n pco cyclus. Dus nu maar aftellen tot 19 mei dan..
@nen: vervelend dat je niet van je cyclus uit kan gaan...deze banner is ook mooi....en het schiet al lekker op gelukkig ziet er echt cool uit die tweeling op tv..