Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, ik heb dat ooit eens gevonden op youtube, een hele serie van In the womb en dan over 2lingen, maar toen geen tijd om het te kijken en nu kon ik die filmpjes niet meer vinden.. Leuk om te zien als ze echt met elkaar gaan 'spelen' in de bm

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    helaas afgelopen...het is dat het pas acht uur is anders zou ik zo naar bed gaan want kan best ff slapen....nog meer dames zo'n last van hooikoorts? mijn neus zit potdicht al de hele dag en mijn ogen zijn moe en jeuken... mag vannacht wel gaan regenen van mij...dan is het vast morgen minder...

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nen: ben jij in oktober 2006 al gestopt met de pil??

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Vervelend dat je zo;n last hebt van hooikoorts. Heb het zelf niet, maar kan me voorstellen dat het erg vervelend is.

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Ik heb ook heel erg last ervan hoor! Ik slik nu anti-allergiepilletjes van A. Vogel. ZIjn homeopatisch en deze mogen ook gewoon tijdens de zwangerschap gebruikt worden. Ze helpen bij mij wel goed!
    Misschien kan je daar ook eens voor kijken?

@All: heb een foto in mn album (map Algemeen) van t eerste setje wat ik nu in mn hoofd heb.. Weet alleen niet welk shirtje het leukst is, maar daarom heb ik ze allebei erop gezet.
    Dit is in maat 56 overigens. In maat 50 hebben we eigenlijk alleen maar rompers en 1 broek, maar die vind ik niet leuk genoeg als eerste broek :p Dus ik heb weer een reden om te shoppen! :D

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: ja die dingen heb ik op het aanrecht staan haha...werken die meteen al of pas een dag erna? als het namelijk even duurt dan heeft het niet veel zin want het gaat toch regenen binnenkort... ik ga ff in je album kijken (zat net ook ff bij lynn te kijken maar wat een lekker jochie zeg..)

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kristel, wat lijkt dat broekje al groot voor een eerste broekje! Maar dat komt miss doordat we em op de foto zien. Dat donkere truitje is erg mooi :)

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Leuk setje Kristel! Wordt Yentle trouwens groot of klein geschat? Als ze 6/7 pond is, zullen de kleertjes waarschijnlijk wel te groot zijn.
    Maar 'k vind 't echt super kleertjes! Ik wil ook een meisje!!!

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: leuk setje...vind het linkse shirt zelf het leuks, maar die andere is ook erg leuk...

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nen: ja dat lijkt groot he, vind ik zelf ook steeds, maar dat komt doordat ik zelf gewend ben om heupbroeken te dragen en daar zit het kruis dus vrij dichtbij de broeksknoop. Bij babybroekjes zit het kruis een stuk lager en zijn de beentjes van de broek dus wat korter in verhouding tot de broek. Snap je wat ik bedoel?

@Bos: Nou, ik neem er elke dag 1 in (ik heb namelijk ook last van huisstofmijt en daar helpen ze ook tegen), 's ochtends en na 2 uurtjes ongeveer gaat het werken.
    Maar het kan zijn dat je de eerste keer langer moet wachten. Vaak is het bij homeopatische middeltjes zo dat de klachten in eerste instantie verergeren en daarna pas beter worden. En dan moet je het dus ook een tijdje achter elkaar gebruiken. Als je het maar 1x in de zoveel tijd gebruikt helpt t niet, alleen bij normale medicijnen werkt t zo (en dan ook niet altijd ;)).

@Red: Ze hebben mij nog niks verteld over t gewicht eigenlijk.. Qua lengte kwamen ze laatst bij de pretecho gewoon op de lengte die bij mijn zwangerschapsduur hoorde. Ze zou dan dus gewoon gemiddeld zijn denk ik?
    of gaan ze dat later in de zwangerschap bij de VK nog schatten ofzo?

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kristel, ja daar heb je gelijk in. Het oogt gewoon vrij groot voor zo'n kleintje ;)

Wij hadden vrijdag trouwens vrienden op bezoek voor de verjaardag van mijn vriend en zij hadden hun kleine meid van 10wk mee. Dus die heb ik ook ff lekker op de arm gehad en flesje gegeven :) Zooooo heerlijk! Ik zat helemaal te stralen.
    Zaterdag hadden we schoonouders, zwager en schoonzus en mijn ouders op bezoek. Mijn schoonouders en schoonzus/zwager weten nu ook dat we bezig zijn met zwanger worden. Heb mijn schoonmoeder en schoonzus ook uitgelegd wat pco inhoudt etc en dat we daarom ook niet lang willen wachten. Best een lekker gevoel om dat gedeeld te hebben.

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Vaak schatten ze dat nog wel eens aan 't einde van de zwangerschaps. Maar gemiddeld zitten baby's geloof ik op ruim 7 pond en de meeste kindjes die ik tegen kom kunnen in mt 50.
    Spijkerbroekje lijkt mij ook groot hoor! Daar verzuipt ze denk ik nog wel even in.

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja het zou best kunnen dat de broek gewoon écht heel groot is hoor :p Maargoed, kan er weinig over zeggen nu, het is echt afwachten hoe groot ze is straks :)
    Maar ik wil wel nog in maat 50 een leuke broek kopen en een leuk shirtje + vestje oid.
    Dus ze zal sowieso niet te grote kleren aan krijgen.

@Nen: Is toch fijn als je het niet steeds voor je hoeft te houden en erover kan praten met familie he? :) Ik vond dat wel heel erg fijn en zo konden ze ook rekening houden met mn gevoelens als t om kindjes en zwangerschap ging.
    Hoe reageerden ze eigenlijk?

@Red: Ik was zelf best een dikkerd bij de geboorte en heb vlgens mij nooit in maat 50 gepast.. Dus misschien dat dat bij Yentle ook zo zal zijn?
    Ach ja, we kopen sowieso wel iets in maat 50, just in case, en we zien het wel :)
    Al moet ik zeggen dat ze al best dikke armen had tijdens de pretecho laatst.. :p
    Hoe voel je je nu trouwens? Heb je heel erg pijn?
    Laat je iig maar lekker verwennen door je man :)

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey ,

@Stephanie, denk idd dat dat het is. De pc is nu nog weg, is kapot dus hopelijk doet ie het daar wel goed op.
    Is het trouwens niet gewoon een soort uitslag? veel plezier bij de paardjes

@Nen, nou ik hoefde dat niet hoor, hsg..Ik ben ook niet doorverwezen naar een fa, gewoon bij de gyn. Vind het dus ook gek. Hij/zij kan je in principe gewoon clomid voorschrijven..beetje omslachtig dit. Maar zal ook wel verschillen per ziekenhuis en gyn. Clomid enzo word idd gewoon verzekerd. Goed dat je het hebt kunnen delen trouwens.. dan kunnen mensen er ook wat rekening mee houden. En ook als je straks niet zo lekker bent ofzo door de clomid.

@Bos, ik trek ook pas een buikband aan als ik een dikke toeter heb, als ik ze al aan trek. Niet dat ik ze bij anderen niet leuk vind, maar vind het anders zo gek lijken ofzo.
    Ik zag gister een vrouw lopen met echt nog geen buik, totaal niet. En die had een buikband om met 'pas op, ik schop' erop hahah Nou die schopt nog niet dacht ik :) . Maar vind ze verder wel leuk hoor, die banden.

@Desiree, heb net geprobeert wat je zei, en hij is idd wat beter dan. Ik kon zowaar een huisje bouwen zonder dat ie vastliep haha .Dus even een dutje gedaan, lekker toch? :)

@Sammie, zwaai! :D hoe is het?

@Kristel, ik zou je er ook echt niet druk om maken hoor, de kilo's, dat komt straks wel weer. Helemaal als je bv gaat geven. En lekker gaan wandelen. Als je toch normaal eet dan heeft je lichaam het blijkbaar nodig..
    Heb jij trouwens wel eens last van harde buiken?
    Wat super lief van Kimo!! En wat een origineel kado!Ik had er laatst ook over gelezen.. Snap dat je er zin in hebt :D
    leuk setje voor Yentje, vind beide shirtjes leuk . Lastig kiezen denk ik

@red, echt balen dat je ongie bent geworden :( wat goed dat je weer contact hebt met je ouders dan. 3 jaar is wel lang..

@Suus, jeetje wat raar ineens :( Ik zou ook zeggen ijs erop? En idd als het dikker word weer bellen.
    Ik heb trouwens gewoon paracetamol gehad hoor..

@Vroeg wakker worden, had het ook heel erg, en nu word ik nog een paar keer wakker snachts haha maar ja thoort erbij he

@Maat, ik ben heel benieuwd hoe groot ie gaat worden. Mn vriend is 2 meter maar dat zal wel niks zeggen denk ik :)

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kristel, 't is gewoon afwachten haha. kindjes worden ook wel eens verkeerd ingeschat.
    Heb niet veel pijn hoor, valt mee, af en toe ff kramp dak denk auwie, en dan is 't ook zo weer weg. Die steekjes blijven dus beetje vreemd heb ik anders nooit.

ik sluit de laptop af... tot morgen!

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kristel, alleen mijn ouders weten het niet. Ben bang namelijk dat hun reactie niet zo positief zal zijn (die beginnen dan gelijk met allerlei goedbedoelde tips en adviezen waarom we nog een paar jaar moeten wachten). Mijn schoonmoeder kijkt er al naar uit om oma te worden. Mijn schoonzus vroeg "dus je wil gelijk na je studie wel kinderen?". Die vond me eerst een beetje jong denk ik. Ze zei ook dat het misschien nog wel even kon duren voordat ik zwanger zou zijn. Dus toen vertelde ik dat dat zeker was en het hele pco verhaal. Mijn schoonzus kan ook geen kinderen krijgen. Als ik het goed begrepen heb, hebben zij ook meerdere ivf-pogingen gedaan. Maar zij is ook al op leeftijd, ze is nu 50 (15 jaar ouder dan haar man, btje aparte relatie ook). Maar mijn schoonzus heeft er ook wel begrip voor nu dat we er vrij snel mee willen beginnen. In de mmm kan het namelijk toch lang duren (hoeft niet natuurlijk)

17. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Ik vind t rechter shirtje leuker kristel ;) Wat groeit je buik trouwens mooi. Kun je eindelijk een eigen foto als avatar nemen he :p
    Heb je nu trouwens dat geboorte kaartje als definitief? Omdat de datum er ook op staat?

Wat gaan de zwangeren trouwens hard zeg.. Bos zit ook alweer ruim over de helft heen.

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    tot morgen red! weltruste straks

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hoe gaat het met jou meisje?

20. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hallo dames,

Ik kwam weer eens een keertje bij jullie kijken....en jeejtje wat gaan jullie vlug met jullie buiken zeg!!!!
    leuk setje kristel....en leuk gb kaartje!!!

hier alles goed..julian is alweer 2 maanden en weegt ook alweer 4500 gram en is 55cm....hij past nu maatje 56 en heeeel afentoe 62....dus hij groeit goed aangezien hij 2550 gram is...

en hebben jullie al zin in de bevallin?

Deel Deze Pagina