@Red: wel vreemd dat je ineens steken hebt... Ik herken het wel, maar ik had het elke keer dus voor mijn idee hoort t er gewoon bij.. Doe iig maar lekker rustig aan en ik strooi zometeen nog even wat hCG voor iedereen die het nodig heeft @Nen: Ik kan me heel goed voorstellen dat je bang bent voor de reactie van je ouders. Ik scheet ook in mn broek toen ik het aan mn moeder ging vertellen (niet letterlijk hoor ). Het zit namelijk zo: Ik was thuis degenen met de hoogste opleiding (atheneum, broers hebben beiden mavo gedaan) en mijn ouders verwachtten dus een hoop van mij, dat ik naar de universiteit zou gaan ed. Ik ben op mn 17e van school af gegaan omdat ik helemaal geen atheneum wilde doen en ook geen universiteit, ik wilde gewoon Mbo-Verpleegkunde doen en daarvoor hoefde ik echt t atheneum niet af te maken. Maargoed, Mbo-V heb ik dus gedaan (niet afgemaakt omdat t lichamelijk te zwaar voor me was) en daarna zou ik naar de Pabo gaan, dit was vorig jaar februari. Maarja, Kimo en ik woonden toen een tijdje samen en ik wilde zóóó graag kinderen, ik wilde niet nog 4/5 jaar wachten ermee totdat ik een opleiding af zou hebben, dus vlak voor ik met de Pabo zou beginnen ben ik met de pil gestopt en heb ik dus de opleiding stopgezet. Tja, ik móest toen wel vertellen waarom ik niet naar school zou gaan en ik was zó bang voor de reactie van mn moeder (omdat ze dus altijd hele hoge verwachtingen van me hadden thuis, als ik een 7 had kreeg ik bijv op mn donder want dat had een 9 moeten zijn ofzo), maar vreemd genoeg reageerde ze heel makkelijk! Ze zei zelfs dat ze het al aan had zien komen En ze vond het hartstikke leuk! Zo raar! Maargoed, het is een lang verhaal geworden zie ik, maar wat ik ermee wil zeggen is dat het misschien wel heel erg mee zal vallen als je het zou vertellen En liever nu stress met je ouders erom dan als je straks zwanger bent toch? Zij hebben sowieso niks te zeggen over hoe jij je leven moet leiden.. @Emma: Ik heb ook wel eens harde buiken ja, maar dan komt het als ik me ergens druk om maak.. Laatst had ik bijv eens hele erge ruzie met Kimo en Yentle werd daar heel onrustig van en later aan kreeg ik hele erge harde buiken ervan. Was echt niet leuk.. Tja en verder van sex, daarom doen wij t ook niet meer (heb een paar pagina's terug uitgelegd hoe en wat nav een vraag erover ) Ook als ik te veel doe krijg ik het, maar gelukkig helpt Kimo me met heel veel dingen. @Meisje: Hey Hoe gaat het met jou? Buik groeit idd snel, ik hoop dat ik op t einde nog rechtop kan blijven staan Geboortekaartje is nog niet deifinitef hoor, er komt sowieso een foto van Yentle op na de geboorte en de datum ed heb ik gewoon voor t uiterlijk even erop gezet @Lynn: T gaat goed met Julian he, echt een lekker ventje is het Hoe gaat t met de bv, verloopt dat ook zoals het moet of heb je er soms toch wat probleempjes mee?
Hier nog even een lading hCG voor degenen die het nodig hebben; wel eerlijk verdelen he?! *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG*
@Bos: Wat een leuke spulletjes hebben jullie gekocht Die regenlaarsjes, echt superschattig Die shirtjes met 'mama's kanjer' en 'papa's kanjers' zijn ook leuk he, wij hebben die ook Die hadden wij gekocht toen we nog niet wisten dat we een meisje zouden krijgen En ook al de hele serie van Zwitsal, hier ook hoor Al lees en hoor ik vaak dat je de helft niet gebruikt.. Maarja, dan gebruik ik het zelf wel toch, het ruikt zo lekker @All: Ik ben er weer vandoor, fijne avond nog en slaap lekker alvast
hey...ja is een knappe man...hij doet het ook super....hij ligt nu bij mij lekker op mijn borst te slapen....en ik weet het ik verwen hem teveel... de borst voeding gaat super...de nachten ook hij gaat steeds vaker snacht door slapen...en komt nu ook om de 4 uur.... en 1 tip....geniet nu ff van jullie nacht rust....want dadelijk lukt het de eerste maanden neit....en jullie geven nu veel geld uit he....maar jeetje wat wij allemaal niet er nog bij hebben gekocht niet normaal...
@ kristel, herkenbaar verhaal. Ik heb eerst 4.5 jaar gymnasium gedaan en daarna toch overgestapt naar atheneum. Ook ouders met hoge verwachtingen. Cijfers onder de 7 waren niet zo mooi en als ik een 7 had vroegen ze waarom het geen 8 was. Nu zit ik dus in het 3e jaar van mijn opleiding en moet alleen nog 10 mnd stage lopen vanaf september. Ook de combinatie van mijn studie & werk is mijn moeder voornamelijk erg hard in. Ik zal wel te lang uitslapen, waardoor ik aan het einde van de dag druk ben.. Not really! Maarja, ik ga het er nu niet met ze over hebben. Als het straks zover is, accepteren ze het wel maar heb nu geen zin in gezeur daarover. *vangt wat hcg*
bos wat een schattige kleertjes....! ik heb ook zo'n slabber gekregen alleen staat er dan op...mijn moeder is toevallig de liefste moeder!!! en mag ik vragen waar het t shirt opslaat met my daddy is good with numbers? daar heb ik er ook trouwens eentje van met my daddy is the coolest guy in the world....en wat een mooie buik heb je al!!!
@lynn: he dat is toevallig ik schrijf net een pagina terug (of twee ) dat ik je foto's heb zitten bekijken en dat het zo'n lekker manneke is om te zien....fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine man.. komt er ooit een moment dat je zin krijgt in de bevalling dan haha....nee denk het niet maar heb wel zin in daarna...dat de kleine vent er gewoon is.. @meisje: hoe is het met jouw @kristel: dan wacht ik nog ff met die tabletten want anders werken ze net en dan word het weer ander weer en heeft he geen nut dat ik ze neem (ze geven namelijk morgen of overmorgen al regen aan) @nen: fijn dat de mensen nu weten dat jullie bezig zijn...en gewoon je ouders niet vertellen als je bang bent voor hun reactie...je bent niemand verplicht om te vertellen of je wel of niet bezig bent hoor...als je schoonouders gewoon je mond houden horen ze het ook niet van hun...
Nog even snel dan @Lynn: Ach, ik vind dat geen verwennerij hoor, hij wil gewoon graag bij zn moeder zijn, lekker toch? Mooi dat de bv zo goed gaat! En dat hij al goed regelmatig ervoor komt Wat betreft de nachtrust, zo goed slaap ik al niet meer hoor, ik word alle kanten op geschopt door Yentle Verder heb ik sinds kort ontzettend last van maagzuur al en hele erge maagkrampen dus ik slaap al half rechtop, maar zo lekker ligt dat niet, dusja, je kan je wel voorstellen denk ik dat mijn nachtrust al niet meer geweldig is. Ik mag echt een gat in de lucht springen als ik 3 uur door kan slapen Nu ben ik weg
@lynn: mijn vriend is accountant en vult vanaf feb tot april bij heel veel mensen de belastingpapieren in..zo ook bij mijn zus en om te bedanken dat hij dat doet heeft ze dit shirt gegeven... achterop staat THANKS... Oh en die slab heb ik toevallig gister cadeau gegeven aan vriendlief...kon hem gewoon niet laten hangen.. en geld uitgeven ? nee hoor daar doen wij niet aan heb nog nooit zoveel geld uit gegeven in zo'n korte tijd op de meubels in huis na dan.
Ja hier gaat t goed. We hadden een ongelukje, mochten nog niet gericht klussen maar ik had mn agenda in mn hoofd verschoven. Sterk t gevoel dat t raak is, voelt t zelfde als de vorige keren. Als t maar blijft zitten. Heb wel sterker aanwezige symptomen. Mijn borsten wegen als lood, ik heb heeeel veel trek in vlees met name hamburgers ) (de vorige keren was dit jus 'orange) en mijn reuk is heel sterk (kattenbak staat in de logeerkamer maar ik ruik m in de huiskamer). Volgens de acupuncturist ben ik in verwachting van een jongetje ) We'll see.. Dinsdag is mn nod. Leuke spulletjes bos Zag dat je ook een bruine slaapkamer had. Mooi! Wil ik ook.. *jaloers* Nen lastig is dat he, je ouders vertellen. Met mijn ouders heb ik niet zo'n probleem, mijn vader vragt zelfs steeds wanneer het zover is. Mijn schoonvader ziet t ook wel zitten. alleen mijn schoonmoeder.. Wij hebben bijv. net een vw polo sedan gekocht, echt een gezinsauto. Bedoeling is dat we er 5 jaar mee doen minstens, dus k zei al, passen de kinderen ook in. Als grapje. Reageerde ze met, nou wacht daar maar langer dan 5 jaar mee als je slim bent. Kristel waarom hebben jullie er trouwens voor gekozen de naam al openbaar te maken? Gewoon uit nieuweschierigheid, meestal houdt iedereen dat juist geheim
Lynn wat een schitterende ogen heeft julian! Mooi hoor Ooh wat ik wel extreem heb, herkennen de zwangeren dat? Ik ben normaal te moe voor t huishouden. Ik werk 9 uur, moet koken, dan nog naar mn paard. Als ik een dag vrij heb wil ik eventjes rust. Sta nu de laatste dagen continu te dweilen, afwassen, was te draaien. Heb net zelfs de vuilniszakken gedaan omdat ik me eraan irriteerde dat mn vriend ze nog niet had weggezet Wel handig hoor, is t huis ook netjes haha
kristel geloof me die maag krampen/zuur is weg na de bevalling voordat je er weer aan kan denken...dat is zo vreemd...eerst ging ik de deur niet uit voordat ik renies in mijn handen had en nu zie ik ze overal nog liggen.... en de bavalling ja daar heb ik niet op hoeven wahcten die overkwam me...heb er niets over gelezen en niets voor gedaan....en voor mijn is het 200% meegevallen!!! behalve de kraamtijd dan...maar goed dat zal bij jullie niet zo snel gebeuren dat ze tevroeg komen!
@ meisje, spannend dus voor jou!! Ik duim voor je Die opmerkingen van 'je wacht nog maar even..' ken ik ja. Al moet ik zeggen dat mijn ouders ze de laatste tijd bijna nooit meer maken en we wel over babys praten! Dus misschien valt alles wel mee. Denk dat ze het wel weten, want mijn vriend had zich al eens versproken door te zeggen dat zijn zwemmers getest gingen worden..
hhaha wat toevallig.....ik lees wel vaak even mee,....want heb toch met de meeste heellang mee geklest en vin dhet moelijk om dan afstand te doen....maaar veel mee praten kan ik niet dus houd ik normaal mijn mond maar dit had ik nog niet gelezen...
@meisje: waarom mocht je nog niet gericht klussen dan als ik vragen mag. ik herken dat niet hoor die drang om het huis te doen...ik was blij als ik klaar was met mijn werk en nog kon koken om daarna op de bank te ploffen...wanneer ga je testen? @lynn: haha ja leuk idee voor vaderdag inderdaad..
@lynn: we blijven gewoon aan je denken hoor dat zie je maar weer...gewoon lekker af en toe tussen door lullen joh...lekker belangrijk of het overeen komt met wat wij lullen....gewoon er tussen springen en zeggen wat je wilt zeggen....wanneer moet je weer gaan werken?