Meiden, ik ben er vandoor... ga nog ff douchen en dan lekker op bed liggen, krijg nog een massage van vriendlief en ga vanavond heel hard hopen dat morgenochtend de vrouw van mijn baas bevalt, dan hebben wij een rustig weekje hahaha slaap lekker allemaal... doei doei
nog wedstrijden ook? Jeetje.. Moet bekennen dat ik helemaal niet rijd hoor, meestal eens per week een halfuurtje. Ben echt een grote schijterd haha. Mijn bijrijdster start hem, en rijdt hem ook voor me. Ik wandel liever met m Of een beetje nh. Eind dit jaar gaat hij als t goed is verhuizen naar een stal van haar oom waardoor de kosten heel laag worden maar hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig zijn. En als dat inderdaad zo door gaat zit ik er sterk aan te denken om haar lekker te laten rijden en zelf een welsh a of een shetje te kopen. Lekker voor de kar of voor de kleine later. Alhoewel.. op die stal staat hij de hele dag buiten waardoor hij ook makkelijker te rijden is. Ik heb namelijk een heel lief braaf paard, maar hij is echt veel te sensibel voor me en te energiek. Bij mij is het echt een draak, en ik kan dat knopje niet omzetten. Maar denk dat als ik zwanger ben of wat verder in de zwangerschap ik sowieso niet zo snel zal opstappen.
kom even snel hoi zeggen, heb een paar pagina's trg gelezen maar ben zo moe.. Dus ga niet op alles reageren @ lynn mooi manneke en wat gaat de tijd hard zeg @ stephanie wij hebben een wiegje boor de eerste maand en die komt dan op de slaapkamer van ons Mijn broertje heeft daar ook in gelegen Morgen is de big day heb er veel zin in we moeten om 9 uur daar zijn dus ga snel slapen anders kom ik er morgen niet uit Slaap lekker en werkse voor de dames die moeten werken morgen
Hoi iedereen, Mijn allereerste reactie op dit forum! Ik weet niet waar ik het eerst moet reageren, maar dit topic is toch wel erg toepasselijk!! Ik ben bijna 20, en mijn vriend en ik zijn al een paar maandjes van de pil afgestapt. Ik leer jullie hopelijk allemaal snel kennen want het lijkt me een gezellig boel hier! Liefs
goedemorgen, zo even 11 pagina's verder... heb niet bijgelezen haha beetje te vroeg voor.. straks werken van 7.30 tot 17.30.. vanavond gingen we op ziekenbezoek bij een collega.. is best wel irri eigenlijk we hebben daar half 8 afgesproken.. dus heb nog opzich wel tijd om naar huis te gaan.. alleen ben ik en uurtje thuis.. en moet ik weer terug rijden naar wijchen.. heb k niet echt zin in.. maar ja.. k kijk wel.. missnoopy: welkom hier, vertel nog iets meer over jezelf werk ze allemaal vandaag.
@lynn: wat een super mooi ventje zeg echt een mooie baby @kristel: zooooooo.. jij hebt al een buik zeg Is echt een mooie zwangere buik!! @meisje: zoooo dat is al erg lang.. pff.. en nog geen oorzaak gevonden :S hoop dat je snel zwanger bent!! @stephanie: lekker hoor een massage die krijg ik niet zo vaak @meisje: ik zou ook niet op een paard durven als ik zwanger ben.. vind het ook zowiezo al eng.. de enige keer dat ik zelf op een paard heb gezeten was in tunesie en toen werd dat paard helemaal wild..!! @kim: wat was het voor big day dan?? weet het niet meer?? @misssnoopy: welkom hier!!! is geef je vast een waarschuwing: DIT FORUM IS ZEER VERSLAVEND!!! @gaby: jij vandaag ook hele dag werken.. ik moet vandaag ook van half 8 tot half 6.. ben blij als het half 6 is.. ga wel proberen wat eerder naar huis te kunnen @all: dit is alles wat ik heb kunnen houden.. mijn hoofd is op het moment een vergiet.. ben gister nog naar de huisartsenpost geweest.. Ze heeft wel een zalfje maar die mag ik niet omdat ik zwanger ben :S ze zei dat ik wel paracetamols mag slikken dus dan doe ik dat maar he en ijs eten.. maar we hebben op het werk geen ijsklontjes en van waterijs werd ik gisteravond misselijk
@MissSnoopy, welkom hier! @Stephanie, als wij een kleine krijgen komt die ook de eerste tijd in een wieg bij ons op de kamer tot we er aan toe zijn de kleine in zijn/haar kamer te zetten. Kan 2 wk zijn, kan 3 maand zijn 'k Zal voor je duimen dat ze snel bevalt! @Kim, heel veel plezier vandaag! Geniet ervan he! En niet te grote slok champagne he @Suus, Kim heeft vandaag geregistreerd partnerschap met haar vriend. Sterkte met je tong!Echt vervelend! 'k Ga ff snel de hond uitlaten, die is voor t eerst weer 's de hele dag alleen. M'n man heeft vroege diensten deze week dus die is om 4 uur weer thuis. Daarna maar weer aan't werk, hopelijk is m'n kraamvrouw weer beter.
@ Steph: Jou vriend is echt attend! Ontbijtje op bed. Je bush bush bijhouden als je het zelf niet meer kunt. hihihi Ik hoop voor je dat striemen inmiddels zijn weggetrokken. Ik heb wel striea op m'n borsten. Zo zonde.. Ik zou willen dat t op die manier gevoeliger was... helaas voelt het bij mij al snel als een zeurderige pijn. @ Nen: Balen zeg die onduidelijkheid. Ik hoop dat de fa je verder kan helpen. @ Desiree: Ik koop bijna geen echte positiekleding. Heb nu een leuk spijkerrokje van Mamalicious. Hemdjes van de H&M. Handige bolerootjes. M'n spijkerbroek past nog steeds. Die zit onder m'n buik... En verder voor de zomer rekbare jurkjes. @ Bos: Netjes hoor jou gewicht... Mijn zus zei gister nog tegen me dat ik er nu veel beter uitzie dan voorheen omdat ik nu wat voller ben. hihihi Ik moet me dus maar niet zo druk maken om m'n gewicht. Maar vraagt je mannetje niet om sex dan. Ik heb echt het idee als ik niet wil dat ik mijn mannetje verwaarloos. @ Agneta: Zoiets heb ik ook hoor, na de bavlling zie ik wel weer verder. Ik weet hoe snel ik af kan vallen dus ... @ Emma: Was t gezellig bij je paps en mams? Hey meiden, Ik was wel begonnen met terug lezen, maar ben halverwege gestopt. Sorry Ik voel me sinds gisteravond heel erg beroerd. Gisteravond deed mijn hele lichaam pijn en wist ik niet meer hoe ik moest liggen. Ook had ik harde buiken volgens mij... puur omdat ik eigenlijk weer aan t werk wilde gaan. Daar maakte ik me al zo druk om dat ik me zo voelde. Nu voel ik me eigenlijk nog hetzelfde... erg moe, soort van misselijk, lamlendig... bah bah. Tussen 13.00-14.00uur moet ik de verloskundige even bellen. Kijken wat zij ervan zeggen. xxxxxxxxxxxxxxies
Hallo meiden, mag ik met jullie mee kletsen? Ik ben Chantal en mama van een dochter van 2 en half. Ik woon samen met de papa en wij gaan voor een tweede kindje! We laten het gewoon op zijn beloops gaan, het is geen IK WIL HET NU zeg maar. Ik ben nog bezig met een opleiding en die duurt nog 2 jaar..maarja als ik op alles moet gaan wachten vinden we altijden wel redenen om het nog even uit te stellen. Ik stap gewoon van af nu in en hoop op een gezellige tijd met jullie
Hey meiden! @Miss Snoopy en Channie: Welkom hier Gezellig dat jullie mee komen kletsen @Debby: Oh bah, rustig aan doen hoor, je werk is op dit moment niet belangrijk. Het levert je zoveel stress op elke keer dat ik gewoon eerder met verlof zou gaan als ik jou was. Echt, ga er eens over praten met je baas.. Ben benieuwd wat de vk zegt, misschien ook wel iets in die richting @All: Heb even niet meer tijd om terug te lezen, krijgen zometeen bezoek (ja, zo vroeg al.. ). Ben er later wel weer *zwaai*
hi ladies, wat een geklets weer zeg dit weekend. @ naam hij is voorbij gekomen. Ga niet zeggen welke het was maar hij stond er tussen. @ moederdag ik heb van mn mannetje een klein bloemetje in een vaas gekregen. was zooo lief. Hij zei nu is ze nog klein maar volgend jaar krijg je een grote bos bloemen. @ sex hier gebuert sinds de zwangerschap eigenlijk ook heel weinig (lees 2 x) heb er echt geen behoefte aan en staat me ontzettend tegen. Naar voor vriendlief maar hij begrijpt me wel. @ scheren hier gaat het op gevoel. Tot nu toe gaat het goed maar had al tegen mn mannetje gezegd dat hij het rond de bevalling maar moet doen want wil er wel netjes bijliggen. *zwaait naar Sammie* @ nen dikke knuffel. Weet hoe je je voelt. mooie foto's zijn er weer voorbij gekomen. @ kim hele fijne dag vandaag ondanks dit baggerweer!! @ meisje spannend dus. Ga je morgen testen? @ lynn das een hele lijst. Als ik jlulie aanschaffen zo zie hebben we echt weinig gekocht. Snel eens verandering in brengen Heb een beetje globaal bijgelezen maar t waren 20 blz. dus sorry als ik iets ver het hoofd heb gezien!
@ debs rustig aan blijven doen meid. Is het geen optie om niet meer naar je werk te gaan? Als je daar al zo ziek van wordt.. Jouw gezondheid en dat van kindje gaat voor! @ snoopy en channie welkom hier
@ (.)(.) hier ook allemaal rode strepen maar het zit aan de onderkant dus kan het zelf niet goed zien. Moet ze al optillen om het te zien (haha dit klinkt fout want zo zwaar zijn ze niet haha)
@ kristel wil je nog eens het gok lijstje naar boven halen.. dan kan ik even kijken wie ik nog moet raden. @ hilli ben blij dat je zulke leuke reacties gehad hebt!!!
Goeiemorgen allemaal! @Lynn, wat een mooi mannetje heb je! Zin in de bevalling?? eh nee nog niet eigenlijk hahah Handige tips trouwens, wat jullie hebben bijgekocht. @Nen en Kristel, ik heb mn opleiding ook niet afgemaakt.. Ben begonnen op gymnasium, om bepaalde redenen niet afgemaakt... Daarna heb ik de sprinthavo gedaan, havo 4+5 in een jaar, en gehaald. Toen heb ik een jaar bedrijfseconomie gedaan, nou dat was het totaal niet haha. Dus nu kijk ik straks wel verder, eerst mama worden Mijn ouders reageerden ook wel goed op zich. Mn vader moest wel wennen. @Kim, heel veel plezier vandaag! O je moest er al vroeg zijn lees ik net, hoe was het? En gefeliciteerd alvast! @Meisje, hoop voor je dat het raak is! @Red, idd een leuk kado, compenseert weer wat. Werkse vandaag @Stephanie, doe maar wel voorzichtig met de paardjes.. . Ik zou niet op een onbereden paard durven met mn kindje . Gelukkig was ie verder wel rustig. Lekker hoor massage, kan jij nog op je buik liggen? @wieg,Wij hebben geen wieg, ik wil er wel een denk ik, en dan ook eerst op onze kamer. Anders moet je er snachts eerst steeds uit voor de voeding en het lijkt me een veiliger gevoel ofzo. @Desiree, werkse vandaag! @Miss Snoopy en Channie, welkom hier! @Suus, is het al minder geworden? @Debby, misschien is het toch echt verstandig om wat te gaan minderen met werk.. wat zei de vk? Hoop dat je je wat beter voelt. We zijn niet meer naar mn ouders geweest.. Mark had niet zoveel zin omdat hij deze hele week weer weg is dus hij wou even lekker avondje thuis samen @Kristel, was de visite gezellig? @Ryanne, wat lief dat je een kadotje hebt gekregen Ik heb lekker uitgeslapen, heerlijk Zometeen ga ik naar mn moeder, die is aan het oppassen op mn nichtje. Mark haalt me weer op uit zn werk en vanavond ga ik naar de bios met een vriendin. Wel zin in..
Hey Kris, Ryanne en Emma, Ik heb nog even wat bijgeslapen... Ik kan tussen 13.00 en 14.00uur de verloskundige bellen. Ik kan nu wel verlof opnemen maar dan moet ik na de bevalling na 10 weken weer aan de slag. Wil de vakantiedagen die ik nog heb liever daarachter pakken. Ik heb wel besloten om ipv 4 weken van te voren 6 weken van te voren te gaan. Dat is ook verplicht als ik nu geheel of gedeeltelijk de ziektewet in ga. Ik ga eens berekenen om hoeveel dagen het nog gaat. Want als ik gewoon thuis blijf dan moet ik me volgende week ergens melden bij de bedrijfsarts denk ik... hmmm eens even wat verzinnen.
ja idd, misschien toch gedeeltelijk de ziektewet in? dat je wat minder uren gaat wekren alvast? Gelukkig heb je nog wat bij kunnen slapen in elk geval.