Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Debby dat is rot zeg! En nu dan?

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meisje,

De vooronderzoeken zitten in het basis pakket en worden gewoon vergoed.

Debby,

Balen dat ze dan dicht zijn, misschien kan je iets afspreken met ze?

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ meisje: Lastig zeg... :( Ik zou inderdaad ook nog een mailtje sturen dat je een gerichter antwoord nodig hebt.

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Je mag het annuleren als het binnen die dagen valt. Maar ja. Ik ben 1 aug uitgerekend dus die kans is wel erg groot. :( Maar ik had aangegeven dat ik de enveloppen eerder wilde hebben maar die mogen dan niet meer terug. Nou jah... eerst maar even met Daan bespreken.

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    mag je nu ook de enveloppen niet meer annuleren?

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jawel... maar t was een leuk kaartje :(

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    ik ga er weer vandoor.. Nog ff broodjes smeren en dan zo richting mijn werk. Bleeh heb echt geen zin. Moet zo eerst nog langs de buurvrouw die door de steeg zand loopt te kruien. Kan niet anders!!! haha stom he, maar heb gewoon geen zin om haar tegen te komen, omdat ze me toch met zo'n kansloze blik gaat aankijken.

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Balen hoor Debby. Misschien kun je toch nog iets regelen. Jammer dat je gewoon niet van tevoren alles zeker weet!

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Meisje: alles wordt gewoon vergoed meis, maak je geen zorgen :D
    Pas als je onvruchtbaar/verminderd vruchtbaar bent beginnen de problemen met de verzekering.

@Deb: vervelend zeg.
    De enveloppen zijn zo duur niet toch?
    En kan je die niet gebruiken voor andere kaarten?
    Zou gewoon eens kaartenalbums gaan halen bij een andere drukker.
    Wie weet kom je daar een ander leuk kaartje tegen in dezelfde maat.
    Maar wel super balen dat je nu opnieuw moet gaan zoeken!
    Het risico is te groot om niet te annuleren.

*Edit: zie net dat je de enveloppen nog niet hebt.
    Gewoon alles annuleren dan, dat risico is te groot.
    Super balen, maar zekerheid is prettiger lijkt me.

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

ja, daarom... Nou ik kijk nog wel even verder.

Nen: Succes met de buurvrouw en t werken.

11. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Balen debby.. Wat voor kaartje was het? Mijn vriend werkt bij een drukkerij, misschien heeft hij nog connecties oid om toch zo'n kaartje te krijgen?

Ooh dat scheelt zeg! Zag er al tegenop. Zie sowieso tegen onderzoeken op...
    Ik was redelijk positief, ik heb toch t idee dat t raak is en dan maar optimistisch, deze keer blijft t zitten. Maar mn vriend is zo 'heerlijk' nuchter. 'Wacht nou maar even wat langer, zometeen is t weer mis en zijn we weer teleurgesteld.'

Hij wil eigenlijk niet maar als t mis/niet raak is gaan we toch eind mei naar de ha

12. Hallo allemaal.. FF ego praat hier.. Ben zo chagrijnig vandaag!! Het begon vanmorgen met de trein.. alleen maar vertraging en rennen om de volgende trein te halen, die dan weer voor mijn neus wegreed :evil: Toen daarna had ik van die sandwiches gehaald bij AH maar die waren niet te vreten, resultaat honsberoerd in de trein van A'dam naar R'dam!! Werken ging wel. Werd ik gebeld toen ik op de plee zat door het ziekenhuis dat de echo donderdag niet door kan gaan (voicemail). Ik daar gvd-en. Moest toen het nummer zoeken van die afdeling, stond niet op de site dus werd doorverbonden.. waren in gesprek.. hoorde af en toe een ogenblik geduld.. zegt opeens iemand 'hallo?' dus ik schrok (ik dacht dat het een bandje was :) ) en toen werd er opgehangen! En ik zei net wat terug (toen ik erachter kwam dus dat het geen bandje was..) Nu heb ik geen zin meer om te bellen :evil: . Alleen het kutte is dat ik al 2 weken bang ben dat het niet goed meer zit ofzo.. aangezien ons kindje zo klein was.. pff.. word gek ervan :(
    En van het weekend kreeg ik ook nog een brief van de belasting of ik ff 287 euro wil terugbetalen aan zorgtoeslag, er stond bij zie beschikking en het totaal was 693 euro en er was al 406 euro verrekend.. ik snap er niks van, want zoveel heb ik nooit gekregen aan zorgtoeslag :( dus heb weer geen idee waar die homo's mee bezig zijn.. bah ik heb zo'n hekel aan die toeslagen, zoveel verdien ik ook weer niet maar toeslag heb ik geen recht op. Kutbelastingdienst

13. @ debby wat een rare drukkerij als ze (vooral in deze tijd) niets willen verdienen.
    Lekkere service.
    Normaal zou je zeggen dat de zaak dicht was maar de drukkerij gewoon door blijft gaan.

@ dees wat een klote dag zeg. dikke knuffel

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

http://www.trendygeboortekaartjes.nl/ge ... oortekaart (de licht blauwe)

Meisje: Lekker he die nuchterheid van een man... ;)

Dees: Gooi het er maar uit hoor!
    Wat balen zeg van die belastingdienst! En van de afgezegde afspraak voor de echo... en de trein en en en ... ;) Je hebt echt een klote dag dus!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: Ik heb het maar een mail gestuurd waarin ik toch af zie van de bestelling of zij moeten een andere oplossing hebben... Ik vind t ook niet echt netjes.

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Dees: wat een rotdag meis!
    Als je het idee hebt dat het niet goed is zou ik toch snel de afdeling terugbellen hoor meis.
    Stress is al helemaal niet goed natuurlijk.

Van de toeslagen kan wel kloppen.
    Je man is je fiscaal partner en samen verdienen jullie teveel dan.
    Wij moesten heel 2008 terugbetalen (in november, dus was een grote aanslag)
    En kregen van de week een acceptgiro over 2007 (ja ja, belastinglogica!)
    Tis toch altijd hetzelfde gezeik daar.
    Je krijgt wat en mag het achteraf net zo hard weer terugbetalen.
    Wij zetten dus altijd alles van de belasting maar op de spaarrekening.

17. @ Debby.. jemig balen zeg dat ze dan ineens dicht zijn! Vind het ook wel raar hoor.. dat zo'n bedrijfje ineens dicht is met de zomer.. hoop dat je een net zo leuk geboortekaartje kan vinden. Vind dat kaartje echt jullie stijl, als je zo kijkt naar het kamertje!

@ Meisje het is soms ff moed verzamelen voor alle onderzoeken.. maar als je je beseft dat het anders misschien nooit gaat lukken (dat het blijft zitten) is het toch de moeite waard om zo snel mogelijk te gaan. Eer dat je terecht kan is het ook zoveel maanden verder. Laat staan eer je weet wat het is.

@ Nen wat een rare buurvrouw zeg.. wij hebben een rare buurman.. hij heeft een roze huis en bouwt van die stomme dingen in zijn tuin waar wij alleen maar last van hebben (lees: een boomhut van een paar meter hoog...) Maar kunnen jullie niet een keer gewoon aanbellen en zeggen waar het opstaat? Hebben jullie misschien ook je woordje gedaan en duidelijkheid..

@ Dreamer ja we hebben omdat we samen zijn geen recht op toeslag, maar het gekke is over 2008 hoefde ik maar 41 euro terug te betalen.. en nu ineens 693 euro.. ergens lijkt het bedrag niet te kloppen.. van de fiscale partner had ik zelf opgegeven, want daar konden ze ook niet op komen :)

18. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik lees soms mee en dan denk ik : o zal ik ook reageren? zie ik allemaal leeftijden 18,19,20 soms 17 dan denk ik ; o nee, ik ben te oud :( stom he
    maar het valt mee toch? :) in maart 24 geworden :D

19. Die kutsite is ook nog eens traag, en de hechting van het konijn is open.. grr.. geen ruzie met mij zoeken.. en de batterijen van me toetsenbord zijn leeg.. alle batterijen in huis zijn zo ongeveer leeg.. straks maar eens nieuwe kopen

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Even kijken wat ik nog weet..

@Debby: wat een rare drukkerij zeg :( Hopelijk valt er nog iets met ze te regelen en anders hoop ik dat je gauw ergens anders een mooi kaartje kan vinden!

@Dees: Nouja zeg, hoezo is de echo afgezegd? En weet je nu wanneer je dan wel mag langskomen of moet je daar nu zelf weer een afspraak voor gaan maken? Ik hoop iig dat je niet heel veel langer hoeft te wachten..

@Meisje: Vooronderzoeken worden idd gewoon vergoed hoor ;)
    Ik heb t trouwens al eerder gevraagd, waarschijnlijk ook ooit eens antwoord op gekregen maar die weet ik niet meer, dus ik vraag t nog een keer:
    Heb je je B12 al eens laten checken?

@Nen: Goh, gezellige buurvrouw zeg! Ik zou toch gewoon eens aanbellen bij haar van de week en vragen waarom ze nu zo doet, want zoals t nu gaat is ook niet goed natuurlijk en ik neem aan dat je t wel graag uit zou willen praten of niet?

@All: Als ik iemand of iets vergeten ben; sorry.
    Hier is schoonvader weer langsgeweest vandaag om aan de babykamer te werken, echt lief :)
    Kimo heeft zelf niet zoveel tijd namelijk en schoonvader is toch al met pensioen dus die heeft alle tijd en vindt het nog leuk om te doen ook :D
    Wat dat betreft hebben we wel geluk :)

Deel Deze Pagina