Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nog even snel dan maar weer...

@Dreamer: Je kan die testen niet vergelijken met die van Sensitest he... De ene test geeft bij jou misschien al positief als de teststreep even duidelijk is als de controlestreep, terwijl de andere test donkerder is als ie positief is. Dus niet vergelijken ;)

Dus wat dat betreft kan je eigenlijk weinig zeggen.... Ik durf er alvast niks van te zeggen want die testen geven geen streep :(
    Ik zou als ik jou was gewoon lekker met sensitest verder gaan volgende ronde, daarvan weet je tenminste wanneer ze positief zijn... Ik hoop dat het niet nodig is, maar voor het geval het wel nodig is :D

2. Niet meer actief

Dreamer, wat een kuttesten zijn dat zeg!
    Kan er echt niks uitmaken hoor.. De eerste is wel donkerder, maar ik heb afgelopen maand ook een doorgelopen test gehad en die was ook ineens donker.. Daarna nog een testje gedaan, was niet doorgelopen en hartstikke negatief..

Weet niet of je je ei hebt gehad met deze testen hoor.

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    sorry ik ken die ovulatietesten niet...bij mij was hij deze maand de heletijd ligt..en wat denk je de laaste ovu test die ik bij had op vakantie was positief...ik kon dus ook niet kijken of ie de volgende dag nog positief was...

maar goed die andere foto daar zie je wel duidelijk dat de laatste test psotief i..maar die uitgelopen daar snap ik de ballen niet van... 8)

4. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Hmm ik ben ook op mn 18e 13 kg afgevallen, alleen is het er in 5 jaar toch weer aangekomen....ik ben een echte emotie-eter en dat patroon moet er echt uit. Zo van, rotte dienst gehad, dan heb ik wel die zak M&M's verdiend...en toen ik ging samenwonen (en tegelijk uit huis ging) heb ik een periode gehad van tss ik bepaal zelf wel wat ik doe door elke dag cjips te gaan eten enzo...ja dan kom je wel aan :(

Ook heb ik door dansen op een redelijk niveau best behoorlijk zware spieren waardoor mijn toch al flinke bovenbenen nog dikker zijn...ik ben ermee gestopt, dus hopelijk verlies ik ook wat kg-tjes aan spiermassa...(ik ga nu gewoon naar de sportschool en misschien stijldansen met mn vent :) )

Zijn jullie allemaal lekker van je vrije zondag aan het genieten? Ik moet van 21.00 werken, bluh...

@ pandabeertje, ik zou ook gewoon gaan testen na je NOD...het is toch ook balen als je negatief test omdat je toch te vroeg bent...

5. Niet meer actief

Ja idd, ik denk dat ik nu zo testen ga bestellen, en dan heb ik ze toch pas dinsdag binnen. Dan ga ik woensdag of donerdag testen :)

Welke vinden jullie beter? Sensitest of matcare, beide de gewone (dus geen ultra)

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Die uitgelopen heb ik maar 2 dagen gebruikt.
    Die andere foto zijn 2 maanden.
    De eerste 3 zijn deze maand en die andere zijn vorige maand.
    De 3e is van vandaag en die is volgens het boekje positief.
    De onderste 2 zijn dik positief en die zijn van vorige maand.
    Maar nu weet ik dus niet of ik die van deze maand als positief moet beschouwen :(
    Volgens het boekje wel, maar hij is niet als vorige maand.

Wel fijn dat je iig een positieve test hebt gehad!
    Hopelijk snel nog een positieve test ;)

7. Jullie zijn weer druk aan het kletsen allemaal.. Kristel veel plezier met het eten allemaal ;) .
    Lily wat doe jij voor werk? Als ik het zo lees lijkt het nl of je groepsleiding bent.
    Dreamer, heb je misschien kaartje? Was die 2e lijn nou net zo donker?

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik denk dat hij wel positief is..want ik heb ook vaker met die dingen getest en de ene maand is ie gewoon donkerder en de andere maand even donker.... :) dus als ik jou was zou ik ff je vriendje opzoeken...als je begrijpt wat ik bedoel 8)

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Kaartje?
    Bedoel je zo'n voorbeeld kaartje van sensitest?

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    meiden wat een rotweer...ik ga lekker bank hangen...met een kop warme chocolade melk LIGHT...hihi misschien tot vanaaf.

fijne dag nog

11. o temp kaartje bedoel ik :oops:
    En ik heb iedere maand voor me ei een donkerdere lijn maar een aantal uur later een even donkere lijn.. dus ja wellicht krijg je die straks of is die in feite al geweest. Waar het om gaat is als ie net zo donker is dat je ei er ook aan komt wat Lynn ook al zei.

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha ja hij weet dat ie sowieso vandaag weer aan de klus moet :p
    Arme man van mij :)
    Hij zei vanmorgen al dat ie vandaag en morgen nog moest (hij wil altijd weten wanneer ik in mn vruchtbare dagen zit) Houdt ie nog beter bij als mij zowat :)

De eerste ronde had ik alleen maar lichte lijntjes, 2e ronde dikke vette posi test en dan nu 2 gelijke strepen.
    Weet dus niet zo goed meer wat voor mij nu positief is.
    En omdat ik niks voel raak ik al helemaal in de war.
    Hoop dat mn ei dan morgenochtend komt, maar gok toch pas de ochtend erna.

Tnx voor jullie antwoorden iig!

13. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heey allemaal!

hoe gaat het met jullie?
    pff wat verveel ik me zeg :(

En ik heb al sinds gister buikpijn :(
    nog 9 dagen tot mijn NOD...
    naja de dagen vliegen voorbij..
    heb het druk met werken dus voordat ik het weet is het de 29ste
    klinkt wel nog lang:(

xx

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Oh ja mn tempkaartje zegt nog niks.
    Heb nog geen stijgingen of dalingen gehad deze ronde, dus hij is zeker weten nog niet geweest.
    Ik test smorgens/smiddags positief en savonds juist niet.
    Dus of hij is morgen nóg donkerder of hij is morgen dik negatief.
    Ben blij dat jullie ook zeggen toch positief, want was al helemaal gaan twijfelen!

Bank hangse Lynn!

Is jullie huisje al bijna klaar Dees?

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Leeuw: je gaat wel van een korte cyclus uit.
    Weet je zeker wanneer je ei geweest is dan?

16. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ja ik had afgelopen dinsdag een posi ovu test, allemaal door de etos pillen :D .. dus lekker een korte cycles, ben ik wel blij mee!

17. Nou ja dreamer dan kan ie toch vanmiddag bij wijze nog superpositief worden.. nog positiever dan ;)
    en dat ik vroeg om je temp is meer om te kijken of je nu laag zit qua temp ivm je ei.

Leeuw de tijd vliegt vanzelf hoor, voor mijn idee zit ik net na me ei maar hoef nog maar een paar dagen.. ik ben deze ronde niet zo gespannen gelukkig.. toch druk met huis ook.
    En huisje is al een eind inderdaad nog een aantal dingetjes.. trap moet nog vloerbedekking op en nog de vloerbedekking in de toekomstige babykamer, verder nog schilderwerk buiten en de tuin nog ontwilderen.. staat vol met kutplantjes en onkruid whaha..

18. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

haha dus lekker nog veel te doen! als ik iets haat is het onkruid :evil: ik haal het weg en 2 weken later weer een heel oerwout!

maar wat je al zegt de dagen gaan we snel!
    vooral als je het lekker druk hebt, dan denk je er toh wat minder aan..
    ben wel heel erg zenuwachtig deze maand! hoop zo dat me gevoel het goed zegt!.. en jij, voel je wat anders aan je lichaam?

19. mwah voel deze keer niet zoveel.. ben wel een week ziek geweest. het begon op 4 dagen na me ei ik was extreem moe en had geen energie.. nu is het eindelijk over dus ja toen die klachten kan ik ook niks uit halen.
    Ik vind het fijn dat ik niet zoveel voel nu, ik heb heel veel rondes gehad met PMS klachten en dat was vreselijk. Gister wel misselijk geweest en droom wel over zwangerschappen enzo maar ja moet toch afwachten he ;)

Onkruid is kut ja :x

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja ik heb normaal een temp dip op de dag van mn ei en die heb ik nog niet gehad.
    Anders had ik idd wel wat zekerder geweest.
    Maar hoop dus dat ik morgen een dip heb en anders toch uiterlijk dinsdag een dip.
    Te zien aan de testen komt ie er sowieso snel aan.
    Hij is positief, dus binnen 48 uur was het toch?
    Vanavond nog aan de klus en dan zitten we sowieso wel goed daarmee.

Fijn dat je ovu test positief was Leeuw!
    En wachten is niet leuk :p

Pfff de tuin .. degene die tuinieren ontspannend vind spoort niet :)
    Ik vind het helemaal niet leuk :p
    Als iemand tuinieren leuk vind magtie mijn megatuin onderhanden komen nemen :)

Deel Deze Pagina