ging wel. Vindt t nog steeds niet echt geweldig maar als ik een uurtje gedaan heb ben ik wel een stuk rustiger. Heb de afgelope dagen de klaagmodus aan, heb alleen maar zin om te zeuren.. Wat fijn dat het zo lekker gaat tussen jou en Daan!
Ja dat voelt ernorm fijn en geeft me ook rust, alleen dan komt er ineens zo'n stomme droom tussendoor. Echt raar. Ik vind de stap om naar het yoga toe te gaan elke keer zo groot... Ik merk inderdaad ook dat ik er rustiger van wordt, maar of ik nou echt wat leer... dat vraag ik me af. Tot nu toe: - hoe moet je staan - bekkenbodem trainen - rugweeen opvangen - persweeen opvangen dmv de roosademhaling Vanavond mag ik weer... ben benieuwd. Ik stap zo maar in de auto even naar de ikea, ik wil het liefst een grote roodachtige oranje lampenkap voor boven de eettafel. Maar Daan is zo gek op de lamp die er nu hangt dus moet nog maar even kijken. De lieverd zei net wel... maar ik vertrouw toch op jou smaak. hihihi Schatje! Ben zo weer terug hoor. xxxxxxxxxxxies
Goeiemorgen!! Jeej ben 10 weken vandaag nog niet zo ver natuurlijk maar gelukkig blijft 't tot nu toe goed gaan.. manlief probeerde nog naar het ziekenhuis te bellen maar ze nemen maar niet op dus ik bel maar naar de verloskundige toe straks.. ik word er wel chagrijnig van moet ik zeggen. @ Debby bah wat een akelige droom zeg.. Gelukkig knuffelde Daan je gelijk dat je mooi wist dat het nergens op sloeg die droom. Maar toch is het altijd schrikken. Wat is een tete-a-tete? @ Ryanne ach zo nu en dan de klaagmodus mag toch best.. @ Channie ja we kletsen hier veel, maar goed het maakt niet uit als je niet alles kan volgen hoor! Kan ik ook soms niet!! Succes op school. Ik ga zo naar me werk, heb vandaag me zwangerschapsrok aan zit lekker!! Voor iedereen die ook moet werken, werkse vandaag en de rest een fijne dag thuis
Goeiemorgen! Zo wat is er weer veel gekletst @Nen, pff wat een gezeur met die buurvrouw Belachelijk dat ze dat nu zomaar doet, tis jullie grond. Ik zou er naar toe gaan. Watvoor werk deed je ook al weer? @Debby, is er geen vervanging voor je teamleider? Mooi kaartje trouwens! jammer dat het niet door kan gaan, wat irritant dat ze dicht gaan zeg.. o heb je soepje gemist haha @Sammie, hey! @Desiree, obah misselijk in de trein .. das echt naar. Waarom ben je bang dat het niet goed zit? Het gaat gewoon helemaal super met jullie kleintje hoor! @Kristel, is het mooi geworden op het kamertje? Ik lees het al, mooi opgeschoten dus Komt aardig in de richting. Ik kijk ook regelmatig es bij de zeeman etc hoor, daar heb ik idd ook lakentjes gehaald. Scheelt enorm.. Hier is de naam trouwens ook al bekend bij mn zus en haar vriend..hebben het per ongeluk zien staan haha oeps. Ze weet ook wie ik ben op het forum, ze zit hier ook en volgens mij heb ik de naam al es genoemd , maar ze houdt het wel voor zich gelukkig. @Nisa, 24 is niet oud hoor @Desiree, kun je niet een 2d 'pretecho' laten maken als het nu weer lang gaat duren? Kun je in elk geval het hartje weer even ziien, maak je je niet zon zorgen. Hoe is het met je nijntje? @Dreamer, logisch dat je zenuwachtig bent, maar het zal vast wel meevallen toch?.. @Lynn, die tip van het oei ik groei boek kreeg ik ook van mn zus. En een bjornbuikdrager mogen we lenen Heel handig een zus die een jaar eerder een baby heeft gekregen hihi @Bos, hoe ging je cursus? Wist niet dat hydro luiers eerst koud gewassen moesten worden? @Uitzet, nou wij hebben ook nog lang niet alles hoor..Ik moet nog heel wat kleertjes halen, mutsje heb ik nog maar 1 van , slofjes ook haha. Hydrofielluiers heb ik er wel al 12 van , moeten nog wat bij. Maar is niet erg, shoppen is alleen maar leuk @Stephanie, gelukkig zit ie wel vast Jeetje dat je nog op je buik kan liggen! Ik niet meer, kleine begint dan meteen te protesteren . Volgens mij is dat niet heel duur voor een echo hoor. @Box, wij gaan hem meteen gebruiken , idd handig als je even naar de wc moet ofzo. @Hilli, dus je zit nu ook thuis , kun je in elk geval lekker genieten van de zwangerschap Niet dat dat anders niet kan maar is wel lekker toch? Ik zit nu ook thuis.. Wat goed dat ze bij jullie bv verlof hebben! Hier haken veel vrouwen af met bv doordat het lastig en onhandig is met werken.. Mn vriend heeft volgens mij idd nesteldrang haha, alles moet ineens meteen klaar zijn, het liefst gister Oja over die crème, ik gebruik liever olie. Dat hydrateert wat beter, bij mij in elk geval. Maar das net wat je fijner vind. eerst maar even posten
goeiemorgen allemaal , @Debby, jeetje wat ben je weer veel van plan heb ook zin om naar ikea te gaan, zit alleen niet bij ons in de buurt jammergenoeg. Ze hebben daar trouwen leuke hydrofielluiers. Naar he, die dromen die zo echt lijken @Red, werkse! is de kraamvrouw al beter? @Channie, was je nog op tijd? gaat idd snel hier @Ryanne, goeiemorgen! @Desiree, yeeh 10 weken Werkse vandaag! Ik ben gister naar de bios geweest, was gezellig. Toch even avondje weg en ik kon wel zitten haha ideaal . Ik ga vandaag maar even mn id aanvragen.. moet ik nog steeds doen. Heb ook zin om te winkelen ofzo maar ja.. mag weer niet teveel lopen.. Begin er nu al gek van te worden, dat rustig aan doen . Ik klink wel als een zeur nu he? haha
Hey meiden! @Kim: Waar ben je? Ik wil natuurlijk weten hoe t gisteren gegaan is @Ryanne: Leef je maar uit met klagen hoor @Debby: Niet te veel doen hoor! @All: *zwaai* (Sorry, heb even geen puf om uitgebreid te reageren, ben weer eens brak vandaag (oud nieuws )
@Emma: Ja, ik slaap zo slecht de laatste tijd, het is echt niet leuk meer Ik lig de hele tijd te woelen, word heel vaak wakker (om de 1,5 uur ongeveer) en ik word er ook helemaal stijf van, dus alles doet pijn als ik eenmaal mn bed uit kom Ik hoop echt dat Yentle met 37 weken al wil komen hoor Ik heb eigenlijk geen plannen voor vandaag nee, ik denk dat ik heel lui ga doen en lekker de hele dag achter de computer ga zitten Misschien dat ik straks ga beginnen met de houten naamletters schilderen/versieren voor bij Yentle aan de muur. Jij?
Hello... daar ben ik weer. Ik heb een lampenkapje gekocht voor op de stalamp... (hoe heet zo'n ding? huh?) Is eigenlijk niet helemaal wat ik zocht. En ik heb allemaal kaarsen. Ohh jah. en 2 planken lack voor op de slaapkamer. Nu eerst maar weer eens wat eten en dan de ramen zemen. @ Emma: Hebben ze daar hydrofiel luiers??? wist ik niet eens... hihihi Gezellig de bios! @ Kristel: Hoe gaat t met jou en Yentle? behalve het brakke dan.... @ Desiree: Een tete-a-tete is een soort bankje wat eigenlijk bestaat uit 2 stoeltjes met een tafeltje ertussen. Erg leuk voor op t balkonnetje!
hoi meiden ik verwaarloos jullie een beetje, ben het ook niet gewend om het zo druk te hebben. even een ego bericht over gisteren het was echt geweldig, we kwamen alleen net op het nippertje aan omdat het super druk was in de stad kwa verkeer.. echt weer wat voor ons.. het was heel mooi met de ringen omschuiven en een kus had het me niet beter kunnen voorstellen dAarna zijn we lekker gaan brunche met de ouders en mijn opa en oma en kregen we een weekendje parijs van ze kado echt zo leuk, kreeg er tranen van in mijn ogen. vorig jaar zouden we in juli gaan als verassing voor frank zijn verjaardag maar die wek kreeg ik een hartstilstand en lag ik dus in het ziekenhuis en nu gaan we alsnog zo leuk nog ff voor dat de kleine er is.. we gaan begin juni heb er nu al zin in vanochtend een echo weer gehad bij de gyn, ik heb trouwens echt een leuke vrouwelijk gyn... ben echt blij met haar de kleine had echt een wipneusje zla zo ff foto's plaatsen van gister en van de echo kunnen jullie het ook zien zal zo ff proberen trg te lezen (heb af en toe via de iphone jullie gevolgd maar onthoud niet alles )
@Kristel, pff om de anderhalf uur?? Dat sloopt je wel denk ik ja! Hoop voor je dat ze het idd wel gezien heeft met 37/38 weken heb je een bad? helpt bij mij meestal wel als ik helemaal stijf wakker word.. Ik moet zometeen met de bus naar het gemeentehuis mn id nog aanvragen.. dat stomme gemeentehuis staat in een dorpje hier vlakbij terwijl hier het centrum enzo is. Echt belachelijk maar ja. Hij is van half 2 tot 4 open. Ik had zin om taart te bakken ofzo maar onze mixer heeft het begeven @Kim, klinkt echt super hoe jullie het gehad hebben! . En wat leuk dat jullie een weekendje weg gaan! Heerlijk nog even samen weg ben benieuwd naar je fotos!
@Sammie: *zwaai* @Debby: Ik ben ziekjes En Yentle is net zo aanwezig als altijd Ik heb trouwens wel t idee dat ze al aan t indalen is, ik voel namelijk steeds vaker steken onderin en als ze de hik heeft voel ik m telkens heel laag, terwijl ik m 2 weken terug bijv nog overal in mn buik kon voelen... Aan de ene kant hoop ik dat het zo is, volgens mij heb je dan kans dat ze eerder geboren worden als ze al zo vroeg ingedaald zijn. Maar aan de andere kant hoop ik van niet, want we hebben de 29e een pretecho nog, de laatste, en als ze al ingedaald is dan kunnen we niks meer zien.. @Kim: Het klinkt echt als een superdag! Wat lief dat jullie een weekend parijs gekregen hebben, wanneer gaan jullie? Gefeliciteerd trouwens nog, is wel op zn plaats hier vind ik
@ debs fijn dat je geslaagd bent. Ik kan thuis ook alles doen wat ik wil, mannetje zegt er niet veel van dus wel fijn voor mij @ kim fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben, kwam Frank nog tegen die zei t ook al. Net via geboorte post geboortekaartjes aan het ontwerpen. Had er eerst een uit een boek uitgezocht maar dit is ook leuk om te doen. Gaat alleen nog niet helemaal hoe ik het wil.(je moet toch wat tijdens je werk he HAHA )