Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. in mn fotoalbum algemeen het geboortekaartje dat ik vanochtend gemaakt heb.
    is maar een probeersel maar vind m erg leuk.
    Mocht het te klein zijn zal ik de links hier neer zetten..

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ja :p is makkelijk te onthouden :p eerste kerstdag :p

Heb een foto van de echo in mijn album staan.. ben ook nog meer foto's erin aan het zetten.. hoop dat het lukt :p

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Suus: gefeliciteerd :D
    Wat een opluchting zal dat zijn zeg!

@Ryanne: leuk kaartje :D
    Enne .. denk dat we Fay nu wel kunnen schrappen van de lijst, volgens mij is het een lange naam :)
    Fabiënne?
    Of krijgt ze 2 namen?

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Ryanne: Ik vind het een heel mooi kaartje. Niet druk, fleurig en fris.

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hoi, (ik heb maar even een pagina erbij geopent...)

bos...wij hebben hier maar 1 difrax fles maar julian krijgt borstvoeding en ik kolf 1x perdag de avond fles af....en dan hoop ik maar altijd dat hij genoeg binnen heeft n lekker doorslaapt

borstel...julian heeft wel haar maar goed ik vind het leuk om over zijn bolletje te aaien en hij vind het heerlijk!

box...daar ligt hij regelmatig in...tegen een voedingskussen aan zeg maar.....vaak vinden ze een open ruimte niet fijn maar goed julian vind het prima voor even...en ook de wipper gebruikte ik al snel...dan kan hij bij het eten er gewoon bij want dan hebben ze meestal hun jammer uurtje en je wilt toch wel lekker eten....en voor de stoere onder ons...ja je kunt ook de babyfoon zahcter zetten.....
    een tip ik vind mijn babyfoon geweldig ik heb er eentje met camera....ook omdat julian een buikslaper is...dan kan ik hem in de gaten houden!

strea...heb ik helaas wel....maar die bio oli heeft het redelijk de kleur minder gemaakt...en ik weet dat het niet helemaal weggaat maar dat beetje wat je dan ziet is pech voor mij!

zwitsal..de helft gebruik ik niet! heb toevallig wel vanadaag het schuimflesje gekocht....

rompers: hier best veel maar kijk vooral naar lange en korte mauwen....ik heb t-shirtjes en daar doe ik er eentje met lange mouwen onder en met een trui eentje met korte....

stephanie....als je die mensen belt van de pretecho en uitlegt dat je al geweest bent dan begrijpen ze dat vaak wel...hebben wi jook gedaan eerst niet en later toch gebeld dat we een 2 e echo wilde en dan kreeg ik het pakket wel! scheelde ook veel....ik weet neit waar je gaat?

emma fijn zo'n zus...ik heb een schoonzus die al 2 kinderen voor mij had...maar ze was teglijk met mij zwanger...dus ik kan niets lenen...haha..en zij heeft 3 dochters...dus schiet niet echt op!

onder tussen zit julian flink o pzin speen te zuigen maar hij word boos want hij krijgt er niets uit...dus ik ga nu maar even voeden!

debby: groot gelijk dat je stopt....en bij mij is dat ook zo ik was met 30 weken thuis...maar ben bevallen 2 dagen nadat mijn officieel verlof inging...dus ik heb nog wel even.....

kristel balen dat je bijna niet kan slapen....misschien je bed iets omhoog zetten?

geboorte kaartjes hebben we zelf ontworpen....en laten afdrukken...

kleertjes ik ben nogal een merken freak...dus heb veel van tommy hilfiger...diesel spijkerbroekjes, ralph lauren enzo.....maar je hebt zoveel leuke baby merken...ik heb nu beebielove ontdekt...en z8 echt super stoer....moeten jullie maar eens google voor de gene die een jongen krijgen natuurlijk...

indalen voelde ik pas op de dag dat julian kwam...ik voelde hem letterlijk naar benede zakken! en toe brak mijn water...hi jzat altijd heel hoog!

wat grappig...ik zie net foto's van jullie meeting bij kim...hoe was dat? was zeker wel raar om iedereen in reallife te zien?

suus gefeliciteerd

zo dat was mij het berichtje wel....

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ryanne: heel leuk kaartje hoor :d schitterend :p

Ik ben er nu vandoor.. moet werken.. bleh.. geen zin in

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Lynn: hilfiger little is leuk he :D
    Wij waren zondag in een winkel met allemaal mega dure merken (een polootje kost maar 100 euro .. geen geld toch :) )
    Mn man vond het geweldig!
    Nou heeft ie in zn hoofd dat we toch minstens 1 zo'n pakje daarvandaan moeten hebben.
    (dus broekje, truitje, jasje enz enz)
    Heb m al verteld dat ie dan maar flink gaat overwerken, want als je een compleet pakje daarvandaan moet halen ben je zo 300 euro kwijt!
    Ach ja, als hij er gelukkig van wordt ;)
    Ik heb zelf niks met merken, dus mij doet het niet zoveel.

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Pffff wat een kl*te bankje is het zeg... :( Daan kwam even thuis en die heeft even geholpen maar we kregen bijna ruzie. Nu ben ik dus ineens heel verdrietig. Stomme ik!!! Daan is inmiddels weer weg en zit ik hier in m'n upje zielig te zijn.

Dinsdag is echt een jankdag voor mij....

Er is as weekend een housewarming van een vriendin van ons maar er komt ook een nichtje van Daan. daan z'n ex is vreemdgegaan met haar broer, Daan zijn eigen neef dus... En sindsdien kan hij die hele familie niet zien of luchten. Ik had dus zoiets van dan gaan Daan en ik wel een andere keer. Dat zei ik dus net... En nu deed hij net of ik niet spoorde omdat ik dat zei en hij zei dat hij zich niets zou aantrekken van haar. Maar ik ken Daan, dat kan hij niet. Dus ik bedoelde het eigenlijk alleen maar goed, maar het is dus in verkeerde aarde gevallen. En toen moest hij natuurlijk weer snel naar de volgende klus. Pffffff....

Ik ga me maar even afrageren op dat bankje, hoop dat de rest beter in elkaar past.

Sorry dat ik even niet reageer

9. dikke knuffel voor jou debs. Probeer het je niet teveel aan te trekken meid!

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hey meiden :)

Even kijken wat ik nog weet, want ik had er geen extra pagina of kladblok naast...

@ desiree, wat stom dat je echo niet doorgaat. Heb je nu al een nieuwe echo? In je onderschrift staat nog wel een datum maar weet niet of dat oud of nieuw is...

@ suus, gefeliciteerd met de goede echo meid! Je zal wel heel nerveus zijn geweest. Jullie krijgen een mooi kerstkindje :)

@ kim, wat een mooie foto's van het geregistreerd partnerschap! Gefeliciteerd meid!! :)

*wordt even emo, snapt ook niet waarom...*

@ debby, jammer dat je goed bedoelde opmerking zo verkeerd viel bij Daan..

@ hilli, persoonlijk zou ik het ook lekker vinden om niet te hoeven werken tijdens mijn zwangerschap! Lekker rustig aan doen, alle tijd voor je stage en gezellig koffie drinken met je familie. Klinkt goed!

@ all, ik ben eerder weg gegaan van mijn werk (emma, ik werk op de e-mailafdeling van ING). Het was rustig dus kon gelukkig wat uurtjes verlof opnemen. Heb maar 2 uur verlof opgenomen, maar het scheelt gelijk want ik zou tot 15:30 werken en nu maar tot 13. Had pasgeleden aangegeven dat ik minder wilde werken vanwege school, maar dat kon niet. En nu hoorde ik vanmorgen dat ze voor gisteravond en vandaag mensen hadden afgebeld gistermiddag. WAAROM HEB IK GEEN TELEFOONTJE GEHAD? ik voel me wel een beetje genaaid... Ik heb gisteravond en vandaag gewoon gewerkt nu... Heb die persoon ook even een mail gestuurd dat ik graag gebeld word als ze uren over hebben..

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, jeetje dat is wel vroeg dan of niet? Als ze nu al indaalt..

@Debby, hoe kun je nou op je werk meer tijd hebben om geboortekaartjes te bekijken? haha
    Balen dat Dann het verkeerd opvatte..Is het gelukt nu met je bankje?

@Suus, gefeliciteerd met je goede echo! zal wel een hele opluchting zijn geweest

@Ryanne, leuk kaartje!

@Lynnmvjulian, lijkt me ook ideaal zon babyfoon. Helemaal als je kindje een buikslaper is idd.
    Nee dat schiet niet echt op nee , kun je ook geen kleertjes lenen dus.

@Dreamer, woow dat spul is echt duur. Misschien idee als eerste pakje? Die kun je dan ook bewaren.

@nen, o wel leuk werk zeker of nie? Maar wel dom dat ze je niet even konden bellen :( aangezien je al had aangegeven in tijdnood te zitten met school..
    Heb je al een antwoord terug?

Zo ik ben weer thuis, ben even heen en weer geweest met de bus naar het gemeentehuis. dat ook weer gedaan. Zometeen even wat doen hier nog.. mn schoonmoeder komt morgen de hele dag en mark is ook de hele week weg , dus een dagje met zn tweeen.

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Debby: Jammer dat Daan het verkeerd heeft begrepen. Vervelend hé, als hij dan vertrekt en het is nog niet rechtgezet. Ik hoop dat je je goed op het bankje hebt kunnen afreageren. Staat het in elkaar?

@Nen: Beetje schandalig dat ze jou niet bellen nadat jij heb aangegeven dat je alle tijd kan gebuiken!

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heh Nen wat vervelend dat het zo moet gaan... Ik hoop dat t nu duidelijk is dat je minder wilt werken en dat ze dus JOU bellen wanneer ze minder mensen nodig hebben.

Emma: Tis nu gelukt hoor... Pfff na wat bloed, zweet en tranen... hahaha :)

Nu ga ik even bijkomen, tostie eten en dan om 19.00uur naar yoga.

xxxxxxxxxies

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

We zijn allebei nogal fel in t reageren... Ik nu ook sinds ik zwanger ben... dus dat werkt niet altijd even goed. Maar ja later kan ik het ook wel weer realtiveren. t valt allemaal wel mee.

Ik moet donderdagmiddag om 15.00uur naar m´n werk, om te praten met de maatschappelijk werkster. Oproep van de bedrijfsarts moet ik nog krijgen.

Nu ga ik echt weg..

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, ik heb vanaf mijn werkmail gestuurd dus zie het antwoord donderdag wel.. Is mark op oefening?

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    gelukkig is het gelukt debby :D Veel plezier bij yoga straks, even stoom afblazen :p
    Eetse!

Ik heb vanmiddag trouwens een nieuwe mixer gekocht :D kan ik eindelijk weer wat aan mn hobby doen. Taarten bakken , en dan van die complete stapel/bruids taarten hahaha kan me er uren mee vermaken:D.
    Nu even atwt kijken :p

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @nen, nee hij is op cursus..met een beetje geluk komt iedonderdag al thuis maar wss vrijdag. komende weken word het weer wat drukker met cursussen omdat ie een nieuwe functie heeft.
    Die van jouw? Jullie krijgen een drukke tijd he?

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hij heeft gisteren zijn nieuwe rooster meegenomen en het wordt inderdaad druk.. Hij gaat ook eind juni tot half juli 3 weken naar spanje op oefening. Ze vertrekken op zondag :confused: dat vind ik zo stom! Maarja, het hoort er helaas bij.. Vanaf half november is het inroteren dus even afwachten wanneer hij gaat.. Hij had het erover dat ze waarschijnlijk niet hoeven te acclimatiseren omdat het daar dan net zo koud is als in Nederland dus dat scheelde ook weer 1 a 2 weken. Die mogen wel gekort worden op de uitzendingsduur :p

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    oh sorry hoor dames :oops: maar toen ik vorig jaar lid was geworden van ZWpagina dacht ik dat ik dat echt gezien had, maar het kan dat ik me vergis :oops:

wat gaat het hier trouwens SNELLLLLLLLll
    ik moest heel veel blz. teruglezen phoe op pagina 2790 heb ik even een pauze ingelast :)
    was teveel info in 1 keer haha

wel gezellig :D

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ryanne: Leuke kaart! Ben wel heel nieuwsgierig naar de naam hoor ;)

@Debby: Fijn dat t gelukt is :)

@Nen: Gaat lekker op je werk dan :( Hopelijk is het nu duidelijk bij ze dat ze de volgende keer jou mogen bellen!

@Emma: Dat lijkt me ook leuk om te doen, van die speciale taarten maken! Alleen het lijkt me zo duur.. Of valt het wel mee?
    29 weken is op zich wel vroeg, maar ik zie het vaker hier op t forum, dus vreemd is het niet.

Deel Deze Pagina