@ sammie wat vevelend. @ linda fijne vakantie @ debs ook vroeg wakker vandaag. Ik om 5 uur al. vreselijk he @ natas gefeliciteerd meid! volgens mij is ze rond de uitgerekende datum bevallen.. @ dees fijn dat je ze gevonden hebt en gelukkig dat je je voor niets zorgen hebt gemaakt. Maak je maar goed boos in het zh! @ debs ik wil ook mee shoppen. Mei is vakantiegeld maand toch?? * zie dat je al geweest bent en ga ff naar je aanwinsten kijken * @ oma wat een rotstreek zeg. Ik weet nog toen ik voor curretage moest dat ze me een brief zouden sturen met de datum. Bn ik op donderdag gaan bellen zei die vrouw ow je staat op voor morgen. Kwam ik die vrijdag thuis van het ziekenhuis zat de brief pas bij de post...
Hey meiden! Allereerst even dit natuurlijk: @Natas en Natasman : Gefeliciteerd met jullie tweede dochter! Had je voorgevoel gistermiddag het tóch goed, echt mooi! @All: Ik ga nu even verder teruglezen
@Debby: Hier is het ook al gezegd door een paar meiden dat het beter zou zijn om helemaal niet meer te werken Ik denk echt dat dat beter voor jezelf en de kleine zou zijn, maargoed, als jij het gevoel hebt dat t op deze manier ook goed zal gaan, dan moet je het gewoon zo doen Je bent wel echt weer druk zeg! Jee, ik heb ook nog wel wat dingen voor je liggen om te doen hoor @Sam: Het klinkt een beetje alsof je een infectie opgelopen hebt door de antibiotica. Misschien een schimmelinfectie oid? Zou het maar even na laten kijken.. @Dees: Je hebt dus ook al ontzettend last van zwangerschapsdementie Fijn dat je ze gevonden hebt en weer gerustgesteld bent dat de kleine lekker op schema ligt @Emma: Ik had ook altijd een uur les, als ik langer dan een uur ging dan ging het 2e uur echt álles fout, ik kan dat gewoon niet hoor, zo lang autorijden (en ik vond er sowieso al geen reet aan, dus had ook totaal geen motivatie) Ging het nu wel goed deze keer? @Kim: Je werkt toch via het uitzendbureau nu? Of loop ik zwaar achter? Want bij een uitzendbureau krijg je toch geen geld tijdens je verlof, tenzij je via hun bij een vaste instelling werkt met contract natuurlijk, maar dacht niet dat je dat had, of wel? @Hilli: Gewoon lekker dutjes doen wanneer je moe bent anders kom je echt de dag niet door. Als ik geen dutje deed dan lag ik om 18.30 plat @All: Vannacht weer slecht geslapen natuurlijk en was ook weer vroeg wakker, maar heb lekker dvd gekeken de hele ochtend en om 11.30 uur ben ik weer gaan slapen tot 13.30 uur. Had ik ook echt wel nodig zeg, voel me nu een stuk beter dan vanmorgen! Kimo is ook de hele dag thuis vandaag, dus dat is wel fijn Ben benieuwd naar vanavond, dan hebben we die infoavond in t ziekenhuis! Heb er wel zin in
Goedemiddag, Morgen moet ik terug bellen maar vrijdag ochtend moet ik heen dus doe ik dat wel. Kristel, De tabletten waren tegen de bacterie (vaginose), toen had ik er geen last van en nu ik klaar ben met de kuur ineens wel
@Sammie: Zou heel goed dan ee nschimmelinfectie kunnen zijn.. Ik krijg ook van bepaalde AB bijna altijd standaard een schimmelinfectie, ene keer vaginaal, andere keer in mn slokdarm, echt erg. Je kan er ook eigenlijk niks aan doen, het komt namelijk doordat de AB ook bepaalde goeie bacterieën doodmaakt en daardoor ben je dus vatbaar voor andere slechte bacterieën.. Zou even de HA bellen erover en anders tot vrijdag wachten, maar lijkt me beter als je nu wat doet eraan al, het kan heel snel heel erg worden
@ Kristel: Natuurlijk zou ik het liefst thuis blijven. Maar ik heb t niet helemaal zelf voor het zeggen. En als ik zelf besluit voledig thuis te blijven en ze willen kwaad dan kunnen ze me verbieden op vakantie te gaan. Als ik dan toch ga mogen ze me op staande voet ontslaan. Dat zou ik zonde van m'n centen vinden en van m'n naam. Snap je? @ Ryanne: Nou k was inderdaad vroeg... Pfff om 5.00uur stond ik al in de keuken koffie te zetten en broodjes te maken voor Daan. Ach ik was blij dat ik eruit kon. Je had nog iets geschreven... hmmmm... denk denk denk.... Ben ik net m'n raam in de keuken aan t zemen, zie ik wat op t plafon, heb ik mijn hele plafon (schrootjes) ook maar gelijk gesopt. Hoe bedoel je nesteldrang! hahaha Zaterdag komt mijn zus me lekker helpen met wat dingetjes te schilderen en die lichtbak te maken. Gezellig! En ohjah zondag gaan we misschien naar Giethoorn kanoen... Leuk leuk leuk! Hoop eigenlijk wel dat t doorgaat. Hoewel we ook nog de garage die Daan gehuurd heeft moeten opruimen en inruimen. De tijd begint toch een beetje te dringen nu... Ik zit nu lekker op t balkon! Wat een lekker zonnetje zeg... eens kijken of die me kan verhouden schoon te gaan maken. hahaha
Hey meiden, Heb even snel bijgelezen maar het meeste alweer vergeten.. Natas & natasman, van harte met jullie dochter! Wij gaan vanavond ff naar de Vrijbuiter om een tent te kopen. Vorig jaar hadden we een tent gekocht en die lekte als een gek. En we gingen toen kamperen in een nogal regenachtige week, dus zijn we uiteindelijk maar op een zonnige dag weggegaan (voor de dag dat het toen keihard ging regenen). Gelukkig kregen we al ons geld terug toen we em hadden weggebracht. Nu maar een wat duurdere tent halen. Daar kun je ook wel even mee vooruit. Als het dan lekker weer is dit weekend gaan we 'proefkamperen' in de tuin van mijn ouders. Ff de tent opzetten en insprayen met zo'n waterdichtspul...
Zonnetje is foetsie hier. Nog maar 9 daagjes werken Ryanne Wat ben je weer druk Deb! Pff .. zit zo eens naar de NOD lijst te kijken en vanaf juli komt er een ware babyboom hier. En ik weet niet zo goed hoe ik daarop ga reageren... Dat 'ineens' vrijwel iedereen zwanger was vond ik af en toe al slikken. Maar als dalijk elke maand meerdere babies geboren worden gaat het helemaal moeilijk worden denk Ik zeg nu alvast dat ik waarschijnlijk niet op jullie babysites zal kijken. Doe ik nu ook niet, het is voor mij te confronterend. Niks persoonlijks voor alle zwangere dames dus, puur voor mezelf. Ik wilde het alvast gezegd hebben, omdat ik er soms best mee zit. Ik ben echt heel blij voor iedereen, maar wil gewoon zelf ook zo graag...
@Dreamer: Is heel begrijpelijk hoor, dus je hoeft je echt niet te verontschuldigen! Het is ook gewoon confronterend! Enne, ik keek eerst ook eigenlijk nooit op babysites en voelde me ook een buitenstaander als ik in een topic kwam waar bijna iedereen al zwanger was. Ik vind het al heel wat dat de dames die nog niet zwanger zijn het nog trekken met zoveel zwangeren hier nu.
@kristel, het geeft mij goede moed En ik leer alvast heel veel! Ook dingen waar je over na moet denken zoals bv of fles, welk matrasje, welke kinderwagen, etc...
@Nen: Dat is ook wel weer zo, maar ik vond het zelf altijd heel erg moeilijk met heel veel zwangeren om me heen En werd er op een gegeven moment juist moedeloos van, omdat t bij anderen wel lukte en hier niet..
Ja dat snap ik ook wel. Zulke momenten heb ik wel eens, maar ik ben altijd wel weer heel blij voor de personen die dan zwanger blijken en kan me er gelukkig vrij snel overheen zetten
@ oma ik weet precies hoe je je voelt hoor. (niet helemaal natuurlijk) en t is ook heel begrijpelijk. Iedereen om je heen wordt maar 'gewoon' zwanger. Ik had er soms dagen bij dat ik de 'slechte' verhalen (lees miskraam etc.) van andere mensen ging lezen. Niet dat ik dat die mensen gunde maar gewoon dat ik wist dat ik niet de enige was. Echt erg he..