Hahah, een kriebel in je blaas Ik heb ook een keer gehad dat ik steeds hele kleine beetjes en vaak moest plassen. Het bleek geen blaasonsteking te zijn...? Wat wel..? Na +\- een week was het weg bij mij.
je mag bij CB digitaal niet naar de streepjes kijken! succes meis..,.,hoop dat je duidelijkheid krijgt
@Eva, nee ik weet dat ik neit naar de streepjes mag kijken.... Vind het alleen gek dat ie duidelijker/donkerder is dan gister @All: Laat ook verder maar, ik heb geen zin meer om te speculeren Mijn lichaam zegt dat ik wél zwanger ben, de testen twijfelen volgens mij nog... Ik zie het allemaal wel...
Meis ik zou als ik jou was vandaag naar de HA gaan en vragen om een test en dan kijken wat die test zegt en daar vanuit gaan! Op deze manier word je helemaal gek joh!
Ja gek word ik er inderdaad van! Ik weet dat ik wel eens overdreven doe wat betreft zwanger worden/zijn en dat anderen soms denken dat ik spoken zie, maar deze keer is het wel héél erg! En waar dat nu aan ligt? Al sla je me dood! Ik probeer straks de huisarts wel even te bellen (heeft pauze nu) en ik zie wel wat ze zeggen dan.. Maar als je een bloedtest laat doen, dan heb je toch pas de volgende dag de uitslag? In dit geval zou dat dus pas maandag zijn....?
@Alexia: ik pb je wel even @Kristel: ligt eraan of je dokter zelf test of dat ze het naar een lab sturen. Weet ook niet of Eva een bloedtest of urine test bedoelde? Urinetest geeft meteen uitslag natuurlijk. Ik werd vanmorgen zomaar uit het niets ineens kotsmisselijk en een paar minuten later was het weer weg. Zag mezelf al helemaal rennen ale: Als ik wil testen he (haha heb je haar weer ) Moet ik dan snachts testen als ik moet plassen of echt pas sochtends? Ik moet altijd zo rond 5 uur plassen en dan rond 8-9 uur weer. Ikke ehh ehh .. het is ehh ehh .. alvast voor de 15e hoor O
ik bedoelde urine test en als die nega uitslaat dan bloedtest...en gewoon vragen of ze wille nakijken! Miss kristel kun je je positieve testen ff op foto zetten en in je album dan kunnen wij ook ff helpen met kijken als je dat wilt!
Hallo allemaal, Is het erg als ik hier gezellig meedoe? Ik ben 21 en we zijn nu 8 maanden bezig. Kristel: Ik hoop echt voor je dat het allemaal goed zit. Heb je de huisarts al kunnen bereiken?
Welkom Debora Nog mensen die op de NOD lijst willen? Alexia alvast? Debora misschien? Voel wel de hele dag al wat in mn buik, maar weet niet of het tussen mn oren zit of niet... Time will tell!
Volgens mij heb ik deze maand een innesteling gevoeld. Het was heel raar, de hele dag (eigenlijk 1,5 dag) lang steekjes aan de rechter kant. Ook voelde ik mij grieperig, misselijk, hoofdpijn en futloos. Het rare is dat dat verdween toen ook de steekjes verdwenen. En ik heb eigenlijk nooit ngie krampjes alleen als ik ongie ben heb ik erge krampen in mijn darmen. Dat heb ik nu ook voor het eerst voordat ik ongie ben. Ook ruikt mijn urine heel erg sterk en dat heb ik ook nog nooit gehad. Verder heb ik helemaal geen zin meer in chocolade en meer in zout en hartig.. Heel raar. Het is allemaal maar afwachten. Hoe lang na een innesteling kan je eigenlijk testen?
Ja meer als hopen! Maar ik hoop eigenlijk voor iedereen dat het snel raak is. En dat we met zn alle allemaal gezonde beebjes mogen krijgen [-o<
@dreamer: zo weet ik nog niets maar ik geef je groot gelijk hoor zet mij ook maar alvast op de NOD lijst.. 25 juli.. duurt nog even.. maar we zijn lekker aan het aftellen naar het einde van de pil.. nog 16 nachtjes en dan mag ik de aller allerlaatste nemen..
NOD lijst Juni 3: Puzzcat24 9: Kristel86 5e ronde, 1e na vmk 10: Dreamer83 1e ronde 12: Romytamara 12: DeboraV 18: Sterretje08 1e ronde na mk 30: Natassie Juli 25: Alexia R 1e ronde
Ja idd.. en er is niets leuker dan met zijn allen samen in verwachting te zijn he.. romytamara: Heb jij al kwaaltjes?