Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @gaby oh gezellig :D hopelijk blijft het droog dan he, is wel zo fijn

@kristel hoe was de info avond?? die had je toch gisteravond??

die van ons is een week later ivm hemelvaart

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nou inderdaad pakken wat je pakken kan... :D

Net eindelijk een afspraak kunnen maken om onze kleine te erkennen bij het gemeentehuis.
    Woensdag 20 mei om 15.30 uur! :D Jeeejjjjjjj! Ben zo blij dat het eindelijk is gelukt.

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    LANG ZAL GABY LEVEN LANG ZAL GABY LEVEN LANG ZAL GABY LEVEN IN DE GLORIA IN DE GLORIA IN DE GLORIA.. HIEPERDEPIEP.. HOERA!!!
    GEFELICITEERD!! :D

zag dat niemand gaby nog gefeliciteerd had.. dus de eerste felicitatie is van mij :p

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dank je suus

5. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    oh sorry

GEFELICITEERD meid :D

HIEP HIEP HOERA!!!!! =D> :whistle:
    zag het gister nog op hyves maar vandaag weer helemaal vergeten. #-o

maak er een leuke dag van

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Gaby: Happy birtday to you... happy birthday to you.... happy birthday dear Gaby... happy birthdy to you!!!!!

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

gaby,

Hieper de piep hoera!! Gefeliciteerd!

Grr het zit allemaal niet mee, we zouden deze maand met een kuur beginnen en waarschijnlijk kan die niet door gaan..
    Groen word alleen maar erger en kan vanmiddag pas rond 14.30 terug bellen om zelf te overleggen met de FA..
    Mijn ovutest begint al aardig donker te worden dus rond zondag ei... en dan de laatste klus was vorige week zaterdag..:sad:

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: ff snel een HIEPERDEPIEP HOERA van mij, zit namelijk op mijn werk... Shhhttt...
    maak er een leuke dag van meid....

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    :whistle: Happy Birthday Gaby! :whistle:

@All: Heej!
    Ik ga even thee maken en dan op mn gemak teruglezen, tot zo dus! :)

10. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @sammie het zit je niet mee he :( knuffel voor jouw

ik ben weer bezig met het geboortekaarte ben toch afgezien van degene die we hadden, nu ga ik deze eens even invullen hoe ik de tekst enzow zou willen :D

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik fiets ff naar de drukker... tot straks! :)

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: Mooi dat alles goed is met jullie beebje! En er is niks raars ofzo aan om verlief te zijn op de kleine hoor! ;) Ik kan je alleen zeggen: Dat wordt steeds erger naarmate je je kleintje vaker ziet en dus echt ziet groeien :D

@Kim: Echt relaxed zeg, dat je zwangerschapsverlof gewoon betaald krijgt via t uitzendbureau! Ik dacht echt dat je dan niks betaald zou krijgen die periode.

@Matta: Niet zo gestressed doen.. Het komt wel goed hoor :)

@Hilli: Ik zou even afkloppen als ik jou was wat betreft de klachten die je 'graag' wilt hebben ;) Voor je t weet heb je ze! Bij mij begon t allemaal rond de 5 weken..
    En als je t eenmaal hebt dan wil je t niet meer hoor, dus klop aub even af :p

@Red: Wat ben je maar weer druk zeg, denk je ook nog een beetje aan jezelf?

@Emma: Fijn dat t autorijden nu beter ging! En wat een lieve schoonmoeder heb je :D

@Stephanie: Bagger dat je de foto's niet zo mooi vindt :(

@Gaby: Welke musical zijn jullie geweest? En hoe was het? :D

@Debby: Toch nog een goed kaartje gevonden dus? Ben benieuwd welke t dan geworden is :)
    Of ga je nu naar de drukker om boeken te halen?
    En goed dat jullie een afspraak hebben staan om de kleine man te erkennen! Weer een zorg minder he :)

@Sammie: He bah, het zit echt niet mee he :( Hopelijk komt er nog snel iets tussen waardoor je je ei nog kan benutten, om t zo maar even te zeggen.

Als ik iemand vergeten ben, sorry!

13. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kim: En? Heb je al een leuk hotelletje gevonden?

@Meisje: Begrijp heel goed dat je zenuwachtig bent! Ik had alles wat jij net opnoemt, buiten het misselijk zijn. Ik kon ook al dagen niet meer naar het toilet en rond mijn NOD, deden mijn borsten ook geen pijn meer. De pijn is ondertussen al teruggekomen. Ging mijn vriend er vanmorgen eens in knijpen. Auwie!
    Ik hoop het zo voor je! Ga je kunnen wachten tot zaterdag of zondag? Ben benieuwd hoor. En als het raak is ... dat alles maar goed blijft dan!

@Gaby en Suus: Lijkt met gezellig ség, samen zo'n weekendje weg. Hopelijk wordt het goed weer!

@Gaby: Gelukkige verjaardag!!

@Sammie: He bah! Meid, jij hebt echt veel tegenslag. :( Ik vind het zo erg voor jullie. Kan er nu eens niet iets goed gaan? Ik hoop zo dat die kuur door kan gaan! Anders blijf je weer een maand aanmodderen. Ik (en de rest natuurlijk ook) gun het jullie zo! Echt waar. Wel leuk dat je ons nog op de hoogte wil houden van jullie situatie. Kan ook goed doen om het hier te kunnen vertellen, niet?

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    *Klopt af* speciaal voor Kristel :)
    neenee, ik weet dat ik niet moet klagen hoor, tis gewoon zo moeilijk om te geloven hé :D

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, en nu over de info-avond gisteravond:

Gister dus bij de info-avond van t ziekenhuis geweest over bevallen in t ziekenhuis. Nou, ik vond het echt 10x niks.. :oops:
    Ik weet dat je in veel ziekenhuizen een kamer voor jezelf krijgt waar de bevalling plaatsvindt maar waar je ook kan uitrusten erna en die kamers zijn echt in huiselijke sfeer ingericht. En ik had hier ook wel een beetje op gehoopt, maar het was zó steriel allemaal, vreselijk! Toen ik de verloskamer zag had ik t idee alsof ik een operatiekamer binnen kwam :( En daarna zou je dan naar de kraamfdeling gaan en dan lig je gewoon met 3 andere vrouwen inclusief hun pasgeboren gillende baby's op een kamer.. Dat zie ik dus écht niet zitten, zo krijg je je rust toch niet?? :(
    Maargoed, ik woon in Arnhem-Zuid en t ziekenhuis van Nijmegen ligt bijna net zo ver als t ziekenhuis van Arnhem, dus we gaan ook even in Nijmegen kijken binnenkort. Maar ik denk echt dat ik toch lekker thuis ga bevallen! (als dat kan natuurlijk)

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Mss een stomme vraag, maar waarom zou je niet thuis kunnen bevallen?

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey allemaal,

@Bos, grote werk op het kamertje is dus af, nu het leuke werk nog, inrichten :D
    Ik wil het erkennen zo snel mogelijk geregeld hebben, nu denk ik steeds wat als er iets gebeurt met mark.. dan krijgt ons zoontje zijn naam niet. Nou ja ik maak me altijd teveel zorgen overal over..

@Stephanie, ben benieuwd naar je fotos, gelukkig zaten er toch wat leuke tussen.
    Idd, dan is het levensvatbaar, denk dat ik dat toch een hele geruststelling zou vinden ofzo.
    Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat je blijft ja! Anders zeiden ze dat neit. Tegen mij draaiden ze er wat omheen nou toen wist ik ook wel genoeg. Wel lekker 2 daagjes, of niet?
    Babysuperstore heb ik nog nooit van gehoord, waar zit die?

@Hilli, herkenbaar, had ik ook heel erg. Nu slaap ik wat beter door maar nog wel vroeg wakker. Komt wel weer goed hoor, thoort erbij :p geniet maar van je kwaaltjes haha
    Misselijkheid begon bij mij met 6 weken ;)

@kim, o leuk atwt kijken :D ik heb het gister gemist, balen haha. Veel plezier

@Meisje, hopen dat ie positief is!

@Debby, hoe laat heb je het gesprek? succes daar. Nog lekker uitgeslapen?

@Gaby,gefeliciteerd!! Een hele fijne dag :D Wat gezellig ,weekendje weg! Hopen op mooi weer :D

@sammie, das balen meid :( Hoop dat die kuur goed gaat..

@Kristel , ja ze is ook heel lief :D
    wat jammer dat het zo tegenviel.. Ik moet in het ziekenhuis bevallen, ben nenieuwd hoe het hier is.

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ik moet vandaag op mn kleine nichtje passen weer. Ze komt hier om uur of 1 tot 7 ofzo. Heel gezellig , tis zon vrolijk meisje :D

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Hilli: er kunnen natuurlijk altijd complicaties optreden waardoor je alsnog naar het ziekenhuis moet. Sowieso bij t eerste kindje moet 60% ongeveer die thuis wil bevallen alsnog ondertussen naar t ziekenhuis omdat de kleine met de vacuumpomp gehaald moet worden bijv.
    Dus ik kan wel zeggen 'ik wil thuis bevallen', maar dat geeft geen garantie dat het ook kan :)

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Aah, op die manier. Hopelijk valt het andere ziekenhuis dan beter mee he, voor het geval dat je niet thuis mag bevallen.

@Emma: Jij ging nu elke donderdag op je nichtje passen niet? Ik geloof het best dat je dat leuk vindt :D Ik zie nu ook elke morgend mijn nichtje, ze is nu 16 maanden en ook zo'n vrolijk kind. Zo leuk. Daar word je gewoon gelukkig van :D

Deel Deze Pagina