@Debby: Wat een leuke kleertjes heb je trouwens gekocht voor de kleine! Echt stoer, nu heb ik ook weer zin om te shoppen voor Yentle En je buik groeit hard nu he, echt mooi!
Ik heb trouwens vandaag ook iets gekocht Nog wel veilig hoor, twee slabbetjes. Maar dit was toch al de eerste stap Ik wilde bijna tegen de kassierster zeggen: Jah, dit is voor mijn kindje Toch maar niet gedaan. Hihi
@Hilli: Waarschijnlijk heeft ze t aan je gezicht ook al gezien dat t voor jullie kindje is Ik straal altijd helemaal als ik iets voor Yentle koop, al vanaf het begin, en aan mij zagen ze t ook bijna altijd wel Dan kreeg ik namelijk zo'n gezicht van 'zou t? hmm.. ja, duidelijk!'
@kristel dacht ik eerst ook maar dat is gelukkig niet zo hopelijk kan je dan gewoon thuis bevallen, maar je hoeft misschien helemaal niet lang te blijven he.. als je in het ziekenhuis bevalt kan het ook zijn dat je 4 uur later weer thuis bent.. @hilli nee haha ben overgegaan op de geboortekaartjes en met resultaat hoor @emma gezellig opassen, jammer gneog heb ik geen kleine nichtjes of neefjes ik heb het geboortekaartje in mijn album staan bij algemeen, mogen jullie ff zeggen wat je ervan vind??
ik weet dat het canisius ziekenhuis hele mooie kamers heeft.. daar zijn vrienden van ons bevallen.. maar ik weet ook dat ik daar absoluut niet heen wil omdat ze daar je echt niet als een mens behandelen maar echt als klant nr zoveel :S zijn niet menselijk daar.. En het radboud is ook niet huiselijk geloof ik.. wel heel goede zorg.. maar gewoon echt niet huiselijk..
Ooooh Kim! Ik vind het kaartje echt heel mooi! Ik moest er effe een traantje bij wegpinken toen ik het tekstje las. Nee echt, mooi kaartje Ik wil ook graag een kaartje zonder al te veel poespas. Simpel en niet druk.
ik wil niet lullig doen... maar als je gaat bevallen in het ziekenhuis heb je gewoon niet al te veel te kiezen.. het is geen vakantie oord en het gaat uiteindelijk om jouw en je kindje zo veilig mogelijk te helpen. als je kindje gezond geboren word ben je zo weer weg. ik ben het erover eens dat sommige mensen je slecht kunnen behandelen in het ziekenhuis maar ik heb heel wat periodes in het ziekenhuis gelgen en de meeste zijn heel lief en zijn niet voor niks de zorg ingegaan.. ik vind dat er te makkelijk word geroepen dat iets niet goed is.. erwijl wij in nederland echt neit mogen klagen. het ziekenhuis waar ik ga bevallen is helemaal wit en super saai.. maar ja het zij zo ik ben allang blij dat ze er zijn en hopelijk zijn ze gewoon lief en aardig maar heb tot nu toe nog niks slechts meegemaakt met de afdeling gyn sorry als het bot overkomt wil niemand aanvallen hoor en begrijp echt dat iedereen zo goed mogelijk wil bevallen in zo'n leuk mogelijke omgeving maar een bevalling is niet ideaalistisch het gaat pijn doen en als je kindje er eenmaal is dan vergeet je in welke kleur kamer je ligt ik ben er nu vandoor ga naar mijn oma en dan gaan we voor een box kijken in heerlen. fijne middag
inderdaad een heel mooi kaartje kim.. echt super mooi Ik ga hier nu even opruimen.. dan is het huis netjes als mijn broer het weekend op de hondjes komt passen
Veel meiden zijn hier wel voor zo'n kaartjes hé. Was al vergeten hoe het kaartje voor Yentle eruit zag. Nog maar eens even gespiekt. Maar tkaartje van Kristel en Rianne zijn ook in die stijl vind ik. Mooi, mooi Zo'n kaartje maakt alles meteen een stukje werkelijker hé Of heb ik alleen dat gevoel
thnx hilli ik had eerst zo'n ja hoe noem je dat een romantisch kaartje heel licht en met aardetinten maar vind ze heel leif maar toch niet leuk genoeg.. als frank hem vanavond mooi vind word dit hem ik hoop maar dat tie het mooi vind
@Kim: Mooi kaartje! Echt leuk Die heb je ook op die website gemaakt? @Suus: Bedankt voor de info! Dan ga ik maar eens bij allebei gewoon kijken En ik zal dan waarschijnlijk kiezen voor een thuisbevalling en als het echt nodig is dat ik naar t ziekenhuis zou moeten dan heb ik iig keuze uit 3 ziekenhuizen
@Kim: Daar heb je ook gelijk in, maar aangezien ik gewoon de keuze heb ga ik kieskeurig doen ook. Denk dat iedereen dat wel zou doen, ik wil me namelijk wel op mn gemak voelen als ik moet bevallen. En dat doe ik niet als ik t gevoel heb dat ik in een operatiekamer lig en ik zie al die instrumenten liggen (en dat zijn enge dingen hoor! ) Als ik naar t ziekenhuis moet, dan moet t, maar ik MOET het vooralsnog (nog) niet, dus dan ga ik gewoon mijn opties afwegen tegenover elkaar. Simpel.
Is eigenlijk wel grappig hé, we zijn buurlanden, maar toch zo verschillend. Hier gewoon in het ziekenhuis bevallen (zoals bijna iedere Belg) en daar dan 3 à 4 dagen blijven in plaats van kraamzorg. Ik ken echt niemand die thuis is bevallen of gaat bevallen.
@Hilli, ja, moet idd elke donderdag, vind het wel heel leuk aangezien ik nu ook niet meer werk. Wat leuk dat je ook een klein nichtje hebt die van mn zus is nu 9 maandjes bijna. leuk dat je wat voor de kleine hebt gekocht @Kim, wat een mooi kaartje! en een heel mooi gedichtje! *zwijmel* @Bevallen, misschien ben ik wel vreemd maar ik zie het ook niet zo romantisch allemaal, meer iets medisch. Ik wil het liefst gewoon in het ziekenhuis zijn en alles bij de hand. Dat alles goed gaat. Verder denk ik er niet zo over na eigenlijk.. Volgens mn zus was het wel prettig hier in het ziekenhuis maar ik ga gewoon nergens vanuit, kan het altijd meevallen, ik laat het wel over me heen komen. @Suus, wat leuk dat je op de hondjes gaat passen. heb je zelf ook nog huisdieren? @kristel, het is idd gewoon jouw keuze, en als het kan lekker thuis bevallen als je dat wil! Ik zou dat gewoon niet durven. Maar ik heb ook geen keuze door medische indicatie dus komt ook wel goed uit..Als je je er maar goed bij voelt! das toch voor iedereen anders. Zo ik heb even stofgezogen en gedweild. Moest wel even want die kleine kruipt hier zo rond. Geen harde buiken gelukkig, ja een paar maar niet pijnlijk ofzo Ben ook even voor kartjes aan het kijken. Mark houdt niet zo van strak en modern, mijn smaak loopt heel erg uiteen wiord nog lastig
mn vriend vond deze leuk. http://geboorte.cardxl.nl/cards/thema/kaart-2566.html wat vinden jullie daarvan?
Die vind ik ook wel schattig. Ben alleen niet zo voor de groene kleur. Maar dat is persoonlijk hé. Je kan moeilijk schaapjes op een andere achtergrond zetten.
@Emma: Ik zou zelf niet snel voor een kaartje kiezen met cartoons erop, om t zo maar even te zeggen, maar ik vind het wel een leuk kaartje! @Mariss: Ik heb m idd zelf gemaakt Ben nu bezig om m op internet goed te krijgen zodat ik een proefdruk kan aanvragen.
@Kristel, ik hou ook niet van cartoons, maar die schaapjes vind ik wel schattig. Word echt nog lastig iets te vinden wat mark en ik allebei mooi gaan vinden haha