Gaby gefeliciteerd en Natassie ook met Savanna, mooie naam! Jeetje bos 12 poten, wat voor raar bed is dat? Sammie veel sterkte nog en een dikke knuffel.
Nou ja die kans zit er wel in he.. volgens mij bij de meeste groeien de borsten wel goed.. ik had een aardige B cup, maar ik pas nu bijna in cup D.. verder hoeft het van mij ook niet te groeien, want in D70 hebben ze weinig leuke beha's vind ik.. Ik heb ook al voor kaartjes gekeken op internet.. wou gewoon alvast een beetje rondkijken.. maar nu zag ik er toevallig een die precies is wat wij willen. Heel anders dan alle kaartjes die hier zijn langsgekomen! Het is meer een romantisch kaartje. http://geboorte.cardxl.nl/cards/collect ... -2467.html dat is 'm. Ik ga ff strijken en handdoeken opvouwen.. ciao!
Dat is idd een romantisch kaartje, vind ik ook wel mooi. Maar past niet zo bij mij Maarja moest iedereen dezelfde smaak hebben, dan zouden er maar weinig kaartjes bestaan
Wat een leuk kaartje!!! Zoiets zou ik ook willen. Niet te strak en modern, maar meer zo romantisch met een zacht kleurtje..
Hey meiden, Heb niet zoveel puf om uitgebreid te reageren, sorry! maar ik lees een beetje commotie/onbegrip over t feit dat ik graag in een ruimte wil bevallen waar ik me prettig in voel. Ik snap even niet wat daar zo raar aan is? Het is hetzelfde als dat mensen zeggen dat ze graag thuis willen bevallen omdat ze dan in hun eigen vertrouwde omgeving zijn, zo wil ik in t ziekenhuis vertrouwd zijn met de ruimte, simpel. (als ik dus naar t ziekenhuis wil) Feit is gewoon dat als je je prettig voelt in je omgeving de bevalling ook soepeler verloopt. Als je je ongemakkelijk voelt houdt dat de ontsluiting tegen en de bevalling, dus ik snap gewoon niet waarom er gedacht wordt van: Joh, als t kind er maar uit komt, blablabla. Tuurlijk is dat het belangrijkste + dat t goed gaat met de kleine. Maar een bevalling is al stressvol genoeg, dan kan je t een beetje minder stressvol maken door in een prettige omgeving te bevallen, ja toch? Sorry, maar ik krijg hierdoor echt t idee alsof jullie nog totaal niet nagedacht hebben over de bevalling. Moest dit echt even kwijt, want ik voel me nu echt alsof ik een raar mens ben ofzo omdat ik toevallig kieskeurig ben en ook voor mezelf het beste wil, niet alleen voor mn kindje. Een kind wil na de bevalling namelijk ook graag een ontspannen gezonde moeder
@kristel: jammer dat je het zo opvat ( want ik neem aan dat je het ook over mijn stukje hebt) ik heb namelijk getypt dat het MIJ geen reet zou kunnen intresseren en ik heb niet gezegd dat ik het raar vind dat het jouw wel uitmaakt volgens mij...het was niet bedoeld als onbegrip tonen op jouw mening maar gewoon mijn eigen mening erover geven...
@ kristel, ik denk niet dat er bedoeld wordt dat jouw idee voor een verloskamer te idealistisch is ofzo, maar iedereen geeft gewoon haar mening op de bevalling. De een maakt het niets uit hoe de verloskamer eruit ziet en jij vind dat wel belangrijk. Om eerlijk te zijn heb ik niet het idee dat er onbegrip is voor jouw keuze.
Sorry, ik bedoel het niet zo aanvallend/bot zoals t msschien overkomt. En misschien zie ik oo kwel dingen die er niet zijn in bepaalde reacties, maar ik voelde me door sommige reacties toch een beetje aangevallen, vandaar dat ik t echt even kwijt moest hoe ik me erdoor voelde voordat ik straks de verkeerde conclusies trek en de bom barst ofzo Ik ben er iig meteen weer vandoor, ben kapot (net even wezen shoppen).. Slaap lekker allemaal!
Meiden, ik heb vanmiddag op mijn werk weer stiekem bij zitten lezen en heb maar een paar dingen onthouden... @ Dreamer: Ik ga de 2e week van juli met verlof en mijn contract loopt 23 juni af dus ik heb zeker voor mijn verlof zekerheid @ Natasja: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van een wolk van een dochter zo te horen geniet ervan met z'n vieren @ Sterretje: fijn dat ze nu wel alles konden zien en helemaal fijn dat alles goed is @ Bos: Ja hoor, vind maandag en woensdag wel fijn... zal morgen wat foto's uploaden van de shoot... enne hier ook al heerlijk weekend @ Kim: wat een superlief kaartje... en dat gedichtje... *slik* mooi hoor... @ Desiree: Ja hoor heerlijk geshopt net terug Leuk kaartje hoor, mooi... hou er wel rekening mee dat je alle frutsels zelf moet vouwen, knopen, strikken etc etc... weet niet of je daar zin in hebt in je kraamdagen... @ Over verloskamers in het ziekenhuis oid hoef ik me gelukkig niet druk te maken ik ga heel relaxt bevallen in het kraamhotel Zo vandaag laatste dagje van de week errug hectisch afgesloten op het werk... wilde voor de 1 na laatste patient nog even wat gaan vragen aan mijn baas, zit hij aan de telefoon met een heel geschrokken gezicht.... en ja hoor hij moest met spoed weg (zijn vrouw is morgen uitgerekend) helaas zag ik daarna mijn collega de deur uitvliegen met nog even de snelle en onduidelijke melding dat ze mijn baas naar het ziekenhuis zou rijden, want het was niet goed... de vrouw van mijn baas is opgenomen (met spoed denk ik) met zwangerschapsvergiftiging.... ik hoop dat alles goed komt met moeder en kind.... net lekker geshopt met mams... heb een jasje gehad voor de kleine van haar voor als we uit het kraamhotel komen... ook nog lakentjes ed gehad voor in de wieg heb zelf nog 3 shirtjes en een broekje geshopt in maatje 50 en wat sneakersokjes pffff nu heb ik het helemaal gehad voor vandaag... mijn voetjes willen niet meer...
ik ben er heel even. @Kristel, ik begrijp je wel en ik wil graag thuis bevallen om die reden. Als ik toch in het ziekenhuis moet bevallen, maakt het me weinig meer uit omdat er dan een medische reden is en dan heb ik gewoon niets te wensen. @kim, heel mooi gedichtje! Echt super! Klossen, kun je overal huren. Meestal gratis. Nen, volgens mij is dat Friese Land ofzo. Of van de Friese Wouden maar geloof dat Leeuwarden Friese Land is. In Groningen is 't Thuiszorg Groningen/hulpmiddelencentrum. @Rest, morgen ben ik er weer Laptop werkte vanmorgen niet en had 't druk. Moest met hond naar dierenarts, hij heeft een spuit gekregen tegen de jeuk en we moeten 't in de voeding zoeken, waarschijnlijk heeft hij een voedingsallergie. Dus... lastig! Zijn al maand of 3 overgestapt op lichtverteerbare voeding 'k weet niet wat we nu moeten. Moeten verschillende voedingen proberen en na 4 wk resultaat zien, maar ja welke. Haha volgens hem waren de goedkoopste de beste, maar hij krijgt nu al c1000 brokken. Ben later wezen winkelen in mn eentje haha. Heb nieuwe kleren voor m'n man voor 25-jarig huwelijksfeest van m'n ouders. Nu ik nog Moet iets met paars ofzo heeft hij in z'n blouse zitten. Om 5uur samen nog Groningen ingeweest voor nieuwe combimagnetron maar uiteindelijk bij de blokker gehaald en hebben bij de chinees gegeten. Zo.. nu ga ik eerst lekker op bed en morgen uitslapen. Huis moet ook nog schoon maar kom tussendoor wel langs Fijne avond en truste!
Meiden, wilde net de foto's uploaden maar bedacht me dat ik daar toch niet zo happig op ben (aangezien iedereen er hier op de site bij kan) ik zet ze wel in een mapje op de babysite... zal er ook een paar op de hyves zetten als jullie dat goed vinden... dan haal ik ze wel weer weg als iedereen ze gezien heeft (voor dreamer zodat ze niet op de babysite hoeft te komen)
kristel je moet gewoon lekker bevallen waar jij je prettig voelt. Heb dat stuk niet mee gekregen waar je wilt bevallen overigens maar dat maakt ook niet uit. Zelf wil ik in het ziekenhuis bevallen. Maar bij ons in t ziekenhuiis hebben ze geweldige bevalkamers, net een 5 sterren hotel Overigens mág ik niet eens thuis bevallen. We wonen 2 hoog en de slaapkamer is te klein. Maar.. wat ik hier nog niet gemeld heb, maandag hebben we een gesprek met de hypotheker want we hebben ons droomhuis gevoonden en willen graag een bod uitbrengen En daar mag ik wel thuis bevallen geloof ik Ik voel me trouwens heel raa. Heb opvliegers, echt soms zo warm. Ben nog steeds de hele dag misselijk. Had lekker slavinkjes gebakken maar na 2 happen werd ik misselijk. Ook mijn andijviestamppot niet gegeten want daar zat spek in en dat moest ik ook niet. Maar andere standaard symptomen, zoals vermoeidheid.. ik heb juist meer energie dan normaal. Om dingen te doen dan. Begin alleen nu wat in te storten. Was in slaap gevallen maar dat wist mn vriend niet dus die maakte me per ongeluk wakker. Waar is nhene trouwens?
@ steph, jij bent weer mooi geslaagd bij het shoppen hoor ik! Ik zag vorige week van die sneakersokjes bij de hema. Wat zijn die dingen klein zeg voor babys!!! Ongelofelijk.. Ik blijf het een wonder vinden dat zo'n klein mensje uitgroeit tot een volwassene... Wat erg voor je baas dat het niet goed ging met zijn vrouw! Hopelijk komt het toch allemaal goed... @ red, ohja die instanties zitten natuurlijk allemaal hier! Ik kon er ff niet op komen... Vind je man het leuk als je kleren voor hem koopt? Ik had laatst een trui gekocht voor mijn vriend (nog best een dure ook!) en hij reageerde helemaal niet zo blij... Ik was bijna geneigd om em net zo hard weer terug te brengen... Ik las op mijn werk vandaag trouwens een mail. Een van mijn ex-collega's is vorige week vrijdag bevallen van een dochter. Volgens mij iets aan de vroege kant, want ik dacht dat het rond eind mei pas zou komen. Maar zondag is de kleine opgenomen in het ziekenhuis. Er werden nog onderzoeken gedaan wat er precies aan de hand was, maar die vrouw en haar man maakten zich zo'n zorgen over hun dochter dat ze hadden besloten nog geen geboortekaartjes te versturen.. Pfoe... dan moet het wel heel erg zijn he? Daar moet je toch niet aan denken.. Ik vond het altijd zo mooi als ik naast haar zat te werken. Ze zat heel vaak per dag over haar buik te strelen.
@Dees: leuk kaartje Zoiets zou ik ook willen. @Steph: ohh das wel schrikken van je baas zn vrouw zeg! De kleine zal dan meteen vandaag gehaald worden gok ik. En fijn dat je sowieso voor je verlof duidelijkheid hebt. @Kristel: ik denk niet dat iemand het aanvallend heeft bedoeld hoor meis. Ik lees alleen dat het verder niemand echt boeit waar ze bevallen. Pff, ik heb al een paar dagen ongi pijn Ik zit op dag 8, dus waar het vandaan komt snap ik niet. Ook heb ik nog elke dag spotting of eigenlijk meer slijm met oud bloed. Heb dat nog nooit gehad
@ meisje, voor iedereen is de zwangerschap weer anders he dus het wil natuurlijk niet zeggen dat je per se moe moet zijn overdag. Ik hoop echt dat het raak is! Ben je nu overtijd? Of wanneer is je nod? @ stephanie, ik begrijp wel dat je de foto's liever niet hier zet. Ik ben wel erg benieuwd! @ dreamer, wat raar dat je nog spotting en ongi pijn hebt :S Heb je wel een normale ongi gehad de afgelopen keer?
ben er vandoor val bijna om van de slaap... lees morgen de laatste berichten nog wel een keer en reageer dan wel kan het nu niet onthouden sorry.. doeidoei
@Steph: wat lief Maar ik zit niet op de hyves... Of zet je ze op je eigen hyves? @Nen: bij mn nichtje hebben we ook gewacht met kaartjes versturen. Pas toen ze alles zelfstandig kon hebben we de kaartjes verstuurd. Het kan dus best kritiek zijn, maar het hoeft niet. @Meisje: spannend! Ik blijf duimen hoor
@Bos: slaap lekker @Nen: mja voor mijn doen een normale ongi. 1 dag een klein beetje bloed. Normaal heb ik dan nog 1 dag gewone spotting en dan klaar. Maar nu dus al 7 dagen een soort spotting Snap der niks van! @Red: koop jij zonder hem kleding voor hem? Ik denk niet dat ik dat hoef te proberen