Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, ik hoop maar voor haar dat het goed komt. Hopelijk weten ze volgende week meer op het werk en hangt er dan een mooi geboortekaartje.

Wel gek hoor van die spotting... Wat heb jij trouwens een korte ongi als je maar 1 dag een klein beetje bloed hebt!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: pfoe dat is ook heftig zeg van je collega...

@ Dreamer: nee idd das waar jij zit niet op de hyves... ik heb ze net op de jong en zwanger hyves gezet... pff das balen... wil ze eigenlijk niet (niet allemaal) op mijn hyves zetten...

3. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    dreamer kan t geen klein wondertje zijn?

Mijn nod was dinsdag of vandaag. Ik heb mijn ei op dag 13 gehad en zit nu op dag 14 na mn ei.
    Maar ik heb toch sterk t vermoeden dat ik zwanger ben, t voelt t zelfde als de vorige keren en toch zoveel sterker.
    Zelfs mijn borsten zijn gegroeid, ze floepen nu iedere keer over mijn beha heen. En ik moet denk ik ieder half uur wel naar de wc, heel irritant.

Overigens heb ik sinds gisteren spotting, echt heel minimaal rose slijm bij t afvegen. Normaal had ik nu al ongesteld moeten zijn (dat t dus doorbreekt) maar ik heb geen kramp, last van verstopping, geen rugpijn, echt heel tegenstrijdig met wanneer ik ongi moet worden en ik word al 11 jaar ongesteld dus weet hoe dat voelt :)
    Zou t dan een keer goed gaan? [-o<

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ meisje, kun je niet gewoon morgen al gaan testen? hahah

Dreamer, had jij nou nog een voor-de-zekerheid-want-je-weet-maar-nooit testje gedaan deze keer?

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meisje: ik duim voor je hoor...

@ All (die nieuwsgierig zijn :D) Foto's staan op de jong en zwanger hyves...

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ steph, ik heb ze al bekeken! :) Leuke foto inderdaad met die schoentjes!

7. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    kan wel maar ik denk dat ik het nog even uitstel tot zaterdag of zondag

Ik durf alleen geen seks te hebben met mn vriend :oops: Stom he? ben bang dat ik dan ongesteld wordt.

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Thanx :D

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Meisje dat begrijp ik wel hoor.. Wij doen het hier ook bijna nooit tussen mijn 'ei' en nod.. Toch een griezelig gevoel terwijl het hartstikke veilig ingepakt zit in je bm.. Wel goed van je dat je kunt wachten tot zaterdag of zondag.

Ik ga de hond uitlaten en naar bed. Begon na het eten al enorm in te zakken en ben echt gesloopt nu. Mijn huiswerk is nog niet helemaal af, maar dat moet dan maar...

Slaap lekker!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Meisje: als je zoveel kwalen hebt zou je al dik posi moeten testen nu ;)
    Dus als je zwanger bent test je al posi hoor, zou gewoon testen!

@Nen: nee heb geen test gedaan.
    Vorige ronde (die van 41 dagen) had ik dat wel gedaan.
    Ja heb altijd een extreem korte ongi.
    Maar heb dik genoeg slijmvlies, dus kon geen kwaad volgens mn arts.

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Slaap lekker Nen...

@ Dreamer: Heb je een ander idee zodat je toch de foto;s kunt zien?

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Volgens mij is er niemand meer...

ik taai ook af... morgenochtend naar de fysio... ben benieuwd...

ga morgen nog even telefonisch polshoogte nemen op mijn werk... ben heel benieuwd..

13. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    spotting begint wat meer te worden.. ik ook met mn grote mond. Ziet er zo naar uit dat ik morgen toch bij de ha langs ga.

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

Nog even en mn wallen zijn dikker dan die van Wim Kok :(
    Ik hoop dat ik straks of vanmiddag even een dutje kan doen nog :)

Jullie wel allemaal lekker geslapen?

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heej Kris,

Je was er echt vroeg bij hea... Balen dat je steeds zo slecht slaapt. :(
    Ik kon in eerste instantie niet in slaap komen maar toen ik eindelijk sliep heb ik in een keer doorgeslapen. :) Wel lekker dus...

Heb je nog plannen voor vandaag?

Ik ga eerst eens even terug lezen.

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Moet er zo vandoor dus spreek jullie eind van de ochtend.

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ sterretje: Ja, ik neem het er maar gewoon van. Als ik aan die gesprekken denk kan ik me nu al zenuwachtig maken dus daar denk ik lekker niet aan. Moet wel een keer op papier gaan zetten waardoor de stress komt. Waardoor het conflict is ontstaan enz... anders weet ik tijdens dat gesprek niet waar ik het over moet hebben.
    En bijna op vakantie! Over 2 weken zit ik met m'n kont in Turkije :D We hebben er zo'n zin in. En m'n hart werkende mannetje al helemaal. :)

@ Bos: Mijn reactie was niet verkeerd bedoeld hoor... sorry als het zo overkwam. Ik las hem net even terug en ik had het niet echt goed geformuleerd.

@ Hilli: Wel fijn dat je nu in die privekliniek kan en natuurlijk eerder geholpen wordt. :)

@ Nen: Zijn ze bang dat er iemand stikt in t eten ofzo? :( Is het nog gelukt met je huiswerk?
    Ik wil eigenlijk helemaal het gesprek niet meer aangaan op m'n werk, maar ja... dat kan ik niet maken. Ik kan niet zeggen daar 'Laat maar want ik weet toch al dat ik weg ga'. Ik wil namelijk nog wel uitbetaald worden t/m oktober. Misschien kan ik straks wel zeggen dat zo'n gesprek me teveel stress levert en dat ik ht liever niet voor m'n verlof wil.
    Wat erg hea voor die ex-collega. Ik zou me geen raad weten...

@ Desiree: m'n verlof wordt niet echt ingekort maar verplaatst. Je hebt altijd in totaal 16 weken. Je kunt daarin kiezen 4 of 6 voor de uitgerekende datum en dan dus 12 of 10 na de uitgerekende datum. Ik heb nu voor mezelf besloten dat ik 6 weken voor m'n uitgerekende datum met verlof ga (zo hebben ze iets minder tijd om die gesprekken te regelen ;) ) na m'n uitgerekende datum 10 weken en daarna nog 3 weken vakantie. :)
    Zo heb ik genoeg tijd om een andere baan te zoeken. hahaha :)
    Mooi kaartje!

@ Steph: wat erg zeg voor de vrouw van je baas... :( Ben benieuwd of alles is goed gekomen.
    Leuk hea shoppen voor de kleine. Ik vind t nog leuker dan voor mezelf. En tis ook gewoon gezellig gewoon.

@ Red: Lastig is dat hea... Kon een hond maar praten dan kon hij/zij tenministe aangeven hoe eten hem valt. Wij hebben vrij dure voeding met lam en rijst, dat is licht verteerbaar enz.
    Het klinkt al met al als een gezellige dag. :)

@ Meisje: Jullie droomhuis...? Ik ben erg benieuwd! :D

@ Dreamer: Mijn mannetje is gelukkig al snel tevreden met de kleertjes die ik voor hem meeneem. :) Hij vind t alleen maar leuk om leuk aangekleed te worden enz. hahaha :D Alleen hij heeft zo' klein maatje dat t soms nog best lastig is. :)
    Maar hij kan zelf ook wel shoppen, best grappig. Vooral in de WE kan hij helemaal los.

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

We hebben gister trouwens een geboortekaartje besteld op hipdesign.nl! We zijn er helemaal weg van. Ik had er al eerder een proefdruk van besteld en die kregen we gister binnen. We hadden in eerst instantie gezegd dat we er geen foto op wilde maar bij deze vinden we het echt heel mooi. :D
    Ik kan hem helaas niet laten zien want het is een uniek kaartje, wanneer iemand hem besteld gaat hij uit de collectie en dus van de site af. :D Misschien kan ik een foto maken van de proefdruk.

Ik ga nu ff douchen en daarna vast grote boodschappen doen. Morgen gaan we namelijk de garage opruimen en ruimte creeeren. :)

19. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Ja een hoekhuis aan een rustig plantsoen, 2 ruime slaapkamers (3e mogelijk) mooie grote zolder, ruime huiskamer en een tuin.
    Ideaal.

Hier bruin bloed verloren, spotting was weg. Positief? Wel negatief getest..
    Dinsdag ga ik naar de ha want ik moet alleen dinsdag werken, rest ben ik vrij. En aangezien ik voor de ha om 7 uu moet opstaan..
    Of moet ik een afspraak maken? Wil b12 laten prikken.

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Jij was er anders ook al vroeg bij hoor ;) Lekker dat je aan een stuk door hebt kunnen slapen, daar heb ik ook wel weer eens zin in!
    Ik ben heel erg benieuwd naar jullie geboortekaartje! Zou je een foto willen maken ervan?
    Jullie houden morgen ook al grote schoonmaak dus, wij ook, is ook echt nodig! Er staat nog een heel bankstel in de garage wat mn broer zondagochtend komt ophalen (eindelijk) en verder nog een aantal meubelstukken die we in de 1,5 jaar dat we hier nu wonen alweer vervangen hebben. Ik moet t maar eens allemaal gaan uitzoeken en dingen op marktplaats ofzo gaan zetten.

@Meisje: Klinkt goed, dat huis!
    Bagger dat je negatief getest hebt :( je had zo'n goede hoop.. Ik ook trouwens.
    Ik zou overigens gewoon even bellen voor de HA, dan weet je tenminste zeker dat je aan de beurt komt rond een bepaalde tijd.

@Sammie: Succes bij de FA!

@All: Wat gaan jullie allemaal doen vandaag?
    Wij gaan zometeen weer naar haptonomie :) Daarna B12 injectie halen en dan even de stad in en dan vind ik t wel weer genoeg voor vandaag.

Trouwens, herkent iemand dit?
    Ik heb sinds 2 weken regelmatig last van hartkloppingen, dan ineens schiet mn hartslag omhoog naar rond de 140 slagen per minuut, gewoon ineens uit t niets :( Ik word dan ook echt benauwd en duizelig. Ik vind het heel eng :(

Deel Deze Pagina