@Kristel: heb je ook de zenuwen op dat moment? Klinkt als een angstreactie namelijk. Als je het niet vertrouwd kan je het zo even aangeven bij de dokter. @Deb: leuk dat het een uniek kaartje is zeg @Meisje: balen dat je test nega was en je een beetje bloed verliest. Moet je om 7 uur al naar de dokter? Zou gewoon bellen voor een afspraak hoor! @Steph: ehh geen idee Maar komt wel goed, ik zal ze vanzelf eens zien @Sam: hoe was het bij de fa?
Hmmz, ik heb even gegoogled en lees eigenlijk overal dat t heel normaal is, omdat je hart 40% meer bloed moet rondpompen en je hart ook vergroot is tijdens de zwangerschap. Het zou vooral veel voorkomen rond de 30-34 weken. Zijn hartkloppingen gevaarlijk? Normaal voel je je hart alleen als je flink aan het sporten bent. Nu voel je je hart opeens terwijl je in bed ligt of rustig op de bank zit. Dat is heel normaal. Je hebt geen slechte conditie. Er is ook niets met je hart aan de hand. Het betekent dat je lichaam goed werkt! Wat moet je aan hartkloppingen doen? Je hoeft niets aan hartkloppingen te doen. Schrik niet en blijf rustig ademen. Je hart klopt vanzelf weer langzamer. Zoek even wat afleiding. Het zal dus wel goed zijn! Ik zal t iig even aangeven bij de VK, ik heb namelijk van mezelf een lichte hartritmestoornis en om die reden vind ik t toch een beetje eng...
T hoort bij de zwangerschap Kris... Omdat Yentle nu vrij hoog ligt (waarschijnlijk) drukt ze tegen je wat organen aan waardoor je dat kunt krijgen volgens mij. Hoe dat precies zit weet ik ook niet. Vanmiddag even bij haptonomie aangeven... misschien weet hij/zij wel hoe dat precies zit ena nders de volgende keer bij de vk. @ meisje: Klinkt heel erg goed! Ben nog steeds geen boodschappen wezen doen. Even thee opdrinken en dan ga ik echt hoor. hihihi En de foto maak ik vanmiddag wel even. Wil vandaag nog even de ramen zemen in slaapkamer en de vissenkom schoonmaken en alvast wat dingetjes opruimen. Ik ben benieuwd hoe onze opruimdag verloopt. Want al Daan z'n gereedschap moet naar Ijsselstein... maar hij is nogal laks in opruimen en niet handig in volgorde. Daarom wil ik vandaag al het een en ander uitzoeken. Zodat we het morgen gewoon in zijn auto kunnen zetten en naar IJsselstein kunnen brengen. Dan daar de garage opruimen, Dingen naar t oud-vuil brengen en dan weer inuimen. Ik hoop dat hij het een beetje met me eens is. hihihi
Ik lees net dat V&D slaapzakjes terughaalt ivm veiligheid. Dus als je slaapzakjes hebt van de V&D moet je even kijken of het er 1 is van die serie.
@Dreamer: Oh? Wat is er mis met die dingen dan? Wij hebben er geen een van hun, maar ben wel benieuwd nu... @Debby: Succes met de boodschappen, niet te zwaar tillen he @All: Ik heb de hele ochtend in mn badjas rondgelopen, maar ik moet me nu toch eens gaan aankleden, dus dat ga ik maar even doen en daarna naar haptonomie! Tot later
goedemorgen meiden... bah heb de hele nacht onrustig geslapen door dat hectische met mijn baas op mijn werk gistermiddag... dan droomde ik weer dat mijn baas ons kwam vertellen dat ze het allebei niet hebben gehaald (moeder en kind) en dan droomde ik weer dat het geboren was en dat alles gezond en wel was... schrok telkens wakker... tegen de ochtend kon ik eindelijk een beetje doorslapen en het van me af zetten... krijg ik 2 keer hele erge kramp in mijn kuiten eerst rechts toen links... Grrrrr.... uiteindelijk toch weer in slaap gevallen maar om half 8 begonnen ze hier in de buurt te schuren of te boren oid... toen ben ik er maar uitgegaan... moet zo om 09.45 uur bij de fysio zijn dus ben benieuwd. ben er dus ook weer meteen weg van. tot straks meiden... Edit: heb nog even naar mijn werk gebeld en er is nog geen nieuws, waarschijnlijk zijn ze nog in het ziekenhuis en is er nog geen beeb...
Klik hier voor de link over de V&D slaapzakjes. @Steph: balen dat je zo slecht geslapen hebt. Gek he hoe zoiets je dan zo bezig kan houden. Jammer dat er nog geen nieuws is! Succes bij de fysio. @Kristel: gelukkig is het dus iets normaals! Maar geef het idd wel aan. @Debby: succes met opruimen, niet te zwaar tillen he!
Hoi Allemaal, Ik hoorde van Jolyn dat jullie naar me hadden gevraagd! Het gaat hier prima...ben lekker zwanger en we proberen te genieten ondanks alle tegenslagen van de laatste tijd! 20 weken echo was prima en we krijgen een mega gezond kindje(voor zover ze dat konden zien) Ik wil alle meiden die nog steeds moeite doen om zwanger te worden of de meiden waarbij het allemaal niet gaat zoals gepland heel erg veel succes en sterkte wensen...geef niet op meiden...hou je koppie omhoog...er komt een dag dat je zwanger bent of een dag waarbij je eindelijk echt goed geholpen wordt! Zet hem op! Groetjes Eva en beeb
goedemorgen! ik lig nog heel lui in bed samen met de hond Lekker uitgeslapen en heb de laptop naar boven gesleept. ga zo eerst douchen en dan moet ik in huis aan de slag. @Dreamer, nee vindt m'n man geen probleem. Hoeft ie zelf niet mee @Debby, mijn man heeft juist een grote maat en dat is ook niet echt handig. Kleren die ik gister heb gekocht zijn 'm ook net wat te krap maar hij is aant afvallen dus hoop dat t over 5 wk past. Haha hij heeft geen keus @kristel veel plezier bij de haptonomie! @Meisje balen van de negatieve test! @Eva, fijn dat alles goed gaat met de kleine! Hoest met je man z'n werk? @Sammie, al terug? Ik ga nu eerst snel douchen
Ik heb 2 tassen gemaakt... 1 met gekoelde dingen en de andere die niet gekoeld moeten worden. Die laatste tas mag Daan vanavond tillen..; hihihi Als ik hem straks niet toch zelf naar boven haal. hahaha Eigenwijsje hea?!? Heej Eva!! Mooi dat het goed met je gaat! en met de beeb natuurlijk. Ik heb net een brief van de kraamzorg in de bus gehad dat de kraamzorg wordt terug gebracht naar 7 ipv 8 dagen en dat ze proberen in totaal 24uur zorg te leveren. Ik vind het helemaal geen probleem. Als alles goed met mij gaat en de kleine moet het te doen zijn toch? hihihi En anders vraag ik Red wel even om advies. hihihi
Heey meiden, Ik heb hier vorige jaar april ook nog mee gescheven tot ongeveer juni geloof ik hahaa daarna helemaal dit topic kwijt geraakt :S... Ben 21 maart inmiddels bevallen van een zoon Liam Iedereen die zwanger is gefeliciteerd en iedereen die zwanger wil worden heel veel succes!! Groetjuhs Nicole en Liam
Nog gefeliciteerd! @Debby, is goed hoor! Is vaak zo zomers, omdat er sowieso al een tekort is aan personeel bij de meeste instellingen, 25% op vakantie is er er om de een of andere reden altijd veel baby's geboren worden
Hmm... m'n batterij is bijna leeg... wordt toch 's tijd om naar benenden te gaan. 't Is er zo'n bende dat ik 't uitstel haha... moet nu toch maar 's wat gaan doen. Maar ga eerst ontbijten en de hond uitlaten, arm beest. Wat heeft 'ie nu aan zo'n luie baas... haha
Ahhh zielig beesie! Hup uit bed jij en met t hondje lopen. Er staan ook steeds vacatures in t krantje hier van hun, ook incl opleiding enz... T lijkt me best leuk... maar ik zou er financieel op achteruit gaan en dan heb je natuurlijk ook wisseldiensten en Daan heeft nu alle vrijheid nodig voor zijn bedrijfje.
Ja dan is 't lastig. naja misschien in de toekomst joh Haha de hond heeft al even snel geplast en ga straks wel even goed met 'm lopen als 't weer droog is. ff wat eten en dan ga ik boven aan de slag. Daarna de afwas want dat moet klaar zijn als manlief thuis komt. Dan misschien even weg als onderbreking. Moet nog even naar de action enzo. En dan later de rest van de benedenverdieping maar. Pfff.. vannacht weer wachtdienst.
Jij bent dus behoorlijk druk vandaag! Hoeveel dagen ben je dan tussendoor vrij? 2? Ik ga toch echt even beginnen.