Red, Balen dat er zo weinig is. Weet er jammer genoeg alles van.. Ryanne, Lekker kort weekje dus! Vriend is hier 1 week vrij, anders had hij ook maar 3 dagen, maar hij moet maandag verstandskiezen trekken. Step, Met die rompertjes kom je wel even vooruit Heb je trouwens voor de zekerheid ook maat 44?
Ben er even snel hoor dus reageer niet op iedereen, dat komt straks wel @Sam: Fijn dat je met beter nieuws thuisgekomen bent! En idd toch een schimmelinfectie he? Dat zal je dan echt gekregen hebben door de AB. Blijkbaar ben je er dan toch gevoelig voor, dat is misschien wel handig om aan te geven mocht je weer bepaalde AB krijgen, dan kunnen ze je meteen iets meegeven voor t geval dat je t weer krijgt erna. Doe ik ook altijd, scheelt weer een keer op en neer naar de HA @De rest: We hebben bij de Prenatal een leuk setje gekocht in maat 50 die Yentle als eerste pakje aankrijgt! (als ze dus maat 50 heeft dan ) Ik maak straks wel even een foto We gaan nu even snel naar de stad, nieuwe sapcentrifuge kopen. Eentje die niet het geluid van een kudde neushoorns nadoet (en die niet lekt... ) Tot straks!
Kristel, Shopse! Ben benieuwd naar je pakje, als het voor ons zover mag komen heb ik ook al een pakje gezien die ik graag wil. Een van winnie de pooh :smile:
@ Ryanne: een fotografe daar krijg ik al een beter gevoel bij als wat ik had haha... hoop dat de foto's mooi worden ben benieuwd... uhm mag ik vragen wat je ervoor betaald? @ Debby: Heb ik ook vaak hihi nu ben ik gisteren al wezen shoppen en vandaag ging ik echt gericht naar de hema voor de rompertjes... ook scheelt het dat ik niet weet wat het wordt, ik ben veel beperkter in het kopen van kleertjes... @ Ryanne: Foto's staan op de jong en zwanger hyves... @ Sammie: Nope, hier niks in maat 44... @ Red: zou dat nodig zijn om iets in maat 44 in te slaan?
Hey hey, @Meisje: Aah boe Had het nog zo gehoopt. En alles leek ook zo echt hé. @Red: Haha, zoals Dreamer zegt, ik moet het ook niet proberen om mijn vriend zijn kleren te kopen Daar is hij iets te ijdel voor. Moet allemaal perfect zijn @Stephanie: Er zitten idd wel mooie foto's tussen, maarja je ziet wel het verschil met een professionele fotograaf. Maar twas gratis hé @Kristel: Ik heb dat ook, die hartkloppingen, maar had er ook al last van voordat ik zwanger was. Ben er ook mee naar de ha geweest omdat ik zoveel schrik had dat er iets fout zat. Heel normaal zeiden ze tegen me. Ja, daar moet je het dan mee doen. Maar ik vind het idd ook eng, en zeker als je het zo goed voel dat je er duizelig van wordt. @Red: Hé, bah. Nu moet je vriend weer op zoek gaan Laat hem maar snel iets vast vinden. @Sammie: Jeuj, eindelijk ngo eens wat beter nieuws! 1 op 4 valt goed mee hé. Veel beter dan 1 op 10. Komt wel goed meid! Jullie gaan ook een mooi kindje krijgen. Wel balen van die vaginale tablet Kon dat nu niet op een ander moment? @Bos: Leuk, krijg je binnenkort een mooie tuin dan! Ik heb vannacht aan één stuk doorgeslapen. Ik had alleen vanmorgen niet het gevoel dat ik uitgeslapen was. Ben weeral moe haha Ook merk ik dat de bh die ik nu aanhebt, serieus begint te spannen, jeuj
hey meiden, heel wat afgekletst weer @Sammie, Dat klinkt een stuk hoopvoller! Dus als je een ei rechts hebt dan heb je wel gewoon kans normaal gesproken? Kunnen ze dat ook stimuleren , en kan er wat aan die verkleving worden gedaan dmv operaties ? Duim voor je wat een groot ei al trouwens! Mooi kleurtje in je haar! Niet te licht niet te donker, lijkt heel natuurlijk vind ik Schattig pakje trouwens. @Hilli, wat super dat je eerder al een echo krijgt! Hoop voor je dat je je goed blijft voelen @Juffie, hoe is het met jou? @Sterretje, gelukkig was alles nu goed. Wel rustig aan doen hoor, harde buiken is niks.. @Bos, was gezellig Ze word wel zwaar nu haha. Ze heeft nog anderhalf uur geslapen smiddags, vorige keer wou ze niet slapen dus dat ging wel goed . Is ook even wennen hier denk ik. Vind het knap dat jij je werk nog zo volhoudt. Je moet ook veel tillen dan enzo neem ik aan? Ik vind een middag met eentje al zwaar met zon buik haha Jij bent ook alweer druk vandaag lees ik! @Debby, gelukkig ging het gesprek goed en ben je er tevreden mee. Hopelijk kun je nu straks lekker relaxed je verlof in. Wat leuk dat jullie al een kaartje hebben gevonden! ben heel benieuwd. Dus morgen heb je het kamertje leeg? Leuk, kun je vast spulletjes neerzetten. Wanneer kwam de commode? Succes vandaag! Denk je wel om het tillen? Je woont 2 hoog toch? dan is het best wel een hele til die boodschappen. @Nen, ik ga in tjongerschans bevallen als het goed is..heb me er verder nog niet in verdiept hoor. Jij krijgt ook medische indicatie of weet je nog niet? Klinkt idd als een saai avondje voor je vriend.. en voor jou natuurlijk ook. Niks aan alleen thuis! Nog gelukt met huiswerk? Klinkt niet zo best nee als ze nog geen kaartje versturen.. @Desiree, nou het gaat soms heel goed. maar gister had ik er best wel last van, had weer slecht geslapen en dan lijkt het wel veel erger van te worden. Je kon gisteravond beter vragen wanneer ik geen harde buik had Mn vriend wou de gyn bellen maar na een bad was het over. Ik hou trouwens wel van wat romantische kaartjes, die jij liet zien vind ik ook leuk! Te strak is niet zo mijn smaak. @Kristel Ik heb er ook wat over getypt geloof ik, maar is ook echt niet zo bedoelt!.. Ik zou me juist thuis niet op mn gemak voelen, veel te bang dat ik dan ineens naar het ziekenhuis zou moeten ofzo. En zo heel veel heb ik inderdaad ook nog niet over de bevalling nagedacht, lijkt nog zooo ver weg . En als ik daar te veel bij na ga denken word ik alleen maar gestresst denk ik. Zo zie je maar iedereen gaat er op zn eigen manier mee om Wat vervelend dat slapen nog steeds niet wil maar even dutje doen idd straks.. Oja hartkloppingen, kan echt geen kwaad! Ik heb ze altijd al door mn schildklierafwijking en nu tijdens de zwangerschap is het erger. Kan idd heel eng voelen, net of je hart even stopt ofzo. Je hart moet nu meer bloed rond pompen he. Gewoon even lekker rustig gaan zitten, is echt niks aan de hand hoor . Meestal is het erger als je vermoeid bent, dus gewoon lekker gaan chillen Ik heb het soms ook als ik heel diep inadem. Veel pelzier bij haptonomie en met shoppen. @Stephanie, Hopelijk heeft ze geen zw.vergiftiging! Mooi buikje heb je al op de fotos! Zijn idd beetje gemaakt, maar ja das toch het verschil denk ik met een proffessionele shoot. Dus ook al last van kramp? Vervelend he Wat een nare dromen trouwens.. gelukkig is het wel allemaal goed met hun. @Red, ik hoef ook geen kleding te kopen alleen voor mn vriend, is ie veel te kieskeurig voor haha. Mijn vriend heeft ook grote maat, hij is 2 meter dus is echt lastig, bij de we past ie dus niks, wel jammer. Lees net dat je man zn baan weer kwijt is.. wat balen zeg @Meisje, wat jammer van je nega test @Dreamer, dank je voor de link Jeetje korte ongie heb je zeg, mja heeft ook voordelen he Bij mijs was het toen ik aan de pil was ook 1 dag, mij hoorde je niet klagen haha @Miinicole, gefeliciteerd met je zoontje! Wat erg dat de vader hem niet wil kennen ... @Ryanne, bedankt voor de tip Ga ik ook zeker doen denk ik, zo komen we er niet uit haha En is idd lastig kijken via internet. O lekker kort weekje krijg je Hou je het nog een beetje uit? @Rompertjes, doen jullie gewone of overslagrompertjes? Ik denk dat ik de kleintjes overslag doe. Vind het maar eng idee dat gewurm over het hoofdje meteen na de geboorte.. Zo uur later.. Ik heb lekker uitgeslapen, want ik heb niet geslapen vanacht. hele tijd klaarwakker. Gister was me nichtje hier, was echt heel gezellig Mn zus is blijven eten, en mark heeft gekookt en alles opgeruimt . Heb verder geen plannen vandaag.. lekker uitrusten anders heb ik weer harde buiken steeds.
@ Emma: Ik woon op 7 hoog maar we hebben wel een lift. Ik hoop dat morgen het kamertje weer leeg is. Maar durf er nog niet vanuit te gaan. Ik heb nog helemaal geen zin om de schuur in te duiken... Maar ja, anders zijn we morgen zeker weten nog niet klaar. Fijn dat t gister zo gezellig was. En wat goed dat mark heeft gekookt en alles heeft opgeruimd. Kon je nog ff gezellig met je zus kleppen.
Kun je ook symptomen krijgen en nog geen hcg aanmaken (voor een test te meten iig) Ik verlies ook nog geen bloed. Het is echt bruin en rose. En zo ging ik net naar de wc, voelde wat vochtig, en toen geen bruin en geen rose. Het is dus echt geen ongi.. Nouja geen bloed geeft moed zeggen ze he..
@Steph, nee hoor zou ik niet doen. Stel dat je kindje wel te vroeg geboren wordt, moet je toch waarschijnlijk even in 't ziekenhuis blijven en dan zijn een paar kleertjes/rompers snel gehaald. Maar die kans is vrij klein lijkt mij. @Rest, 'k ga ff de hond uitlaten, afwas doen en even weg. Thnx voor alle lieve woorden! @Emma, mijn man heeft het in z'n breedte zitten. Hij is niet zo lang, heeft lengte 32 van broekmaten. Maarre hij is mega breed. 'k Hou van knuffelberen
@ Emma: Helaas heeft ze wel zwangerschapsvergiftiging dat was al duidelijk maar hoe ze er nu mee omgaan is nog niet bekend... ik heb overslagrompers en gewone... die overslagrompers zijn ook fijn met spuitluiers die hoef je dan niet meer over het hoofdje heen te halen @ Harde buiken: kunnen jullie je buik nog (een klein stukje) indrukken tijdens een harde buik? ik heb namelijk het idee dat ik er wel heel veel last van heb maar ze niet als "harde buiken" herken... mijn buik staat af en toe heel erg strak gespannen, als ik veel gelopen heb of til of druk ben oid.... mijn moeder heeft gezegd dat je dan je buik absoluut niet meer in kan drukken, ook niet een klein stukje... maar ben dus bang dat ik ze wel regelmatig heb... zoals ik al zei staat mijn buik dan heel erg strak gespannen, het doet niet echt pijn maar t is wel een vervelend gevoel... ik kan mijn buik dan wel een heel klein stukje indrukken...
Volgens mij 50 euro. Dit is voor een uur foto's maken. Na afloop minimaal 50 foto's op cdrom en 2 grote afdrukken. Vindt t wel meevallen. Waarom zet je je foto's niet eens in sepia of zwart wit (bijvoorbeel die overbelichte ofzo) ik vindt foto's er dan altijd specialer uitzien.Met Picasa kun je ze ook een beetje bewerken (lichter, donkerder, gekleurd, achtergrondje, collage etc.)
@ Red: Oke thanx idd daar heb je helemaal gelijk in ik denk dat mijn ventje dat wel kan shoppen en anders moet mijn moeder maar even naar de prenatal @ Kleren voor je ventje meenemen: doe ik ook hoor... gelukkig wel anders zou hij nu nog in kleren van 4 jaar terug lopen... hij vind het helemaal niet erg als ik kleren voor hem meeneem, ik weet wel wat hij mooi vind en wat niet
@ Ryanne: ja ik wil er idd eerdaags eens zelf mee aan de slag gaan ik vind dat ook heel mooi zwart-witte foto's enzo... heb er alleen nog geen tijd voor gehad hihi... 50 euro valt idd heel erg mee, heeft ze een studio in maastricht?
nee in Maasbree http://www.marionpeetenfotografie.nl/ Ik neem ook vaak kleding mee voor mn vent. Als ik dat niet doe en hij gaat zelf mee vindt ie alles te duur. eN ALS IK T GWOON meeneem is t oke.
@Debby, o kijk dat scheelt een lift Hopelijk schiet het beetje op morgen en anders komt het ook wel goed toch ? @Stephanie, ik kan met harde buiken mn buik niet indrukken nee, en het doet best pijn. Soms heb ik ook een beetje halve harde buik, dan kun je het nog wel wat indrukken. Maar het hoort geen pijn te doen volgens mn gyn. Als je je buik helemaal niet kunt indrukken is het wel een erge harde buik hoor. Ik denk dat je idd beetje rustig aan moet gaan doen, kan geen kwaad toch?
hoi Dames, nou mijn laatste loodjes zijn ook het zwaarst.. jeetje zeg.. mijn stagebegeleidster zou eigenlijk mijn laatste boekje bekijken, maarze had pleindienst.. dus moet k toch maandag nog even hard aan het werk!! helaas.. Zal zo even terug lezen.. Hoe gaat het met iedereen??