Ik kom ook weer ff langs. Ben naar de action geweest enzo. Dikke plensbui over me heen. Zal zo hier beneden maar 's gaan schoonmaken. Duimen jullie dat ik vannacht niet word gebeld? @Matta, klinkt niet echt goed. @Bos, wow dure schoenen ja! Die van mij krijgt echt geen schoenen duurder dan 50 euro! Manlief gaat zo weg, dus ik zal s aan de slag.
@steph, neee, dit was heel anders.. en ik ben pas ongesteld geweest! dat kan het niet wezen! @deb ik zeg doen .. hihi.. anders kan je ook nog altijd je balkon versieren met een staande ooievaar!! die kan/kon je bij de kruidvat kopen!
@debby: die ooievaar heb ik ook gekocht...vond hem ook erg leuk. @kim: leuk joh dat je broer dat heeft opgestuurd... @iemand nog plannen vanavond...
@matta: ik weet ook niet wat het kan zijn...misschien ff bellen maandag naar de huisarts weet je misschien meer...
Ik heb weer schone kleren aan en de kotskleren liggen in de was @ debby zo'n ooievaar is ik leuk jah Kaartje staat in mijn album @ matta was een spelfout denk ik hihi @ steph ja als ik het nog kan ghihi we zullen zien zal binnekort maar is gaan bellen heb ik een leuk verjaardag cadeau voor frank
@Matta: Bel maar even naar de dokter hoor, dan ben je gerust. @Debby: Zo'n ooievaar vind ik ook heel leuk, zou hier perfect gaan. Wij zitten op twee hoog en hebben maar een klein balkonnetje vooraan. Perfect om de ramen te kuisen Wat ik ook vaak zie is zo'n waslijn met kleertjes en de naam ertussen. Maarja 7 hoog, dan moet de naam al grote letters hebben hé
Ik ben druk aan de schoonmaak en ga maar weer ijverig verder! Straks een poging doen om alles hier vlo-vrij te krijgen, heb zo'n spuitbus gekocht omdat onze hond toch regelmatig vlooien heeft ondanks alle anti-vlooienspul. Mag dan 3 dagen niet stofzuigen en een week niet dweilen, haha goed excuus!
hallo hier nog een jonge dame die graag mama wil worden mag over een paar daagjes testen maar heb er een hard hoofd in alweeeer!! xxx
Hey meiden, Wat is het rustig hier? Waar is iedereen? Ik voel me helemaal niet lekker, mn maaginhoud komt continu naar boven, ben hartstikke moe en heb t warm en koud tegelijk Heb net dus de hele tijd op bed gelegen. En dus geen foto's gemaakt en ook niet teruggelezen.. Sorry. Heb ik op t moment ook echt geen puf voor. Ik ga nu op de bank liggen en dvd kijken (heb eerste seizoen ghost whisperer gekocht vanmiddag) en dan ben ik hopelijk weer snel beter. Tot gauw!
kristel;; vervelend eh snel beter worden warm en koud tegelijk had ik gister ook, moet alleen nog 5 daagjes wachten voordat ik iets weet, steeds kou wamr koud warm..pffff xxx
@ Perfection: Welkom... hoop voor je dat het raak is, hoeveelste ronde zijn jullie bezig? @ Kim: Idd een mooi cadeautje ik heb je in het augustusmama's topic gevraagd of jij mijn buddy wil zijn zodat we elkaar inlichten als we bevallen zijn, zodat we dat hier voor elkaar kunnen melden... heb net nog even een smsje gestuurd naar een collega of zij iets had gehoord van mijn baas, ze heeft vanmiddag een sms gehad dat het wel goed gaat en dat alles nog rustig is, zijn vrouw moet wel in het ziekenhuis blijven...
hangt er iets in de lucht ofzo?? ik ben ook niet lekker gewoon een beetje hangerig enzo... en idd ook warm en koud enzo... hoop niet dat ik een griepje krijg zo met een lang weekend voor de deur... hang nu ook lekker oop de bank... Pfff heb ook veel te veel gedaan (gelopen) vandaag...
viewtopic.php?f=1&t=148290 hoop dat het meer op het oude forum gaat lijken, want heel eerlijk gezegd ben ik er nog niet goed aan gewend...
@perfectionn: welkom hier...hoe oud ben je of beter gezegd vertel ff wat over jezelf haha... hopenlijk is je test snel positief. @kristel: dat word vroeg onder de wol dan vanavond..beterschap @stephanie: gezellig hier in je uppie haha...zal eens ff gaan lezen wanneer het weer gaat verhuizen...ze blijven wel bezig he.. was bijna in slaap gevallen in bad oeps...ga zo maar lekker het bed in denk ik als mijn haar een beetje droger is (anders heb ik een ragebol op mijn hoofd morgenochtend haha)
is dat zo?? nou heb altijd het idee dat ik daar nooit reactie krijg en nu missen ze me...zal ik mezelf eens gaan melden dan hihi thanks voor de tip. nog plannen voor vanavond?
Jeps het plan is: lekker op tijd mijn bedje in hihihi... ik heb ook altijd dat idee daar, er wordt teveel gekletst en ik kan het echt niet bijhouden... dus dan val je al gauw een beetje buiten de boot...
haha goed plan zeg...ga ff de vruchtenvlaai aansnijden wil je ook een stukje? (is met aardbeien, kiwi, banaan en appel....)