Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Gaat naar de psyg van Dreamer en ramt hem/haar in elkaar!*

Dreamer, echt vervelend!
    Dikke knuffel!
    Eendenbek brandde weer heel erg, maar nu deed ze de kweek met 2 lange wattenstaafjes.
    Vraag me af of ik geen last had van de glijmiddel.
    Zegt ze je zat toch op cyclus dag 3?!
    Ik zeg nee hoor al 18!
    Lekker houd ze de patienten bij :(

Wij zijn dit weekend erg druk dus zie jullie maandag/dinsdag weer!

Fijn weekend!

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: Ohhh ja nu weet ik ht weer. Leuk kaartje inderdaad.

@ Hilli zo'n waslijn in ook wel een leuk idee.
    Mijn balkon is best diep als ik zo'n ooievaar doe ziet niemand hem van de straat.
    Maybe nog even iets op bedenken en anders maar niet hoor. De mensen die het moeten weten krijgen wel een kaartje.

@ Perfectionn: Welkom hier!!!
    Op t wachtbankje is altijd de meest vervelende plek van je hele cyclus hea???
    Ik duim voor je hoor meis.

@ Kristel: Hoe voel je je vandaag? Alweer wat beter?

@ Steph: Mooi dat alles nog rustig is. Wel jammer dat ze in het ziekenhuis moet blijven maar beter het zekere voor het onzekere.
    KLetsen jullie veel in augustusmama's??? Ik heb er nog nooit gekekeken. Ben al druk genoeg met jullie. hihihi ;)

@ Dreamer: NEE!!! dat meen je niet! Hoe kunnen ze dat doen?!?? Ben je wel even tekeer gegaan tegen ze? Ik zou me dan echt niet meer kunnen inhouden hoor. :( Wat een !@#$%^&*(!!!!

@ Sammie: Balen dat dat uitstrijkje weer zo vervelend was... :(

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemorgen!

@Bos, woow 230 euro :confused: ! Dure schoenen! Heb je taart gemist zie ik :)

@Kim, hoe was het zwemmen? Ja woezel en pip is schattig he :) Ik vind die babygym ervan ook leuk. Boxkleed ook maar we krijgen al een andere. Wat een leuk idee om zelf een geboortebord te maken!! Ik vind die ooievaars door het raam ook leuk, maar je ziet ze wel echt overal hier.

@Debby, hoe is het? succes vandaag met spullen uitruimen!

@red, en, niet gebeld vanacht?

@matta, maar even langs de ha dan..

@Perfection, welkom hier!

@Kristel, alweer beetje fit?

@Dreamer, pfff wèer afgezegd dus.. word je ook moe van...

@Sammie, nou ze was er lekker bij dus gister haha. Maar je hebt het weekend je ei? Wel goed klussen he :p haha jij ook prettig weekend

@augustustopic, heb ook het idee dat ik nooit reacties krijg daar, ik lees af en toe nog wel mee..misschien ga ik binnenkort wel weer meekletsen :)

Ik kreeg gistermiddag mn vader nog op visite, even later kwamen mn zus en haar vriend met mn nichtje ook langs. We hebben een kinderwagen van ze gekregen :D
    Een rode bugaboo, alles erop en eraan. Echt super mooi, ben er heel blij mee :D
    (bedankt zus als je meeleest ;) )

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: zo dan lig je ook niet fijn als ze dat vraagt zeg.
    Hoop dat het uitstrijkje goed is en je niet meer hoeft!

@Deb: gewoon blauwe vlaggetjes aan je balkon hangen, weet iedereen echt wel genoeg ;)

@Emma: Zo das een leuk kado :D

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: Wat leuk zeg!!! :D
    Ik ga me maar eens douchen... dan kunnen we zo weg.

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hele fijne dag allemaal!!!! :)

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben nog niet gebeld :D

'k Zal me zo 's ff beetje optutten en tanden poetsen enzo. GAan zo even naar de markt hier in de buurt.

'k Heb voor m'n man maar bij de TNT gesolliciteerd als tijdelijk postbezorger. Is maar voor 10-20u maar heb gekeken en na z'n WW komt hij in de bijstand en minimum is 1200 euro. Mijn loon wordt dan aangevuld, dus denk niet dat we dan wat krijgen. 'k Weet niet precies wat ik verdien omdat een groot deel ook reiskosten vergoeding enzo is.

Bah... baal hier echt van! belachelijk ja... er zijn genoeg mensen die niet willen werken en als je wel wilt werken, kan dat niet eens.

Fijne dag he!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goede morgen dames....

@oma: jemig zeg alsof je nog niet genoeg geduld moet hebben hopenlijk is vijf keer scheepsrecht ipv 3 keer dan maar he..

@ga ff mijn buikfoto in mijn album zetten voor geintresseerde..

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    Staat erin (ben wel erg gegroeid als ik kijk naar die andere foto en die is van 6 weken terug :rolleyes: )

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zo dan Bos, je buik is 2x zo groot als op die andere foto :D
    Gaat hard nu zeg!
    Ik zie jou er wel voor aan om echt zo'n megatoeter te krijgen en echt recht vooruit.
    Dat als je achter je staat, dat je niks ziet en als je je dan omdraait dat er een toeter op zit waar je U tegen zegt.
    Ja, ik gok dat jij echt een mega buik gaat krijgen en ook over de 40 weken heen gaat!
    Hoop voor jou dat ik geen gelijk ga krijgen :)

Fijne dag allemaal, ik ga er ook vandoor :D

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: ja het gaat echt mega hard nu...hopenlijk heb je geen gelijk van die MEGA toeter haha maar denk dat de kans wel erg groot is ja als ik zie naar mijn vriendin heeft beetje zelfde bouw als ik en die was ook mega maar zag je ook niks van aan de acherkant....nog paar weekjes dan weten we het .....nog plannen vandaag?

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Vannacht gelukkig beter geslapen! Alleen het wakker worden was niet zo leuk ;)
    Een spier in mn kuit stond ineens helemaal strak en t voelde alsof die beklemd zat = AUW!
    Ik stond dus binnen een seconde naast mn bed met mn voet plat op de grond, toen ging t gelukkig snel weg :)

@Dreamer: Nouja zeg, wat zijn dat voor een kloothommels daar? Heeft die psych van jullie zelf psychische problemen ofzo dat hij/zij t nu niet aankan :( Beetje dom om prive-redenen op te geven, hij/zij zou jullie ook naar een vervanger kunnen sturen namelijk.

@Stephanie: Maak je een foto van de proefdruk van t kaartje? :D Ben wel benieuwd hoor!

@Sam: Balen dat t weer zo'n pijn deed.. Hopelijk was t de laatste keer!
    Wel echt dom dat ze niet eens weet op welke CD je zit :( Dan voel je je ook niet echt op je gemak dat ze niet eens precies weet wie ze voor zich heeft... Dit is dan nog wel 'te doen', zo'n vergissing, maar voor t zelfde geld word je met iemand anders verwisseld en gaan ze iets bij je doen wat helemaal niet de bedoeling is :( (ok, ik overdrijf misschien, maargoed)

@Emma: Wat lief dat je de kinderwagen van je zus hebt gekregen! :D
    (doe mij ook zo'n zus :p)

@Red: Pfft, wat een gedoe steeds met je man zn werk :( Hopelijk kan ie snel weer aan t werk!

@Bos: Je buik groeit hard he?! Echt mooi! Hier zie je aan de achterkant ook niet dat ik zwanger ben. Ik loop al best scheef (als een waggelende eend dus) en dan zie je mensen echt kijken van: 'huh, wat loopt die nou raar :(' totdat ze me van de zijkant zien, dan zie je dat gezicht meteen ontspannen 'ooohhhh' ;) Wel grappig :)

@All: Hoe gaat t met jullie?
    Ik voel me nog steeds ziekig, maar wel iets beter dan gisteren gelukkig :)
    Gisteren hebben we heel veel geld aan kleertjes voor Yentle uitgegeven, had ik echt zin in!
    Ik ga zometeen wel wat foto's maken van wat we gekocht hebben :)
    Ook hebben we in maat 56 een ander setje gekocht als eerste pakje. Ik vind een spijkerbroekje niet echt geslaagd voor t begin, dus we hebben lekker zachte broekjes gekocht.

13. Goeiemorgen.. nou ik heb net teruggelezen maar niet alles onthouden!! Ik heb hier sinds donderdag last van een schoonmaak- en opruimdrang haha dus ik ga zo weer verder, even de badkamer schoonmaken!! Gisteren naar 2 verjaardagen geweest, de 1e was van me vader daar hebben we ook nog aan familie verteld dat er een kleintje op komst is :D iedereen vond het superleuk voor ons.. daarna nog naar een vriend geweest die ook jarig was en het ook verteld.. en hij woont met een huisgenoot in een appartement het was zo vies daar, ik heb de afwas gedaan en het aanrecht schoongemaakt in mijn opruimbui.. terwijl het al 23.00 was.. :) Maar ik ga nu de douche schoonmaken ik kom straks ff meekletsen weer.. toedels :)

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @red, nou hopen dat dat wat word, is in elk geval iets toch?

@Bos, wauw je buik is idd goed gegroeid zeg! Mooie buik hoor!

@kristel, wat leuk dat jullie geshopt hebben voor Yentle :) ben benieuwd naar de fotos, altijd leuk om te kijken haha. Ik zoek voor het eerste pakje ook iets zo comfortabel mogelijk.

@Buik, bij mij zien mensen nu ook echt dat ik zwanger ben geloof ik. Gaat ook snel hier, voel mn buik echt trekken, zal van de week weer even foto maken

@Dreamer, jij ook hele fijne dag! hoop voor je dat ze het niet weer gaan verzetten .. :rolleyes:

Wij gaan straks even naar een grote babywinkel hier in de buurt, lekker babyshoppen :D Ik ga nog niet zoveel kopen denk ik, beetje orienteren. Ik wil zon babyschommel, maar daar wil ik even voor op mp kijken. Is wel handig om ze in de winkel even in het echt te bekijken :) haha. Ik ga wel vast wat kleertjes shoppen, en even kijken voor lakentjes enzo.

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Desiree, zo je hebt het er druk mee ;) tword vast een jongetje, dan heb je veel energie zeggen ze :) hahaha

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    kijk iedereen druk aan het shoppen of al aan het shoppen geweest lees ik...

hier net ff broodjes gehaald voor de mannen voor tussen de middag...
    moet vanmdidag naar een verjaardag van mijn oude oppaskinders...
    vanavond uit eten met schoonouders en zwager en schoonzusje....

verder lekker rustig aan doen vandaag...

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    klinkt gezellig Bos . Lekker hoor, uit eten :D

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Nee niet echt, kan het niet bijhouden haha

@ Bos: je gaat hard nu :D mooi buikkie hoor :D

@ Kristel: Jij ook last van kuitkramp dus... blegh...
    ik heb vannacht met mijn benen iets omhoog gelegen en gelukkig geen last gehad
    dus wie weet helpt het :D
    Nope geen foto van het kaartje... die blijft voor onszelf... ook staat de
    meisjesnaam erop :p

@ Emma: wat een lief cadeau zeg :D ons kindje heeft maar 1 oom en het interesseerd
    hem echt geen reet :(

@ Desiree: Je mag hier ook wel ff langskomen met je schoonmaakwoede,
    dan ga ik wel even langs de bakker om iets lekkers te halen :p hihi

@ Bos: lekker rustig dagje dus :D heerlijk

Nog even babynieuws:

de vrouw van mijn baas is gisteren (ja op de uitgerekende datum) om 19.36 uur bevallen van een 3250 gram wegende zoon: Thijmen....

Dit smste mijn baas mij overigens vanmorgen om 07.30 uur...
    iets minder leuk op je vrije zaterdagochtend...

Wij hebben hier net de proefdruk van ons geboortekaartje opgehaald en hij is echt mooi geworden 1 klein spelfoutje maar voor de rest is hij perfect...
    nu ik het kaartje heb gezien is alles ineens zo echt...
    nu maar enveloppen schrijven, haha nee hoor daar wacht ik nog ff mee... :D

ik ga ff mijn ventje overhalen om nog even naar de babyoutlet te gaan :D

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Desiree: Niet te veel doen he ;)

@All: Ik ga even lekker pistoletjes met kruidenkaas van de V&D eten (jammie!) en dan gaan we naar de dierenwinkel, Angel is vandaag jarig (ze is 1 geworden :p) en we gaan even een leuk speeltje kopen voor dr ofzo. Daarna weer even terug naar de MediaMarkt om sapcentrifuge te halen, ik twijfelde gisteren heel erg, omdat degene die ik wilde niet echt goedkoop is (die we nu hebben stond er, voor 30 euro, en de volgende prijscategorie is al 100 euro, vandaar) maar ik ga m toch maar halen. Ik gebruik m heel veel en straks wil ik voor Yentle ook verse sapjes maken dus t zal zn geld wel waard zijn!

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: leuk dat het kaartje is zoals je had verwacht....jij ook al lekker shoppen..have fun...

ik voel me beetje nutteloos aangezien iedereen hier aan het werk is (vriendlief, schoonvader en zwager in de tuin) en mijn pa is boven dingen aan het ophangen...zit ik hier achter de computer te niksen maar heb eigenlijk nergens zin in..ben zelfs klein beetje chagi vandaag en nu komt mijn schoonmoeder ook nog langs...zucht...heb ik al helemaal geen zin in...

Deel Deze Pagina