@Stephanie: Nou, het was geen kuitkramp hoor, dat voelt echt anders Als ik krampen heb dan voel ik dat door mn hele kuit of been, nu was het een klein rotplekje, net of er een spier ineens 'tjoing' vast zat, heel erg pijnlijk (weet even niet hoe ik t uit moet leggen )
@Bos: Ja, de andere 2 katten zijn 3 weken geleden verhuisd naar hun nieuwe thuis, ze hebben gelukkig dus maar 2 weekjes in t asiel gezeten Ze wonen nu met zn 2en bij een vrouw die gewoon lekker de ruimte voor ze heeft. (we weten niet waar en hoe en wat, dat mochten ze niet vertellen van t asiel ivm privacy) Zo, nu ben ik echt weg
@ Stephanie leuk naar een babyoutlet!! Waar zit die? Ik heb net ook al een roze koek en croissantje van de bakker op.. was heerlijk.. Leuk dat de proefdruk helemaal naar je zin was! En er zitten wel een paar leuke foto's bij toch, van die fotograaf. Wel jammer dat ze zo donker zijn. @ Dreamer wat een kutpsych dat ze het nu weer moesten verzetten om gek van te worden zeg.. ik moet je echt wat vertellen.. iemand bij de december mama's had dit neergezet: "Ik pleit eigenlijk voor sterilisatie bij borderliners...alleen mag je dat nooit hardop zeggen volgens mij....en meestal is t kwaad al geschied." Vond dat echt bizar. Ik ga daar niet meer meekletsen dus @ Bos zo jouw buik groeit echt mooi!! @ Sammie gelukkig is de kans toch hoger dat het goed gaat, jammer dat de linker zo verkleefd is, gaan ze dat niet doorspuiten dan?
Waar kan je trouwens leuke unisex babykleding kopen? Ik ging gisteren even kijken, maar bij de bijenkorf enzo was het of jongens of meisjes kleding van leuke merken..
@ Kristel: Aan de ene kant fijn dat het geen kuitkramp was, maar dit klinkt idd ook niet prettig... @ Bos: idd beter van je schoonmoeder... als je net zo'n band hebt met je schoonmoeder als ik tenminste van de week kwam ze hier sávonds met mijn schoonvader mee (die ging met mijn vriend een radiatorombouw maken voor op de babykamer) toen is zij in de tuin begonnen met onkruid weghalen... zegt ze ineens tegen mij: als jij dit nou ff doet, ga ik hier mee verder Halloowww... dit is MIJN tuin en nee ik moet weg... moest de paardjes gaan doen... heb ik lekker heel erg op mijn gemakkie gedaan hihi
@Stephanie, heb je foto van het kaartje? wat jammer dat de toekomstige oom het niet zo veel uitmaakt.. @Kristel, veel plezier straks @Bos, bah niks aan visite als je chaggie bent.. Ik ben ervandoor, heb net een hele lijst gemaakt van wat we nog moeten hebben, toch nog veel meer dan ik dacht. doei, fijne dag allemaal
@weet je waar vriendlief alleen achter kwam gisteravond...dat mijn navel scheef zit.. hebben meer zwangere dames hier last van of is de mijne gewoon scheef en heb ik dat nooit gemerkt @kristel: fijn dat ze toch samen zijn en dat ze het goed maken nu bij iemand..hele geruststelling lijkt me @dees: oh lekker gevulde goed...maar heb net al 3 stroopwafels op dus neem maar ff niks anders hoef ik straks mijn broodje niet meer
Hey hey, @Perfectionn: Welkom hier En idd, hopen dat ronde 10 uitblijft hé. @Dreamer: Pfff, wat een gedoe seg. Maar wel goed dat het je niet zoveel doet als de vorige keer. Nochthans zou ik het wel verstaan, maar beter zo. Ja, de vijfde keer met hem dan wel zijn hé. Anders zou ik toch je zegje eens doen. Zou er een beetje overgaan moest die afspraak weer verzet worden. @Bos: Wat een mooie strakke buik! Kan niet wachten tot ik er ook één heb (die niet uit darmen bestaat tenminste ) @Kristel: Ik denk dat jij mss ook wel eens een grote buik gaat krijgen Ik begin denk ik kwaaltjes te krijgen Ben echt moe de laatste dagen en gisterenavond en vandaag voelde ik me zo slap en zeurderig misselijk. Niet erg ofzo, maar toch niet te ontkennen Aahja, en pijnlijke borsten! Ik weet al zeker één iemand die echt heel de tijd mijn buik gaat willen voelen, ... mijn schoonmoeder. Ze moest deze morgen ook al eens voelen. Net of ze nu al een dikke buik gaat voelen Gelukkig vind ik dat niet vervelend, toch niet van haar.
hoi meiden @ dreamer vervelend dat de afspraak weer verzet is word je toch moe van pff @emma we zijn toch niet gaan zwemmen, gaan waarschijnlijk straks ff want waren gister echt gebroken.. ik vooral na 10 uur werken die ooievaars zie je heel vaak idd en hou toch van een beetje orginaliteit en ben zelf wel crea dus ga ik denk ik eens een figuurzaag kopen wat lief dat jullie zo'n mooie kinderwagen hebben gekregen echt super @red hopelijk komt het snel weer goed kwa werk want dit is ook niet goed en zorgt voor stress @bos jeetje ook echt al een flinke buik ,had die van jouw al een tijdje neit gezien leuk hoor @kristel dat had ik laatst ook al in mijn kuit echt niet lekker wakker worden ik wil ook geen spijkerbroekje als eerste pakje vind ik iets te grof voor als ze net geboren zijn iets wat rekt zit denk ik wel wat lekkerder, ze hebben ten slotte nog nooit kleren an gehad he ik wil binnekort ook zo'n staafmixer gaan halen, of bedoel jij wat anders? @desiree kom ook maar ff bij mij langs om te poetsen hoor wij zijn gister neit meer wezen zwemmen waren echt gebroken dus gaan vanmiddag even heb er wel zin in en verder nog ff een nieuw pakketje voor mijn broertje samen stellen dan is die maandag ook klaar. heb net een aardbeienkwark taart gemaakt is nu aan het opstijven in de ijskast heb er nu al zin in mmm
@emma: wel rustig aan doen he..alles wat vandaag niet af komt kan morgen nog. @stephanie: mijn schoonmoeder is best maar altijd zo luidruchtig en kan me soms aan de kleinste dingen van haar irriteren...verder is het een schat van een mens alleen hoef ik haar niet te vaak en te lang om me heen want dan word ik gillend gek...zij en ik zijn gewoon niet zo'n goede combi denk ik haha
@ Desiree: we gaan toch maar niet hahaha... ik heb niet zove l energie en vriendlief zegt dat we volgende week wel gaan... de meeste merken hebben vaak alleen maar geslachtsgerichte kleertjes. ik koop nu veel bij prenatal en veel met lime groen... heb je toch een kleurtje en is toch unisex
@ Desiree: we gaan toch maar niet hahaha... ik heb niet zoveel energie en vriendlief zegt dat we volgende week wel gaan... @ Emma: nope geen foto van het kaartje, houden we voor onszelf @ Bos: Mijn schoonmoeder is ook geen kwaaie hoor, alleen dat goedbedoelde wordt ik af en toe helemaal gek van... alsof we niet voor onszelf kunnen zorgen... toen ik weg was heeft ze de hele keuken gesopt... fijn zou je denken maar niet als ze achteraf gaat klagen dat het vies was (in haar ogen, ja snap ik zij houdt elke dag grote schoonmaak, daar heb ik geen tijd voor, zij werkt maar 3 uur per dag) dan doe ik het liever zelf...
Kim stuur eens een stukje taart hierheen ik ben echt dol op kwarktaart.. heeeeeeerrrlijk Ben benieuwd wat je gaat maken met een figuurzaag!! Oh ik wil trouwens een geboortebaby ofzo.. een grote baby die je aan het raam vast maakt met een roze of blauwe ballon.. hihi..
Hmm... lekker kwarktaart! Ik wil ook een stukje! 'k Zal hier zo de frituurpan even schoonmaken dan is dat ook weer gebeurt. Zijn even naar de markt geweest, was wel leuk. Nu ff hier maar wat doen. Vanavond naar m'n ouders... brrr... zie er best wel tegenop! 3 jaar is lang en de stap is ook groot! M'n moeder enzo vind ik niet erg maar mijn vader.... *Zucht* en m'n broer en zusje, hmm... die staan niet bepaald positief tegenover ons. @Bos, mooie buik zeg! Die groeit flink! Maarre ik teken ervoor haha... ik wil ook wel zo'n 1!
@Kim: ja ik lust ook wel kwarttaart...ben al 7 kilo aangekomen dus stukje kan er ook nog wel bij haha. @stephanie: 11,5 zou je niet zeggen hoor. waar heb je die kilo's verstopt.... tja schoonmoeders.. je krijgt ze er gratis bij he....mijne is ook soms net TE aardig en praat net iets te vaak mee en soms denken ze dat alles te koop is met geld (kamertje krijgen is leuk hoor maar om nu al te zeggen dat we het volgende kamertje ook van hun gaan krijgen gaat me beetje te ver...) maar ja kan er weinig aan veranderen... @red: spannend meid...jij gaat ook een mooie buik krijgen hoor vroeg of laat.... oh kim kunnen we ook verzoekjes bij je indienen voor een geboortebord haha....ben zelf niet zo crea namelijk maar vind het wel erg leuk...
@Red: kVind het wel knap dat jullie de eerste stap zetten. Lijkt me idd heel moeilijk. Spijtig dat je vader enzo nog steeds zo over jullie denken kHoop voor je dat dit na vanavond gewoon weg is of toch verbeterd. @Frituurpan schoonmaken: Bah dat moet ik ook nog doen. Heb daar echt een hekel aan Zo vettig en plakkerig. Ik kuis wel elke keer de zijkanten af, maar de binnenkant ... brrrr. Krijg al kippenvel als ik eraan denk. Ik ben vandaag om 08.30 opgestaan, maar ben nu gewoon misselijk omdat ik zo moe ben. Kruip dus maar even terug mijn bed in Mijn vriend is toch niet thuis, moest vandaag ook gaan werken.