Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Graag gedaan meid...
    t is rustig hier... ben ik niet gewend hihi...

2. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    oja en bedankt voor de welkoms groeten allemaal!!!

3. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    is het hier normaal heeel druk???

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daan: je hebt pB :D
    Jeps :D we zijn een stel kletskouzen... vooral doordeweeks komt het weleens voor dat ik sávonds ong. 10 pagina's moet bijlezen en dan ben ik elke avond online...

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Helleuh!

Heb niet zo heel veel tijd, maar wil Danielle even welkom heten! Hopelijk ben je gauw zwanger :)

En verder heb ik nu dus een nieuwe sapcentrifuge, ben er helemaal blij mee :D Heb meteen appelsap gemaakt en t was heel lekker. Nu ging de helft van t sap eens niet langs t apparaat het aanrecht op ;)

@Kim: Met een staafmixer kan je geen sap maken, alleen dingen pureren... ;)

Ik heb trouwens ook mn buikomvang even gemeten en bij mij is het nu 109 cm. Ik zag dat Bos daar naar vroeg namelijk ;)

Ben weer weg nu, ben zelf kippensoep aan t maken en ondertussen ga ik even opruimen hierboven (de kraamzorg komt vrijdag ;))

Tot vanavond waarschijnlijk :)

6. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    wooooww haha wordt moeilijk voor mij te onthouden waar ik op moet reageren dan...

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ kristel: Fijn zo'n sapcentrifuge :D doe mij ook maar zo'n ding... naja ik vind dat heel leuk in het begin en dan betrap ik mezelf erop dat ik 'm steeds vaker in de kast laat staan helaas... 109cm buikomvang :D dan ben ik in ieder geval niet degene met de grootste buik...

@ Danielle: Komt goed gewoon teruglezen, kladblok openen en daarin reageren :D als je alles hebt bijgelezen knippen en plakken vanuit je kladblok :D

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @stephanie, ik heb er nog wel 1 voor je staan, gebruik 'm nooit. Wel staafmixer om fruit te pureren.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: oe... klinkt interressant, maar is zo ver rijden helaas...

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja, helaas...

Heb je je vriend nog zover gekregen om wat te gaan doen?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja hij zegt nu dat als ik straks naar de bios wil dat we dan naar de bios gaan...

dus als iemand nog een leuke film weet die nu in de bios draait, kom maar op....

12. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    ik weet wel dat euroscoop leuke 3d films heeft!!
    nu draaide er een horror in het rd brr
    goede tip steph zal ik dat maar doen idd met het kladboek erbij

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Haha zo gaat het hier ook altijd.

'k Weet niet waar je van houdt? Wij hebben laatst Marley & Me gezien, das een Komedie.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Die hebben wij thuis zitten kijken... in het begin is het idd een komedie... aan het eind meer een drama... de tranen rolde bij ons beide over onze wangen :p

ik denk dat het Bride Wars gaat worden...
    die draait om 19.30 uur dus we moeten gaan opschieten... moeten nog eten ook...

Gaat het er vanavond toch eindelijk van komen dat we voor het EERST samen naar de bioscoop gaan in die 4 jaar dat we samen zijn.... hihihi

tot vanavond misschien

doei doei

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja kan ik me voorstellen!

Bride Wars lijkt mij ook leuk!

Veel plezier! Ik ga ook weer 's wat doen!

16. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @stephanie oh oke, ik heb het neergezet in die lijst op het aug topic.
    smap wat je bedoeld als je het hele weekend niks hebt gedaan dan is het aan het eind minder leuk.

ik heb zelf nog geen plannen voor morgen

@kristel oh zo'n ding.. nee ik wil gewoon eten pureren (fruithapjes en avond eten)
    zo'n apparaat is zoveel schoonmaken elke keer maar wel leker verse sapjes hoor :D

@danielle brr wat eng moet er neit aan dneken vind horror films nu al eng genoeg haha

ik hoorde gister trouwens dat ze een wet willen maken voor kdv's
    mensen die hun kinderen nu zelf warm eten mee geven word dan verboden omdat ze niet kunnen controleren hoe ouders met het eten omgaan kwa hygiene :S
    vind ik echt bizar.. dat kun je thuis bij niemand controleren hoe of wat.. en het is net goed dat mensen hun kinderen zelf gemaakt eten geven dan alleen potjes.
    word soms echt gek van die wetten hoop ook niet dat deze erdoor heen gaat komen.

ik ga me ook opfrissen wij hebben de film van 8 uur en willen deze keer een goed plekje want deze film duurt best lang geloof ik
    word angels and demons
    lijkt me echt een goede film

vond de davinci code ook echt steen goed.

tot morgen ;)

17. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    leuk joh iedereen gaat films kijken:p
    denk dat ik ook maar voor een dvd ga..

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Stephanie: Veel plezier bij de film vanavond! Niet te veel popcorn eten he ;)

@Kim: Ja daar gebruik je dan een staafmixer voor :) (of een keukenmachine, maar dat is een beetje duur als je alleen dingen wil pureren :p)
    Ik ga straks ook gewoon alles zelf maken hoor, niks potjes hier. Ik zorg er gewoon voor dat ik ook maaltijden voor haar op voorraad heb in de diepvries en als we dus eens pizza gaan eten, of Yentle gaat naar opa en oma of wat dan ook, dan haal ik gewoon een portie uit de diepvries ipv dat ik een potje pak.

Ik snap heel eerlijk gezegd sowieso niet dat mensen hun kinderen potjes durven te geven.. Volgens mij weten die mensen namelijk niet waar potjes naar smaken :p
    Ik heb het zelf ook moeten eten toen mn amandelen eruit gehaald zijn (3 jaar geleden), nou, gatverdamme! Dat schotel ik mijn kindje dus écht niet voor, hoe makkelijk het dan ook misschien is..
    Nee, hier wordt er gewoon met de pot meegegeten :) En fruithapjes worden ook lekker vers gemaakt, want die potjes zijn ook niet te vreten ;)

19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik zou ook het liefst al het eten zelf maken. En/of met de pot laten mee - eten. En idd Kristel, die potjes ... bah. Die geur alleen al :D Maarja, als je niet zo'n keukenprinses bent, zijn potjes wel een alternatief hé

Ik heb trouwens van mijn ouders een buikband gekregen. Een zwarte met twee voetjes op en kickin' baby geschreven :D

@Bios: Wij gaan ook echt niet veel, mijn vriend is niet zo'n fimkijker. Zelfs een dvd'tje thuis komt niet vaak voor. Eigenlijk kijkt hij nooit veel tv. Lezen, ja, dat doet hij veel :)

20. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @hilli klinkt als een leuke buikband, nu nog gaan groeien he :D

@kristel ja idd de warme maaltijden kosten ten eerste een hoop en ten tweede zitten er hele andere smaken aan heel erg ja hoe noem je dat #-o eentonig

ik wil ook zoveel mogelijk zelf maken.. tijdens de borstvoeding went de kleine ook al aan allerlei smaken en als ik hem daarna gevarieerd eten geef lust hij later hopelijk ook meer.
    krijgt wel lekkere geurige poep luiers haha in de raarste kleuren.. :rolleyes:

by the way pizza kan ook in de blander whaha :D zie het al voor me ghihi :)

ik ga me nu echt opfrissen anders komen we weer is te laat

Deel Deze Pagina